Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Cruiser 120 vs ML W164/W166

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Cruiser 120 vs ML W164/W166

    Здравейте колеги,

    Ще се радвам да споделите мнение, ако сте карали двата модела, с цел основен семеен автомобил за асфалт + леки маршрути извън пътя.
    За да стесня малко фокуса: дизел, въздушно окачване.

    Интересуват ме въпроси като:
    1. Комфорт
    2. Здравина и издръжливост, типични проблеми
    3. Устойчивост на ръжда
    4. Разход

    Благодаря ви
    TOYOTA LAND CRUISER 120
    OPEL FRONTERA B 2.2 DTI
    YAMAHA TDM 850 4TX

  • #2
    Привет, колега ! Като ти гледам подписа, притежаваш 120-ка, но се замисляш за смяната ѝ евентуално за МЛ ? Би ли споделил причината ?
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • caesar77
      caesar77 коментира
      Редактиране на коментар
      A 200 дизел какъв разход докарва?

    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      Съвсем приличен за мощността си, дори нисък е разхода на гориво при дизеловата версия / в различните години 235-286 к.с 4.5 V8 /, гравитира около или малко повече от разхода на 120-ката, по-икономичен е от 100-та.

    • caesar77
      caesar77 коментира
      Редактиране на коментар
      Това звучи доста добре, за такава голяма машина.

  • #3
    Караш Тойота вече,не си играй с боклуци

    Въздушното на Мерцедес тук държи 2-3 смени на маслото,около 1500 кинта разход ако те уцели преди смяна на масло,голям КЕФ
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • caesar77
      caesar77 коментира
      Редактиране на коментар
      Значи на 120ката е доста по-здраво въздушното

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Не знам,няма как да е по-кекаво,на мойто комби е на 200 000 мили или по нашенска статистика 4-5 пъти по-дълго време работи без проблем

    • caesar77
      caesar77 коментира
      Редактиране на коментар
      Звучи ми като да не са го адаптирали въздушното за джип, след като на лека кола държи повече.

  • #4
    Тойотата ти е по-добра във всички точки освен в комфорта, а ако ще караш само по асфалт и ливади нямаш нужда от ТЛК, особено ако въртиш много километри на асфалт.

    OM642 на W164 си има стандартните за OM642 проблеми, но не е калпав мотор. Там разните му гарнитурки (визирам масления кулер) са доста на брой и доста пари е труда за смяна, но ще го правиш само веднъж. Веригите държат по 300 000, ако наливаш читаво масло и не издевателстваш на студена кола. Еърматика също не е толкова зле, колкото всеки разправя, веднъж на 100-150 хиляди ще трябва да правиш подмяна на възглавници и компресор, няма как. На леките им коли е по-издръжлив, но няма страшно, рециклира се и не е зле, а возията е чувствително по-добра от на амортисьор. Нормален смесен разход е 10л/100км.

    OM642 върви повече, горят еднакво и дава усещаното за много по-фин мотор от 1KD, който в сравнение е агро техника.
    Последно редактирано от r34c7; 14-01-25, 06:48.

    Коментар


    • r34c7
      r34c7 коментира
      Редактиране на коментар
      Мерцедеса също може да се преправи от въздушно към пружина, все пак в такъв вариант е излизал от завода, но не виждам много смисъл. По нашенско кадърно рециклиране на възглавница е 300лв, чисто нова възглавница Arnott е 1800лв/брой, компресор оригинален е 450, той също може да се рециклира за 150-тина лв. Въздушното не е толкова кекаво, колкото масово се разправя, има R класа на въздух в семейството (същата платформа като ML W164), аз имам Е класа на въздух....ходовата част и на двете коли е доста здрава, като имаш предвид, че живота на възглавница е средно 10 години, почти няма значение пробега, без значение дали Тойота или немско (всички немски OEM ползват wabco).

      В заключение - в сравнение с Мерцедеса, Тойотата е по-грубовата, но и по-здрава в повечето отношения. На шаси е, лашка, при МЛ го няма това, за това пътното поведение е доста по-добро. Лично АЗ, ако карам повече по асфалт винаги бих избрал ML-а, въпреки недостатъците му. За офроуд, черно и подобни няма място за сравнение, в полза на Тойотата.
      Последно редактирано от r34c7; 16-01-25, 13:24.

    • caesar77
      caesar77 коментира
      Редактиране на коментар
      Тойотата 120 в режим спорт вози бих казал, доста стегнато. Ясно е, че идеална кола във всичко няма. Едното е за сметка на другото. Затова попитах да разменим мнения и опит, за което изключително много благодаря!
      Рамата на Тойотите е факт, че не е устойчива на корозия. МЛ има ли проблеми с корозията?

    • r34c7
      r34c7 коментира
      Редактиране на коментар
      Галванизирани са, нямат проблем с ръждата, ако няма удар.

  • #5
    Уж са с добра антикорозионна обработка,ама съм гледал "англичани" и отдолу си има ръждица,макар и повърхностна.Иначе ги сглобяват в щатите-Аризона,град Тъскалуса.

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X