Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за джип.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за джип.

    Виждам в другите теми които е задаван същия въпрос се искат детайли та ще се опитам да съм изчерпателен. Трябва ми МПС за лек офроуд и извънградско под което имам предвид магистрала, счупени асфалтови пътища с наклон, полски пътища и горски пътеки пак с наклон покрай дерета, казвам офроуд вместо леки разходки из природата защото ще се ползва и извън летния сезон демек дъжд което означава и калющак и сняг който в последно време си е като дъжда демек пак калющак. Другите ми изисквания са голям багажник който ще пълня със всевъзможни неща и да е автомат и евентуално да има възможност да дърпа някое ремаркенце за в бъдеще, мога да се предумам за дизел но предпочитам бензин на газ. Бюджета е 15000 лева за покупка и регистрация като каквото ще обслужвам ще е отгоре. Нещо от сорта на CR-V и Rav4 оставам с впечатление че може и да ми свърши работа може и да не та съм се насочил към Grand Vitara(преди 2005 понеже на по-новата багажник практически няма) и Pajero. Приемам всякакви предложения по-скоро държа да е нещо което е по-малко трошливо отколкото да са му ефтини частите и ако се обслужва добре да е надеждно, на тия безбожни цени в момента като гледам пикап който не е гробищарка няма да го бъде.
    Огледал съм се най-вече в това: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...38879102559524

  • #2
    Наклон, кал, сняг ..? Май ще е добре да имаш бавни и истинско 4х4. От изброените само Втарата и Паджеро са такива.

    За целта аз бих разглеждал, освен тях, Паджеро Спорт, Соренто, Рекстън и дори Hover H5.

    На всички много трябва да се внимава за РЪЖДА!!! И то отдолу, особено в задната част. Да не е пръскано или мазано от джамбазина !!!

    А ако те влече към по-малко и икономично, от всичките SUV само Дъстър може малко повече. Парвата му скорост е по-бавна. Разгледай тези момчета какво правят с него
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      Това от обявата не е обикновенна Гранд Витара, а Гранд Витара XL-7.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        Най-истинската джипка се предлага в последната обява на тази автокъща, но пък пише нещо за боя раптор, което навежда на мисълта, че може да е магерена за "предпродажбена" подготовка
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
          Наклон, кал, сняг ..? Май ще е добре да имаш бавни и истинско 4х4. От изброените само Втарата и Паджеро са такива.

          За целта аз бих разглеждал, освен тях, Паджеро Спорт, Соренто, Рекстън и дори Hover H5.

          На всички много трябва да се внимава за РЪЖДА!!! И то отдолу, особено в задната част. Да не е пръскано или мазано от джамбазина !!!

          А ако те влече към по-малко и икономично, от всичките SUV само Дъстър може малко повече. Парвата му скорост е по-бавна. Разгледай тези момчета какво правят с него
          Първоначално ги заглеждах и сувчетата ама като се знам какво представлявам и къде съм се забивал и с лека кола и излизал на чист късмет по-скоро клоня към нещо по към джип. Иначе разхода не ми е болка за умиране даже първоначално мислех да е дизел ама както отиват цените на горивото и на бензин да карам без газова то става май едно и също.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
            Най-истинската джипка се предлага в последната обява на тази автокъща, но пък пише нещо за боя раптор, което навежда на мисълта, че може да е магерена за "предпродажбена" подготовка
            Тази обява май е някаква услуга оставена на автокъщата да я продава понеже снимките не са на същото място като другите и номера под нея не е на къщата. Иначе гледам е с немски номер.

            Коментар


            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              В обявата си пише, че подробности се коментират директно със собственика. Важно е дали бройката е читава и дали от зимата до сега не е експлоатирана безогледно из гората.

            • WBMTNS
              WBMTNS коментира
              Редактиране на коментар
              То има и други Патфайндъри които ми влизат в бюджета. Какви са разликите между стария модел и по-новия и какви са му предимствата спрямо Витарата?

            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              Предимствата са в размерите, обема на багажника и общото товарно пространство плюс възможностите за теглене, както и общата по-елементарна и ремонтопригодна конструкция. Двигател с голям обем и ниска степен на компресия, хидравлични повдигачи, по-лесен за обслужване на ГРМ например. Вярно, че е с ремък, но не сваляш двигателя, за да смениш веригата, както е при Сузукито. При новия R51 има усложняване на раздатката, която става с електромагнитен съединител за включване на предния мост и съответно с още една възможност за по-лесно оставане без 4х4.
              Последно редактирано от коко келеша; 05-09-22, 09:35.

