Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Края му се вижда за съжаление

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Има хора, които гледзт с надежда към диметилетър. Може да се произведе и от биомаса.
    FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Нимой !!! ЕвроГей не даЙ !!! Има въглерод и при изгаряне също се отделя СО2...

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Ако е произведено изцяло от биомаса, де-факто не се отделя CO2, щото биомасата, от която е произведено, е поела повече от отделеното.

  • #17
    https://www.deutz.com/en/media/press...for-the-market

    Коментар


    • #18
      Да се направи двигател с вътрешно горене на водород - тва го има поне от 5-6 години. Другото ползване на Водорода е със горивни клетки. Пак го има от доста време.
      Проблема е че е много скъпо . Тойотаджите нали 2016 изкараха МИРАЯ - https://www.toyota.com/mirai/
      Искат и от 50к нагоре ....
      кола от от размера на Корола и е на Водород , продават я в Кали и може много бъро да се провери колко ВОДОРОДОСТАНЦИ има като се напише в гугълмапс hydrogen stations California. П.С намерих още един саит с локацията на водорода - https://cafcp.org/stationmap

      Докато не се изгради инфраструктора за зареждане - кои е ненормален да си купи такова превозно средство.....

      Коментар


      • #19
        От доста повече от 5-6 години го има. Проблемът НЕ Е в мотора.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #20
          Съхранението и въобще боравенето с водород е трудно. Малката му молекула се промъква на всякъде. Спасението е да се съхранява и транспортира във вид на съединения а да се отдели като газ непосредствено преди използването.
          Нещо като положението с ацетилена. Там проблемите са подобни.

          Коментар


          • #21
            Краят му още не се вижда-рано е.А дали ще е за съжаление,ще видимАз се надявам да е по-добре.За да станат електричките истинска конкуренция и алтернатива,може би трябват още 10-15 години дотогава.Автомобил с двигател е станал наистина качествен и безавариен след около 90 години производство-ако приемем,че колите произведени от 1990-2000 година приблизително са най-качествени.На електричките ще им трябват по-малко вероятно,ама за 5-10 не става.Двойно и тройно намаляване на теглото на акумулаторите,да не се палят при зареждане.Евентуално да се свалят бързо и заменят,на секции.Колата цялата,или частично покрита със слънчеви панели,по-ниска цена на акумулаторите,и ... нещата ще си дойдат на мястото.Когато станат по-добри,няма да има нужда от натиск от политиците,хората сами ще се усетят


























            и










































































            Коментар


            • #22
              Между другото, едноместен автомобил гори под 1 на 100, загрява бързо и може би трябва да е на смешна цена.

              Коментар


              • Stbd
                Stbd коментира
                Редактиране на коментар
                Двуколесната идея не е по-икономична при еднакви обем и товароносимост заради разполагането на пътника по неефективен начин.

              • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                Редактиране на коментар
                Я покажи сериен такъв , моля !

              • Stbd
                Stbd коментира
                Редактиране на коментар
                Сериен откъде - нали именно това е проблемът. Има само минимален брой прототипи и проекти, обикновено правени по университети и/или за състезания. Алгоритмите на търсачките даже трудно ги намират по твърде комерсиалните си правила. Искаш - не искаш - това е. Двутонна електричка и е по-изгодна (за кого?), и за да стане работата се представя за по-екологична.

            • #23
              Едноместен "автомобил"* си върви и само на солари, но едва ли е най-фунционалното нещо.

              * В " " е, щото е по-скоро нещо, отколкото автомобил, та камо ли предмета на темата.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #24
                Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                Когато станат по-добри,няма да има нужда от натиск от политиците,хората сами ще се усетят
                Няма не искам, няма недей. Смяната на горивата не е резултат от пазарна икономика. Готови, неготови, добри, лоши, това ще е, теглена е една черта. Водородът е далечен, ще се въвежда най-напред при тежкотоварния транспорт, влаковете и индустрията, бизнесът може да поема по-високи цени, и ако ще се строят станции ще са за тях си. Ама това ще е отвъд Виена естествено.

