Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Евтина, икономична малка градска кола на газ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
    В момента ... Разхода е 4,5 на 100, но ... идеята ми е да сляза под този разход.
    Може колега, може и със сегашната ти кола, просто трябва да наблегнеш на ракията.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • kra_kra
      kra_kra коментира
      Редактиране на коментар
      Искам газ и тогава се надявам да сляза като пари под пежото.
      4,5*3лв=13,5лв
      13,5лв/1,6лв газ=8,4 л.на 100км.
      Това са ми сметките грубо.
      Бъркам ли някъде в сметките?

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Да, и се надявам откровено да напишеш и емпиричните резултати след като си купиш това на което ще се спреш.

      ... до тук пропускаш бензина, ако ще караш на пропан+бутан, като въобще не коментирам разхода, който, ако караш късо и/или градско, трудно ще е под 10/100.

  • #17
    Всяка кола на газ гори и бензин,при това зимно време-доста.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Сега виждам поста ти, но точно това му казах и на колегата в коментарите, щото явно скоро не е карал газов автомобил.

      На газ файда има ако караш много на дълго, като пак е въпрос на сметка, ако се гони точно това.

    • Ilia801
      Ilia801 коментира
      Редактиране на коментар
      Напълно вярно. Газта и дизела за горе-долу на кантар в момента, с лек превес на газта. Който за да има смисъл, трябва наистина да караш доста.

  • #18
    Жената търкаля едно пежо 308 1.6хди 90 коня.За сега освен спорадичните течове на масло които не са фрапиращи и дори не водят до доливане на масло от смяна до смяна(последно майстора май го оправи теча-беше от спукан всм.колектор понеже е пластмасов) почти никакви ядове.На градско дава 5.5 като жената кара само в трафика,а навън пада под 4 с нормално каране около 100-110км/ч.Отвън е огрухана ,но така я взехме за 3000 пари преди две години,ползва я за всеки ден и за всичко.С 4 изгорели свещи зимата си пали перфектно,само прави едно първоначално леко изпушване и веднага изчиства.ДПФа го махнахме.Всъщност мотора е 109 коня-с голямото турбо е,но заводски софтуерно е 90 коня и не искам да го бутаме защото при тоя разход е грехота да дърпам котката за опашката.Предполагам,че 207 със същия мотор ще е една идея по икономично защото е по леко.Разликата между 90 и 109 коня най очебиещо е в скоростите-90те коня е с 5 зъба ,а 109 е с 6 скорости.Иначе си дърпа за 90 коня просто перфектно-както си караш с 80-90 и неусетно си на 130 и кусур.

    Относно кола на газ-бях се замислил сериозно да си взема някакъв джип на газ,че с тия цени става леко страшно,но като направя равносметка на карането си,а то е повече градско на къси разстояния осъзнах,че е безмислено на газ.Тя колата ще ми работи на бензин в повечето време докато достигне температура да премине на газ и файда от ползата никаква.Както казаха по горе колеги на газ е изгодно ,но ако караш по продължително.
    Последно редактирано от Даниел Цветков; 17-03-22, 10:33.

    Коментар


    • #19
      Имах Мазда Демио. 1,3 дефорсиран 63к.с.. Като изключим ръждата е много здрава и идиотоустойчива. Разхода лятото падаше под 7 газ градско с климатик, 3 поредни засичания пълно-празно с 6,5/100 газ съм правил. Зимата и извън града си отиваше на 8, като извън града можеше и много по-малко, но ми тежи крака. Няма никакво ускорение, държи 120 на магистрала(и минава 9/100 с такова каране), максимална по спомен малко над 160 съм и правил. За сметка на това е много приятна за каране в града тъй като е много ниско оборотна и с лекота тръгва дори на много стръмен баир, съответно в града се кара като чист дизел (по-новите турбо дизели хич не обичат обороти под 1500).

      Купих я края на 2013г. за 1900лв., през първата година излязоха неща за още 300-400лв. + пари за ГИ, сега са на същите пари. Карах я една година, после баща ми я кара с як тормоз 1,5 години, после брат ми взе книжка и я кара по-малко от година докато се научи, веднъж се прибра от София с антифриз наполовина заради течащ маркуч към изпарителя, не знаел, че трябва да го проверява, нямаше последици. След това пак я карах аз известно време. След това я взе един приятел, при него се скъса(от ръжда) гредата която държи двигателя и я продаде на приятел на приятел за 600лв. по спомен. Оправиха и от 4-5 години я ползват като работна, товарят я редовно с двигатели, скоростни кутии и подобни, навъртяха и над 200 000км., все още се движи. Интересно е, че аз като я купих климатика и не работеше, смениха няколко уплътнения, заредиха го и от тогава не е пипан, но работи нормално.
      Периодично се замислям пак да си взема една такава за резервна, но съм съм си наложил забрана да купувам и продавам коли поне до края на тази година.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #20
        Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнение
        Микра, от по-дрътичките
        Тези наистина са доста издръжливи. Знам за една такава 1.1 която 8 години я юркаха по язовирите, без никаква поддръжка дори масло не ѝ сменяха и си вървеше. Бяха поникнали растения на задните седалки.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X