          • #7
            Първоначално публикуван от WBMTNS Преглед на мнение
            ...което означава и калющак и сняг който в последно време си е като дъжда демек пак калющак...
            От това което съм карал извън пътя ще споделя, че най-неприятно ми е било да карам в кал, дори на черен път без много наклон - има ли малко страничен и започва да се пързаля. Дори и хубави all terrain гуми се запълват изключително бързо. Имал съм и бензин 4.7 и дизел и определено дизела до някаква степен е по-добър за кал и сняг, тъй като не върти толкова гуми. Също така с ръчни скорости ми е доста по-комфортно на кал, тъй като можеш малко да го настиснеш като има нужда и след това да му отнемеш мощността натискайки амбриажа. При автомата, когато основно задвижването е на задния мост се получава така, че ако дадеж рязко газ и след това спирачка задните колела все още се въртят или превъртат, докато предните опитват да спрат - не веднъж съм бил в такава ситуация. При сух терен нещата не седят по този начин, случвало се да карам по черен път с коловози, камъни, неравности, ако си познаваш добре машината и като цяло имаш усет си газиш газта според това какво е препядствието - в този случай автоматика е по-приятен.

            От цялото писане според мен трябва да помислиш дали наистина ще я караш толкова на кал и ако ДА, то трябва да помислиш първо с какви гуми ще я обуеш, тъй като паркетник с гуми за кал, някак не го виждам. Ако няма да е нещо кой зане колко екстрмно тогава можеш да мислиш за нещо с по-малки възможности извън пътя, но за сметка на това ще разшириш значително избора. Успех!

            Коментар


            • #8
              В Луковит имат традициЙ по "производството" на автомобили Познат си купи "Мерцедес" от тамошна къща, по експертиза от "Балканстар" (щото му я взеха в КАТ при опит да я пререгистрира ) се оказа сглобена с части от 12 различни автомобила, единият беше откраднат в... Мароко, един в Русия, един в Италия и т.н.
              Аз бих стоял надалече.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #9
                За кой Патфайндър иде реч - година..?

                * По принцип Нисан Патфайндър 1 е Терано 1 в Европа - същия автомобил, но за американците е с 3.0 V6 бензин, а в Европа е с 2.4 бензин, 2.7ТД и 3.0 бензин.

                * Заменят го 3 модела - Патфайндър 2 - 3.3/3.5 V6 който е със самоносеща конструкция и Терано 2 на същото шаси в Европа с 2.4 бензин 2.7 ТД/ТДИ и 3.0 ТДИ. Това до към 2004-5 г. В Америка има и Xterra, който е на шасии окачване като Терановото, но с 3.3 бензин

                * Тези двата през 2004 ги наследява Патфайндър 3, който е на шаси с 2.5 комънрейл или 4.0 бензин V6

                Най здравия катър е Терано с 2.7 дизел - чугунен блок, чугунена глава, зъбни колелета вместо ангренажен ремък/верига. Върви на крадена нафта, старо олио, трансформаторно масло . Доста разпространен е и части за сега има.

                Патфайндър 2 не е лош, но малко екзотичен по нашите ширини.

                Патфайндър 3 също не е лош, но е по-голям и тежък, което не е добре в гората. 2.5 си е модерен комънрейл със всичките му потенциални проблеми. 4.0 бензин се среща сравнително рядко в Европа.

                Xterra е рядкост в Европа, но ако изпадне нещо читаво си струва
                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • коко келеша
                  коко келеша коментира
                  Редактиране на коментар
                  За Патфайндър 2 - R50 с 3.3 V6 иде реч.

                • WBMTNS
                  WBMTNS коментира
                  Редактиране на коментар
                  На тоя камион не му ли е малък този 2.5 дизел? В Уикипедията гледам че са на една платформа с Patrol и Navara.

              • #10
                От тези твоите предложения може би най-добрия и това, което ще ти върши най-добра работа е Pajero. Един приятел има и наистина му върши добра работа.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X