Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка на Джип

    Здравейте,
    Предстои ми покупка на първа джипка и тъй като не съм много наясно искам да ви помоля за съвети.
    Бюджета ми е около 5000 лв.
    Това ще ми бъде втори автомобил, който ще се ползва когато другия е зает за градско и предимно за риболов и разходки в гората.Изискванията ми са да бъде що годе проходим през черни пътища и гора, както и да не харчи много(за това предпочитам бензин с АГУ), да няма много електроника по него, предпочитам да има бавни, но не са най-важното.Гледах следните автомобили, които горе-долу си пасват с изискванията ми: Опел Фронтера , Витара , Гранд Витара , Митсубиши Пинин (Там заради GDI мотора има малък проблем с АГУ , доколкото разбрах).
    Моля дайте мнения и съвети , и ако има нещо което не съм гледал, а според вас е удачно за моите изисквания може да добавите.

  • #2
    Няма да е лошо да почетеш в раздела - Какъв джип да си купя. Да си изясниш какво точно искаш, за какви пари и т.н.

    Коментар


    • #3
      Аз съм написал няколко модела джипове които съм гледал , както и за какви пари.Търся мнение в този бюджет който съм написал, кой от посочените модели би бил най-добър избор и ако някой се сеща за друг модел, който не съм гледал да ми каже да го погледна и него.

      Коментар


      • trapper
        trapper коментира
        Редактиране на коментар
        Написал си няколко твърде различни марки и модели, което затруднява избора. Добро+евтино+здраво не са съвместими. Всички стават, но не се сещам къде би сложил газова бутилка на М.Пинин?
        Аз бих гледал първо ръждата, другото се оправя ... с пари.

    • #4
      За 5к лева в момента ще купиш само запазена емблема от посочените возила. Може да включиш в търсенето и КИА Спортидж от първо поколение до 2002-2003 година, както и Корандо ако не те притеснява това, че Корандо е само с две врати.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #5
        Бюджета е малък и много трудно ще намериш нещо читаво. Имай на предвид, че каквото и да вземеш, едно елементарно обслужване, гуми и някой дребен ремонт и си +50-60 % от бюджета ти още.
        Та съвета ми е - най-запазения екземпляр който намериш без значение модела.
        Погледни Корандото, както и колегата горе те е посъветвал. Вървят все още на сносни цени.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #6
          Преди година приятел купи терано 1 за 2,300лв. Със изгнили прагове и дупки по пода, гуми за боклука. След още 1,500 го изкърпихме и обслужихме, много дребни неща и сега има прилично возило за черно за под 5к. Въпрос на късмет и добри познания/умения. Да, повечето евтини машини са или дърварки или със изгнила рама/купе, но със правилно търсене може да се намери нещо което си струва да се стегне.

          Всички споменати джипове имат плюсове и минуси, ако пространството вътре не ти е важно, просто търси най малко ръждясалото. Пинина има версии без gdi но няма бавни без gdi двигателя мисля. Има вариант да го караш само на газ.
          Фронтерата е добър вариант като цяло, лесни за намиране части и сравнително евтино обслужване. Има къса и дълга база 2.0 и 2.4 съответно.
          Но терано особено 1 е най надеждно като механика и качество на изработката. Това е моето впечатление. Но стария двигател е много тромав спрямо този на 2ката.

          Витарата е малко кекава като дифове и предница, но пък е лека и сравнително евтина за поддръжка.


          ​​​​​​
          ​​​​​​

          ​​​​​

          Коментар


          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            A ako питащият си няма автосервиоз в двора??? И аз като млад гъзар приших отново предните рогове на първото ми БМВ Е-30 и го карах 4 години, но с най-голямо удоволствие се прехвърлих на некърпено такова след това ))

        • #7
          Пинин, ако добре си спомням имат еупер селект раздатка само на мотора с директно впръскване. Най-хубавото в таззи джипка е именно раздатката, Иначе, е колкото Фероза вътре.
          Имайки предвид, че японките гният като за световното (само руските ги бият по ръжди), бих се насочил към Фронтера. Поне купетата са им трудно податливи на ръжда.
          Кия 1 е също приличен вариант за тоя бюджет. Бих взел 128 коньовата бензинка.
          Малко са кекави откъм окачване, но иначе съм доволен като цяло. Комфортна и проходима джипка. Може и да се пипне това-онова, ако те зачеше крастата.
          Повечето са с ЛСД на задния диф.
          Имах такава няколко години, но дизел
          Обслужването не е скъпо.
          Успех!
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #8
            Единственото за което се сещам и отговаря на всички изисквания е Лада Нива. Няма електроника, високопроходима, на газ, евтина за ремонт и поддръжка. Само да не е много изгнила.

            Коментар


            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              Да не последва другата тема "Лада Нива, безкрайни ремонти-още един изгорял"?

            • trapper
              trapper коментира
              Редактиране на коментар
              Карал съм по път и в горите 2 Ниви 1,7, общо 15 години. Не е кола за всеки. Ако не може сам да си прави поне 90% от ремонтите, по-добре да си купи Тойота, напр.
              п.п. Ако все пак реши да търси Нива - да е от Италия, имат малко ръжди и някои подобрения, по-добри седалки, напр.
              Последно редактирано от trapper; 18-11-22, 19:20. Причина: п.п.

            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              Към днешна дата нещата при Нива не опират само до майсторлъка. Трябва да си си осигурил и много точен доставчик на читави резервни части.

          • #9
            АБе това, че ръждата няма оправяне е голям виц. Въпрос на пари, както всичко останало. Аз какво да кажа, като Тойотата като я взех изкиха на втория месец и минах през 6 майстора на двигатели и един полуремонт с 2500 лв назад, докато намеря 7мия майстор, който ми направи основния ремонт. Отне ми над 5500 лв и близо година без да мога да си ползвам колата. Така, че хайде да не се правим, че кадърните майстори на двигатели са под път и над път. Всичко е въпрос на време, нерви и пари.

            Коментар


            • Двигателист
              Двигателист коментира
              Редактиране на коментар
              От любопитство - за какъв двигател на Тойота става въпрос и в какво се състои полуремонта и ремонта след това?

            • Dilomski
              Dilomski коментира
              Редактиране на коментар
              3VZE, чупи шпилка на разпределителния вал. Полуремонта беше да се смени шпилката, да се дадат главите за шлайфане, но БЕЗ да се надуят. Резултата - 1500 км пробег, половината с проблеми. Чупи шпилка пак, майсторът слага с 1 мм по-дебела, да държи. Сещай се. На второто палене вървеше с макс 5 км в час. След това я закарах на истински майстор, който направи ремонта както си трябва. Имаше пукната глава и леко крив колянов вал. Като цяло, може би най-проблемния двигател на Тойота от това време. Но и като не се е поддържал преди да я взема колата какво да очаквам.

          • #10
            Първоначално публикуван от Dilomski Преглед на мнение
            АБе това, че ръждата няма оправяне е голям виц. ...Всичко е въпрос на време, нерви и пари.
            Е, за Мъск вероятно всички кошмари на обикновените хорица са в сферата на вицовете.

            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #11
              Бензин без електроника почти няма. Трябва да е с карбуратор. Или ако е някакъв прост инжекцион, и се кара само на проста АГУ.
              Иначе, от изброените, чисто технически, Фронтерата е най-правилния избор за целта. Къса, от последните А(1995-1998г), с 2,0л бензин. Разбира се, трябва и читава бройка да бъде...
              ...
              ПП: Така като гледам, в тоя бюджет няма почти нищо читаво ставащо на газ...
              Последно редактирано от cecoa1; 19-11-22, 12:10.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Има ве, Цецо, Уазка ))))))))))

            • #12
              Имал съм Витара, CR-V, Frontera и сега RAV4 от първите (моята е 1999-та година). Тойотата е най-добра за моите нужди - риболов и разходки по горите. Имам 4 коли, но 90% от времето карам RAV4-ката. Full time 4x4 с блокаж на междинния диференциал. С нея не се притеснявам да давам газ по завоите на хлъзгав път. Идеална е за газ и е доста икономична. И не ръждясва лесно. Моята има малко ръжда по едната задна вежда. Много безпроблемна. За 4 години смених съединител и веднъж правих алтернатор.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X