Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за избор на малък 4Х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за избор на малък 4Х4

    Здравейте, момчета от форума. Отдавна го следя и съветите тук са супер ценни. Регистрирах се, тъй като имам голяма молба към Вас - да ударите едно рамо за избора ми на малък 4Х4. Ще го използвам за лек офроуд, разходки в гората и планински/полупланински местности. Фен съм на природата и правя любителски снимки/ събирам билки/ обикаляме на походи с приятели. Имам БМВ Х5 2002 бензин/ръчни скорости, но го карам само по нормални пътища, имам и Голф 3 Синхро, но пак не става за тая работа, затова съм се насочил към: 1. Сузуки Самурай 2. Дайхацу Роки. 3. Нисан Патрол 2 врати около 90-та година. Варианти също са 4. Дайхацу Фероза. 5. Сузуки Витара и 6. Мицубиши Паджеро около 90-те години или Хюндай Галопър. Ако имате идея за читав джип от друга марка в този ценови диапазон ще съм благодарен да ми пишете. Имам няколко въпроса: за споменатите цели, има ли значение:
    1. дали е бензин или дизел в гората ла лек офроуд? 2. Двата цели моста отпред и отзад плюс ли са и задължителни ли са? 3. Окачването на ресори или пружини е по-удачно? 4. Важни ли са блокажите на предния и задния мост? Безкрайно ще Ви бъда благодарен за съветите и предварително благодаря.

  • #2
    Патрола,галопер ,паджеро не са малки 4х4
    Галопера и Паджерото са почти еднакви.Те са си еднакви...Имал съм всичките изброени вкл и Г3 ,без патрола....от витарите съм имал и старата и новата след 2012:г. та незнам за коя питаш.

    Самурая е много корав,но от х5 на самирай......
    Рокито и ферозата читави...са рядкост.
    Читава витара до 2006 също е рядкост.

    Читав патрол искам и аз,но като няма....няма Остават Паджеро и галопер,читави пак няма....
    Ако намеря читав галопер дълга база ,без значение бензин или дизел ,бих взел още един.Всички изброени са на изчезване...Та паджеро или галопер са моите 5 ст.Най добре возят,тежки са...което не е много ок.....галопера е по симпатичен вътре,по нов и по вероятно да се намери запазен.Ако не те притеснява друсането,често изпадат запазени самураи или виж новото джимни....аз ги ненавиждам ,за мен е отвратителен автомобил но за целите е много по подходящ от г3.

    1.Не...гледаме по мощния...колкото повече,по добре.Бензин с газ.....

    2.Да....задължителни Не 3.За твоите цели,по добре пружини...вози по добре
    Иначе ресори.
    4.Да...и Да и Да ....Важни колкото гумите ,мотора и т.н
    Такава кола с блокаж отпред и отзад ,се сещам з Г класа,паджеро със супер селект ,някои черокита...
    Галопер има само отзад и не всички.
    Последно редактирано от Roninn; 08-12-21, 19:21.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • didooo
      didooo коментира
      Редактиране на коментар
      Суперселекта няма блокаж отпред , много нямат и отзад . Към Ге , може да се добавят някои Тойоти 70+80 , на подобни цени .

  • #3
    Корандо бензин или дизел. Много грозен, много недолюбван и по този повод може да се намери най-запазен екземпляр.

    П.П. За бюджет пак не се говори, но под 5к за покупка няма да стигнат, за което и да е от посочените возила. И джамбазите четат форума
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • gabocvet
      gabocvet коментира
      Редактиране на коментар
      Коко подкрепям те с две ръце!

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      И аз щях да пиша за корандото , може да е грозен, но и сравнително здрав , ремонтопригоден е и има достъпни и евтини части. А ако реши да доработва е супер платформа. Аз самия мисля за един с цел само горски подвизи.

  • #4
    Някой Спортидж, ако се търси евтин и прежалим автомобил.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Свършиха се евтините

  • #5
    Пак са по-евтини. Ако човекът си пада по перверзии някоя Нива или Ужаска.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #6
      Ти се майтапиш, но на тия двете трябва да им блокира двигателя, за да те оставят на пътя, ако поне малко от малко са поддържани
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #7
        За твоите цели всяко едно от изброените ще ти свърши работа. Проблема е, че много малко читави останаха.
        Моят отговор е което е най-запазено и ти харесва на теб.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #8
          Нисан Терао 2.7
          Опел Фронтера

          Но като цяло търси нещо, което не е изгнило и мотора му е в добро състояние, поне колкото може да се установи при покупка на автомобил, всичко друго се оправя значително по-лесно и по-евтино.
          За целта, която си описал не ти трябват два цели моста, същевременно ако някой реши да ти подари добър Патрол изобщо не се замисляй, т.е. патрола не е в ценовата категория на останалата скраб, която си изброил, той е "безценна" скрап, заедно с разни Тойоти, на които цената върви правопропорционално нагоре спрямо разпадането им.

          Да не ме разбере някой грешнио и аз имам TLK95, но знам за какви пари сме го взели навремето и с всяка година цената му приближава тази, за която сме го купили.

          Коментар


          • #9
            Колега, моят съвет е - прежалвай Х5-тицата. Не е първа младост вече, какво ѝ трепериш?! Ще те закарва с комфорт, там, където си посочил. Щото - ще вземеш нещо малко и проходимо, но докато се завлечеш до мястото, откъдето вече ти трябва "оффроуд" - отиде денят. Достатъчно проходима е, стига да не говорим за разни тесни "кози" пътеки.
            Volkswagen Touareg NF 4.2 V8 TDI
            Toyota RAV4 XA10 3S-FE
            Grand Cherokee WG Limited 4.7 V8 Quadra Drive - продаден

            Коментар


            • Roninn
              Roninn коментира
              Редактиране на коментар
              Майтапчия..

          • #10
            Х5, категорично не става за джип.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #11
              Благодаря за обстойните отговори. Да питам нещо - Сузуки Самурай е на цял мост и ресори. Има модели обаче на Самурай от последните 97-98 г., които са с новото окачване - на Джими - с пружини/винтови пружини. Самурай, не Джими, но с пружини. Това според вас по-добре ли е за лек офроуд, отколкото ресори? Откъм проходимост предполагам, че няма разлика. Доста изчетох за предимства/недостатъци на ресори и пружини, но все пак вие тук сте най-компетентни. Мерси

              Коментар


              • noname12
                noname12 коментира
                Редактиране на коментар
                Човече, какво значение има дали тоя скакалец е на ресори или пружини?-въпроса е реторичен

            • #12
              С пружини, ходовете са по-големи. Ресорите са хипотетично по-здрави. Между другото, и Джимнито и Самураят са отлични автомобили, но прекалено малки. Може да ти изпадат пломбите обаче, пък и много обичат да се обръщат.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #13
                просто вземи най запазената която намериш, всички тия от началото на 90 са умрели отдавна и бай Ганьо ги е правил, правил чак се е олял. За 3-та кола ти трябва нещо малкия данък икономично с ниски експлотационни разходи, така че все тая кво ще е. Блокажи мостове тука влизаш в едни екстри където само 2 блокажа са 5000лв. , а твоя бюджет едва ли е повече от 5000 за цялата кола.

                Коментар


                • #14
                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  С пружини, ходовете са по-големи. Ресорите са хипотетично по-здрави. Между другото, и Джимнито и Самураят са отлични автомобили, но прекалено малки. Може да ти изпадат пломбите обаче, пък и много обичат да се обръщат.
                  Малки, малки ... вярно че са малки...

                  Калеко ми си купи Джимни тази пролет. И за сефте покарах такова чудо. Двама мъже по 90 кила и ръст 180 см стоят удобно на предните седалки. Таванът е сравнително висок, подът е нормален (т.е. не е висок както е на доста джипки). В раменете има място и не се блъскаш със съседа. Ако разпънеш задните седалки, дори се получава нелош багажник.

                  Късо е и имах чувството, че някой ми е откраднал багажника. Вярно, че друса, но не толкова заради самото окачване, а заради късата база.

                  На мен ми хареса много и мисля че за двама души хич не е лош вариянт
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • Roninn
                    Roninn коментира
                    Редактиране на коментар
                    Карах такива,нови от магазина,сменил съм 4-5 може и повече...естесвото на работа беше ежедневен оффроуд ,със почти всеки ден викане на помощ за вадене от кал и т.н Джимнитата в стоков вариант.
                    Модела от 2007 година тогава купени чисто нови.

                    Това не става за извън пътя,то и кола не е.Всеки път закъса ли джимни,го вадим с навара,паджеро или хайлукс,уазка ,зил 131 .....

                    Джимни -джимни не вади...и пали съединител.
                    Имат едни датчици за предното,които първи се чупят и остава на задно.Друса...тясно е вътре....

                    Единствен плюс ....добър климатик.

                    В това може само на сила да ме сложат.
                    Имам доста снимков материал,и сме ги обръщали на врати,и сме ги давели....

                    Имам един спомен,окопахме три джимнита....докато вадехме едно.
                    Петък вечерта,дойде една буханка.Влезна в калта,и извади и трите без да завърти гуми дори в калта.

                    А джимнитата носихме вода с кофи от един гьол да им измием прозорците,поне да се вижда на къде върви.

                    За мен това е пълно недоразумение.
                    Последно редактирано от Roninn; 23-12-21, 06:57.

                  • bullet_pk
                    bullet_pk коментира
                    Редактиране на коментар
                    В стоков вариянт и със стокови асфалтови гуми много малко са джипките, които стават за нещо в гората. Джимни има огромни възможности за надграждане. Особено пък с бавна раздатка. Ниското тегло също е огромен плюс

                • #15
                  Карал съм Джимни и си е ОК. Джип, който не друса няма. (тези неща, които сега наричат джип, всъщност не са)... На мен лично ми трябва голям джип и Сузукитата не стават. Иначе са от последните истински джипки, преди да станем ватмани... Светът се изпедерастява все повече.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X