Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Мурано 2.5дци-мнения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан Мурано 2.5дци-мнения

    Харесал съм Мураното с дизеловия мотор,та моля ако има някой каращ такъв да сподели мнение за разход,надеждност и т.н.

  • #2
    Мотора го има и в Pathfinder и Navara първо е 174 коня, след фейслифта е 190 и в Murano е толкова. Има противоречия колко е здрав, един познат прави двигател заради веригите. Поне не гори много около 8 нафта
    Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

    Коментар


    • #3
      8/100 ама в какъв режим?
      Относно веригите-казват ,че след 200 000 вече отивали за смяна.

      Коментар


      • #4
        Имали сме стария, дето е с помпа бош VP44 май беше.. и с турбина дето няма лопатки. Беше си .. бая карана и поддържана колкото да върви, и от нас получи горе долу същото с мотора не сме имали изненади. На края, вече преди да се продаде, май чукаше веригата и/или и клапаните, понеже се регулират с пулове. Най-вероятно след нас е обслужен както си трябва. Новият е с турбина с променлива геометрия и мисля друга горивна система.

        Коментар


        • #5
          Новия май е с Денсо горивна

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
            Харесал съм Мураното с дизеловия мотор,та моля ако има някой каращ такъв да сподели мнение за разход,надеждност и т.н.
            Аз пък , навремето, харесвах вървежа на бензиновия V6 3.5 . Спря ме вариаторната СК и нищожното количество масло , дето събира ДВГто.
            Нафтовите , също са с варияторни и нямат ръчки , ако те устройва...
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар


            • #7
              Дизеловите са с хидроавтоматик на Айсин ,ако не бъркам,но съм сигурен че не са с вариатор.
              Освен това на фейса вариатора на бензиновия шестак е друг и го хвалят доста руснаците-там ги харесват и карат доста.
              Наистина на първото Мурано е само вариатор и то проблемен,но там са само бензинови моторите.
              Общо взето отзивите са доста положителни по клиповете в Тубата,но искам да чуя мнения и от хора карали и притежавали това животно.
              При дизелите споменават за смяна на веригите,но уж над 200 000х км.

              Коментар


              • #8
                Тя веригата е консуматив... Не виждам кое е толкова страшното ?! Дали ще сменяш ремък и ролки или верига и обтегачи, на новите автомобили то си е една и съща работата горе долу и като сложност и като време и като пари.

                Коментар


                • #9
                  Не съм казал,че е толкова страшно-точно си е консуматив,но си е и цифра-излиза над 1000лв.

                  Коментар


                  • vasil lazarov
                    vasil lazarov коментира
                    Редактиране на коментар
                    На ЦРВ 3 комплект верига с всички салтанати е 1940лв в Бултрако. И за труд кой както намери.

                • #10
                  Много по-@ибано е да сменяш верига, еле па ако И объркаш нещо
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #11
                    Веригата , колелца и обтегачи , са си консуматив . По-готино от ремъка е , че те известява с тракане , преди да роди Иначе изкарва една идея повече , но струва една идея повече от ремъка . Виж я на тоя Нисан/Рено , едноредна ли е , и ако е - тогава се притеснявай/сменяй
                    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                    Коментар


                    • #12
                      Къде да я видя,ако снимките в аутоповера не са примерни-не е.
                      Тя Жигулката навремето беше с двуредова.
                      Наскоро гледах на едно БМВ-че тя на моето колело от детството ми е по яка(сменяха му мотор заради скъсана верига)!

                      Коментар


                      • коко келеша
                        коко келеша коментира
                        Редактиране на коментар
                        Сменяли са верига заради скъсване, но не са уточнили на колко един милион километра е била скъсалата се такава. Най-обичам из@@ването на джамбазите по обявите "тоа мотор е с верига" )))))))))

                        П.П. Пред мен пък разглобиха 10 годишна Киа сиид с ПРЕСКОЧИЛА на 130 хиляди верига. Случки...

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        На 99.99% е едноредова, но изобщо не е задължително това да е проблем. На ZD моторите например не е проблем. Движи само и единствено 2та разпределителни вала, обаче. И обтегача е с тресчотка.

                      • Roninn
                        Roninn коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз съм виждал 4 сийда на 90 к да прескачат вериги,двете повториха ....и в момента карам такава.

                    • #13
                      partsouq.com
                      Баш като за велосипед са верижките на колите от 5-6години насам . И поне на Бенцовете и на БМВ са сложени зад двигателя , та да трябва да го и свалиш , за да му я смениш . И тоя кеф по на 100к км мах
                      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                      Коментар


                      • #14
                        Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                        Веригата , колелца и обтегачи , са си консуматив . По-готино от ремъка е , че те известява с тракане , преди да роди Иначе изкарва една идея повече , но струва една идея повече от ремъка . Виж я на тоя Нисан/Рено , едноредна ли е , и ако е - тогава се притеснявай/сменяй
                        ...едноредови са....и се сменяват и зъбните колела заедно с веригите ,щото има случаи, къде при смяна на верига, после трака, защото има луфтове м/у зъбите на колелата и прешлените на веригата,което си е неприятно,клиента е дал 1000 лв че и отгоре пара и очакванията са му други....

                        Коментар


                        • #15
                          Мн ясно ,с колелцата , че и с пласмасовите банани обтегачи . Беше времето , когато двигателите , като са с верига = не се занимаваш . Ама то имаше време , дето между коляновия и разпределителния вал имаше само зъбни колелета . Още ползвам едно такова возило . Пък и раздатките на колите дето харесвам са само с зъбчатки ...
                          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                          Коментар


                          • sparkybg
                            sparkybg коментира
                            Редактиране на коментар
                            В сервизното ръководство може да има начин на измерване. Не че съм мерил - смених всичко.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X