Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Rexton2,7cdi...?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Rexton2,7cdi...?

    Мисля да си купя един Рекстън... Любимата 7-ца вече е възрастна, има няколко места където се появява ръжда. Искам да оправя този проблем доколкото е възможно, да я пребоядисам, може би цялостно и зимно време да не я карам.
    Джипката ще се кара в стандартни условия, планиран офроуд не предвиждам. Не ми се дават и много пари, защото това ще ни е трети автомобил, без да броя и двата служебни. Бюджета за закупуване е около 6000лв и единственото, което ми хвана окото в тези рамки е Рекстън-а.
    Някой да ме откаже?.....Или да предложи по-добър избор?

  • #2
    Ректума /Рекстъна/ общо взето е накрая на хранителната верига. Но има хора дето си ги карат, че и дори са доволни. В крайна сметка избора си е твой.Ако те кефи , що пък не.

    Коментар


    • bocho64
      bocho64 коментира
      Редактиране на коментар
      Накрая на коя верига казваш? В единия вариант е с пет цилиндровия 2.9 дето хич не е лесно да го умориш,в другия е с 2.7 дето е умалено копие на същия 2.9 и май е по железен от първообраза 2.7 на МВ. Автомата си е 722.6 дето доста марки го слагат. Болката обикновено е раздатката на Борг Уорнър и разните копчалъци но се лекуват не особено трудно.

  • #3
    Първоначално публикуван от piron45 Преглед на мнение
    Ректума /Рекстъна/ общо взето е накрая на хранителната верига. Но има хора дето си ги карат, че и дори са доволни. В крайна сметка избора си е твой.Ако те кефи , що пък не.
    Не ме кефи, а ми се вижда приемлив. Не съм се даже качвал в такъв....та затова питам....+/-

    Коментар


    • piron45
      piron45 коментира
      Редактиране на коментар
      Прегледай темите за Рекстън, има писано.

    • artefekt
      artefekt коментира
      Редактиране на коментар
      Нямам време за четене, утре ще ходя да гледам един и ако реша, ще го взимам. Щеше ми се някое мнение от първа ръка....както и да е...

  • #4
    Горивната уредба на Делфи му е кусур. Може да загледаш и ML първо поколение(W163), по-добре фейслифта. При Мерца горивната система е Бош.
    Иначе като механика е здрав, и ако се обърне внимание на слабите места, ще кара дълго.
    https://youtu.be/DwPofEJJaMk
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • artefekt
      artefekt коментира
      Редактиране на коментар
      За МЛ-а обичайното ми майсторчЕ казва, че частите са му по-скъпи(предполагам не за общите) и според него Рекстъна-а е по-разумният избор. Ще те излъжа ако ти кажа, че ми е на сърце....ама трябва нещо да взема, че зимата иде.🙂

  • #5
    Огледай се за Рекстън с 2.9 мотора - слагат го в първите години. Обикновено и цените са малко по-надолу. Това в случай, че не те притеснява мудността му , инъче плюс е, че се отърваш от горивната система Делфи при 2.7.
    Според мен и харчи една идея по-малко.
    Карал съм Рекстън и то един много запазен екземпляр - прави впечатление ниското качество на материалите в купето, но не е болка за умиралка. Инъче отдолу рама, окачване, трансмисия - всичко е масивно и внушително.
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #6
      Де бре,от тук пишещите май никой нема Ректум,чух и четох май е принципа.
      Имам го и го карам повече от година.Ректум 2-ка,па е 2.7 кат единицата,с турбина с променлива геометрия е-от там разликата в коньете.Проблема им е,че помпата живее около 250000 км. и после сака стенд и подмяна на тва-онова,дюзите същата работа.Капризен на нафта-иска читава,заради делфито.Иначе е кътар,здрав и еФтин за подръжка.

      Коментар


      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Къде ги като твоя за 6 килолева ?

      • gimax
        gimax коментира
        Редактиране на коментар
        То и моя го зех за мънинко повечко,ма до кЪт си го стегна както требва и както искам оЙде коня у ряката.Убуу и ефтино нема е рекъл народът.

    • #7
      Категорично, 2.9 или 3.2 бензин. Аз съм с 2.9 повече от година, здраво желязо, за риболов и евридейка е точно.
      За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
      0878 79 20 61 Борис

      Коментар


      • #8
        В момента това има: Рекстън, ръчка 6 бинги без регистрация и Кия Соренто, автомат за 7, но регистрация.
        Утре ще ходя да ги гледам.
        И двата модела са ми тера инкогнита...та приемам мнения и съвети.

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Соренто дизел не бих гледал. За мен, най-удачен е 3.5 бензин с АГУ. Дизела къса верига при блокиране на балансиращите валове, което не е рядкост след 200-250 000 км

      • #9
        Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнение
        В момента това има: Рекстън, ръчка 6 бинги без регистрация и Кия Соренто, автомат за 7, но регистрация.
        Утре ще ходя да ги гледам.
        И двата модела са ми тера инкогнита...та приемам мнения и съвети.
        Кията по всяка вероятност е 2.9 дизел? Ако е така също е със система Делфи, двигателя е същия като на Хюндай Теракан. Имах такъв 7 години, никакви проблеми.
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          2.5 е дизела на Киа Соренто. 2.9 го слагат на Карнавала

        • Skorpion_BG
          Skorpion_BG коментира
          Редактиране на коментар
          Верно, обърках я с Карнивала.

