Все повече почва да ме налазва реалноста и избора ми се ограничава от множество фактори.
Аз държа на дизелов двигател, хибрид за момента не ми влиза в нуждите но нямам пречки да пробвам и хибрид стига да е дизел.
Искам нещо високо заради сигурност на пътниците и водача.
С голяма товароносимост защото имам семейство обичащо да мъкне тонове багаж.
Искам да е ново защото вече нямам нито време, нито желание да прекарвам десетки дни годишно под автомобилите си за обслужване и ремонти.
Пикап ме устройво идеално, но жените в къщи "решиха", че семейно не ни харесва идеята за пикап.
Форд има хубави на вид ванове, които освен дизел са и пълноприводни и са на цена точно 50% от един нов Вранглер, а идват и с по-дълга гаранция от ДЖИЙП Вранглер.
Държа на климатик по обективни причини.
Държа на възможност за теглене на неща над 2.5тона, не всички нови СУВове и Джипове го могат това легално.
Държа на задоволителен клиренс.
Има и други неща но това е като за начало.
Имал съм и съм карал много ванове през последните 15тина години и реално НЕ мисля, че трябва да се ограничавам до СУВ/ДЖИПове.
Вановете са като цена много по-привлекателни от джиповете + мога да опитам да го закупя през фирмата, което е бонус.
4х4 вече не ми е задължително изискване, където ходя мога да мина и с по-висока лека кола, вановете са много по-високи от колите, а ако имат и 4х4 супер.
Какво мислите вие, има ли някой с подобна дилема и/или с опит от двата лагера за НОВИ автомобили, говоря за неща след 2020та година?
Аз държа на дизелов двигател, хибрид за момента не ми влиза в нуждите но нямам пречки да пробвам и хибрид стига да е дизел.
Искам нещо високо заради сигурност на пътниците и водача.
С голяма товароносимост защото имам семейство обичащо да мъкне тонове багаж.
Искам да е ново защото вече нямам нито време, нито желание да прекарвам десетки дни годишно под автомобилите си за обслужване и ремонти.
Пикап ме устройво идеално, но жените в къщи "решиха", че семейно не ни харесва идеята за пикап.
Форд има хубави на вид ванове, които освен дизел са и пълноприводни и са на цена точно 50% от един нов Вранглер, а идват и с по-дълга гаранция от ДЖИЙП Вранглер.
Държа на климатик по обективни причини.
Държа на възможност за теглене на неща над 2.5тона, не всички нови СУВове и Джипове го могат това легално.
Държа на задоволителен клиренс.
Има и други неща но това е като за начало.
Имал съм и съм карал много ванове през последните 15тина години и реално НЕ мисля, че трябва да се ограничавам до СУВ/ДЖИПове.
Вановете са като цена много по-привлекателни от джиповете + мога да опитам да го закупя през фирмата, което е бонус.
4х4 вече не ми е задължително изискване, където ходя мога да мина и с по-висока лека кола, вановете са много по-високи от колите, а ако имат и 4х4 супер.
Какво мислите вие, има ли някой с подобна дилема и/или с опит от двата лагера за НОВИ автомобили, говоря за неща след 2020та година?
Коментар