Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan X-trail или Toyota RAV4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan X-trail или Toyota RAV4

    Здравейте колеги!
    Планувам да купя нов SUV 4X4.
    Двуумя се между
    Nissan X-trail e-power e-force и Toyota RAV4 2.5 HSD.
    Покарах и двете, но Нисана ми хареса повече.
    Склонен съм да избера RAV4, заради 10-те години гаранция, но не ми дава сърцето да откажа X-TRAIL.
    Технологията на NISSAN е нова, какво мислите по въпроса?

  • #2
    Купи и ще разказваш от първо лице

    Коментар


    • #3
      ДвОумиш се... Щом Нисана ти е на сърце, взимай него, защото после ще съжаляваш.

      Коментар


      • #4
        Двоумя се, защото сърцето казва X-TRAIL, но главата RAV4.
        X-TRAIL e-4orce e-power се произвежда от 2021 и не е достатъчно изпробвана тази технология.
        Притесняват ме няколко въпроса:
        1. Поведение на колата зимно време;
        2. Живот на батерия и ел. система;
        3. Извънгаранционна поддръжка

        Коментар


        • #5
          Здравейте, лятото ходихме до Чехия със стария модел рав хибрид лично на мен не ми хареса. Като ускорение този вариатор е муден, но доколкото ми го хвали баджанака новия модел е с нова разработка и би трябвало да е по добре и по икономично. Иначе са здрави и безпроблемни дълги километри не трябва да им се прави нищо съществено. Обърнете внимание, че този автомобил с такава трансмисия има ограничение ако не бъркам от 400килограма товар и не може да дърпа ремарке.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Hristoff Преглед на мнение
            Здравейте колеги!
            Планувам да купя нов SUV 4X4.
            Двуумя се между
            Nissan X-trail e-power e-force и Toyota RAV4 2.5 HSD.
            Покарах и двете, но Нисана ми хареса повече.
            Склонен съм да избера RAV4, заради 10-те години гаранция, но не ми дава сърцето да откажа X-TRAIL.
            Технологията на NISSAN е нова, какво мислите по въпроса?
            Имам RAV4 хибрид 2023г. и X-TRAIL бензин на предно 2024г.
            Според мен все още няма кой да ти каже нещо повече за e-force 4x4 - твърде нов модел е. Лично аз не го пожелах, точно защото гаранцията е само 5 години, но е по-дълго за обяснение.

            Едно е ясно и за двата - разхода на гориво с висока скорост-магистрално е далеч над средния, който се дава от производителя.
            За Тойотата има "long term review"-та и до колкото ми е известно нямат някакви сериозни проблеми.

            Тойтата си е Тойота и 10г гаранция са си 10 години гаранция.
            Аз лично много бих внимавал с покупката, защото скорошния ми опит е, че много трудно се продава автомобил втора ръка вече - последно продавах автомобил 2020г, 2015г и 2004г, всички в перфектно състояние купувани чисто нови, съответно на релани километри. Факта е, че най-старата кола беше най-търсена и я продадох за много кратко време на цена на която не ми се вярваше, че ще я продам, но така или иначе я пуснах на по-висока, за да се пробвам.
            С други думи тоя Нисан или ще го продадеш много евтино или изобщо никой няма да иска да го купи заради батерията.
            В момента философията ми е - каране до смърт /на автомобила имам предвид/. Не смятам, че РАВ-ката ще я продам някога - тези 200к км ще ги направя за 6-7 години, според зависи може и за по-кратък период - само да сме живи и здрави, както се казва!

            Според мен няма правилно или неправилно решение, но все пак човек може да си сменя мнението, ако например ги покараш по-дълго време ще имаш възможност да прецениш нещата по друг начин или да затвърдиш първоначалния си избор!

            Коментар


            • #7
              Да ти кажа, X-Trail e-power e много готин. E-force системата върши работа, особено извън пътя. Обаче 10 години гаранция на RAV4 е голям плюс. Ако мислиш за по-дългосрочна експлоатация и обслужване, Toyotата може да излезе по-евтина. Изборът си е труден!

              Технологията на Nissan e нова и интересна, но Toyota е доказана марка. Нисан е ок, но времето ще покаже как ще се държи :-)

              Коментар


              • didooo
                didooo коментира
                Редактиране на коментар
                Допълнително спокойствие след всяко периодично техническо обслужване
                Когато изберете Toyota да обслужва вашия автомобил, ще получите експертни техници, които използват само оригинални части. А ние ще възнаградим вашата лоялност с допълнителни 12 месеца гаранция за оригинални части и труд. След като наближи следващия момент за извършване на периодично техническо обслужване съобразно плана за поддръжка на Toyota, ще трябва да предоставите вашата Toyota за сервиз и вашата гаранция Toyota Relax ще бъде подновена, докато не преминете следващия интервал - и така до 10 годишната възраст на автомобила или 185 000 км (което от двете настъпи първо).

                10г. е с мааалко условия .
                Само да сме живи и здрави ние , през тия 10 !

            • #8
              Аз също поръчах Rav4 още лятото за съпругата. Но все още я чакам . Трябва да дойде някъде през януари. 10те години гаранция натежаха за избора. Тествах я преди да поръчаме и дърпа прилично. Нисанът е хубав и хваща окото. Но само един познат си купи високото ниво на оборудване (e-force) и е доволен. Но го кара по-малко от година. Каза, че като го настъпи повечко на магистралата икономията заминавала.
              За базовият модел 1,5 (3-цилиндров) чист бензин ми е интересен и ще се радвам да прочета отзиви. Аз лично съм скептичен, но гледах 2-3 ревюта в youtube и го хвалеха.

              Коментар


              • noname12
                noname12 коментира
                Редактиране на коментар
                За разхода няма какво да говорим, просто си има физични закони, колкото и да напредват технологиите.
                X-Trail-a е с предно и го взехме заради седемте места, тъй като излизаше на една цена с добре оборудвана баничарка. Не го карам аз, но средния разход за 10к км е около 9/100. Като пътно поведение се усеща като мощна кола с предно, т.е. като го настъпиш и предните колела почват да боксуват леко, доколкото тракшъна позволява и колата почва да дърпа наляво надясно. Rav4- ката в това отношение е много по-добре, защото е 4х4 разбира се, макар и с електромотор на задната ос.
                X-Trail-a вози много по меко, но с адекватно пътно поведение и е много по-обезшумен, CVT-то си е ОК и двигателя не се чува, докато при RAV4-ката при най-малкото настъпване бучи зверски - за кратък период си е музика, но все пак е 4 цилиндъра, а не някой 6-ак или 8-мак, дето ще ти пее без омръзване цял ден.

                Понеже това са доста нови коли според мен е прекалено рано за проявленио на някакви специфични дефекти. В тубата гледах някакви "лонг търм" ревюта, според които именно RAV4 хибид би следвало да е по-предпочитаната конфигурация (сравнявнайки RAV4 2.5 бензин и RAV4 2.5 hybrid). Хибридната система на Тйота била много добра, отделно споделяла архитектура на други модели - ала-бала и реално са ги провъзгласили за надежди. Отделно държали цена и било по на далавера - нещо, което мен лично изобщо не ме вълнува на този етап.

                Като цяло имам доста добро впечатлени е от ВАГ групата - основно VW и Шкоди и независимо какво се приказва, колите които съм имал аз са били много надеждни с изключение на много малко проблеми, но както и да е все още смятам, че колите са си добри, но тъпите Евро норми прецакват нещата, няколко неща не ми допадат - едното е AdBlue-то - освен, че е допълнителен разход се наливаше и на доста неудобно място, второто е, че интервала за смяна на масло е 30к км, което е пълна простотия независимо дали става за въпрос за евтината или скъпата гама на групата. Естествено можеш да сменяш маслото по-рано когато си искаш, но по този ще плащаш нещо с двойна цена още веднъж. Все пак говоря за кола в гаранция с обслужване в официален сервиз, което за мен е по-скоро единствена опция, тъй като, ако трябва аз да си обслужвам всички коли ще ми отнеме доста време, което нямам. Т.е съсипваш двигателя по спецификация на производителя! На трето място идва цената за обслужване, което се повиши драстично в последните години. Всичко това ме отказа тотално от Европейските автомобили. На този етап бих си взел само немски премиум дизел, но от практична гледна точка и естествено финансови причин това не се случва.

                За момента смятам, че Японските ми автомобили излизат с минимум 1/3 по-евтино обслужване, като теглш чертата.

                Бих дал и един страничен съвет на всеки, който се оглежда за нов автомобил: Ако имаш добре поддържан стар автомобил, особено бензин или бензин/газ или някой от дизелите, кото не създават проблеми и са икономични - пазете си ги и не се разделяйте с тях! Защото ще дойде време в което сегашните автомобили ще са само добър спомен.

            • #9
              Привет !
              Близък приятел имат Х-Трайл е-4orce най-високото ниво на оборудване Tekna plus , колата я взеха Септември чисто нова от магазина , е вече светят по таблото разни неща , има някакъв проблем с airbag-a то си свети нон стоп свързано с волана , въртене и т.н сега има час за след 2 месеца да я прегледат ... , за извънградско си похарчва да го имаш впредив ако се спреш на нея .
              Ако искаш мога да го разпитам по-подробно и даже може и телефон да ти дам да се чуете .
              Поздрави !
              Димитров !

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X