Има хора, които гледзт с надежда към диметилетър. Може да се произведе и от биомаса.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Края му се вижда за съжаление
Свий
X
-
-
Да се направи двигател с вътрешно горене на водород - тва го има поне от 5-6 години. Другото ползване на Водорода е със горивни клетки. Пак го има от доста време.
Проблема е че е много скъпо . Тойотаджите нали 2016 изкараха МИРАЯ - https://www.toyota.com/mirai/
Искат и от 50к нагоре ....
кола от от размера на Корола и е на Водород , продават я в Кали и може много бъро да се провери колко ВОДОРОДОСТАНЦИ има като се напише в гугълмапс hydrogen stations California. П.С намерих още един саит с локацията на водорода - https://cafcp.org/stationmap
Докато не се изгради инфраструктора за зареждане - кои е ненормален да си купи такова превозно средство.....
Коментар
-
Съхранението и въобще боравенето с водород е трудно. Малката му молекула се промъква на всякъде. Спасението е да се съхранява и транспортира във вид на съединения а да се отдели като газ непосредствено преди използването.
Нещо като положението с ацетилена. Там проблемите са подобни.
Коментар
-
Краят му още не се вижда-рано е.А дали ще е за съжаление,ще видим
Аз се надявам да е по-добре.За да станат електричките истинска конкуренция и алтернатива,може би трябват още 10-15 години дотогава.Автомобил с двигател е станал наистина качествен и безавариен след около 90 години производство-ако приемем,че колите произведени от 1990-2000 година приблизително са най-качествени.На електричките ще им трябват по-малко вероятно,ама за 5-10 не става.Двойно и тройно намаляване на теглото на акумулаторите,да не се палят при зареждане.Евентуално да се свалят бързо и заменят,на секции.Колата цялата,или частично покрита със слънчеви панели,по-ниска цена на акумулаторите,и ... нещата ще си дойдат на мястото.Когато станат по-добри,няма да има нужда от натиск от политиците,хората сами ще се усетят
и
- 1 like
Коментар
-
Между другото, едноместен автомобил гори под 1 на 100, загрява бързо и може би трябва да е на смешна цена.
Коментар
-
Я покажи сериен такъв , моля !
-
Сериен откъде - нали именно това е проблемът. Има само минимален брой прототипи и проекти, обикновено правени по университети и/или за състезания. Алгоритмите на търсачките даже трудно ги намират по твърде комерсиалните си правила. Искаш - не искаш - това е. Двутонна електричка и е по-изгодна (за кого?), и за да стане работата се представя за по-екологична.
-
Няма не искам, няма недей. Смяната на горивата не е резултат от пазарна икономика. Готови, неготови, добри, лоши, това ще е, теглена е една черта. Водородът е далечен, ще се въвежда най-напред при тежкотоварния транспорт, влаковете и индустрията, бизнесът може да поема по-високи цени, и ако ще се строят станции ще са за тях си. Ама това ще е отвъд Виена естествено.Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнениеКогато станат по-добри,няма да има нужда от натиск от политиците,хората сами ще се усетят
Коментар
-
Няма как с вълшебна пръчка изведнъж,каквото и да е,да го произведат почти перфектно.Когато сме изкарали книжки,може и да сме си въобразявали че сме факири зад волана,ама след 10-15 години осъзнаваме,че не е било баш така
С електричките е същото.Трябвая да се почне отнякъде,за да има нужното време за развитие и подобрение.Или какво,чакаме да се изчерпа нефта до капка,и после се чешем по главите,и се чудим кво правим?Форд модел Т също не е бил върха от днешна гледна точка,ама е поставил основата на развитието на автомобила.Във всеки случай е по-добре да се развива това,отколкото военни технологии...
Коментар
-
А какво му има на метана ?
Май доста бързо се произвежда от биологични отпадъци .Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
- 1 like
Коментар
-
Малеееей, ако всичкия транспорт мине на метан-какво пърдене ще паде...
Сериозно-той си се добива от биологични отпадъци, но за нужните количества ще трябва страшно много биомаса, а това ще се отрази на цените на храните.
То и сега има добри заместители на нефта-вскакви видове растители масла(дизел), и етанол вместо бензин.
Ама не са панацея, пак поради гората причина.
-
Коле , биомасата не е само храната , която ядеш .
Преди 10-а години имаше програми за ферми , да си направят инсталации за метан, за нуждите на фермата ( ток и отопление ) .
-
Абе ясно бе.
Ама биомасата се отглежда, и вместо да сея жито и слънчоглед ще сея рапица и царевица за метан. От тях само гориво и отпадък.
В резултат годишното количество на произведените храни от фермерите ще намалеят, и то не малко, а то и сега има недостиг на храни на световните борси, та смятай.
-
Вече много камиони се движат на метан. CNG, LNG, Дизел+пропан бутан, каквото ви дойде на ум, вчера даже изпреварих един на рапично олио, фабрично"Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.
Коментар
-
Много, много, колко много? Един на хиляда, май?Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнениеВече много камиони се движат на метан. CNG, LNG, Дизел+пропан бутан, каквото ви дойде на ум, вчера даже изпреварих един на рапично олио, фабрично
Коментар
-
Камион на LNG?! Сигурен ли си? Да не е LPG?Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнениеВече много камиони се движат на метан. CNG, LNG, ...
Tакива на CNG виждам всеки ден, но на LNG?!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар