Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Детевоз до към 30к

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Детевоз до към 30к

    Здравейте,

    Избирам си кола за ежедневно возене, включително из центъра на София (т.е. Евро 5/6), която ще се кара и поне веднъж на 2 седмици на дълги дистанции. Ще се возят 2 хлапета с идея да става и за 3, т.е. трябва да събира идеално 3 детски столчета на задната седалка (може и 2 да са бустъри) и да има багажник. Ако може да тегли някаква каравана (още неуточнена) ще е супер. Не планирам тежък offroad, макс да се кача до някъде зимата/ лятото - примерно Кирилова поляна, разходки до подхода на някой маршрут, до някъде от където ще обуя пантите... така че определено не търся нещо истински проходимо. Предпочитам да е дизел, до сега само дизелови коли съм карал и държа да е след 2010-та, по възможност и по-новичка.

    За момента съм се ориентирал към Outlander (7 местен, 2.2 двигател)/ CR-V/ Rexton, като се чудя дали не изпускам нещо. Идеята е да не кисне по сервизите. Гледах Субару, но нещо дизелът там не ми вдъхва доверие.

  • #2
    Първоначално публикуван от DesertFox Преглед на мнение
    Здравейте,

    ... Предпочитам да е дизел, до сега само дизелови коли съм карал и държа да е след 2010-та, по възможност и по-новичка... Идеята е да не кисне по сервизите. ...
    Виждам 2 странности:
    * Колата да е по-млада от 15 години, но да не "кисне по сервизите" - Ами няма кола, която да не се разваля, дори космическите кораби че чупят и то много по-нови;
    ** По сервизите "киснат" коли, за които няма части и се чака доставка незнайно до кога. Това обикновено се случва при марки и модели за които няма налични части.

    Мнение за N-ти път: търсете кола в добро състояние, иначе ремонтите нямат край и е мъка без край!

    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
      Виждам 2 странности:
      * Колата да е по-млада от 15 години, но да не "кисне по сервизите" - Ами няма кола, която да не се разваля, дори космическите кораби че чупят и то много по-нови;
      ** По сервизите "киснат" коли, за които няма части и се чака доставка незнайно до кога. Това обикновено се случва при марки и модели за които няма налични части.

      Мнение за N-ти път: търсете кола в добро състояние, иначе ремонтите нямат край и е мъка без край!
      Благодаря за коментара, винаги преди да купувам минавам през сервиз за проверка, ясно е че ще се чупи, просто искам да избера марка/ модел, за които не се знае да се чупят толкова често (примерно затова оглеждам Хонда - имат славата на здрави машини при нормална употреба). Ясно ми е, че е на късмет, просто се опитвам да избегна познати подводни камъни.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от DesertFox Преглед на мнение
        Здравейте,

        Избирам си кола за ежедневно возене, включително из центъра на София (т.е. Евро 5/6), която ще се кара и поне веднъж на 2 седмици на дълги дистанции. Ще се возят 2 хлапета с идея да става и за 3, т.е. трябва да събира идеално 3 детски столчета на задната седалка (може и 2 да са бустъри) и да има багажник. Ако може да тегли някаква каравана (още неуточнена) ще е супер. Не планирам тежък offroad, макс да се кача до някъде зимата/ лятото - примерно Кирилова поляна, разходки до подхода на някой маршрут, до някъде от където ще обуя пантите... така че определено не търся нещо истински проходимо. Предпочитам да е дизел, до сега само дизелови коли съм карал и държа да е след 2010-та, по възможност и по-новичка.

        За момента съм се ориентирал към Outlander (7 местен, 2.2 двигател)/ CR-V/ Rexton, като се чудя дали не изпускам нещо. Идеята е да не кисне по сервизите. Гледах Субару, но нещо дизелът там не ми вдъхва доверие.
        Аутлендера е тесен и двете последни седалки са само за парлама, за нищо не стават. Погледни Хюндай Санта Фе и и Киа Соренто.
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение

          Аутлендера е тесен и двете последни седалки са само за парлама, за нищо не стават. Погледни Хюндай Санта Фе и и Киа Соренто.
          Мерси, мислех за Соренто, но нещо навремето като карах Спортидж не бях очарован, но ще го погледна. За Санта Фе не се бях сетил, ще ги видя и тях.

