Трябва ми средноразмерен автомобил, за предпочитане комби. С прооста и ефтина подръжка, без двумасови маховици . Бюджет за закупуване - 5000 лв. давайте акъл.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв автомобил до 5000 лв.
Свий
X
-
И аз съм в подобна дилема и с едно око гледам към Шкода Фабия Комби...Only after the last tree has been cut down,
Only after the last river has been poisoned,
Only after the last fish has been caught,
Only then will you find that money cannot be eaten.
- 1 like
-
Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение...без двумасови маховици...
Много хора не разбират, че и най-здравото, и най-ефтиното за поддръжка, като е изтърбушено от каране и е постоянно в бокса е по-скъпо и гадно от най-чупливото, ама запазено и гледано. Успех, пазара е свит доста в момента, до степен да се предалга само скраб на високи цени и коли дето г/д стават на безбожно високи цени...
- 2 likes
Коментар
-
Виж някоя Corolla, или Avensis между 2000 и 2004.Има и комбита.Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
0887/осемпет 66 4осем
- 1 like
Коментар
-
Не пише никъде за Рено колегата. Май за ПСА става дума. Аз знам, че на Ярис 1.4 нафтата е Пежо, но не твърдя със сигурност.
-
Да, мисля че бяха на Пежо дизела 1.9 - доста отдавна съм се интересувал.Сравнително редки са, но трябва да се има предвид.
А 1.4 на Yaris си е тойотски мотор със заводски индекс 1ND.
Френски са дизелите на Aygo (отново много редки) и новите бусове, които са си ребрандирани Пежо/Ситроен.
-
Ако изпадне Сценик, Меган комби или Лагуна 2006-2008 г. двигател 2.0 бензин F4R на Рено си е оферта. При Меган и Сценик са с 6 скорости, за Лагуна май има и с 5.
Вече Лагуна 3 и Меган 3 са с 2.0 бензин на Нисан, който е с демпферен маховик, два термостата и т.н. простотии.
Пазара е пълен с дизели, барабар с всичките им екстри като турбини, дюзи и маховици. И никой не ги иска.Nissan Terrano 2,7 TDI
- 3 likes
Коментар
-
Багажник да искаш - https://bg.autodata24.com/ford/galax...146-hp/details
П.П. А ако ти трябва и да е бегачка, просто го взимаш с VR-6Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнениеТрябва ми средноразмерен автомобил, за предпочитане комби. С прооста и ефтина подръжка, без двумасови маховици . Бюджет за закупуване - 5000 лв. давайте акъл.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Лошото е ,че леки коли не следя от едно 15 години и ще трябва да избирам на сляпо...Затова питам какво си заслужава да гледам. На марки не робувам , красоти и подобни не ме интересуват особено( ма да не е Мултипла ). За най-запазената е ясно.
-
Ааа, за Мултипла не така чак е чаровна горката от толкоз грозота, иначе и при нея обем да искаш. 1.9 жтд ще те зарови.
-
-
Кола с голям обем, макар и леко яйцевидна е Ситроен Ксара Пикасо-почти 2м3.Дизел 2.0хди 90к.с, нормален маховик"Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.
- 1 like
Коментар
-
Погледни и 406 и при него го има това изпърнение https://www.auto-data.net/bg/peugeot...i-90-90hp-5318 не съм сигурен и за този вариант https://www.auto-data.net/bg/peugeot...109-109hp-5317
-
Това е поредния мит. Имам почти 30 годишен ZX, Пикасото го продадох когато вече беше пълголетно. И на двете коли проблема със задния мост е 0 (нула)!
-
Търси нещо от приятел, познат, приятел на приятел с някаква сигурност, че няма скрит сериозен проблем.
Миналото лято взех една Мазда 6 комби дизел от приятел на приятел за 3500лв., доста над пазарната цена на конкретна версия. Човека си купил доста по-нова Мазда и продава старата на която е разчитал до последно и съответно е поддържана, отделно, че отдолу няма грам изгнило, за това я купих смело. Купих я защото ми трябваше спешно нещо в състояние качваш се и караш, като си свърши работата я оставих на баща ми. Това което излезе като проблеми е 2 часа след покупката умря дебитомер и има едно пушене при палене периодично още от както съм я купил. Освен ремъци(бяха си за смяна), един лагер главина, масло и дебитомера май друго не е сменяно при нас.
По принцип я продавам за 3000лв., но тъй като трудно някой ще се обърка да я купи на такава цена, а и баща ми свикна с нея и и се радва - няма да ти я предлагам.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Сега прочетох надолу - веднъж се чух с теб, ама така и не дойдох да половим , та ако ти трябва кола за риба - Мазда 6. Черните пътища около Кътина съм ги обиколил всичките с мойта, достатъчно висока е. Окачването е много здраво. Когато я купувах, си търсех точно кола с която мога да се размотавам по черни пътища.
Трябва да се внимава за ръжди (след 2006-та би трябвало да е пооправена корозионната защита) и харч на масло (и това би трябвало да е пипнато след 2006-та). 1.8 мотора не става, слаб е, 2 е тамън, 2.3 е най-добре.
-
Година?
скорости?И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Значи w202
Всичко е по десет лева.
Само гледаш за ръжда
Автоматика е практически неубиваем.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
- 1 like
Коментар
-
Написал е "без двумасов маховик" - 159 дизел не става, макар че единият комплект за 2.4 200 коня е 1114лв за двумасов маховик+ 3 части съединител , всичко LUK.
За него става Фиат Крома от 2004 година нагоре с 1.8 мпи двигател 140 коня бензин. Двигателя е на Holden Австралия - поделение на GM и го слагат на опелите. На практика е ЕКО-тек двигателя, но без проблемите му. С верига е и смяната му е на 130 000 и нагоре километра пробег. Цена за верига и обтегачи = 350-450 лв, ако се наложи и смяна на зъбно колело(веднъж на 200 000-230 000км) мисля на коляновия вал + 250-350лв.Общо към 600лв, максимум 650 лв.Но зъбно колело се сменя много рядко - когато се износи.
Евтина за поддръжка и не ръждясва.Двигателя не е претенциозен и се газифицира.https://www.autoscout24.bg/lst/fiat/..._id=emacynut1c
Шасито е от опел Вектра, окачването също е не е скъпо.
-
На Опел Сигнум беше шасито на Кромата май. А кирливите им кутии само при дизела ли бяха?
-
Ээээхххх , сещам се за Пенчо (лека му пръст!). Колчем станеше въпрос за джипка , а и независимо за каква - неизменно се появява Пенчо с Кията .
..така и с леките коли : колчем се заговори за квото и да било - неизменно се появява Търтея с Мерц-аТоплата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
- 1 like
Коментар
-
Само дето по ирония на съдбата пак ме хванА в крачка . В смисъл - буквално вчера регистрирАх едно W203 .
turtey коментира
Днес, 20:15
На 202 дизела е чук без дръжка. Реално последния им вечен.
Бензина бива също. Примерно 200 компресор върви много приятно.
.. и двата са откъм "вечните" , ама съм готов да ги дам и двата на куп на Марто за 5 бона (не че ше го направя де ) откак подкарах горното въпросно 203
Последно редактирано от Vlado_Ts; 01-04-22, 20:04.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
ПС. ..за 203 говоря . Иначе 202 читав вече са рядкост . E, не че няма тук-там де , ама както споменах - моите не продавамПоследно редактирано от Vlado_Ts; 01-04-22, 21:31.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар