Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чисто нов Джип или Ван(микробус)?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чисто нов Джип или Ван(микробус)?

    Все повече почва да ме налазва реалноста и избора ми се ограничава от множество фактори.

    Аз държа на дизелов двигател, хибрид за момента не ми влиза в нуждите но нямам пречки да пробвам и хибрид стига да е дизел.

    Искам нещо високо заради сигурност на пътниците и водача.

    С голяма товароносимост защото имам семейство обичащо да мъкне тонове багаж.

    Искам да е ново защото вече нямам нито време, нито желание да прекарвам десетки дни годишно под автомобилите си за обслужване и ремонти.

    Пикап ме устройво идеално, но жените в къщи "решиха", че семейно не ни харесва идеята за пикап.

    Форд има хубави на вид ванове, които освен дизел са и пълноприводни и са на цена точно 50% от един нов Вранглер, а идват и с по-дълга гаранция от ДЖИЙП Вранглер.

    Държа на климатик по обективни причини.

    Държа на възможност за теглене на неща над 2.5тона, не всички нови СУВове и Джипове го могат това легално.

    Държа на задоволителен клиренс.

    Има и други неща но това е като за начало.

    Имал съм и съм карал много ванове през последните 15тина години и реално НЕ мисля, че трябва да се ограничавам до СУВ/ДЖИПове.

    Вановете са като цена много по-привлекателни от джиповете + мога да опитам да го закупя през фирмата, което е бонус.

    4х4 вече не ми е задължително изискване, където ходя мога да мина и с по-висока лека кола, вановете са много по-високи от колите, а ако имат и 4х4 супер.

    Какво мислите вие, има ли някой с подобна дилема и/или с опит от двата лагера за НОВИ автомобили, говоря за неща след 2020та година?
    Бъдете живи и здрави!

  • #2
    Виж VW какви бусове предлагат. От тези пътническите. Ама да знаеш, по "лош" път си тръгнал щом слушаш жените каква кола да си купиш ...

    Коментар


    • #3
      Комшията ми в Белгия имаше ситроен джъмпи товаро-пътнически или както се казват. 2ри ред седалки с нормален обем и назад товарно. Влачеше ремаркета с коне и бали между Франция и Белгия постоянно.
      Това му беше 2рия такъв бус. Първият го продаде на 400 000 км и на този докато аз бях там му навъртя 100 000. Никакви драми. Покрай тия коне го завираше постоянно в някакви ливади.

      Аз мисля ,че моята следваща кола ще е точно такова нещо.

      Коментар


      • nikkola
        nikkola коментира
        Редактиране на коментар
        Тази комбинация е чудесна, но е рядкост, за всички бусове. Обиконовено, когато е рядкост, означава, че е доста скъп като нов.

    • #4
      Здравей. Имам опит с Джиип Вранглер. Първият беше JK нов го купих, сега съм с JL ( нов). И двата са Рубикон.
      JL-ла е на 4 месеца, модел 2022.
      Излишно е да казвам че седнеш ли във Вранглера ще забравиш за ванове, бусове и подобни МПС-та.

      Плюсове:

      Удобен за дълъг път
      Сравнително голям вътре в пасажерската част.
      Бензиновият двигател ( 2.0Т) е мощен ( за купето) и икономичен
      Сериозни офроуд възможности дори в сток вариант ( Ако е рубикон) идва си дори с гуми за кал.
      Може да тегли 2 тона прикачен инвентар
      Сравнително проста конструкция без тонове електроника
      Може да се демонтира тавана и вратите и става кабрио

      Минуси:

      Специфично управление ( форма на тухла, метална рама и два цели моста)
      Не е бегач ( не е и правен за това)
      Влизането за по-ниски хора е малко по специфично
      Шумен е при по-висока скорост ( пак тухлената форма)
      Комфорта е добре в предвид конструкцията но все пак се накланя в завой и леко друса
      Повечето хора го намират за грозен ( всеки си има вкус разбира се)


      Относно гаранцията. Идва с 2 години фабрична без ограничение на пробега. Срещу доплащане ( около 3к лева) става 5 години или 150к километра.
      След 5-тата година може да се доплати за още две години гаранция. Общо 7 години.

      Предполагам знаеш че за Европа вече може да се поръча само плъгин хибрид вариант ( от официален дистрибутор). Чисто бензиновите не се преедлагат вече в ЕС.
      Последно, като бях при вносителя, имаше две сахари мисля само с ДВГ.
      Вранглер Гладиатор ( пикапа) се преедлага с В6 дизел, за който има много мнения че не е сполучлив.

      Лично мое мнение е че Джиип-па или подобен СУВ би бил по правилниятат избор от Ван/бус.

      Надявам се съм помогнал поне с Джиип страната.

      Успех.
      2022' JEEP JL Wrangler Rubicon , 33 Yokohama Geolandar G 015 AT

      LZ3STO

      Коментар


      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Топ отговор!
        Според мен единствения минус на Вранглера е цената-$$$. За това което е, си е супер!
        Гледам им цените в БГ и търкам очите!
        Последно редактирано от noname12; 25-08-22, 17:21.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Аха 🙄

        Еле удобен на дълъг път и сравнително голям в пасажерската част……..за другото съм напълно съгласен, тия фактори обаче са важни

    • #5
      Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
      Надявам се съм помогнал поне с Джиип страната.
      Той мисля е доста наясно с нея, даже в темата му за ремонт му се чудех на желанието да влага толкова време и нерви в тази кола. Още тогава го питах не смята ли да го сменя, явно вече е "узрял" за идеята.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #6
        От наличното на пазара, най добре се вписва VW Multivan, супер удобен за пътуване, има вариант 4х4 доволно проходим за ван, дизел и става да се регистрира на фирма.

