Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за покупка на 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за покупка на 4х4

    Здравейте, колеги. Търся автомобил 4х4, който ще се кара предимно градско, уикендите ще се излиза извън града на лек оффроуд за риба и излети. Търси се да е с 4 врати и прилично голям багажник. За предпочитане е ръчка, не ми се обслужват болежките на автомат. Нямам претенции откъм дизел/бензин, бюджетът е таван 10000лв.

  • #2
    Първоначално публикуван от Saffr Преглед на мнение
    ...Нямам претенции откъм дизел/бензин, бюджетът е таван 10000лв.
    Значи нереномирана марка и модел (доста) преди 2010 година.

    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

      Значи нереномирана марка и модел (доста) преди 2010 година.
      Препоръка за марка?

      Коментар


      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Форд Маверик Мк2 , той и Мазда Трибют. От подобен род са и Киа Спортидж след 2003, както и брата й близнак Хюндай Тусон. Ако ви се карат по-големички "камиони" - Киа Соренто или Хюндай Теракан.

      • gimax
        gimax коментира
        Редактиране на коментар
        Лада Нива

    • #4
      Засега се спирам на туксона. Дизела, който е 113 коня май е с твърд маховик. Но пък и двулитровия бензин с газова не е никак лош вариант. Кой от двата мотора е по-надежден?

      Коментар


      • IvanIvanovi
        IvanIvanovi коментира
        Редактиране на коментар
        бензиновия

    • #5
      Ако е бензиновия с газ на какъв пробег се прави реглаж на клапаните? Предполагам е с механични повдигачи. И съответно каква е цената на реглажа.

      Коментар


      • IvanIvanovi
        IvanIvanovi коментира
        Редактиране на коментар
        за около 50 хил. км. не съм правил и не съм сигурен, че на този модел се налага.

      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Прави се регулиране на клапаните с пулове. Чел съм за двигатели на по 180 000 без регулиране, но това не значи, че всичко при тях е в допуските. Поради спецификата на операцията мисля, че най-адекватното регулиране може да се направи в сервиза на Хюндай. Доколкото знам се сменят и гарнитури, плюс броя пулове, които не са в допуските, така че цената е плаваща Ako ползвате руски - https://www.drive2.ru/l/463104128210436241/

        П.П. Има и интересни коментари под линка.

    • #6
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-6.jpg
Прегледи:777
Размер:167.1 КБ
ID:6859872
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #7
        Kia Sorento?

        Коментар


        • #8
          Рав-4, Хонда Црв (1-ва или 2-ра генерация и при двата варианта ) - тези двете заради градското най-вече. За леки разходки и лек офроуд стават без проблем.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #9
            На Фронтерата какво и е?
            "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
            Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

            Коментар


            • #10
              Хюндай Санта фе 1, 2.0 дизел. Имам такъв 125 к.с. и освен консумативи, друго не съм сменял за 40-45000 км. Разходът му е приличен(между 8 - 9.5 л./100 км. в зависимост от сезона, дали е с напречните рейки и дали работи климатика), има добра динамика, достатъчно място за пасажери и приличен багажник. Като го купувах избирах между него, Рав 4 и CRV и т.к. търсех обем и постоянно 4 х 4 се спрях на Санта фе.
              Успех в избора!

              Коментар


              • Двигателист
                Двигателист коментира
                Редактиране на коментар
                Не знаех, че от вариантите със 125 к.с. дизел има с постоянно 4х4. Това е фейслифт-а, нали? Всички такива, които гледах преди доста време бяха с Борг-Уорнър електро съединител и съответно бутон 4х4 лок.

            • #11
              2004 г. е санта фе-то и е постоянно зацепено. Няма допълнителни бутони, съединенителя с маховика беше между 1300 и 2000 лв. към края на 2020 г. при различните доставчици, когато го сменях и всъщност, май това е най-скъпия консуматив по колата , Luk , ако не се лъжа...
              Ако си някъде около Русе, може да го видиш на живо

              Коментар


              • Двигателист
                Двигателист коментира
                Редактиране на коментар
                Аха, по-мощния дизел със старата трансмисия. Идеално! Но да, 125 к.с.са със скъп демпферен маховик.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X