Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ssangyong ??? Мнения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ssangyong ??? Мнения

    Търся.... намирам инфо за Киа Соренто, макар и не много, за Санта фе и подобни но за Рекстън и Кирон почти нищо. Като цяло търся нещо на което да не му треперя, да ми служи вярно и колкото се може безпроблемно. Ииии не много скъпо за поддръжка. Да става за разходки извън пътя. Не офроуд. Корейчетата отговарят ама искам и малко лични впечатления. Особено за СангЯнг. Благодаря предварително.

  • #2
    Съжалявам, грешка.
    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

    Коментар


    • #3
      С една душа Става

      има теми,рови и ще намериш,но за гьзовоз става
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        Теми има ама от преди повече от 10 години. И в тях почти нищо. Харесвам ТЛК 100 и 120, Патрол след 2000г и П3. За тях в момента пари няма, или може би за П3, но там чета все за драми. Кой двигател да търся . Не ми трябват приключения като с 3.1 дизела на Гранд чероки. От 20на години карам стари мерцедеси и кола повече от ден не ми е стояла при майстор.

        Коментар


        • krasi-mir
          krasi-mir коментира
          Редактиране на коментар
          Тънкият момент е в "стари мерцедеси и кола повече от ден не ми е стояла при майстор".

          Стар Мерцедес, както и много други, нямат нужда от реклама.
          Повече от един ден, ама за какъв период? Щото "за един ден, ама през ден" не е оферта, нали?! Дори и през месец не е.

        • nikopanov
          nikopanov коментира
          Редактиране на коментар
          🤣🤣🤣 Наистина са влизали за по ден, за неща като спукан радиатор или нещо дребно по жица/ток, това за 190 бензин. 300тд ми е правил проблем с гълтача на ключа, подгр.свещи ииии незнам. Честна мошенническа

      • #5
        Най-точна и подробна информация може да ти даде колегата Джоу (x3mrjoe) .
        Надявам се да види темата.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Видял я е отдавна, но няма да пише.
          Следващият пост е на човека на който предавам щафетата, поне относно един от най-здравите и прости мерцедесови двигатели монтирани в джип произвеждан през този век.

      • #6
        Аз съм с Рекстън 1 2.9 ТД 130 кс. по талон. Ползвам го за рибарско комби. Черни пътища около реки и язовири няма никакви проблеми. Багажника не ми стига това е единственият косур за момента. Повече не мога и да ти кажа имам го от 50 дена. удобна, комфортна и магистралното каране не му е силата. Най-комфортно ми е при 2000 об/мин. - 95 км/ч. При 90 и градско ми гори едно и също около 8.
        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
        0878 79 20 61 Борис

        Коментар


        • krasi-mir
          krasi-mir коментира
          Редактиране на коментар
          Комфорта е субективно усещане.
          На мен лично за дълъг път ми е по-комфортно на дървената пейка в CR-V-то, отколкото на фотьойла в Авенсис-а, заради по-изправената позиция на гърба. Донякъде ми е проблем обезшумяването на CR-V, ама не е болка за умиране.

        • nikopanov
          nikopanov коментира
          Редактиране на коментар
          Вярно

        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          Това за магистралното, важи ли и за 2.7 литровия ,дето май беше към 160 к.с

      • #7
        Засичам и бензинови, добри ли са, и сигурно стават на газ? Малкия 2.3 или 3.2 ...

        Коментар


        • #8
          На газ стават. И за добри са сравнително добри. Подразбра се, че 3.2 ще върви доста прилично.

          Ако се оглеждаш за нещо бензиново - разгледай Great Wall H3/H5. Вярно, че са китайци. Но напрактика джипките на шаси и с бавни почти изчезват след 2010 г. Бензинови на нормални пари пък хич няма. Та "като няма риба и раците са риба". За цената и годината си не са лош избор. Произлизат от Isuzu Axiom (близък роднина на Опел Фронтера) а двигателят е Мицубиши. Руснаците много ги тунинговат и карат.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • nikopanov
            nikopanov коментира
            Редактиране на коментар
            На работата имаме 4 пикапа ГреатЛоул , всеки един от тях на 30 До 35 хиляди беше в сервиз с много сериозни ремонти.

          • nikopanov
            nikopanov коментира
            Редактиране на коментар
            А и дали ще е бензин или дизел, за мен е важно да е колкото се може по здрав. От малък град съм и е трудно с добри сервизи. Няма ги много.

        • #9

            • Roninn коментира
              Вчера, 16:18
              Това за магистралното, важи ли и за 2.7 литровия ,дето май беше към 160 к.с

          E, има и 180+ k.s но са си параходи. Два пъти карах такива до Пловдив и за мен 130 вече беше криминална скорост. Около. 110 си им е тамън. Иначе магистралата става тясна. Може да съм попадал на такива бройки с гумена предница. Може да е било и от чистото задно предаване, но не са бегачки поне за мен. Иначе единия беше с 2.3 бензин, който определено е слаб за купето. Другия беше дизел с 185 коня, които те лепват за седалката при потегляне, но пак според мен, в такива моменти се образува и фуния в резервоара.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • bullet_pk
            bullet_pk коментира
            Редактиране на коментар
            Стига де! Тераното ми 125 коня си върви спокойно на магистралата със 120-140. Мотора умалява след 140, но като пътно поведение колата си е добре. Джип е, но с едно наум какво караш, спокойно си държи пътя.

