Здравейте,
Очертава се идните зими да ги караме със семейството в планината на около 1400м надморска височина и ще ми трябва нещо, с което да съм спокоен там, а и да си направя малко off road кеф.
Може ли за съвет за избор на джип, дълга база, ДИЗЕЛ, по възможност с достатъчни стокови възможности (без нужда от доработка), който да е максимално надежден(неразрушим) и приличен от към комфорт - за каране почти изцяло зимата - извънградско по асфалтирани планински проходи - без зор и черно в снежния балкан за кеф.
Тайно се надявам да има машина, която да е от старата школа, без много електроника, без много претенции, директна и лесна за самостоятелна поддържка. Занимавам се с камиони и имам скромна работилница, така че като остане време да се човъркам сам и да ми е в компетенцията. Да има части за нея. Да доставя удоволствие и да вдъхва сигурност.
Бих купил само запазен екземпляр - не мъчен, на такива километри, че да е свежа вътре и отдолу. От към бюджет - бих дал колкото трябва, но в предвид, че ще се ползва само зимата и ще е 5та кола, предпочитам да не надвишава 35000лв. Ще я търся в БГ и в mobile.de, така че ще има избор. Не бързам. Разходът на гориво не е важен.
Интересува ме за даденото предложение:
С какъв ресурс би разполагал на предложената възраст и какви километри пробег биха го уплашили?
Реални проблеми към днешната възраст на модела и евентуални решения, тъй като все пак ще става въпрос за стари машини?
Да пали зимата и при минус 20 без чудене - ДИЗЕЛ!
Допадат ми Navara 2012+ 2.5-3.0dci (200000км) , Patrol Y61 2.8d (150000-250000км), Pajero 3.2D (300000-350000км), Wrangler 2.8CRD (200000-250000км) Isuzu D-max(200000км), Defender 2.5TD (400000км) Hilux(400000км) За повечето съм чел и гледал доста, но не пише много за зимната им адаптивност, способността им да НЕ те оставят на пътя и склонността им към поддържане от страна на механик с по-базови възможности, както и очаквания ресурс на двигателя и силовия тракт, както и наличието на части за по-старите?
Благодаря на отзовалите се.
Очертава се идните зими да ги караме със семейството в планината на около 1400м надморска височина и ще ми трябва нещо, с което да съм спокоен там, а и да си направя малко off road кеф.
Може ли за съвет за избор на джип, дълга база, ДИЗЕЛ, по възможност с достатъчни стокови възможности (без нужда от доработка), който да е максимално надежден(неразрушим) и приличен от към комфорт - за каране почти изцяло зимата - извънградско по асфалтирани планински проходи - без зор и черно в снежния балкан за кеф.
Тайно се надявам да има машина, която да е от старата школа, без много електроника, без много претенции, директна и лесна за самостоятелна поддържка. Занимавам се с камиони и имам скромна работилница, така че като остане време да се човъркам сам и да ми е в компетенцията. Да има части за нея. Да доставя удоволствие и да вдъхва сигурност.
Бих купил само запазен екземпляр - не мъчен, на такива километри, че да е свежа вътре и отдолу. От към бюджет - бих дал колкото трябва, но в предвид, че ще се ползва само зимата и ще е 5та кола, предпочитам да не надвишава 35000лв. Ще я търся в БГ и в mobile.de, така че ще има избор. Не бързам. Разходът на гориво не е важен.
Интересува ме за даденото предложение:
С какъв ресурс би разполагал на предложената възраст и какви километри пробег биха го уплашили?
Реални проблеми към днешната възраст на модела и евентуални решения, тъй като все пак ще става въпрос за стари машини?
Да пали зимата и при минус 20 без чудене - ДИЗЕЛ!

Допадат ми Navara 2012+ 2.5-3.0dci (200000км) , Patrol Y61 2.8d (150000-250000км), Pajero 3.2D (300000-350000км), Wrangler 2.8CRD (200000-250000км) Isuzu D-max(200000км), Defender 2.5TD (400000км) Hilux(400000км) За повечето съм чел и гледал доста, но не пише много за зимната им адаптивност, способността им да НЕ те оставят на пътя и склонността им към поддържане от страна на механик с по-базови възможности, както и очаквания ресурс на двигателя и силовия тракт, както и наличието на части за по-старите?
Благодаря на отзовалите се.
Коментар