Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Rav4 на старо и възможен ремонт след закупуване. По-скъп или по-евтин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Rav4 на старо и възможен ремонт след закупуване. По-скъп или по-евтин

    Здравейте, ще си взема Rav4 на старо за да мога да стигам и зимните месеци до къщата, която е на 1200 метра надморска височина и последните 100-200 метра са черен път с посипка чакъл. По принцип като навали сняг що-годе го чистят.
    Ще взема с ръчна, бензин и по възможност с газ.
    Въпросът ми е:
    - Дали да си взема за 20 000 и повече лева, за да съм сигурен, че ще има минимален ремонт.
    - Или да си взема за 10-12 000 и да отделя 3-4 000 за възможни ремонти (нищо, че уж всичко му е наред)
    Благодаря

  • #2
    Тоя модел се произвежда от 1994г до ден днешен, не е лошо да уточниш кое поколение гледаш.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      Тоя модел се произвежда от 1994г до ден днешен, не е лошо да уточниш кое поколение гледаш.
      Иска ми се след 2006-та година

      Коментар


      • #4
        При кола на 16+ години си е чист късмет. Скъпото не значи по-качествено в този бизнес. Купи каквото ти хареса като състояние и бъди готов за изненади. Всичко след 4-5 годишно с ясна история си е на късмет.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #5
          Няма корелация между годината на производство,пробега,и необходимостта от ремонтиАз бих купил Хонда ЦРВ дизел след 2008 год.При всички положения трябва да имаш поне 3-4000 лв за ремонти,ако се налагат.Ако я провериш много обстойно в сервиз преди покупката,и не се хвърляш на най-евтините предложения,има голяма вероятност да не се трябват много ремонти.Ако държиш на газта,по-добре да купиш без АГУ,и да си поставиш после.Бих търсил и без теглич-изтормозили са ги с теглене

          Коментар


          • #6
            2009г има фейслифт, мотора 2,0 го сменят и става 158к.с. На теория по-хубав, с по-добри характеристики, но всъщност е малко поусложнен с една система за променлив ход на клапаните. Та на практика може би стария със 152к.с. е за предпочитане. Верига на ангренажа се сменя на около 200 хиляди километра, клапани се регулират на около 100 хиляди. Лошото е, че за реглажа на клапаните, ако се налага, се свалят разпределителните валове, с цели чашки са повдигачите е по размер. Новия мотор със 158к.с. е с хидравлични компенсатори на хлабините на клапаните, но си има други потенциални проблеми.
            Според мен виж и други модели.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              2009г има фейслифт, мотора 2,0 го сменят и става 158к.с. На теория по-хубав, с по-добри характеристики, но всъщност е малко поусложнен с една система за променлив ход на клапаните. Та на практика може би стария със 152к.с. е за предпочитане. Верига на ангренажа се сменя на около 200 хиляди километра, клапани се регулират на около 100 хиляди. Лошото е, че за реглажа на клапаните, ако се налага, се свалят разпределителните валове, с цели чашки са повдигачите е по размер. Новия мотор със 158к.с. е с хидравлични компенсатори на хлабините на клапаните, но си има други потенциални проблеми.
              Според мен виж и други модели.
              Мерси, това за клапаните не го бях чувал досега
              А кои други модели биха били подобни на Rav4?

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Не, че не става Тойотата. Като вземеш читава, обслужваш, и ще кара.
                Но ако просто ти трябва да върши работа, може някой Туксон, което е същото като Киа Спортидж 2. 2,0 бензин там е доста корав, а цените по приемливи.

            • #8
              Моделите подобни на Рав 4 за които се сещам на прима виста : Хонда Црв, Митсубиши Аутлендър, Субару Форестър, Хюндай Сантафе, Киа Спортидж 2, Нисан Кашкай, Нисан Екстрейл, Мерцедес МЛ, Корандо 3 и т. н...
              Който търси , намира !
              Човекът е човек, когато е на път !

              Коментар


              • #9
                При ЦРВ 3то поколение, пълният привод е на порядък по-зле от при РАВ.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • mikivt
                  mikivt коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е, що да е по зле, като пишат, че рав4 трето поколение е с многодисков съединител по средата - подобно е и при хондата?

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  При хондата е с едни помпи, няма електроника, съответно включва малко по-бавно задния мост, а и въобще не може да го включи превантивно, за разлика от при тая Равка, където имаш и принудително блокиране с копче.

              • #10
                Аз търкалям втората версия 2000-2005 г. бензин автомат.
                Взех я от джамбазин, след преглед в серви, като беше по-скоро средната ценова категория за пазара.
                От както я имам ( почти три години ) съм сменил радиатор ( проби се ), задни амортисьори ( имаха още живот и бяха оригиналните ), задни биалети, задна дясна лагер главина ( виеше ). Сумарно под 1000 лв. разход.
                Отделно консумативи като накладки, задни спирачни дискове, масла в АСК и диференциали, акумулатор не ги броя за ремонти.
                Газовата я сложих след покупката.
                Смятам, че до тук е доста безпроблемна за двайсе и малко годишна кола.

                Запитването е за следващия модел, но се надявам да съм бил полезен.
                Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                Коментар


                • cnc82
                  cnc82 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Какъв разход ти дава ?

                • I.Guberkov
                  I.Guberkov коментира
                  Редактиране на коментар
                  10-15/100 на газ според съотношението градско/извънградско. Бензина е с литър надолу.

                • cnc82
                  cnc82 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря за информацията !

              • #11
                Някъде отгоре го прочетох : Мерцедес МЛ изобщо не е конкурент на Рав4 ,нито по размер ,нито по двигатели ,нито по екстри доста по - висок клас SUV е. Конкурент на Рав4 е Сузуки Гранд Витара моторите са 1.6,2.0,2.4,2.7,3.2 бензинови. И имат 1.9 дизел на рено. Гледам доста карат бензиновите 2.0 и 3.2 (тоя 3.2 май беше на GM)
                Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X