Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за дуранго(и не само)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за дуранго(и не само)

    Здравейте колеги.
    Решил съм вече да се разделя със сегашното возило поради голямата му възраст.Не съм ориентиран с какво да го заменя.Накратко условията:Ще се кара 95% асфалт и 5% по черни и кални пътища.Трябва да мога да пусна и извадя лодка и през зимата(не става въпрос за офроуд,а на определени места където и други хора пускат).Предвид режима на шофиране трябва да е фул тайм или он деманд.Бавните скорости са предимство,но не са задължителни.Задължителен е големият размер на автомобила(имам 3-а внуци и си ги вземаме с нас навсякъде когато можем-знаете колко багаж е това)То с това условие май отивам задължително на "американец".Бюджета засега е определен на 35-40 к.,като ми се иска да взема нещо здраво и без детски болежки.Най ми пасва пак Секвоя ,но за жалост няма за този бюджет.Загледах додж дуранго(по обяви-не съм виждал на живо).Въпросът ми е към по-запознатите-как е като модел,здрав ли е,някакви проблеми,ще изпълни ли условията от заданието .Отворен съм за всички предложения от Вас.
    п.с. Гледах на един познат тундрата.С това копче 2h , 4h , 4low мислех,че е парт тайм,но той твърди ,че може да се кара на 4Н постоянно.само на 4low бил с блокаж.Наистина така ли е и каква точно е системата и на задвижане?
    Благодаря предварително на взички!

  • #2
    Приятел продава точният автомобил за теб.
    В бюджета ти е, специално усилен вариант за дърпане, в перфектно състояние.

    Звънни ми на О898 82 ОI 82 и ще ти обясня всичко, както и къде може да го видиш и пробваш при интерес.

    P.S. Колега, може да звъниш до късно, но ако е сутрин, нека е след 11:00.
    Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 22-01-22, 18:54. Причина: P.S.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #3
      Тундрата не е добре да се кара постоянно на 4Н,за това е това копче там,а троши над определена скорост на сухо.
      От Секвоя на Дуранго няма да ти хареса,но това го знаеш, може да включваш и изключваш в движение до една определена скорост.
      Аз бих предпочел Шеви Тахо/ Събърб пред Дуранго,с 2 кутии на тавана нямаш притеснения ако продължат децата ти да правят деца,среден пикап с костенурката над легенЯ също е вариант,имат нормални втори ред седалки тия и лигена е нормален размер за разлика от повечето Тойоти с малкото легенче
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Под ръка имам уникален американец, който съвсем точно покрива изискванията, и е баш за колегата.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Не го пази в тайна,дай да го оплюем тука дружно

      • traun
        traun коментира
        Редактиране на коментар
        Джоу,баце,ай стигА пущи мухи с тоз уникат ми зЕми го пОкажи че вече клавиатурата ме срЪби!!!!!!

    • #4
      Здравейте колеги!
      Малко развитие по темата.Забелязани (набелязани) са 2 конкретни автомобила:шеви тахо 2011г и Infiniti QX56 2010г..
      Инфинитито:плюсове-намира се в моят град-ще платя транзитни номера и вноска по гражданска за да го покарам и да усетя моят автомобил ли е ,както и да го закарам при човека,който ще го поддържа за проверка състоянието,не е карано на газ досега.минуси-100к км повече,липса на средна седалка на втори ред(по думите на продавача до 2-3 седмици пристига още едно със такава седалка и ще ми я даде),предстои регистрация,обслужване и монтиране на газ.
      Тахото-плюсове:вкарано е от слънчев щат(без корозия),има си всичко регистрация,газова уредба,гуми ,обслужено е,евентуално като цена ще е 3-4к лв по-евтино.минуси-в друг град е,не съм се качвал на такова досега и не знам какво да очаквам.
      Ще бъда много благодарен ако се включите със съвети и сравнения за конкретните 2 модела.Интересува ме как са откъм комфорт,возия,здравина(надежност) и каквото друго се сетите.
      Благодаря предварително на всички!

