Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Terrano II - 2.7 или 3.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan Terrano II - 2.7 или 3.0

    Здравейте колеги! След дълго умуване какъв джип да си купя, за лов/риболов и сравнително леки разходки по черно се ориентирах към Терано. Има писано из форума, прочетох, но темите са сравнително стари и сякаш, не особено подробни. От прочетеното стигнах до заключение, че 2.7 е по- коравият двигател, но питането ми е - 3.0 не си ли струва изобщо? Повече такива намирам за продажба. За сега клоня към 2.7 къса база, но не съм се спрял на нищо конкретно. Като възможни варианти минах през Чероки, Паджеро, Витара и какво ли още не, но съм напълно начинаещ на тема джипки и си нямам на идея кое би било най - удачно. Допускам, че това са вече стари джипки и състоянието на конкрертен екземпляр е основното. Напълно съм наясно, че няма как да искам хубав джип за 4-5 хил лв, но съм си сложил рамка до 10 да кажем. Приемам всякакви съвети и критики, но за сега съм се ориентирал към Терано. Дайте ми някакви насоки и съвети, евентуално какво да гледам при оглед? И да продължавам ли да изключвам 3.0 като възможен вариант? Благодаря Ви много за отделеното време и бъдете здрави.
    Ако е машина, нека бъде немска!
    XJR 1200
    ETZ 150
    Kawasaki Ninja ZX10R

  • #2
    Общо взето всичко изписано по старите теми за двата мотора си е така . Аз лично предпочитам 2.7 мотора .
    Гледай за ръжди най-вече , това е основен проблем особенно вече и на тези години . Ръждата тръгва най-често по шасито и купето зад задните гуми , под задните седалки ( задължително ги вдигаш и гледаш ) и в моторния отсек като застанеш пред него в дясно , зад фара .
    Другото което е , напоследък много се покачиха цените и читаво Терано под 8,5-9 к е мираж .

    П.П.Даже съм занижил леко цифрите...
    Последно редактирано от cnc82; 07-12-21, 21:51.
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #3
      Ей тука има четиво, а Спарки чака ново возило и вероятно ще го продава https://offroad-bulgaria.com/forum/%...D0%B0-sparkybg
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #4
        Ще продава, ама незнайно кога. Сега чакам да мине митница в Холандия, което може да стане и утре и след месец. После технотестове, регистрация, обслужване.... Не го виждам преди края на януари.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          Той Иво щом дълго се е чудил ще почака малко, а и едва ли ще си намери веднага нещо читаво.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #6
            То стана 3 години купувам аз и все излиза нещо. Сега вече имам сериозен купувач за Опела и ще го продавам. Решил съм се вече за джип. Хубаво, ама към момента, няма нощо интересно по обявите. Дори Витарки няма, които да си струва да се отиде на място да се гледат. Пазарът е много обран нещо. Освен, че цените са завишени - пак няма читави джипки дори на пръв поглед. Накрая ще си купя една Лада Нива да си я ремонтирам само и да си бухам главата с нея.
            Ако е машина, нека бъде немска!
            XJR 1200
            ETZ 150
            Kawasaki Ninja ZX10R

            Коментар


            • #7
              Няма да слизаш толкова ниско ...по добре УАЗ
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                Няма да слизаш толкова ниско ...по добре УАЗ
                Тогава направо да си търси един АТС-59
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • ivodianov1992
                  ivodianov1992 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не, не. АТЛ, АТС и МТ-ЛБ имаме на работа - грозни съветски железа. Неща да ги видя и на снимка. Използваме ги, когато стане много кал. Дотегнали са ми.

              • #9
                Последните ми 3 автомобила са закупени от членове на форуми . Та моето мнение е , купи най-евтината машина , която искаш , без ръжди и останалата сума дай да я стегенш . Така ще знаеш , че наистина са сменени определени неща . Другия вариант е писмени гаранции от продавача за новите неща , коит отвърди че има по колата , ама до сега не съм срещнал такъв продавач
                Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 10-12-21, 08:56.
                Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                A1+

                Коментар


                • kameno karp
                  kameno karp коментира
                  Редактиране на коментар
                  За първите ти два автомобила не знам, ама последната покупка направо си си е антиреклама на форума. За съжаление.
                  Какво стана с Галопера? Успя ли вече да го вкараш в пътя?

                • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                  ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да , разхождаме се здраво с него . Сега търся кабели , че кабела от бобината към делкото е пробит , ама не мога да намеря точно такъв . Предлагат комплекти само 6-те кабела към свещите.
                  Запоследно остава скоростната кутия , ама затам вече няма пари .

              • #10
                Днес ходих да гледам това https://www.cars.bg/offer/61b9e34a88...YIClT-Gp_GAvYw

                Няма ръжди, пали и работи добре. Предно и бавни уж работят. Покарах го малко - стегнато е. Не тропа, не хлопа, не вие. Единственото, което не ми харесва е, че са го "освежавали" и са пребоядисвани само калниците, броните и вратите. Било имало драскотини. Лошото е, че на места е олят лакът и това дразни. Предпочитам да си беше с драскотините. Иначе другото се вижда да е добре. Кой ти е карал джип, че да знае кое как трябва да е. Това, няма блокажи, нали? Само предно и бавни? Прави ми впечатление, че на около 1000 оборота има някакви леки вибрации от към мотора и след това изчезват. Не знам колко е нормално това, но като за 4 цилиндъра дизел може да е нормално. Чудя се какво да правя. От вътре интериора е доста запазен, няма драскотини или протривания, всички врътки и копчета работят. Единстено това олятото на места по лака ме дреазни. Да не го бяха пипали... Палих го студен и топъл - пали от четвърт без да се замисли и моторът работи стегнато. Стори ми се доста пъргаво като за 125кс. Очаквах да е по- мудно. Никога, не съм карал Терано. Само едни пикапи Great Wall на работа, но те са много раздрънкани.
                Последно редактирано от ivodianov1992; 21-12-21, 16:17.
                Ако е машина, нека бъде немска!
                XJR 1200
                ETZ 150
                Kawasaki Ninja ZX10R

                Коментар


                • cnc82
                  cnc82 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това Терано го гледах миналата седмица веднага след като пуснаха обявата . Ръждилник и пълен кошник !
                  Даже не си направих труда да го запаля , нямаше смисъл !
                  Навсякъде бяха прикрити ръждите , вътре беше доста мърляво ( но оправено за хора които не са в час ) и доста раздрънкано .

                • ivodianov1992
                  ivodianov1992 коментира
                  Редактиране на коментар
                  На мен рамата и отдолу ми се видя добре, но пребоядисването и задните подкалници ми се сториха доооста кофти. За това се усъмних и писах тук. Иначе го палих и карах - работи си добре според мен. Аз си нямам понятие от джипки! Това за 13 също ми попадна на обява, но нямам толкова пари в момента и го пренебрегнах. Вероятно си е струвало. То много се обезцениха парите вече. Един телефон е 2- 3 к. Аз не съм много претенциозен. Трябва ми за работна джипка, да е надеждна. Ама да не е и някакъв абсолютен чурук и да ме е срам да се кача в него.

                • cnc82
                  cnc82 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Зависи колко време искаш да те изкара . Точно рамата беше доста замаскирана и в първите секунди се заблудих даже , после като го огледах навсякъде ми се изясни картинката . Отвън фаца има и хваща окото но до там...

              • #11
                Убеди се че не е пребоядисвано заради ръжди. В багажника откъм шофьора има капак, където стои крика. Като светнеш там с фенерче се вижда контакта между калника и подкалника, и съответно гнилочи, ако има. Другото място е под задната седалка. На праговата в задния край също има капачки отвътре. Ако го вдигнете може и дам да погледнеп. Около предните вежди също - там пък се вижда като светнеш с фенерче при отворена предна врата.

                И да, тераното е пъргаво. Трилитровото е още по-пъргаво, а чипосан на 180 коня, сещай се - тръгва с част от настилката.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • ivodianov1992
                  ivodianov1992 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз само бегло го огледах. Не съм се задълбавал, а и не зная къде. Нямам си понятие от джипки както казах. Не ме съдете за това. За това и се допитвам тук. Много съм предпазлив в това отношение. Не ме е срам да питам. Пълен аматьор съм. Къса база търся иначе или в кйрайна сметка каквото се намери. Може и други марки и модели...

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Емиказах ти къде да хледаш терано, поне за ръжди.

                • IvanIvanovi
                  IvanIvanovi коментира
                  Редактиране на коментар
                  ivodianov1992, не е срамно че си нямаш понятие и питаш, точно затова ти казваме да внимаваш да не се наиграеш.
                  Аз също не разбирам и първо ходя сам за първия кръг на кастинга, но ако ще има втори кръг - то той задължително е при човек /сервиз/, който разбира ои знае какво и къде да гледа.

              • #12
                Така е. Вече зная къде да гледам, но ми се струва, че вероятността да намеря Терано без никакви ръжди е същата, в която мога да намеря и Опел Кадет или Вектра А без никакви ръжди. Сякаш, нама такова животно.
                Ако е машина, нека бъде немска!
                XJR 1200
                ETZ 150
                Kawasaki Ninja ZX10R

                Коментар


                • #13
                  Мой колега преди месец си купи късо Терано нов внос от Пернишко някъде. С кръглите фарове. Брои 7600, което ми се вижда много, но пазарът така казва. Внос от Италия и има минимални ръжди. Поне година се оглеждаше за такова.

                  Не, че няма, но хората дебнат и като излзне нещо читаво, изчезва буквално за ден-два. Преди 4 години, като купувах моето беше същото положение. И високата цена не дава гаранция, че е читаво. Аз тогава, след 6 месеца обикаляне взех едно сравнително евтино и се оказа много по-читаво от по-скъпите
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #14
                    В момента има голямо търсене на читави джипки и може би още по-голямо на Терано. И както обикновено става когато има търсене, а няма предлагане - цените растат главоломно.
                    В момента читаво Терано е около 10 хил. лв, Самурай читав около 7-8 хил. лв.
                    Преди 3-4 години цените бяха с около 40 % надолу.

                    П. П. И то с уговорката, че ако излезе добър екземпляр за тези пари - заминава буквално за минути !
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Читаво терано за по-малко от 7500-8000 не е имало никога. Като под читаво разбирам без ръжди (не без гнилочи, а нез ръжди изобщо), с хубав салон, и напълно технически изправно.

                      Само за информация, първото си терано купих 2006-та или 2007-ма за.... 12500лв. Без точица ръжда и на 97000 реални километри.

                    • bullet_pk
                      bullet_pk коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ами моето го купих през 2017 за 6000 лв нов внос от Дупница без грам ръжда (шасито нямаше точица и беше с оригиналната си боя), с кадърно претапицирани волан и шофьорска седалка. За 4 години - върви и пее. Бях приготвил до 8500 без регистрация и обслужване. Гледах и до 10000 лв. Но по-скъпите масово са "обработени против ръжда".

                      А през 2013 г. купих това за 3500:

                      https://offroad-bulgaria.com/forum/%...00%D0%BB%D0%B2

                  • #15
                    Може би си е и на късмет работата. Може и 1 година да обикаляш, да изгориш 2 тона нафта и нищо да не вземеш. Няма и никаква гаранция, че джип за 10 000лв ще е по - добър от друг за 7 000, примерно. Гледане и късмет. Търсенето, не знам колко е голямо, но определено пазарът е обран и по обявите, нищо, не грабва погледа. Каква е вероятността да намериш Терано без грам точица ръжда? Вероятно едно на двеста, а някой да го вземе преди теб, дори и да се появи такава обява? И какво - пак в стартова позиция. За това съм склонен на компромиси. Все пак ще се ползва за работно, но да не е някой разсипан чурук. Малко от малко да му прилича.
                    Ако е машина, нека бъде немска!
                    XJR 1200
                    ETZ 150
                    Kawasaki Ninja ZX10R

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X