      • #10
        А на МЛ какво му е? Поне Цецо е писал, че е с бош. В мобилето има един от Е. Пелин с бургаски номер на 6200.Хващаш някой,отиваш пазариш се и така нататък. Въобще има доста нафтови уреди за подобен на твоя бюджет.
        "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
        Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

        Коментар


        • #11
          Експлоатирах Рекстън 2.7 около 40000 км.Двигател,окачване,огромен багажник-само суперлативи.Проблем се оказа смяната на подгревните свещи-от пет три се скъсаха и се наложи сваляне на главата,престъргване на леглата,но иначе нищо страшно.Сорентото го експлоатирам вече около 70000 км-смяна и на 4-те разпръсквача,предни спирачни дискове,масло и филтри.Ако трябва да избирам между двете марки в едно и също състояние,клоня към Сорентото.
          П.П.Рекстъна е Делфи,а Сорентото е Бош.
          Последно редактирано от Николай Кесов; 25-09-22, 20:57. Причина: допълнение

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Да, Сорентото е с Бош, но има други дребни кусури мотора. Рекстъна е малко по-обемен, автомата е винаги петстепенен с 2,7, и е малко по-добър(същия като на ML). Свещи и дюзи му се вадят трудно, ако не са положени грижи да не е така... До фейслифта Рекстъна е на торсиони отпред, а Кията със спирални пружини и амортисьор в тях, мисля имат разлика в ходовете и твърдостта на окачването.
            Друго...не знам дали е предимство при Санг Йонг, но при желание(ако някой иска да направи нещо по-добро от повечето заводски джипки от тия години), може лесно да се насади по-стар, много надежден мотор от Мерцедес(най-често) OM 605, с потенциал да развива до 250к.с. със сток карантии, без никаква електроника, само с друга, тунингована ГНП. Има в момента в мобиле един такъв, до скоро се даваше почти за без пари, защото не му бяха оправили документите за този мотор(а сега вече му искат доста повече).
            Описаната процедура е възможна за почти всички Санг Йонг(с ръчна кутия, че при автомата е по-скъпо да му се подкара електрониката), които са се предлагали с 2,7 дизел. Вероятно излиза по-скъпо от ремонт на горивната система Делфи, но зависи и какъв точно е проблема... Другото е, че става на порядъци по-надеждно, а и мощността е нагоре. Но както се казва, това е вече за ентусиасти, пък и екологията отива на кино(макар че с добри настройки, няма фрапиращи видими пушеци).
            ...
            ПП: Между другото и оригиналния 2,9TD на първия Рекстън и Мусо/Корандо, може да се подсили да върви колкото 2,7.
            Последно редактирано от cecoa1; 25-09-22, 22:37.

          • cnc82
            cnc82 коментира
            Редактиране на коментар
            Цецо я разкажи за преработката на 2.9ТД...

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Зависи колко трябва да се вдига мощността... Най-лесно и евтино, сменят се елементите на ГНП от 5,5 на 6мм(такива са сток на някои мотори при Бенц), може и малко турбината да се пипне. Има стоков мотор само за Корея, който е 132к.с. с усилени части и подобрено охлаждане, който е така. Та за по-сериозни резултати могат да се взимат части от такъв и се продължава по пътя с по-големи помпени елементи и по-адекватно турбо.
            Друг е въпроса, че за над определена мощност е по-изгодно(у нас) да се вземе OM 605.

        • #12
          Благодаря на отзовалите се, ще ходя да гледам, пипна....и като има резултат, ще докладвам.

          Коментар


          • #13
            Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнение
            Благодаря на отзовалите се, ще ходя да гледам, пипна....и като има резултат, ще докладвам.
            Аз колега имам 2.9 тд на 500 000км ръчна кутия .Купен беше чисто нов и каран ежедневно до ден днешен ! Никакви драми , един диф и един път ремонтирана ходова част дам не е шега излезна корава машина и миналата седмица след дълги години служба реших че ще отивам за горска джипка.
            Ръчни хъбове,33" гуми и 5см лифт , успех в избора ти

            Коментар


            • #14
              Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнение
              Благодаря на отзовалите се, ще ходя да гледам, пипна....и като има резултат, ще докладвам.
              ХодИх, пипАх....не беше лоша колицата. Малко замазана, струваше си парите, но не ми легна на сърце. От Кията Строшенто ме отказа майстора ми и.......ухапа ме кучето, рязка смяна на концепцията, а и един приятел реши да си продаде колата....та:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2022-10-26_17-05-00-842.jpg
Прегледи:721
Размер:226.5 КБ
ID:6896660
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2022-10-26_17-05-00-944.jpg
Прегледи:703
Размер:237.9 КБ
ID:6896661
              Софтуерно около 280 кончета, както казват по родният край на баща ми, върви на пребиванье....
              Ами туй то.🙂

              Коментар


              • #15
                Ами честито но....виж това ... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Х5.jpg
Прегледи:551
Размер:184.1 КБ
ID:6896679
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • artefekt
                  artefekt коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ха ха....много добре ги знаем тези неща, а и другите легенди. Все пак не ми е първото БМВ.😉

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X