Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Волво ХС90 или МЛ W164-дизели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Волво ХС90 или МЛ W164-дизели

    Бях се нахъсал за МЛ,но то човек като чете много и в главата му става боза.
    Та много се бях навил на МЛ(и още не съм се развил де),но по форумите и в тубата доста проблемни ги излизат,та нещо взех да се плаша.То не е окачване,раздатки,моторите и те не са супер.Освен това повечето са милионници.
    От друга страна Волвото също ми е на сърце,но не мога да преценя кое ще е по безпроблемното(знам,че всичко зависи от това как е карана и поддържана преди това колата),но не бих отказал някое и друго мнение по въпроса.2.4 петака му го водя като едни от най добрите дизели.
    Разхода на гориво също не е без значение.

  • #2
    Ако попрочетеш за Волвото, ще се уплашиш и от негоПоврежда се доста, но за сметка на това частите поне са много скъпи...

    Коментар


    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      Точно така е ! Автомата особено, е чуплив. После се ремонтира за 4-5 к.лв, и после пак се чупи...Доста случаи има , и при XC 70, и при XC 90, и при леките коли от гамата "C"...

  • #3
    Аз съм писал някъде по темите,ама не помня къде.Иначе имам такъв,МЛ320,2007,малко над 480 000 км,аз съм ги изминал.Към 70 000 компресорчето на окачването под гаранция,верига на раздатката около 330 000 разтегната(или поне така казаха),четири пъти задни възглавници,два пъти предни(последно баща ми сменя за около 300лева),ключалка на вратата на багажника там са едни малки моторчета един път и един път я ремонтирахме,от две една ,сменени уплътнения на масления охладител(мисля,че така беше,смяната не е много лесна,детска болка),два пъти къса пистов ремък ,омазняваше го и преди две години случайно открих,че маслото идва от корпуса на масления филтър (запалих го и вдигнах капака и го видях,но на другия ден при майстора беше сухо и въобще не личеше да е пускало масло)и се смени уплътнението,беше се втвърдило,чупливи са му копчетата за стъклата,смених ги ,2022 ме викаха на сервизна акция ,за проблем в помпата на спирачките,оказа се,че не е от проблемните,генератор на около 400 000 сменен,управлението на подгревните свещи един път сменено,после разбрах,че може да се ремонтира ,вече му изпускат амортисьорите на предния капак,пластмасата около копчето на фаровете се разлигави,но се продава нова,къса му се смукателния маркуч на компресорчето на окачването,а трябва да се наблюдава,че засмуква боклуци и се прецаква после компресорчето(там го побългарих малко със съединение за поливен маркуч),кожата на седалките се позахаби,не са полагани някакви особенни грижи за нея обаче,по окачването освен някакви втулки,или тампони,но така и не разбрах кои друго не е правено.Знам,че две негови братчета ги продадоха по над 800 000,без да са имали някакви болки ,за умиралка .За мен си бяха здрави и надеждни коли.

    Коментар


    • #4
      Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
      ......То не е окачване, раздатки, моторите и те не са супер.Освен това повечето са милионници.....
      Добро...
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • #5
        Колега, наистина ли държиш да са точно тези марки и модели?! На пазара има доста голям избор на СУВове.
        Спрете Земята, искам да сляза!

        Коментар


        • Даниел Цветков
          Даниел Цветков коментира
          Редактиране на коментар
          Колебая се между МЛ,ХС90 и ГЧ

      • #6
        МЛ-а от нов и до сега гори масло,около литър до смяна.

        Коментар


        • #7
          А колко трябва да гори между смените според TFM?
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • gy6ter
            gy6ter коментира
            Редактиране на коментар
            Нямам идея.В Германия веднъж го смениха с 0W(обикновено е с 5W),Арал и то защото според тях това е оригиналното масло,но за три,четири хиляди по спомени му свали нивото драстична-само като опит.

        • #8
          Аз няколко човека познавам с XC90 D5 и са все доволни, единия имаше А6 3,0TDI преди това и знае какво е всички майстори да са ти приятели. Като го взе направи едно голямо обслужване при един, който разбира от Волво и от тогава три години кара, даже чипче има.

          Коментар


          • #9
            С р класа съм, което е същото като 164. Същите проблеми като на колегата. Копчетата за стъклата са по 5-6 лв на брой и не е нужно да се сменя целия механизъм. Лигнята около копчето за фаровете не ми пречи защото си седи на едно положение от години. Гарнитурка на маслен охладител е 7-8 лв и може да си я смени човек сам. Въздушното окачване- правил съм два пъти възглавница с амортисьори -рециклират ги за около 1000 -това ме дразни. Ако имаше вариант за избор ,щеше да е без въздух. Бензин -газ е и разхода е 18/14 газ . За тежка кола мисля че е нормално. Веднъж бобина сменях-лесно е и струва 90 лв. Стари са и части има. Комфортно е за каране.
            Имат проблем с влизане на вода през задните стопове заради уплътнение за стотинки,което трябва да се смени превантивно че белята е голяма ако се намокри модула отзад. Смяна на масла правя на 7-8 заради веригите. Кутията на 60 к се сменя масло и е около 300 кинта също .
            На мен ми гори по 1-1.5 литра масло до смяна но цилиндрите са 6 и според мен е допустимо за годините. Всеки цилиндър да понагорява по малко и разхода е налице. Като цяло не е като да поддържаш старо голфче ,ама не е и да си режеш вените при всеки ремонт.
            Последно редактирано от //Радо//; 18-01-24, 05:54.
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • #10
              КОлега, вече сигурно става 1 година се чудиш и избираш. Знаеш приказката който много избира накрая взима най големия боклук. Реално си вземи най запазената кола. Волвото е със най слабо 4х4 .

              Коментар


              • #11
                Първоначално публикуван от sers Преглед на мнение
                КОлега, вече сигурно става 1 година се чудиш и избираш. Знаеш приказката който много избира накрая взима най големия боклук. Реално си вземи най запазената кола. Волвото е със най слабо 4х4 .
                Тъй, тъй! В Бояна има места, които ако са непочистени, Волвото гледа тъжно. За сметка на това, Хюндай Санта Фе минава
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X