Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв автомобил до 5000 лв.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какъв автомобил до 5000 лв.

    Трябва ми средноразмерен автомобил, за предпочитане комби. С прооста и ефтина подръжка, без двумасови маховици . Бюджет за закупуване - 5000 лв. давайте акъл.
    Виден столичен ихтиолог

  • #2
    И аз съм в подобна дилема и с едно око гледам към Шкода Фабия Комби...
    Only after the last tree has been cut down,
    Only after the last river has been poisoned,
    Only after the last fish has been caught,
    Only then will you find that money cannot be eaten.

    Коментар


    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Аз търся нещо по-голямо. Ако е Шкода, поне Октавия. То и ОставиЯ е на базата на Гоуф...Но е вписъка.

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Оставията не е ли на базата на пасатора?

    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Не е .

  • #3
    Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
    ...без двумасови маховици...
    Това рЕзко те свежда до година 2003 грубо и бензинова каляска. Оттам ефтина поддръжка, ВАГ групата и то най-вече VW, SEAT, SKODA, ПСА груп и евентуално някое ренде, ама там е пълно с изгъзици. Та тръгваш по обявите и гледаш което ти хване око правиш обстоен разговор по телефона, ако ти вдъхне довери отиваш и гледаш. Избери си най-запазеното откъм състояние.
    Много хора не разбират, че и най-здравото, и най-ефтиното за поддръжка, като е изтърбушено от каране и е постоянно в бокса е по-скъпо и гадно от най-чупливото, ама запазено и гледано. Успех, пазара е свит доста в момента, до степен да се предалга само скраб на високи цени и коли дето г/д стават на безбожно високи цени...

    Коментар


    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Не съм се разбързал, така че ще гледам. Мерси .

  • #4
    Виж някоя Corolla, или Avensis между 2000 и 2004.Има и комбита.
    Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
    0887/осемпет 66 4осем

    Коментар


    • bullet_pk
      bullet_pk коментира
      Редактиране на коментар
      От кога Тойота започнаха да слагат френски дизели? Нали знаеш, че Рено като даде дизел, после изкупува марката

    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      Не пише никъде за Рено колегата. Май за ПСА става дума. Аз знам, че на Ярис 1.4 нафтата е Пежо, но не твърдя със сигурност.

    • Маркони
      Маркони коментира
      Редактиране на коментар
      Да, мисля че бяха на Пежо дизела 1.9 - доста отдавна съм се интересувал.Сравнително редки са, но трябва да се има предвид.
      А 1.4 на Yaris си е тойотски мотор със заводски индекс 1ND.
      Френски са дизелите на Aygo (отново много редки) и новите бусове, които са си ребрандирани Пежо/Ситроен.

  • #5
    Ако изпадне Сценик, Меган комби или Лагуна 2006-2008 г. двигател 2.0 бензин F4R на Рено си е оферта. При Меган и Сценик са с 6 скорости, за Лагуна май има и с 5.

    Вече Лагуна 3 и Меган 3 са с 2.0 бензин на Нисан, който е с демпферен маховик, два термостата и т.н. простотии.

    Пазара е пълен с дизели, барабар с всичките им екстри като турбини, дюзи и маховици. И никой не ги иска.
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Упс, обърках постовете

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      90 коньовия май нее, но 110 май да...

  • #6
    Багажник да искаш - https://bg.autodata24.com/ford/galax...146-hp/details

    П.П. А ако ти трябва и да е бегачка, просто го взимаш с VR-6
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Ако ще е гарга, да е рошава, колко точно голям багажник ти требе?
      Има и Т5 с VR6. Разхода е като за богати фирми ;-) Има го и с 1,9 ТДИ 105 коня, или нещо такова. Разход 8-10 газьол...

    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Чак Т5 не ми трябва, иначе имаме един за продан във фирмата. Някой пасат 5.5 ме оправя. Да ми събира въдиците, повече не ми е нужно. Имах перфектния рибарски автомобил, та имам идея за какво става дума

    • blackfirefly
      blackfirefly коментира
      Редактиране на коментар
      T5 от фирмата какви пари/километри/години, нещо повече може ли, ако е удобно. Може и на лични..

