Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на бензиново SUV/ Има ли такова SUV?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на бензиново SUV/ Има ли такова SUV?

    Здравейте,
    пиша тази тема защото не мога да открия точен отговор за себе си. Темата е предимно с цел чешане на езици, не че толкова търся смяна на моят настоящ.
    Та по темата. Интересно ми е има ли бензиново СУВ което да отговаря на моите капризи и интереси, защото до тука каквото и да съм търсил почти не отркивам отговор винаги отпада даден модел заради някой конкретен минус. Както повечето смятам, колкото по-нов е автомобила, толкова по некачествени части му слагат, но за съжаление няма как да вървин назад във времето... Ще ми се в даден момент, когато му дойде времето да се разделя с моята Хонда ЦРВ 2002 2.0. Само да допълня не съм "Хондаджия" и въобще не съм влбен в автомобила си, но той отговори последно на изискванията ми които и сега ще излезнат налице.
    Та по темата (бензиново СУВ):
    - Да става на Газ
    - Клапаните да са с хидравлични повдигачи; Или поне да се регулират като на Хондата. (тук отпадат Rav 4, Outlender)
    - Да има място за газовата бутилка на резервната гума/ Да не отнема от пространството на багажника
    - Да има автопилот (Баш затова ми се иска да я сменям моята Хонда)
    - Като пъргавина да е около 2.0 и не по-малко от 150кс. (Хондата е точно толко и като се натовари е умрел кон)
    - Като разход на гориво да е около 13-17 (градско)
    - Година на производство около 2000- 2008
    - Да е със здрав и сполучлив мотор
    - Ако е автоматик, то поне да е със здрава ск.кутия и 5 степенен (CVT-тата до колкото знам повечето са трошливи)
    Благодаря!
    Последно редактирано от rambisimos; 06-10-21, 16:04.

  • #2
    Grand Cherokee. Само дето като разход на гориво в града определено НЕ е около 13-17, още повече на газ.
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #3
      Х-Трейл 2,5. Моя даже го продавам.
      С 4 скоростен автомат е и моя няма автопилот, мисля, че лесно се слага. На всичко друго мисля, че отговаря.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #4
        Ми купуваш трета генерация Хонда
        CR-V 2.0i RVSi 147PS

        Коментар


        • vasil lazarov
          vasil lazarov коментира
          Редактиране на коментар
          Уцелил си отговора

      • #5
        Тъкмо да напиша Тойота Секвоя, и ….. ме отказа с разхода. Ако го умножиш по 2, Секвоя 2006-2007 е “колата”!
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • royce
          royce коментира
          Редактиране на коментар
          ... и бюджета по 3 ... поне ...

        • NIKSD
          NIKSD коментира
          Редактиране на коментар
          Аз бюджет не виждам да има споменат.

        • rambisimos
          rambisimos коментира
          Редактиране на коментар
          Бюджета между 7 и 15 000. То докато намеря това което искам може и да поевтинее 😃

      • #6
        Само да кажа, че двулитровия Аутлендер е с хидравлични повдигачи.

        Коментар


        • royce
          royce коментира
          Редактиране на коментар
          ... и със CVT-автомат ...

        • Двигателист
          Двигателист коментира
          Редактиране на коментар
          Не. С обикновен 4 степенен.

      • #7
        Cherokee то отпада няма да ми върши работа от към разход че често пътувам. Аутлендър 1 2.0 мотора 136 кс мисля че беше, е по спрял и от Хондата.
        Мислех за следващата Хонда Црв точно и май единствено натам клонят нещата...
        Нисан Х-трейл 2.5 там как стоят нещата с клапаните и моторите добри ли са?
        Мислех също за БМВ х3 2.5, 3.0 мотора пъргав е харчи горе долу толкова, има автопилот само газовата ще взима доста място.
        Секвоя и ленд крузер само в мечтите ми.. 😃 Sangyoung 3.2 мотора на Мерцедес, там също май са прилични нещата?
        ​​​​​​И последно гледах че единствено Форд куга 2.5 попада в моята категория.

        Коментар


        • Даниел Цветков
          Даниел Цветков коментира
          Редактиране на коментар
          Аутлендър 1 има и турбиниран бензин,колега има такъв на газ и е много доволен(всъщност неговия е без турбо)откъм вървеж и разход.

      • #8
        Kia Sorento 3.3.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • rambisimos
          rambisimos коментира
          Редактиране на коментар
          Там как са нещата с клапаните? Саморегулиращи ли са или с пулове или като при Хондата?

      • #9
        Lexus RX 350 .
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • rambisimos
          rambisimos коментира
          Редактиране на коментар
          Много ми допада точно този Лексус, но RX 300 и 350 не се ли регулират с пулове?

      • #10
        Първоначално публикуван от rambisimos Преглед на мнение
        ​​​​​​И последно гледах че единствено Форд куга 2.5 попада в моята категория.
        Преди нея има едно нещо дето май отговаря на всички терзания - Маверик. Малко не знам с клапаните какво е положението, не ме е чак толкова интересувало. Плюсовете - по-евтин, щото е Форд, не е супер-дупер Рав 4, доста широк е вътре, според четенето никак не лошо 4х4(не съм пробвал моят още). Минуси - малко екзотичен автомобил, в Мото пфое го гледаха малко като речен камък. Малко по-трудно ще е с частите евентуално. Но като се замисля, това което ти предлагат едва ли има части за него под път и над път. Та толкова от мен.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • zlost
          zlost коментира
          Редактиране на коментар
          3.0 мотора е фордовски, а 2.0 и 2.3 са на Мазда. И Мазда има 3.0 мотор. Разходът в един момент е 1 - 1.5 литра на 1000км. Можеш да погледнеш Мазда форума. Там има доста теми по въпроса. Ето линк към уикито за моторите:
          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mazda_L_engine#2.3
          То при Мазда и Форд всичко е толкова оплетено през периода, в който Форд има дялово участие в Мазда, че мамата си трака...
          Последно редактирано от zlost; 07-10-21, 16:34.

        • MM1980
          MM1980 коментира
          Редактиране на коментар
          хехе, ай да по троля малко тук - е как па на мойта мазда на блока на двигателя пише фомоко? (поддържам теорията, че това са маздови-те двигатели, не форд-ови).
          иначе да, мойто животно (мазда 6, 2.3) си похарчва масълце, ама 3-4 000 км след смяна на масло, и каране в обороти...

        • Asen Kushlev
          Asen Kushlev коментира
          Редактиране на коментар
          Каквото прочетох когато проучвах модела, двигателя бил от Мондео от 90-те, това за 2 литра. В темата за Трибют пък хората пишат, че на всички части пише Форд, например на нов съедините. Много набори , че и по-нови на тези двигатели си погоряват масло. Имам колега с Хонда, и един с Волво - ми погоряват. Това да му е проблема. На такава дърта кошница, дето не и знам километрите 2 литра на 10 х.км. за мен е нормално.

      • #11
        Да питам, що така си се запънал за клапаните? Ако някога си имал ядове с клапани, то не значи че всичките са така.
        Достатъчно е "Да е със здрав и сполучлив мотор".
        Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

        Коментар


        • rambisimos
          rambisimos коментира
          Редактиране на коментар
          Няколко са причините и ще се радвам ако ме разубедиш. Дразни ме цялата работа че на около 50 60х.км се прави...с пулове много по сложно и доста по скъпо отколкото при Хондата. Примерно при Митсубиши аутлендър 2.4 втора генерация, се разглабят половината работи за да се регулират и цената скача рязко от "работата".
          При тойота и Лексус (въпреки че им симпатизирам) е същата работа предполагам.
          Също повечето автомобили над 2005 година ги правят с кекави клапани и ако не се регулират на време се вкопават в леглата и пак ремонт.

          Пс. Не споменавам изобщо дизели защото там пък какви ядове брах с дпф егр дюзи и катализатор....едва ли бих си взел отново

        • NIKSD
          NIKSD коментира
          Редактиране на коментар
          Само за протокола- имам Хонда Сивик с 1.7 оторетка, на 300 000 и кусур километра никой никога не е пипал клапани. И си работи безгрижно.

        • crazyjob83
          crazyjob83 коментира
          Редактиране на коментар
          Добре е да се регулират редовно, ако се кара на газ.

      • #12
        Относно дизела и дюзи и прочее,то пък газифицирането на бензин хич не е филм,темата стана роман точно по тия въпроси.

        Коментар


        • #13
          Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
          Относно дизела и дюзи и прочее,то пък газифицирането на бензин хич не е филм,темата стана роман точно по тия въпроси.
          Прав си именно заради това ми се иска да се води дискусия. Новите дизелови автомобилите 2005+ запушват ДПФ, катализатори, ЕГР-и, за да не става това сипваш от скъпото гориво и добавки... Свете отива също на към унижощаване от към дизелите. Ремонт около 1500-2000лв
          Бензиновите 2005+ проблемни с клапаните или ако се регулират се разглабя половината мотор. Ремонт и работа около 1500-2000лв
          Ако има безпроблемен дизел след 2005 ще се радвам да чуя..
          Ама то като цяло май с моите претенции почти нищо няма...

