Здравейте!
Замислям се за покупка на нов Рав4 и се получава интересна ситуация между наличности /почти няма/,задвижвания и цени.
Въпросът е има ли реални преимущества AWD - задвижването в реалното ежедневие пред FWD-варианта и дали си струва разликата от 5к между тях в комбинация с чакането за доставка?
При разговори с дилъри ми оферираха три месеца за FWD-задвижване,което не знам дали е реалистично и година за AWD-то,респективно опция за коли,кито влизат в следващите два-три месеца за производство с пълно задвижване.
Как стои въпроса с препродажбата после - както каза един от дилърите "...то зима вече няма,с хубави гуми вървиш,ама тук се търси 4х4...",и ако е в комбинация с по-особен цвят?!?
Не ми се чака много,а варианта с доставка на кола с пробег отвън от дилър не е особено изгодна към момента.
Северноамериканския внос ме притеснява - дали колата не е тотализирана или удавена?
Прегледах Тигуан,Шкода Кодиак,СХ5 на Мазда,остана Тарако на Сеат и съм в дилема.
Базовите варианти на Тигуан и Шкода ги няма,следващите нива са около 70-75 к като има и отстъпка при наличности,но са на 150 к.с. TSI и TDI на предно с автомат и тук не знам кой мотор става,но пък тойотата е на 218/222 к.с. автомат,предно/задно - т.е. всичко е включено в цената.
Маздата е тясна отзад,но има 2.0 с 4х4,какъвто мотор Тойота не предлага вече /75к на предно,80 к реално с второ ниво на оборудване и от 85 к., 4х4/.
Шкодата не ми хареса,Сеата още не съм го гледал.
Не бих се замислял,ако не се прояви проблем в скоростната кутия на сегашната ми кола - Хюндай /на 220 000 км./ и предстоящата замяна с нова /втора употреба/,но няма гаранция,че няма да се появи нов проблем.
Цените на нови коли са неприлични,но тези на втората ръка - още повече при съпоставка на пробег/години/километри.
Иначе VW дават по-кратък период на доставка,при Мазда е повече,Шкода - 3-4 месеца.
Давайте мнение за пълното задвижване на Тойота и алтернативи?
Замислям се за покупка на нов Рав4 и се получава интересна ситуация между наличности /почти няма/,задвижвания и цени.
Въпросът е има ли реални преимущества AWD - задвижването в реалното ежедневие пред FWD-варианта и дали си струва разликата от 5к между тях в комбинация с чакането за доставка?
При разговори с дилъри ми оферираха три месеца за FWD-задвижване,което не знам дали е реалистично и година за AWD-то,респективно опция за коли,кито влизат в следващите два-три месеца за производство с пълно задвижване.
Как стои въпроса с препродажбата после - както каза един от дилърите "...то зима вече няма,с хубави гуми вървиш,ама тук се търси 4х4...",и ако е в комбинация с по-особен цвят?!?
Не ми се чака много,а варианта с доставка на кола с пробег отвън от дилър не е особено изгодна към момента.
Северноамериканския внос ме притеснява - дали колата не е тотализирана или удавена?
Прегледах Тигуан,Шкода Кодиак,СХ5 на Мазда,остана Тарако на Сеат и съм в дилема.
Базовите варианти на Тигуан и Шкода ги няма,следващите нива са около 70-75 к като има и отстъпка при наличности,но са на 150 к.с. TSI и TDI на предно с автомат и тук не знам кой мотор става,но пък тойотата е на 218/222 к.с. автомат,предно/задно - т.е. всичко е включено в цената.
Маздата е тясна отзад,но има 2.0 с 4х4,какъвто мотор Тойота не предлага вече /75к на предно,80 к реално с второ ниво на оборудване и от 85 к., 4х4/.
Шкодата не ми хареса,Сеата още не съм го гледал.
Не бих се замислял,ако не се прояви проблем в скоростната кутия на сегашната ми кола - Хюндай /на 220 000 км./ и предстоящата замяна с нова /втора употреба/,но няма гаранция,че няма да се появи нов проблем.
Цените на нови коли са неприлични,но тези на втората ръка - още повече при съпоставка на пробег/години/километри.
Иначе VW дават по-кратък период на доставка,при Мазда е повече,Шкода - 3-4 месеца.
Давайте мнение за пълното задвижване на Тойота и алтернативи?
Коментар