Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чудене за 4х4 джип (а може и пикап) около 30000лв

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чудене за 4х4 джип (а може и пикап) около 30000лв

    Здравейте,

    Четох из форума доста по темата, но все пак реших да питам.
    Търся джипка за уречения бюджет. Параметрите са ми да е около 2010/12, дизел около 3литра, истински офроудаджия, но по възможност с някакви удобства вътре, да не е чак УАЗка.
    Ще се ползва предимно шосейно (въпреки че по нашите пътища си е баш офроуд ), като от време на време може да се отиде до някой язовир по черен път.

    Насочил съм се към Паждеро 4та генерация 3.2 DI-D мотора около 2011-12. Какво бихте посъветвали да се внимава при този автомобил, за какво да гледам? Също като цяло надежден ли е? Бях чел, че ръждясват, също че трябва да се гледа дали прегрява мотора, както и нормалните неща при дизелите, но ще се радвам на мнения на по-запознатите от мен с въпросния модел.
    Също бихте ли препоръчали разбиращ механик (сервиз) в София и околностите, който може да разгледа състоянието на някой екземпляр?

    Отворен съм и към други предложения разбира се. Разглеждах и Land Cruiser-и от същите години, но поне по обяви там си плащащ едно 20к отгоре заради марката.
    Разглеждам и 4х4 пикапи също така, които не са чак толкова "работни" в интериора и не толкова огромни като американските камиони, например Нисан Навара Д40 3.0 дизел, но там се наплаших от шасито и тенденцията да се чупи на две :O.
    Hilux-ът пък ми е доста 'работен', въпреки че попадам на доста добри отзиви.

    Благодаря!
    Последно редактирано от Proximal; 22-02-24, 15:57.

  • #2
    Пикапите на Исузу са хубаво нещо също, но с тия съвременни европолюции не очаквай нова машина с голям двигател, особено дизел, щом Вранглерите ги пускат с 2 литрови двигатели за сешоар/сенокосачка.
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      Аз бих взел Амарок V6. За малко повече от 30К лева може да се намери много добър екземпляр. Ако не страдаш от предразсъдъци пък, 2.0 четирицилиндровия върши също отлична работа. Чети във форумите на Южна Африка и Австралия какви мнения имат хората за Амарока.

      Коментар


      • #4
        А , че при Тойотите се доплащало 20 000лв за марката - много поздрави мен!
        Няма по-добър параметър за качествата на един автомобил от цената му втора употреба...
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #5
          Мерси за съветите.
          Ще разгледам и Амарок.
          Предразсъдъци с двигателите по-скоро не, но ме притеснява дали като е по-малък ще се тормози да задвижва тези тежки машини и съответно ще е измъчен, особено ако е теглил.

          За цените на Тойотите, нямам предвид нещо лошо, все пак са се доказали като здрави машини, че и от там цената за марката. Просто за съжаление не влизат в бюджета.

          Коментар


          • #6
            Ford Ranger
            Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
            Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
            Opel Campo 3,1 TD '99
            Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

            Коментар


            • #7
              Ford Ranger преди фейсовия предполагам до 2015, не този с 10степенния автоматик.

              Коментар


              • #8
                А някакви отзиви за Паджерото, че като че ли съм му хвърлил око.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Proximal Преглед на мнение
                  Здравейте,

                  …да е около 2010/12, дизел около 3литра, истински офроудаджия, но по възможност с някакви удобства вътре, да не е чак УАЗка...

                  ….Отворен съм и към други предложения разбира се. ….
                  Ако е интересен wrangler sahara unlimited 4-врат, 2.8 дизел автомат от 2011, има един…
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • #10
                    Има доста писано във форума за Паджеро 4, поне аз съм намирал информация, когато съм търсил.
                    С две думи здрави и качествени машини са си, важното е като при всяка покупка втора (трета ръка) да попаднеш на читав екземпляр.
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • #11
                      SUV:
                      1.LandCruiser
                      2. Pajero4
                      Пикап:
                      Hilux
                      L200

                      Разликата между Пикап и СУВ според мен е доста голяма, но да речем, че споменатите по-горе се представят добре извън пътя в оригиналния си вид, оттам нататък е въпрос на доработки. Тук ще отбележа, че паджерото е значително по-ниско.
                      Това което трябва да се гледа при всички е за ръжди и след това всичко по реда си - мотор, скорости, ходова част, общо състояние и др.

                      Личната ми симпатия е към Крузера 90/100/120/150 и т.н., също и Хайлукс-а (по стечения на обстоятелствата се сдобих с Пджеро3). Това е и съвета ми: търси Тойта!


                      Коментар


                      • #12
                        1. Pajero 4
                        2.Land Cruiser 120
                        Мицубиши нямат кола в класа на ТЛК 80,100,200,300

                        пикапите са тъй и в моята класация .
                        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                        Коментар


                        • #13
                          Pajero 4 е доста прилично комби. Има екстри в изобилие, бавни скорости, на доста модели има блокаж на задния диф. Определено не е високо, но с едни АТ гуми, ако не се заиграваш много, върши работа. 3.2 е доста приличен мотор, но няма сравнение ако можеш да вземеш 3.8 бензин. Преди карах само Паджеро, после минах на L200 и за моите нужди ми е чудесно. Аз купувам и поддържам джипките само в Рубин и въпреки, че някои не ги харесват, аз съм много доволен! Сега имат едно паджеро , което се вписва точно в твоите критерии, освен това е 3.8- ще се влюбиш в този двигател. Ако проявиш интерес пиши, мога да ти съдействам.
                          08седемшест5едно513четири

                          Коментар


                          • #14
                            +1 за 3.8 MIVEC . И май бюджета ще стигне . До скоро търкалях такъв .
                            Верно ли е по-ниско Пахерото от 120ка напр ?
                            Май само степенките му такова впечатление правят ,моите ги бях разкарал . Иначе , при еднаква височина на гумите , дифа на 120ката е по-нисък от на П4 . Ако на някой му е толкова важно ...
                            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                            Коментар


                            • noname12
                              noname12 коментира
                              Редактиране на коментар
                              Определено е по-нисък. До колко това се отразява на възможностите е друг въпрос.
                              С Паджеро 3-ка се наложи да мина малко под 20км горски път в едната посока. Добре че за навръщане имаше значително по-лек маршруд. На няколко пъти закчаше отдолу - леко до колкото мога да преценя, че си беше филм - резултата е, че успях да спукам ръждясалия резервоар след натискане, но от горната страна, което установих след допълване на резервоара.
                              15 години имах 95-ца, така че мога да направя сравнение, макар и на по-старите модели от това, за което е писал колегата.

                            • didooo
                              didooo коментира
                              Редактиране на коментар
                              Чудно, но си прав
                              Дългото П3 е с клиренс 235мм , дългата 90ка е с 245мм .
                              Пак нямам идея как , при положение че задния й дифф е най-ниското й .

                          • #15
                            Да обновя темата, след разглеждане и пробни кръгчета на няколко от изброените и препоръчаните марки и модели си паснахме с едно Паджеро 4 3.2 на пръв поглед доста запазенко.

                            Първите ми впечатления са много добри. Като цяло покрива това за което ще се ползва, а кефът който създава е голям.

                            Благодаря на всички за предложенията и съветите!

                            Коментар


                            • Вальо
                              Вальо коментира
                              Редактиране на коментар
                              Пробвал си 3.8 бензин и си харесал повече 3.2 дизел ???? А, бе и аз карам в момента дизел, ама да намериш кусур на бензиновия шестак на Мицубиши е хм… интересно.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X