  • #7
    Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
    Трябва ми средноразмерен автомобил, за предпочитане комби. С прооста и ефтина подръжка, без двумасови маховици . Бюджет за закупуване - 5000 лв. давайте акъл.
    Тъй няма да стане. До довечера в темата ще е пълно с моето грдже е най-хубаво. Набеди си няколко модела и питай за тях. Мен ако питаш, зарежи марки и търси възможно най-новото и запазеното.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Лошото е ,че леки коли не следя от едно 15 години и ще трябва да избирам на сляпо...Затова питам какво си заслужава да гледам. На марки не робувам , красоти и подобни не ме интересуват особено( ма да не е Мултипла ). За най-запазената е ясно.

    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      Ааа, за Мултипла не така чак е чаровна горката от толкоз грозота, иначе и при нея обем да искаш. 1.9 жтд ще те зарови.

  • #8
    Кола с голям обем, макар и леко яйцевидна е Ситроен Ксара Пикасо-почти 2м3.Дизел 2.0хди 90к.с, нормален маховик
    "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
    Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

    Коментар


    • gabocvet
      gabocvet коментира
      Редактиране на коментар
      Погледни и 406 и при него го има това изпърнение https://www.auto-data.net/bg/peugeot...i-90-90hp-5318 не съм сигурен и за този вариант https://www.auto-data.net/bg/peugeot...109-109hp-5317

    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Ще погледна Боби, мерси.При СПА само малките и баничарките ли имат проблеми със задния мост ?

    • kameno karp
      kameno karp коментира
      Редактиране на коментар
      Това е поредния мит. Имам почти 30 годишен ZX, Пикасото го продадох когато вече беше пълголетно. И на двете коли проблема със задния мост е 0 (нула)!

  • #9
    Търси нещо от приятел, познат, приятел на приятел с някаква сигурност, че няма скрит сериозен проблем.
    Миналото лято взех една Мазда 6 комби дизел от приятел на приятел за 3500лв., доста над пазарната цена на конкретна версия. Човека си купил доста по-нова Мазда и продава старата на която е разчитал до последно и съответно е поддържана, отделно, че отдолу няма грам изгнило, за това я купих смело. Купих я защото ми трябваше спешно нещо в състояние качваш се и караш, като си свърши работата я оставих на баща ми. Това което излезе като проблеми е 2 часа след покупката умря дебитомер и има едно пушене при палене периодично още от както съм я купил. Освен ремъци(бяха си за смяна), един лагер главина, масло и дебитомера май друго не е сменяно при нас.

    По принцип я продавам за 3000лв., но тъй като трудно някой ще се обърка да я купи на такава цена, а и баща ми свикна с нея и и се радва - няма да ти я предлагам.
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Мерси Ванка, ще помисля.

    • MM1980
      MM1980 коментира
      Редактиране на коментар
      За 5 000 може да се намери и бензин, след 2006-та.

    • MM1980
      MM1980 коментира
      Редактиране на коментар
      Сега прочетох надолу - веднъж се чух с теб, ама така и не дойдох да половим , та ако ти трябва кола за риба - Мазда 6. Черните пътища около Кътина съм ги обиколил всичките с мойта, достатъчно висока е. Окачването е много здраво. Когато я купувах, си търсех точно кола с която мога да се размотавам по черни пътища.
      Трябва да се внимава за ръжди (след 2006-та би трябвало да е пооправена корозионната защита) и харч на масло (и това би трябвало да е пипнато след 2006-та). 1.8 мотора не става, слаб е, 2 е тамън, 2.3 е най-добре.

  • #10
    Година?
    скорости?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • Иван Жоров
      Иван Жоров коментира
      Редактиране на коментар
      2006г., ръчка, 2,0 дизел 143к.с.. Черна със малко външни забележки - паднал лак на предния капак, чукнато на задел калник и малко ръжда там по веждата. Вътре беше много запазена, но в ръцете на баща ми това бързо се променя.

    • бат'Марто
      бат'Марто коментира
      Редактиране на коментар
      Без значение. Ако е в добро състояние, годината не е важна. 10 години карах автомат, от година и половина ръчкам...