          Коментар


          • #6
            Харесай си 2-3 марки и модели, прочети за тях и си избери "твоята кола". После се "обади на приятел" за консултация и пробно каране. Иначе е "котка в чувал".
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
              Харесай си 2-3 марки и модели, прочети за тях и си избери "твоята кола". После се "обади на приятел" за консултация и пробно каране. Иначе е "котка в чувал".
              Мерси, идеята на поста ми е подобна - харесал съм си тези 3 модела, виждате ли потенциални проблеми с моя use case и какво друго да погледна. И съответно получих супер обратна връзка за Мицубиши-то по-горе (а тъй като натам клонях ми е доста полезна, да не си губя времето).

              Коментар


              • trapper
                trapper коментира
                Редактиране на коментар
                Аз имам опит и съответно - мнение само за някои модели Land Rover и Range Rover до 2011 г.

            • #8
              Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение

              Аутлендера е тесен и двете последни седалки са само за парлама, за нищо не стават. Погледни Хюндай Санта Фе и и Киа Соренто.
              Мерси за съвета, в крайна сметка взех Санта Фе, 2.2 Дизел, 2013 година, за под 20к миналата седмица и за момента изглежда супер. Ще видим в дългосрочен план как ще е.

              Коментар


              • #9
                Ако целта е да не се кисне по сервизите - някоя Тойота, за пари до 30 к ше е нещо внос от САЩ.

                От тука някой дрът Ланд Круизър евентуално или 4Рънър

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от DesertFox Преглед на мнение

                  Мерси за съвета, в крайна сметка взех Санта Фе, 2.2 Дизел, 2013 година, за под 20к миналата седмица и за момента изглежда супер. Ще видим в дългосрочен план как ще е.
                  Санта фе е супер кола, само има един проблем с мазилната уредба, ама не помня помпа ли беше, цедка ли, и къса вал ако не се обърне внимание.
                  На някои особено необръщащи внимание - и по два пъти къса вала.

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение

                    Санта фе е супер кола, само има един проблем с мазилната уредба, ама не помня помпа ли беше, цедка ли, и къса вал ако не се обърне внимание.
                    На някои особено необръщащи внимание - и по два пъти къса вала.
                    Лоша нафта бързо убива помпата ВН и дюзите. Защото са пиезо.

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение

                      Санта фе е супер кола, само има един проблем с мазилната уредба, ама не помня помпа ли беше, цедка ли, и къса вал ако не се обърне внимание.
                      На някои особено необръщащи внимание - и по два пъти къса вала.
                      Мерси, тъй като нямам самочуствие на майстор, ще ходи регулярно на читав сервиз, дано е достатъчно (ако има какво да гледам, ще го гледам).

                      Коментар


                      • #13
                        Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
                        Лоша нафта бързо убива помпата ВН и дюзите. Защото са пиезо.
                        Уж били сменяни наскоро. Чудно ми е коя нафта е добра? Аз зареждам основно на Ромпетрол и до колкото знам е читава.

                        Коментар


                        • #14
                          Първоначално публикуван от DesertFox Преглед на мнение

                          Уж били сменяни наскоро. Чудно ми е коя нафта е добра? Аз зареждам основно на Ромпетрол и до колкото знам е читава.
                          Никой не заменя без причина.
                          Аз бих направил пълна профилактика на системата, или поне пълна проверка за стружка в нея.

                          Коментар


                          • #15
                            Всичко това за дюзите не отменя онова за мазането. Като си поръчвах втория колянов вал от Колос ( май) и се оплаквах , първият им въпрос беше " Ревизирахте ли мазителната уредба?" . Понеже беше рецидив и бях решил да го махам не се задълбочих с въпроси.
                            И не, не бяха и двата вала от едно място, че да си помислиш че са калпави.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X