Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търси се нов СУВ за извънградско и малко офроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търси се нов СУВ за извънградско и малко офроуд

    Здравейте,
    Искам да взема нов 4х4 СУВ (нямам доверие на 2-4 годишни оферти - удряни, наводнявани, проблемни или демо автомобили), като все още се чудя между бензин (само с турбо е вариант) или дизел (да не наложат високи акцизи данъци или др. следващите години). Условията на каране са:
    1. Предимно извънградско, магистрали, градското ми е предимно извън задръствания. Да може да поддържа дори и натоварена 140 км/ч и да може да се разчита на динамика при изпреварване. Все пак ще се ходи и на ски, а основната причина за 4х4 СУВ са последните 50 м стръмен офроуд до вилата.
    2. Предвид горното, търся предимно паркетно изпълнение, който ще е комфортен на дълъг път, но на когото може да се разчита да ме качи на вилата и в мокро време (айде нека да не е дълбок сняг).
    3. Не търся ултра екстри, а по-скоро надеждна кола - трябва ми връзка с телефон, климатроник, парктроник, темпомат, удобни седалки и достатъчно място на задните места, а неща като автоматични лед светлини, отопление на чистачки и седалки са желани, но не задължителни. Важното е да е стабилна и нечуплива, по възможност не твърде пластмасова и скрибуцаща.
    4. Размерът - дължина около 4,40-4,50, макс 4,60, просвет около 17-19 (нагоре е под въпрос возията на дълъг път). Тук попадат доста модели, но се губя кои са реални СУВ, а не повдигнати Фабии и Фиести на кокили, които струват 20 хилки повече… Дори се навих на Дъстър, но изглежда той е повече офроуд, отколкото на мен реално ще ми трябва…
    5. Цената да е до към 60-65 хиляди.

    Изчетох последните няколко страници с теми, но такава не открих, ама и как да открия, като съм доста претенциозен… Благодаря предварително за съветите!

  • #2
    2019 ходих на изложението със същите изисквания горе-долу. Спрях се на Кия Спортич / Хюндай Тусон и Мазда /за нея не съм сигурен дали има турбо/. От колите - Субару XV. Дъстъра си заслужава от всякъде, но няма автомат.
    Нищо не купих, защото излязоха други приоритети през 2020, но и сега да избирам, пак бих започнал с корейците и японците.
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #3
      Не е по темата,но да ти кажа - не се чуди защо не намираш тема по въпроса,аз от мнооооого време не се сещам някой да е питал за джипка за 65 бона.
      Аз бих заложил на 2-3 годишна Тойотка 4 Рьньр / не е много удобна за дълго ма тя България е къса /,но поне не искаш такова то втория избор е Субаруто,за другите даже не ги знам как изглеждат та моето мнение с едно на ум.

      Успех
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        Субару форестер отговаря на изискванията ти и има добро съотношение цена-качество.
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • #5
          Форестърът е по-голям, по-скъп. Гледах по-скоро XV, там ме спират 2 основни неща: доста мудната безстепенна скоростна кутия и скъпият сервиз и резервни части (а и трудно се намират напоследък, чувам). Субару не е вече това, което беше. Засега повече клоня към Мазда CX5 в конкуренция на Volvo XC40, Jeep Compass (но е 2х4) и може би все още Dacia Duster. Въпросът е: пропускам ли някои добри алтернативи?
          Досега съм разглеждал Seat Ateca и Skoda Karoq (по-скучни и по-скъпи, не са на собствена платформа, но по-икономични). Peugeot 3008 е твърде скъп като за без 4х4, за Рено и Ситроен не ми се мисли (или греша)?
          Може би Hyundai Tuscon?
          Последно редактирано от Magnum Rex; 16-08-21, 10:31.

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            екстра си е CVT-то щом е ново, при XV проблемът е, че за Европа се предлага само 1,6 двигател. Иначе аз ходих на тестдрайф и вървеше повече от прилично, но беше хибрида, а той е с големия двигател.
            Проблем с частите за Субару няма от около 20 години, да не и повече, споко.
            Пропускаш корейците, да.

          • marinrr
            marinrr коментира
            Редактиране на коментар
            При Рено е изчезнал варианта 4х4!

        • #6
          Щом си едър - иди и се качи във всичките които си харесал. Най-важно е да ти е удобно като седнеш и караш.