          Коментар


          • Даниел Цветков
            Даниел Цветков коментира
            Редактиране на коментар
            От 2007г карам само френски дизели и по точно на ПСА група.ДПФи се запушват когато караш повече градско.Махането не е драма,а изолирането на ЕГР е лесно-софтуерно и за всеки случай се откача буксата на задвижващото моторче.
            Повечето са с пиезо дюзи,но вече цената им е поносима.Дюза съм сменял само една и тя беше бошова с цена от 60лв с труда.
            Та не е толкова страшно.Освен това никога за тия години не съм карал със скъпата нафта,сега откак са открили(вече 4та година май )само от Магарешки наливам.
            При турбодизела имаш тяга още от 1200оборота,

          • Skorpion_BG
            Skorpion_BG коментира
            Редактиране на коментар
            Писал съм и друг път, ама айде пак - Фолксваген Пасат, 2.0 дизел, 2012 година. 350 хиляди километра вече, при мен е нов от магазина, до 200 хиляди, после при сина. А той как го кара и обслужва не искам даже да пиша. Та нито запушено ДПФ, нито катализатор, нито ЕГР. Никакви добавки, кара се с дизел от Марешки, щото евтин!

          • cnc82
            cnc82 коментира
            Редактиране на коментар
            Безпроблемен дизел след 2005 : Honda CR-V 2.2 I-CTDI 140 k.с. , един от най-безпроблемните дизелови мотори правени някога . Работата на мотора често се бърка с бензинов агрегат - толкова тихо и равномерно работи . Слагат ги на втора генерация фейс и на трета .

        • #14

            • rambisimos коментира
              Днес, 10:57
              Там как са нещата с клапаните? Саморегулиращи ли са или с пулове или като при Хондата?
          Ако се вярва на братушките, трябват здрави нерви, добри майстори и кинтиииии . - https://www.drive2.ru/l/501259930473333681/

          П.П. Щом регулирането на клапаните ти е голям проблем, значи и Сорентото с този двигател не е за теб


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1e911es-1920.jpg
Прегледи:787
Размер:252.4 КБ
ID:6777471

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:91e911es-1920.jpg
Прегледи:782
Размер:285.3 КБ
ID:6777472

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41e911es-960.jpg
Прегледи:797
Размер:233.6 КБ
ID:6777473
          Последно редактирано от коко келеша; 07-10-21, 11:24.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Другия V6 е с хидравлични повдигачи.

          • rambisimos
            rambisimos коментира
            Редактиране на коментар
            3.5 ли е с хидравлични повдигащи?

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Да, 3,5. https://otoba.ru/dvigatel/hyundai/g6cu.html

            ПП: Разгледай сайта има и други мотори.
            А за автоматични скоростни кутии може да се ориентираш тук - https://www.transakpp.ru/232/opredelenie-akpp.html

            Двигатели можеш да огледаш и в ютюб на канала на белорусите от Автостронг. Примерно - https://youtu.be/d7OSf5lmtkY

            ПП2: В Рекстън имаш железа от старата школа до доста късни години https://otoba.ru/dvigatel/ssangyong/g32d.html
            Скоростите също са най-здравите на Мерцедес.
            Последно редактирано от cecoa1; 07-10-21, 20:59.

        • #15
          Със почти същите изисквания и 1г гледане и умуване взех Мерцедес ГЛ450 бензин 4.7 340кс мотор от САЩ . Само разхода е различен , но откъм вървене и вътрешен обем няма равен !

          Коментар


          • zlost
            zlost коментира
            Редактиране на коментар
            Коя година е? Ти ли си го внесе и как - фирма или лично? Колко пари ти излезе цялото удоволствие по придобиването (ако не е тайна, може и на лс)? Сложи ли му газ? Безаварийно!

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            С какво окачване е,че трябва да си готов на всяка смяна на масло да сменяш по амортесьорче,ако си кьсметлия може да пропуснеш една смяна.
            Малък му е третия ред седалки,за вървене си върви като върви ,електроники и електрики,сензорчета и вакумчета ще ти скъсат нервите.

            Да ти е честит,аз толкова смелост нямах

          • patkan
            patkan коментира
            Редактиране на коментар
            2012г , 220 000км ,10 000$ от търг, 650$ такса за търга, 800$ транспорт в САЩ, 850$ контейнер, 600Е (на фирма е)митница в Холандия , 500$ на човек за услугата ,( вероятно можех и сам но ме достраша да се пробвам) +4 гуми , акумулатор , смяна верига раздатка , ремонт компресор , смяна масла, вероятен проблем в заден САМ. линк към търга https://www.copart.com/lot/58492100/...ic-ct-hartford . Изчаквам да оправя всичко и ще сложа и газ . Минал съм вече 2000км - разход смесено 14/100 с 90% извънградско с нормално каране 90-130км/ч.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X