Интересно,колко килограма метан на 100 км харчи един тир средно,ако приемем че подобен на дизел харчи около 29 литра?Доколкото знам,динамиката се влошава драстично.Как ли ще е,когато изпреварва?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Края му се вижда за съжаление
Свий
X
-
Динамиката не се влошава, защото това са двигатели, проектирани за метан, а не преправени дизели. Шофьорите, с които съм говорил нямат оплаквания от динамиката, а от пробега с едно зареждане. Става дума за CNG, те са с по 4 бутилки от двете страни. Тези по горе на LNG виждам са с по една на страна, значи плътността е по голяма и то значително, а и бутилките са с изолация.
Коментар
-
Първата ми кола беше Фиат Аржента 2.0 бензин и си имаше стрелкови уред за отчитане разхода на гориво(колко вярно показва е отделен въпрос), но тогава разбрах колко неикономично съм карал до тогава(предишното возило беше Жигули)"Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев
Коментар
-
Първоначално публикуван от dido uzunov Преглед на мнениеПървата ми кола беше Фиат Аржента 2.0 бензин и си имаше стрелкови уред за отчитане разхода на гориво(колко вярно показва е отделен въпрос), но тогава разбрах колко неикономично съм карал до тогава(предишното возило беше Жигули)Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 1 like
Коментар
-
Пишат,че ТИР на метан харчи около 23 кг/100.Дизел може би харчат около 26-29 някъде.При нас метанът вече е 2,05-скоро може би и повече.Та не си струват разправиите,а и не знам доколко станциите имат от специалните зарядни накрайници,с които се зарежда по-бързо.С такъв за автомобили ще е много бавно...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар