Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за съвет за бензинов джип - Jeep Grand Cherokee WK 5.7 HEMI (2007) или VW Touareg 4.2 V8 (2006)?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моля за съвет за бензинов джип - Jeep Grand Cherokee WK 5.7 HEMI (2007) или VW Touareg 4.2 V8 (2006)?

    Здравейте,

    Моля за съвет, относно избор на бензинов джип - Jeep Grand Cherokee WK 5.7 HEMI (2007) или VW Touareg 4.2 V8 (2006)?
    И двата автомобила са внос от Швейцария, на реални километри.
    Ето и малко информация:

    Jeep Grand Cherokee WK 5.7 HEMI

    - първа регистрация 2007 година;
    - 190к км, обслужван редовно с валиден MFK преглед;
    - ниво на оборудване - Limited;
    - без никакви ръжди;
    - салонът е супер запазен, много леки следи от употреба по предните две седалки и волана.

    Цена - около 19к лева, готов за регистрация.

    VW Touareg 4.2 V8 - 310 к.с.

    - първа регистрация 2006 година;
    - 210к км, обслужван редовно, с изтекъл MFK преглед преди около половин година;
    - високо ниво на оборудване - безключов достъп и палене, въздушно окачване, блокаж на заден диф, и т.н.
    - съвсем леки ръжди, почти незабележими;
    - салонът е запазен, много леки следи от употреба по копчетата на климатроника, стъклата и копчето за фаровете (това си е слабо място на Туарега, преди фейслифта).

    Цена - около 16к лева, готов за регистрация.

    Джипът ще се кара около 70% асфалт и 30% извън пътя.

    Кой от двата джипа бихте купили и защо?

    Ако се спрем на Туарег, не е ли по-добре да търся след фейслифта, с двигател 4.2 FSI V8 или 3.6 FSI V6 (Няма да се слага газ)?

    Благодаря предварително за помощта!

    Поздрави



  • #2
    Кажи тези 30% извън пътя какво разбираш под извън път. До полянка по черен път дето и висока лека кола може да мине или силно пресечен терен. Колко често ще излизаш извън пътя и това наложително ли е ( примерно имаш вила или ходиш често на място извън пътя, на което имаш работа) или само за кеф. Питам щото от тези 30% зависи и избора ти.

    За шосе - не Джиип мпс-то е по-подходящо, защото е проектирано, като шосейно мпс.
    Относно двигателя на не Джиип МПС-то , аз лично не бих взел ФСИ двигател а бих останал с такъв с недиректно впръксване. Причини бол. Има изписано в нета доста.
    3.6 е проблемен двигател, има доста изписано за него, освен това е слаб за купето в което е сложен в това мпс.

    Джиипа е по-подходящ за 30те% извън пътя. Аз затова питам дали е по наложение извън пътя или само за кеф.

    Успех в избора.




    Коментар


    • #3
      И двете не са с ниски разходи за поддръжка, но при Тоурег караш ФауВе а плащаш като за Порше. За мен ХЕМИто е по приемливия избор. А в момента, в който си зададеш въпроса А колко харчи? - то трябва да разбереш, че не си загледал правилните МПС-та.
      O888 749-O86
      C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
      NC 750

      Коментар


      • #4
        30-тте процента извън пътя да се разбират, като силно пресечен терен, по който е невъзможно да мине висок лек автомобил.

        За FSI двигателите чета само негативни коментари, затова и се спрях на 4.2 с 310 к.с. Лошото е, че фейсовите бензинови Таурези (2007-2009) са само с такива двигатели, а ми се искаше да взема такъв, след фейслифта.

        Наясно съм с разходите за поддръжка и на двата автомобила.
        С разходът на гориво също, последните ми два автомобила бяха с v8 двигатели, 5.0 и 5.5. Предпочитам няколко литра отгоре бензин, пред главоболия с дизел - ГНП, ДПФ, дюзи, турбини, скъсани свещи и т.н.
        ​​​​​
        Благодаря за отговорите!

        ​​​​​​





        ​​​​​
        Последно редактирано от pifakiz; 20-12-22, 19:40.

        Коментар


        • #5
          Силно пресечен терен и паркет като Туарега в стоков вид, е оксиморон.
          Да не ми се сърдят колегите,
          Хем искате да вървят по магистрала като ферарита, хем на силно пресечен терен.
          Едно за това и едно за другото-не?
          Защо?

          Аз си имам две возила за съответните нужди и така е от край време.
          Верно, в пъти по-скромни, но вършат си работата.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #6
            В конкретния случай съм за Черокито. Туарега няма нищо общо с офроуд, камо ли пък пресечен терен.
            Гъзовоз за пред кафето. И не го казвам, щото гроздето е кисело.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • rusev
              rusev коментира
              Редактиране на коментар
              Глупости на търкалета. Кола с мощен мотор, бавни предавки и съвсем адекватно 4х4 нямала общо с офроуда! Като не сте на ясно защо пишете?

          • #7
            В този случай не Джиип мпс-то отпада. Правилно си се ориентирал да избегнеш двг с директно впръскване. Правилно си се оринтирал към бензинов двигател.
            Ако избора е конкретно между тези две, то Джипа трябва да е твоят избор. Ще трябва да преглътнеш някой недостатъци ( недостатъци не проблеми) на Джиипа, както и на двигателя му но ще е приложим и за шосе и за извън него.

            Чисто любопитство но какво разбираш под силно пресечен терен ?

            Пример: изровен път с дълбоки коловози, кал, едри скали, катерене на скали, да се забиеш директно в гората между дърветата при голям наклон... Тук сме офроуд форум и представите варират много.





            Коментар


            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              Кои са тези недостатъци на Жипа и моторЪТ му?

          • #8
            Ами под силно пресечен терен, нямам предвид нещо екстремно, а препятствия, подобни като в този клип - http://youtu.be/l2g2iXxu33o
            Видеото е доста интересно, има два Туарега, които се представят много добре.
            Има и много други видеа в нета, които показват какво може Туарега.

            Мисля, че съвсем не е за подценяване, особено с въздушно окачване и с блокаж на заден и преден мост.
            Последно редактирано от pifakiz; 20-12-22, 22:38.

            Коментар


            • ивайло
              ивайло коментира
              Редактиране на коментар
              Преди три ( кога станаха) години като търсих туарег задния блокаж беше доста рядко срещан а предния ми се струва като бяла лястовица - чувал съм, че има , но не съм виждал даже на обява.

            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              Туарега на брат ми има някакви блокажи, но не знам точно какви. Дизел е обаче.

          • #9
            Като Patrol Y61 с гуми 33 - 35 като от клипа нито едно от двете няма да се справи, въпреки 3те блокажа на гранда. Grand-а поема до 31.5 без интервенции. Усеща се като кола и е доста приятен за каране, но не е за големите коловози, без сериозни интервенции, а те не са много лесни.

            Частите са сравнително евтини, от САЩ. Мотора е прост като фасул, скоростите също.

            По-скоро е средно голямо семейно комби с офроуд възможности, а не камионеста офроуд машина като Patrol.

            Спрямо Туарег, който съм заглеждал само инцидентно, поне на пръв поглед гранда е по-офроудест, но ми се струват сравними. Гранда е с цял заден мост с всички плюсове и минуси от това.
            Последно редактирано от sparkybg; 20-12-22, 23:18.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #10
              Туарега си е компромис. Няма място за сравнение

              Коментар


              • #11
                И накрая всеки си взима какво.......... Тойота

                Ама с рама....

                Коментар


                • #12
                  Туарега има не лоши възможности извън пътя, бавни и блокаж на централния диф имат всички, блокаж на задния диференциал имат доста бройки. Събира 33", повдига се лесно и има силни мотори.

                  Но двигателите на Туарег дали ще е 3,0д, 3,6фси, 4,2 мпи, 4,2фси, може да ги има във всички ВАГове и да си приличат, но са различни. Като всеки ВАГ има 1001 модула, чупи се, когато търсиш резервна част трябва да знаеш точния код и буква, защото иначе не става. Фейсовия туарег мисля че има компонент протекшън, тоест не може да разменяш ел части ей така, крадат им фаровете и тн само хубави неща. Хубавото е че са масови, сервизите са се научили малко да ги ремонтират и им знаят детските болести. И като всяка кола е късмет.
                  Като цяло е личен избор, Туарега е по евтин за покупка, по голям избор има, по красив е вътре в сравнено с дялания Джеп.

                  Коментар


                  • #13
                    Аз съм за хемито туарега не става мн е чуплив

                    Коментар


                    • #14
                      Аз съм да намалиш още малко и да вземеш гранд ама ZJ 5.9.Става и за двете начинания отлично.Малко подхарчва,ама се свиква.
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар


                      • Mitkoztd
                        Mitkoztd коментира
                        Редактиране на коментар
                        Те са 1998г. Има ли изобщо останал неръждив/неуморен, който може да се вземе?

                      • slatanic
                        slatanic коментира
                        Редактиране на коментар
                        Те грижа с ръждата нямат.Виж за умореността...имаше един до скоро на 12-13К ставаше доста.
                        Сега остана един на 15К нов внос дето изглежда добре...
                        Но аз толкова пари за ZJ не бих дал въпреки,че ми е на сърце.

                      • Mitkoztd
                        Mitkoztd коментира
                        Редактиране на коментар
                        Да, правилно, за 15к има и по-'нови' варианти от ZJ, дето харчи 30/100

                    • #15
                      Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                      Аз съм да намалиш още малко и да вземеш гранд ама ZJ 5.9.Става и за двете начинания отлично.Малко подхарчва,ама се свиква.
                      И така лека-полека, накрая стигаме до 4.0 литрово Чероки с 242-ка
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X