        Коментар


        • #7
          Един Гладиатор ще ти заспи, хич не слушай съссскащата половина на човечеството. Или друг някакъв пикап. Нови Патфайндъри или ТЛК 150 предлагат ли се още? Венци ти е писал за товаро-пътнически ван-Рено Трафик съм карал(товарен) и се управлява като лека кола. Нависоко си, икономични са. като за ван. Има го и като Фиат Таленто, Опел Виваро и още нещо, но не помня. 4х4 Ивеко Дейли и МБ Спринтер, но цената... може би някой тесен японец 😄
          "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
          Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

          Коментар


          • #8
            Новият дълъг Дифендър ?
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • trapper
              trapper коментира
              Редактиране на коментар
              шоферското място е твърде късо и тясно

          • #9
            Hyundai Staria

            Коментар


            • #10
              Или пък Хюндай Н1.
              Взимай Ивеко Дейли с 8ст.автомат на ZF и заеви другите изгъзици 😉😄
              "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
              Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

              Коментар


              • #11
                Щом си стигнал до тази дилема, ич ти не требе Жип.
                Само едно несъответствие виждам. По принцип, колкото порасват децата, толкоз по- малко става багажа. Ако няма в проект нови деца, разбира се. Забелязал съм и едно "второ правило"- багажът за 2 дни и тоя за 10 дни е почти един и същ като обем. Да не се окажеш с хамбар на четири (шест) колела, само щото си се уплашил от досегашните си премеждия? Мисля че не трябва да надхвърляш Мерцедес Вито ли беше, Виано ли... Тия Опел Виваро, Мерцедес Спринтер, Ситроен Боксер... да не ти дойдат неизползваемоголеми? Ако не си решил да ги преустройваш в миникемпер, де!
                Аз бих погледнал и дългата база на Берлингото. Ако не се лъжа имаше 4х4 вариант, май се водеше RANCH. С 1-2 цола по- големи колелета... Нищо че е баничарка.
                Естествено, пристрастен съм към КИА Карнавал, ама... съм пристрастен, та това не се брои.
                Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                Коментар


                • Dilyan Zagorchev
                  Dilyan Zagorchev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е то РеноТрафик/Опел Виваро е идея по-голям от МБ Вито. Ама Мерца е една шапка пари.

              • #12
                Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                ....
                Искам нещо високо заради сигурност на пътниците и водача.
                ....
                Държа на възможност за теглене на неща над 2.5тона, не всички нови СУВове и Джипове го могат това легално.

                Държа на задоволителен клиренс.

                Какво мислите вие, има ли някой с подобна дилема и/или с опит от двата лагера за НОВИ автомобили, говоря за неща след 2020та година?
                Почвам отзад напред!
                - Аз имах точно същата дилема допреди 6 месеца, ама точно същата!
                Бях си харесал пикап Ford Ranger Raptor, но малкия двулитров двигател ме спря.
                Мой приятел го махна заради това, че не можеше да тегли с него.
                Замени го с Х класата на мерцедес 350 дизел, та нещата с тегленето се наредиха.
                С форда ми каза, че си е избирал маршрути без изкачвания за да може да тегли, с мерцедеса минава навсякъде.

                При SUV 6 цилиндров бензинов двигател му дават теглене до 2800кг, а на 6 цилиндъра дизел 3500кг.
                Опцията ти за 4 цилиндъра икономичен дизел не се връзва с тегленето, особено ако е натоварен и с багаж и челяд.

                Аз най-накрая си взех SUV с три реда седалки, бензин 6 цилиндъра и мааалко ток.
                Имам много място за багаж, достатъчен клиренс и мога да тегля до 2.800кг.

                Коментар


                • Chinela
                  Chinela коментира
                  Редактиране на коментар
                  Моите скромни познания по ДВГ казват, че не конските сили, а въртящия момент е важен за теглене.

                • noname12
                  noname12 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Хайлукса сега го има с 2.8 мотор. Нямам опит, но нещо ме съмнява да е толкова слаб. Ако искаш повече мощност с СУВ ще имаш много по голям ибор!

                • Dilyan Zagorchev
                  Dilyan Zagorchev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Chinela- 2.4 150кс 400нм или 2.8 177кс 450нм, 4цил спреляци , един от двата е имал твоя човек. Мерца е V6 258кс 550нм.
                  Как няма да се роди ми кажи?

              • #13
                Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                Аз най-накрая си взех SUV с три реда седалки, бензин 6 цилиндъра и мааалко ток.
                .
                Какво точно е това?

                Коментар


                • #14
                  Тъй като няма посочен бюджет ти давам предложения за коли, които на мен ми харесват:
                  1. Land Cruiser 150
                  2. Ford F-150 Lightning
                  3. Jeep Wrangler - него съм го коментирал по-горе

                  В момента за кола 2020г и нататък и искат повече пари от стойността на която е закупена!

                  Коментар


                  • Dilyan Zagorchev
                    Dilyan Zagorchev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Светкавицата електричка ли е?

                  • noname12
                    noname12 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Да

                • #15
                  Возил съм се на "Секвоя' и според мен това е колата.
                  FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    И аз ама не знам с дъзела как са

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X