      Последно редактирано от did_nik70; 16-03-22, 12:36.

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Проблемен ангренаж и хвърля катализатори ако не се лъжа,това на под 150 000 километра,мотори са сменяни в гаранция

    • #5
      Лично на мен, QX56 винаги ми е хващало окото.
      Покарай ги и двете, щото личното впечатление и усещане в автомобила е най-важно.
      Относно Тахото, пича ще ти даде да го караш както и където искаш, само да не е по таван.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #6
        Първоначално публикуван от did_nik70 Преглед на мнение
        Здравейте колеги.
        Решил съм вече да се разделя със сегашното возило поради голямата му възраст.Не съм ориентиран с какво да го заменя.Накратко условията:Ще се кара 95% асфалт и 5% по черни и кални пътища.Трябва да мога да пусна и извадя лодка и през зимата(не става въпрос за офроуд,а на определени места където и други хора пускат).Предвид режима на шофиране трябва да е фул тайм или он деманд.Бавните скорости са предимство,но не са задължителни.Задължителен е големият размер на автомобила(имам 3-а внуци и си ги вземаме с нас навсякъде когато можем-знаете колко багаж е това)То с това условие май отивам задължително на "американец".Бюджета засега е определен на 35-40 к.,като ми се иска да взема нещо здраво и без детски болежки.Най ми пасва пак Секвоя ,но за жалост няма за този бюджет.Загледах додж дуранго(по обяви-не съм виждал на живо).Въпросът ми е към по-запознатите-как е като модел,здрав ли е,някакви проблеми,ще изпълни ли условията от заданието .Отворен съм за всички предложения от Вас.
        п.с. Гледах на един познат тундрата.С това копче 2h , 4h , 4low мислех,че е парт тайм,но той твърди ,че може да се кара на 4Н постоянно.само на 4low бил с блокаж.Наистина така ли е и каква точно е системата и на задвижане?
        Благодаря предварително на взички!
        За над 10г американска кола да дадеш 20к евро е загубена кауза.
        1 месец карах Доджд Дуранго на няма 10к мили -това нещо гори като ламя , даже тука дето плащахме ефтинджос гориво ми се видя много -в града е наи икономичното е 15 мили на галон и при мен в Аризна е толпло ,ако го запалиш на –5 градуса докат загрее тоя туч .... не ми се мисли колко ще гълта.... живял съм в щат със зима та ми е ясно какво става като е студено.
        Ако е над 100 к мили горе долу тва им е ресурса ,нататък само проблеми.
        По новите и те са боклуци ама малко от малко по амерканаските производители гледат за качеството .
        Едно време тва е сковано за да е голямо – нататък никои не е мислил,а за икономия на гориво пък хептен.

        Нисана също е с осмак мотор- карал съм Нисан Титан пикап – 5, 6 литра или 5,7 .. не помня вече .
        За 80 +80 мили отиване и връщане с лодка тва нещо изсмука почти полвината резервоар.

        Не можех да повервам докато и аз не теглих една лодка ( около 1,6тона) на един мои приятел горе долу същото разтояние почти 300коня мотор е на моя пикап и полвината резервоар изчезана хем 90% беше по магистрала.

        Предполагам че си финансиялен ама при тия цени на бензина аз бих огледал дизел.

        Коментар


        • #7
          Относно разхода, моят приятел сложи газ и, според него, разхода му е 17/100, което на мен ми се вижда на границата на реалистичното за американски V8, но това много лесно може да се провери емпирично.

