Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Края му се вижда за съжаление

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Интересно,колко килограма метан на 100 км харчи един тир средно,ако приемем че подобен на дизел харчи около 29 литра?Доколкото знам,динамиката се влошава драстично.Как ли ще е,когато изпреварва?

    Коментар


    • #32
      Динамиката не се влошава, защото това са двигатели, проектирани за метан, а не преправени дизели. Шофьорите, с които съм говорил нямат оплаквания от динамиката, а от пробега с едно зареждане. Става дума за CNG, те са с по 4 бутилки от двете страни. Тези по горе на LNG виждам са с по една на страна, значи плътността е по голяма и то значително, а и бутилките са с изолация.

      Коментар


      • krassitch
        krassitch коментира
        Редактиране на коментар
        Динамиката на бус Ивеко до 3,5 тона на метан беше трагична,в сравнение с дизел.Това,преди 3-5 години,по мнението на шофера...

      • Dilyan Zagorchev
        Dilyan Zagorchev коментира
        Редактиране на коментар
        "шефа" иска икономия, не динамика

      • didooo
        didooo коментира
        Редактиране на коментар
        Е как да не се оплаква Шофера , как да гепи от тия шишета ?

    • #33
      По-добре 500кг батерии, отколкото 500кг туби за пръдня.

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        "тънката" част е че 500 кила батерии вършат драстично по-малко работа от 500 кила резервоари.

    • #34
      Докато има шофери ще се оплакват от метана и други икономични за шефа горива. Просто няма за тях. На "S-Way" мотора е 480 к.с. , като на нафтов камион. Другата мъка е претоварването и карането на висока предавка и ниски обороти.
      FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

      Коментар


      • #35
        Ниски обороти и висока предавка = икономия на гориво.
        "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
        Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

        Коментар


        • Stbd
          Stbd коментира
          Редактиране на коментар
          При частично натоварване, доста ниско, е под зоната на максималния въртящ момент.

        • Dilyan Zagorchev
          Dilyan Zagorchev коментира
          Редактиране на коментар
          Това, което написах се отнася до камионите. Не винаги е валидно, но в повечето случаи е.

        • patkan
          patkan коментира
          Редактиране на коментар
          прилича ми на лошо смазване !

      • #36
        Натоварване на мотора и после мислим за икономия,оборотите и скоростта почти нямат значение
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #37
          Първата ми кола беше Фиат Аржента 2.0 бензин и си имаше стрелкови уред за отчитане разхода на гориво(колко вярно показва е отделен въпрос), но тогава разбрах колко неикономично съм карал до тогава(предишното возило беше Жигули)
          "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            ха, то Москвето имаше такова, икономайзер май му викахме, но май показваше само колко си натиснал педала на газта, че компютъра му беше лампов и не можеше да смята икономии

        • #38
          Първоначално публикуван от dido uzunov Преглед на мнение
          Първата ми кола беше Фиат Аржента 2.0 бензин и си имаше стрелкови уред за отчитане разхода на гориво(колко вярно показва е отделен въпрос), но тогава разбрах колко неикономично съм карал до тогава(предишното возило беше Жигули)
          Да си беше купил един вакууммер и щеше да караш икономично и Жигулата. Продаваха ги под формата на грамадни часовници като за парен котел в българският им вариант, и малко по-културни кубчета, унгарско производство. Това беше първият ми тунинг уред на М 408 И през далечната 1983-та.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #39
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20210915_074808.jpg
Прегледи:218
Размер:268.0 КБ
ID:6771598 ​​​​​​Ето LNG
            "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
            Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

            Коментар


            • #40
              Пишат,че ТИР на метан харчи около 23 кг/100.Дизел може би харчат около 26-29 някъде.При нас метанът вече е 2,05-скоро може би и повече.Та не си струват разправиите,а и не знам доколко станциите имат от специалните зарядни накрайници,с които се зарежда по-бързо.С такъв за автомобили ще е много бавно...

              Коментар


              • #41
                Зависи от машината(марката и състоянието) , водача и тонажа. Сега съм с една бангия и под 33 не мога да падна.
                "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
                Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X