Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро или Тойота?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро или Тойота?!

    Здравейте,
    Колебая се за избор на Mitsubishi Pajero 3.2 или Toyota Land cruiser 150 3.0 . И двата автомобила са на под 200 000км., 2009-2010г. Паджерото е купувано от България чисто ново, а Тойотата е купувана в Русия, но е с български номера. Нямам намерение да ги ползвам за офроуд, а просто за по-дълго пътуване и обикаляне из планински райони включително и извън България. Смущава ме разликата в цената. Тойотата е близо два пъти по-скъпа и честно казано разликата в парите е непонятна за мен. От една страна предпочитам Тойотата, дето се вика легнала ми е на сърцето, от друга обаче едни 20 000лв. разлика биха осигурили обслужването на Паджерото за години напред, ако няма тежки ремонти. Според вас заслужава ли си да избера Тойотата или колите са близки по качество, сигурност и надежност и няма смисъл да давам излишно толкова пари за Тойотата? С едно уточнение, че съм тествал Паджеро 2015г. и ми допадна. Тествал съм и Тойота 120 Прадо 2007г., но не е като тази, която гледам сега. Останах малко разочарован от люлеенето така да се каже на автомобила. Водещи при мен са комфорта и здравината на автомобила. Благодаря предварително.

  • #2
    Аз бих взел Тойотата - дълги пътувания включително извън България предполагат надежност,2 пъти ако клекне на път и тия 20 бона или там колко са има да ги псуваш като уж спестени.

    Нито едно от двете не съм притежавал,но съм им малко фен на Тойота,от там мнението ми та с едно на ум.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Боса е сектант и подлага надеждността на Паджерото на съмнение . Преди няколко години имах тая дилема . Избрах Мицу . При споменатите два двигателя и разлика в парите , бих те посъветвал същото . Виж ,ако някоя от двете споменати машини да беше с повече цилиндри от другата....друго .Или , ако ми сравняваше 3.8 Мицу с 4.0 Йота ....замислям се и 20к лв пак натежават към Мицу . 3.8Мицу срещу 4.7 Лексус .....20к не ми стигат да избера Мицу
      Купето на Мицу е много по-просторно и удобно .
      И двете са с минимална ,към хич защита от корозия ,нищо непреодолимо , бих го причислил към поддръжката
      Двигателя е мнооо под съмнение , че е по-малко надежден
      Суперселекта е половин плюс пред фултайма
      И двете машини са с вериги в раздатките
      И двете са с напълно еднакви ,кекави ,Аисин (ADVIC) спирачки
      И двете са с напълно еднакви авт.ск.кутии Айсин-мн прилични
      И за двете машини има безброй автърмаркет окачвания
      За движение по всякакъв вид път независимото окачване на Мицу е по-добро ( подчертавам , да има път - целия заден мост помага на колата по кофти път , единствено направо , влезе ли в завой и те кара да намалиш )
      Самоносещата конструкция на Мицу е проверена във времето (П3 си е със същото купе) . Споменах ли , че Мицуто е по-широко и то заради липсата на рама
      Шумоизолацията на Мицу е липсваща , тук Йота бие с половин идея (поправимо и наложително).

      Знаете ме , че ползвам два Крузъра и съм също лек сектант.
      Успях да разлая кучетата
      Поздрави
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #4
        Благодаря за отговорите. Оня ден погледнах и за Лексус 470, след като го похвалихте и харесах един бял в Пловдив, 2007г., но му вдигнаха същия ден цената от 35 на 40 000лв. Така че сега чакам да ми се обадят за Митцубишито, ще го пробвам по-обстойно и ще решавам кое ще е.

        Коментар


        • didooo
          didooo коментира
          Редактиране на коментар
          Тук , във форума се продаваше Лексус , съвсем скоро замина за 32 . Беше гледана машинка .
          В Ст.З. ,май още седи по обявите един , на познат в средите ни човек е.
          Последно редактирано от didooo; 29-11-23, 14:15.

      • #5
        Аз имам Паджеро 3.2 DID, произведено 2008 и регистрирано 2009 г. Вече е навъртяло над 320 000 км и е напълно безпроблемна кола, едва на 13-атата година се появи проблем с дисковете, но то беше защото не бях разбрал, че накладките са за смяна и стопих спирачните дискове. Другата особеност е, че има система за изгаряне на твърди частици, която (както е по книга) спря да работи на 150 000 км и е скъпо да се оправи, затова карам без нея и ми свети лампичката чек енджин. Колата е изключитело комфортна, дори и по черни пътища. Максималната й скорост е 170 км/ч, но приятната скорост е малко под 140 км/ч. Харчи около 10/100 при много спокойно каране с около 60-80, 13 градско, а по магистрала около 11 при 120 км/ч, след което вдига по около литър на всеки следващи 10 км/ч.
        Навигацията е остаряла и не може да се сложи нова. Аудиосистемата е дискове, като пази в паметта си около 80 албума.
        Великолепна кола, но не мога да направя сравнение с Тойотата, защото не съм карал такава. Само съм се возил и возията е в полза на Паджерото.
        www.offnews.bg

        Коментар


        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Mitsubishi винаги са били за мен Топ за возията.

        • didooo
          didooo коментира
          Редактиране на коментар
          Моето беше П4 бензин 2007г. 380к пишеше до преди 2 месеца на километража и силно вярвам , че са си истински . Предишния собственик ,беше сменял извънгаранционно АБС машинка , аз само консумативи .

      • #6
        Моята работа за гледаното Мицубиши отпадна, човека се отказа да го продава. Ходих да гледам 150-ката, хареса ми повече от Паджерото, обаче още не мога да се реша да дам такава разлика в парите. 20 000 лв. са си много, дето се вика още едно Мицубиши. Ще потърся нещо читаво известно време, няма да бързам да скачам на Тойотата.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X