  • #11
    Значи w202

    Всичко е по десет лева.
    Само гледаш за ръжда
    Автоматика е практически неубиваем.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • Justif
      Justif коментира
      Редактиране на коментар
      Написал е "без двумасов маховик" - 159 дизел не става, макар че единият комплект за 2.4 200 коня е 1114лв за двумасов маховик+ 3 части съединител , всичко LUK.

      За него става Фиат Крома от 2004 година нагоре с 1.8 мпи двигател 140 коня бензин. Двигателя е на Holden Австралия - поделение на GM и го слагат на опелите. На практика е ЕКО-тек двигателя, но без проблемите му. С верига е и смяната му е на 130 000 и нагоре километра пробег. Цена за верига и обтегачи = 350-450 лв, ако се наложи и смяна на зъбно колело(веднъж на 200 000-230 000км) мисля на коляновия вал + 250-350лв.Общо към 600лв, максимум 650 лв.Но зъбно колело се сменя много рядко - когато се износи.
      Евтина за поддръжка и не ръждясва.Двигателя не е претенциозен и се газифицира.https://www.autoscout24.bg/lst/fiat/..._id=emacynut1c

      Шасито е от опел Вектра, окачването също е не е скъпо.

    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      А да
      Двумасовите силно ограничават колите на практика. Алфите отпадат, магарцедеса и той.
      Иначе тоя 1.8 е много куц кон, имхо.

    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      На Опел Сигнум беше шасито на Кромата май. А кирливите им кутии само при дизела ли бяха?

  • #12
    Относно двумасовите маховици, нямам намерение тая кочина да е вечно моя. В този ред на мисли ми е важно да мога бързо да я разкарам, т.е , да не е някаква екзотика...
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • #13
      Ээээхххх , сещам се за Пенчо (лека му пръст!). Колчем станеше въпрос за джипка , а и независимо за каква - неизменно се появява Пенчо с Кията .

      ..така и с леките коли : колчем се заговори за квото и да било - неизменно се появява Търтея с Мерц-а
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Плащат ми

      • Dilyan Zagorchev
        Dilyan Zagorchev коментира
        Редактиране на коментар
        Търтей, къде ги тия неръждясали 202, освен в Италия?

      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Срещу каса немска бира ще те водя да видиш два в София. Не са мои.

    • #14
      ...
      turtey коментира
      Днес, 20:33
      Плащат ми
      Не бе , плащат ти ...трънки . Колкото и на мене
      Само дето по ирония на съдбата пак ме хванА в крачка . В смисъл - буквално вчера регистрирАх едно W203 .


      turtey коментира
      Днес, 20:15

      На 202 дизела е чук без дръжка. Реално последния им вечен.
      Бензина бива също. Примерно 200 компресор върви много приятно.
      Знаеш че ги имам и двата : и компресора (хем на газ) и "петак" 2.5 Турбодизел.
      .. и двата са откъм "вечните" , ама съм готов да ги дам и двата на куп на Марто за 5 бона (не че ше го направя де ) откак подкарах горното въпросно 203


      Последно редактирано от Vlado_Ts; 01-04-22, 20:04.
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Стига бе. 202 автомат и е той.

      • gabocvet
        gabocvet коментира
        Редактиране на коментар
        На W 202 къде му видяхте въздуха под корема? РИБАРСКА кола се търси! Преведено висока и с голям вътрешен обем.

      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        Боби, търси се гъзовоз, в който евентуално да влезе някоя въдица.

    • #15
      ...
      turtey коментира
      Днес, 21:25
      Стига бе. 202 автомат и е той.
      За 5 бона - само скраБ. Аз дебИх 3 месеца доде намерих (и то с 60% нагоре). Е , ръчка де (щот не сме по хаФтоматите), ама сЕ тая .

      ПС. ..за 203 говоря . Иначе 202 читав вече са рядкост . E, не че няма тук-там де , ама както споменах - моите не продавам
      Последно редактирано от Vlado_Ts; 01-04-22, 21:31.
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        То в момента коли няма. Никакви. Та квото и да реши ще е чакане и късмет

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X