Здравейте, престой ми покупка на Toyota Land cruiser 120 3.0 D4d.
Конкретния екземпляр който съм харесал е 2007 година на реални 220 000км с един собственик и пълна сервизна история в Тойота на цена 31 000лв.
Джипа работи добре и салона е като нов. Дори се продава с 1 година гаранция.
Единственото нещо което ме притеснява е, че рамата и цялото окачване са доста ръждясали. Има и започнала ръжда по десния праг и от вътрешната страна на задните врати. Може да се изшкури и запечата с битум но въпроса е дали това е нормално за този модел и особено 2007ма на такива километри?
Джипа е повдигнат и има метална защита на картера което ме навежда на мисълта, че може да е топен.
Дали да го взема или ще се вкарам във филм с тази ръжда?
Конкретния екземпляр който съм харесал е 2007 година на реални 220 000км с един собственик и пълна сервизна история в Тойота на цена 31 000лв.
Джипа работи добре и салона е като нов. Дори се продава с 1 година гаранция.
Единственото нещо което ме притеснява е, че рамата и цялото окачване са доста ръждясали. Има и започнала ръжда по десния праг и от вътрешната страна на задните врати. Може да се изшкури и запечата с битум но въпроса е дали това е нормално за този модел и особено 2007ма на такива километри?
Джипа е повдигнат и има метална защита на картера което ме навежда на мисълта, че може да е топен.
Дали да го взема или ще се вкарам във филм с тази ръжда?
Коментар