            Рекстън-а си мисля, че трябва да е поне същия, дори и по-добре.

        • #10
          От доста време ги заглеждам тея рекстъни,за жената,автомат ,в редките случаи когато ходим някъде заедно ,искам 4х4 и багажник....в момента галопера го играе кифломобил,и се справя отлично,с изключение на магистрала и багажника ....като багажника не е приоритет....но е желателен...

          Жената не иска да ми остави галопера,на малка кола я е страх да се качи.И се оглеждам за подобна алтернатива.140 на магистрала ме устройват за джип.Стига да не ги набира бавно.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            Ся остава да кажеш, че Галопера е самолет с 2.5 мотора...

            П.П. Големия дизел на Рекстън-а се ускорява до 100 за около 12-13 секунди.

          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Не съм имал в предвид такова нещо,но до 80 км вероятно да.......

          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            Защо не търсиш теракан, автомата е добър, багажника е по-голям от рекстънския а всичко по ходовата част реално е като на галопера. 2,9 163 коня не е по-проблемен от 2.7 на рекстъна.

        • #11

          bullet_pk коментира
          Днес, 10:43
          Стига де! Тераното ми 125 коня си върви спокойно на магистралата със 120-140. Мотора умалява след 140, но като пътно поведение колата си е добре. Джип е, но с едно наум какво караш, спокойно си държи пътя.

          Рекстън-а си мисля, че трябва да е поне същия, дори и по-добре.

          Уточнил съм - бях само преводач Трябваше просто да се закарат до Пловдив. Нито съм ги поддържал, нито съм ги преглеждал преди курсовете - дават ми ключовете, паля и тръгвам. Даже и резервоарите винаги бяха пълни до горе.

          П.П. При положение, че максималната скорост на даден автомобил е 160км/ч, да го караш на пределно близки до нея скорости едва ли показва най-добрите страни на 15-20-годишна талига..
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #12
            Тука гледам ги напъват....

            https://youtu.be/GRxHuCXlqK4
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #13
              И тука ги напъват

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-Б.jpg
Прегледи:541
Размер:126.1 КБ
ID:6774435

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:537
Размер:172.6 КБ
ID:6774436

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-В.jpg
Прегледи:533
Размер:212.7 КБ
ID:6774437
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #14
                Добре, нещата стоят така - Соренто, Теракан или Рестън/Кайрон. Кой, каква комбинация от двигател и скорости? Кое е по-добро и здраво, и защо него пред другите. Ще го ползвам ежедневно , за разходки в природата, пак казвам не за Офроуд, без доработки напълно стоков. Тези влизат До 10 000лв в добро състояние. Без значение бензин или дизел. Търся достатъчно комфорт за асфалта не да слизам след 300км като пребит и да ме закара До някоя висока хижа или отдалечена поляна по черни и кални пътища.

                Коментар


                • Roninn
                  Roninn коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нещата след 300 км път да си пребит или не ,са много съвкупни.Скоро се чудих над тея въпроси.

                  Карам няколко автомобила ,различен тип и от всеки слизам различен.(като виц)

                  Стигнал съм до няколко извода за мен лично.

                  1. Транзит товарен,върви добре градско и извън.Вътре не много удобен и комфортен ,стойка на водача над леките коли,слиза и качва в него много удобно,на дълъг път не се уморявам.

                  2.Галопер,На магистрала е труп.... удобен ми е,почти комфортно ...на дълъг път не се уморявам.....слизам и качвам трудно,бая е висок ....това лято по 500-700 км за ден преход...слизам все едно не съм карал.... положение на водача...доста високо

                  3.Гоуф бегачка ......на магистрала първи...сравнително удобен....положение на водача ниско.
                  След 300 км съм смазан

                  4.още една лека корейка....като гоуфа,само че много по удобна и комфортна,обезшумена и лека...върви като гоуфа..на максимална скорост
                  го бие...Положение на водача много ниско...

                  След 300-400 км съм мармалад....

                  Карам црв ,чероки 4 литрово автомат чат пат....

                  Стигам до един извод,високата скорост и ниската позиция на водача уморява много и то психически..Незнам дали съм прав,но до тоя извод съм стигнал засега.

                • krasi-mir
                  krasi-mir коментира
                  Редактиране на коментар
                  @Roninn
                  "Незнам дали съм прав,но до тоя извод съм стигнал засега."
                  Прав си.
                  Карал съм на един и същи път и камион, и кола.
                  Тааа, карам си колата и в един момент си викам - я, май се засилих много. Поглеждам километража - 50 мили/ч?! БаМааМу, вчера минАх от тук с камиона с 56мили/ч и имах чувството, че съм спрял!

              • #15
                Най-добре се качи във всичките които си споменал, а ако е възможно врътни им и по едно кръгче, и виж в кое се чувстваш най-добре и ти е удобен за управление.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • nikopanov
                  nikopanov коментира
                  Редактиране на коментар
                  👍Съгласен

                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ако ти хареса Сорентото, имам дизелово с петстепенен автомат и кожа за продаване, което още не съм обявил, защото ще ми трябва за месец може би.

                • Roninn
                  Roninn коментира
                  Редактиране на коментар
                  В тази връзка ,ходил съм със соренто от Пловдив до Будапеща и обратно 1000 км в една посока на екс....удобно ми беше

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X