          ... а сложи газ на Тахото, въпреки че не му е основен автомобил, щото го ползва само да си дърпа лодките, както и за много редки супер-софтаджийски разходки с гаджето си, като до Мургаш примерно, което за мен е неоправдана инвестиция.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #8
            Относно разхода......от август миналата година,от как взех Аваланша си карам на бензин.Според компа среден разход 15/100.Не съм засичал пълно,пълно.Навъртях му около 7000 км.Ами,паснахме си,хареса ми тая кола.2009г е.Газ.......въздържам се.3500лв некъде.И кога ще я избия!?!За мен,решил съм,бензин.Доста хора недолюбват американците,за мен са достатъчно добри.
            Дурангото с 5,7 върви,и харчи.Има с 3,6 мотор,достатъчно еластичен и доста по икономичен.Чарджъра ми бе с такъм/малкия/.Има сила ама ако си свикнал на V8,различно е.
            Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
            0888854582
            Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
            Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

            Коментар


            • #9
              Предполагам, че щом си тръгнал да търсиш толкова голям 'американец' за такъв бюджет си си сметнал финансите добре. Като гледам обаче какво се случва в света - очаквам голяма инфлация - съвсем не само при горивата. Ако си уверен, че доходите ти няма да са засегнати следващите години и имаш заделени пари - супер, радвам се за теб!

              Мое лично мнение е, че точно в момента не е подходящо да се взима нещо, което да харчи много, както и да се затварят прекалено много пари в автомобил за лично ползване. Аз лично бих премислил и следния вариант:
              - оставяш си Тойотата за 5-те % оффроуд и теглене на лодка за още година-2, за да видиш какво точно ни очаква
              - за он роуд - бих погледнал пътнически бусове къса база - Sprinter, Transporter, Jumper. Откъм практичност мисля, че ще са ти супер удобни за внуците. Разбирам, че от имиджова гледна точка съвсем не е същото като да имаш Дуранго/Шеви Тахо/Инфинити, но от към практичност може да се окаже доста добър и удобен вариант.
              - при този вариант ти остават пари кеш, а 1 мъдър човек ми каза, че във трудни времена 'кешът е цар'. Като/ако се успокои ситуацията след година-2-3, махаш тойотата (не очаквам цената й да е паднала особено, следя ги от известно време) и буса, взимаш си въпросния 'американец'.

              Успех с покупката, ще ми е интересно да разбера на какво си се спрял финално!

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от Mitkoztd Преглед на мнение
                ...
                - оставяш си Тойотата за 5-те % оффроуд и теглене на лодка за още година-2, за да видиш какво точно ни очаква
                - за он роуд - бих погледнал пътнически бусове къса база - Sprinter, Transporter, Jumper.
                Докато стигнеш до мястото на осъществяване на 5-те % имаш следните алтернативи - влачиш Тойотата на платформа = три дена път с камили или не ползваш въпросните 5 %.
                Предимството на американските СУВ е, че си джиткаш по магистралата със 160-180-200 км/ч, стигаш до черния път и продължаваш със същата кола
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • Mitkoztd
                  Mitkoztd коментира
                  Редактиране на коментар
                  Съгласен съм, това е определено голямо предимство при американските.. GPV = General Purpose Vehicle.. нали от так са тръгнали всички Jeep-ове на времето...

                  Моите съображения ги изредих по-горе, човекът вече ще си прецени спрямо нуждите...

              • #11
                Към колегата Митко:

                Не знам колко автомобила едновременно си имал само за лично ползване от теб, но всеки автомобил върви с ГО, ГТП, данъци, обслужване, място за съхранение, переодично основно измиване, като такова се налага преди всяко ползване, ако автомобила не се ползва редовно, и като туриш чертата - оказва, че разхода няма никакво значение ако ти покрива нуждите, особено ако са доста разнородни.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #12
                  Здравейте колеги!Благодаря на всички вклчючили се!Относно колко е оправдано да се сменя кола сега-Секвоята се нуждае от изкърпване на купето отзад вдясно.Като се прави това майстора каза че е момента да се сменят и задни тампони и т.н. все ще излиза по нещо.Затова съм решил да я сменя сега(иначе все ще правя по нещо и ще я карам незнайно до кога).Разхода не мисля ,че ще е нещо по-различно от сега (градско 22-24 газ,извънградско 18 газ).Относно микробуса-резервната кола в семейството е Sprinter и да-много по-удобна е с внуците,но 24 г. съм на бус и вече ми се кара кола.Минал съм през етапа с много коли за всяка ситуация и проблема с поддръжката, и финансово и технически, ни накара да сме с тези 2 коли покриващи много от изискванията ни(в интерес на истината жената предпочита VW каравеле/мултиван,но аз си държа на голям СУВ,особено като Спринтера е резерва).И все пак ми се иска да чуя нещо като сравнение между двата модела,защо този или онзи според Вас.Или да разбирам,че са сходен клас автомобили и е въпрос на удобство и кой е по-запазеният разбира се.
                  Поздрави на всички!

                  Коментар


                  • #13
                    Според мен, щом другото е на кантар, важното е в кой ще се чувстваш по-добре.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #14
                      Ха, аз ти предлагам Спринтер, а ти вече си го имаш - значи няма нужда да те убеждавам в предимствата му за детевоз, за 21г с бус имаш доста по-ясна представа от мен Пази си го за вариант Б..

                      Относно Шевито или Инфинитито - тези двете не зная дори и дали съм ги виждал на живо по улицата, пък да не говорим нещо повече. Пуснах ги тук в сайт за сравнение:
                      https://www.drom.ru/compare/chevrole...niti-qx56.html

                      За мен лично двата автомобила са доста сходни (Шевито с бая по-голям обем багажник, което може да е важно за децата, ама винаги можеш да сложиш и 1 кутия на тавана). На твое място бих си взел този, който е по-запазен и ме изкефи повече като се кача за тест драйв

                      Драсни 2 реда като го решиш..

                      Коментар


                      • #15
                        Здравейте.Темата отива към заключване .Накратко:Предстоеше ми 10-дневна командировка,която завършваше в София и си бях определил ден да се запозная с Тахото,но.... Предният ден отидохме с жената и човека който ни поддържа автомобилите да видим въпросното инфинити.Оказа се ,че майстора и търговеца се познават и търговеца каза "вземайте го,карайте го ,прегледайте го в сервиза на майстора и ще говорим после".Което и направихме.Колата ни хареса и като возия и като размер и удобства.Състоянието бе много добро с няколко ясни неща за оправяне.След като се върнахме при собственика, в предвид ,че му пристигат още 5 коли ни направи финансово предложение на което не можах да устоя.И така-вече сме собственици на Инфинити QX 56 .Докато бях командировка колата беше обслужена,в момента и монтират газовата уредба и би трябвало утре да я получа готова за експлоатация.
                        И вече имам въпрос:бутилката ще бъде на мястото на резервната гума ,а гумата си я представям на багажник на покрива.Ако се наложи да я свалям,дали ще мога без стълбичка или ще е голям зор.Ако някой е виждал готово решение на този казус ,ще бъда благодарен за всяка идея.
                        Поздрави.

                        Коментар


                        • I.Stoyanov
                          I.Stoyanov коментира
                          Редактиране на коментар
                          Най-напред ЧЕСТИТО, много добър избор си направил. Инфинитито е няколко порядъка по-издържано технически от америсканските каляски. За гумата - аз бих помислил как точно да го играя с тая гума. Ако пътуваш из България предимно - правиш си една CBA карта и имаш безплатна пътно помощ из цялата страна без да го мислиш ама хич. И да пукнчш гума- товарят те и до най-близкия гумаджия, гумата е залепена/сменена. Да не говорим, че тия 6-8 платови джипови гуми не се пукат неремонтопригодно на пътя ей така. Трябва си низ от кофти събития + много лош късмет и един чувал черни котки, че да я срежеш примерно или разбордираш и тнт.
                          А за извън страната вече според пътуването или мяташ една на покрива за всеки случай или взимаш спрей за временен ремонт и не го мислиш много. Едно 50% от новите автомобили нямат предвидена изобщо резервна гума от завода.

                          Аа и за малко да забравя, не се брои ако не качиш поне 5 снимки на новата придобивка

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X