                Коментар


                • #25
                  Няма как с вълшебна пръчка изведнъж,каквото и да е,да го произведат почти перфектно.Когато сме изкарали книжки,може и да сме си въобразявали че сме факири зад волана,ама след 10-15 години осъзнаваме,че не е било баш такаС електричките е същото.Трябвая да се почне отнякъде,за да има нужното време за развитие и подобрение.Или какво,чакаме да се изчерпа нефта до капка,и после се чешем по главите,и се чудим кво правим?Форд модел Т също не е бил върха от днешна гледна точка,ама е поставил основата на развитието на автомобила.Във всеки случай е по-добре да се развива това,отколкото военни технологии...

                  Коментар


                  • #26
                    А какво му има на метана ?
                    Май доста бързо се произвежда от биологични отпадъци .
                    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                    A1+

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Малеееей, ако всичкия транспорт мине на метан-какво пърдене ще паде...

                      Сериозно-той си се добива от биологични отпадъци, но за нужните количества ще трябва страшно много биомаса, а това ще се отрази на цените на храните.
                      То и сега има добри заместители на нефта-вскакви видове растители масла(дизел), и етанол вместо бензин.
                      Ама не са панацея, пак поради гората причина.

                    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                      Редактиране на коментар
                      Коле , биомасата не е само храната , която ядеш .
                      Преди 10-а години имаше програми за ферми , да си направят инсталации за метан, за нуждите на фермата ( ток и отопление ) .

                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Абе ясно бе.
                      Ама биомасата се отглежда, и вместо да сея жито и слънчоглед ще сея рапица и царевица за метан. От тях само гориво и отпадък.
                      В резултат годишното количество на произведените храни от фермерите ще намалеят, и то не малко, а то и сега има недостиг на храни на световните борси, та смятай.

                  • #27
                    Вече много камиони се движат на метан. CNG, LNG, Дизел+пропан бутан, каквото ви дойде на ум, вчера даже изпреварих един на рапично олио, фабрично
                    "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
                    Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

                    Коментар


                    • #28
                      Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнение
                      Вече много камиони се движат на метан. CNG, LNG, Дизел+пропан бутан, каквото ви дойде на ум, вчера даже изпреварих един на рапично олио, фабрично
                      Много, много, колко много? Един на хиляда, май?

                      Коментар


                      • Dilyan Zagorchev
                        Dilyan Zagorchev коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ние с БГ пазара май не сме фактор. Навън ги гледам. Преди известно време у нас Ивеко имаха промоция на CNG влекач-6 месеца без тол такса в БГ и 3(три)години без тол в немско. Според зависи от км, които минава машината(и по мои съпоставки) само в Германия е около 2000Е годишно.

                      • Stbd
                        Stbd коментира
                        Редактиране на коментар
                        Е то всички газки са с газови бутилки, не е новина.

                    • #29
                      Тази година през ръцете ми минаха около 50-60 броя "Дейли' и "С Уей", заводски метан. За другите доставчици не знам.
                      FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

                      Коментар


                      • #30
                        Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнение
                        Вече много камиони се движат на метан. CNG, LNG, ...
                        Камион на LNG?! Сигурен ли си? Да не е LPG?
                        Tакива на CNG виждам всеки ден, но на LNG?!

                        Коментар


                        • Паджеровод
                          Паджеровод коментира
                          Редактиране на коментар
                          За Русия, Щатите и по бреговете, където направиха терминали, ще има камиони на LNG. На по отдалечените места ще е CNG.
                          Интересно, ако в България движат камиони на втечнен, откъде зареждат? Най близо има в Гърция доколкото знам.

                        • Кольо
                          Кольо коментира
                          Редактиране на коментар
                          Че то метан станции не е като да няма. Не са колкото нафтостанциите де, ама при добра организация-няма да ти се наложи да ти носят метан в тубичка

                        • Паджеровод
                          Паджеровод коментира
                          Редактиране на коментар
                          За ВТЕЧНЕН метан станции няма, за компресирания знаем къде са

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                      Зареждам...
                      X