Пускам тука питането та да го видят всички. За Г-класата си купих мотор 2.5 ТДИ 150 коня комплект с електронна скоростна кутия. 5 степенна с блокировка на маховика.
Мотора е с електронна помпа.
Имам 2 възможности и искам да съм взел решение предварително.
1 Да сменя помпата на мотора с нормална и да си взема една ръчна скоростна кутия.
2 Да слагам всичката електроника така комплект.
Проблемите с мотора и скоростите като управление са решими. Двата компа мога да херметизирам до -3м вода без проблеми. Управлението на кутията става практически тип-троник с възможност за ръчна или автоматична смяна на скорости. Оригиналния команден блок на кутията се изхвър...продава и се заменя с водонепроницаем такъв собствено производство.
Питането ми е: Кое е по удобно в гората, не на състезание. За преходи по силно пресечен терен и в наистина лош път.. Хард разходки...ама ХАРД
Благодаря предварително.
Мотора е с електронна помпа.
Имам 2 възможности и искам да съм взел решение предварително.
1 Да сменя помпата на мотора с нормална и да си взема една ръчна скоростна кутия.
2 Да слагам всичката електроника така комплект.
Проблемите с мотора и скоростите като управление са решими. Двата компа мога да херметизирам до -3м вода без проблеми. Управлението на кутията става практически тип-троник с възможност за ръчна или автоматична смяна на скорости. Оригиналния команден блок на кутията се изхвър...продава и се заменя с водонепроницаем такъв собствено производство.
Питането ми е: Кое е по удобно в гората, не на състезание. За преходи по силно пресечен терен и в наистина лош път.. Хард разходки...ама ХАРД
Благодаря предварително.
Коментар