          На мен ми е малко странно да караш офроуд чисто нова кола за една торба пари. Най малкото първото клонче като ти одере лака, ще ти стане едно ху-у-убаво.

          Иначе тук писах мнение за Дъстър. Той е единственото от изброените, което можеш да го караш по черно. Не за друго, ами защото първата му скорост е по-къса от нормалното. Евентуално носи на малко доработки. А и поне преди 2 години имаше фирма, която ги прави, имаха договор с вносителя да не ти отпада гаранцията. Но провери това за доработките дали още е актуално.

          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            е, офроуда му се изразява в 50 метра стръмен път. Предполагам, че се качва спокойно с Москвич

        • #7
          Аз не искам да карам нова кола, просто знам, че читавите втора ръка се прехвърлят без въобще да стигат до пазара, особено лизинговите.
          а в момента се качвам с Волво S40, но само в сухо време и скоро правих счупена биалетка, не знам кога ще ми потрябва и съединител.
          Имате ли преки наблюдения от Jeep Compass? Дали се справя добре без AWD?

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            "Преки наблюдения" за Jeep Compass - имаше една или две теми във форума, на за такива с 4х4. Традицията обаче повелява че
            1. Дизелов Jeep не е Jeep.
            2. Jeep без 4х4 е гавра, подигравка и срам за емблемата си.

          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            и аз имам доста стръмен /20% наклон/ 50 метров участък до вилата, черен път, без коловози. Тусона, който е 4Х2, с чисто нови зимни гуми, зимата го качва със засилка, Субаруто със всесезонни на няколко години, не се замисля и не му трябва засилка.

        • #8
          Ако тия 50 метра до вилата са много стръмни, то за предпочитане е нещо с бавни. Не знам при новите СУВ кои имат...
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • genadi.tsvetkov
            genadi.tsvetkov коментира
            Редактиране на коментар
            С автомата също можеш да пълзиш,без да съсипваш нищо,с така недолюбваното СВТ също,защото в него си има хидротрансформатор.

        • #9
          Първоначално публикуван от Magnum Rex Преглед на мнение
          Здравейте,
          Искам да взема нов 4х4 СУВ (нямам доверие на 2-4 годишни оферти - удряни, наводнявани, проблемни или демо автомобили), като все още се чудя между бензин (само с турбо е вариант) или дизел (да не наложат високи акцизи данъци или др. следващите години). Условията на каране са:
          1. Предимно извънградско, магистрали, градското ми е предимно извън задръствания. Да може да поддържа дори и натоварена 140 км/ч и да може да се разчита на динамика при изпреварване. Все пак ще се ходи и на ски, а основната причина за 4х4 СУВ са последните 50 м стръмен офроуд до вилата.
          2. Предвид горното, търся предимно паркетно изпълнение, който ще е комфортен на дълъг път, но на когото може да се разчита да ме качи на вилата и в мокро време (айде нека да не е дълбок сняг).
          3. Не търся ултра екстри, а по-скоро надеждна кола - трябва ми връзка с телефон, климатроник, парктроник, темпомат, удобни седалки и достатъчно място на задните места, а неща като автоматични лед светлини, отопление на чистачки и седалки са желани, но не задължителни. Важното е да е стабилна и нечуплива, по възможност не твърде пластмасова и скрибуцаща.
          4. Размерът - дължина около 4,40-4,50, макс 4,60, просвет около 17-19 (нагоре е под въпрос возията на дълъг път). Тук попадат доста модели, но се губя кои са реални СУВ, а не повдигнати Фабии и Фиести на кокили, които струват 20 хилки повече… Дори се навих на Дъстър, но изглежда той е повече офроуд, отколкото на мен реално ще ми трябва…
          5. Цената да е до към 60-65 хиляди.

          Изчетох последните няколко страници с теми, но такава не открих, ама и как да открия, като съм доста претенциозен… Благодаря предварително за съветите!
          По мое мнение доста добре си структорирал това което търсиш. Може да се каже, че и аз съм бил пред същата дилема.
          Има някаолко важни неща когато избираш паркетник:
          - Колко километра въртиш на година?
          - Често ли пътуваш 500км на ден и нагоре по пътища и магистрали?
          - Мъкнеш ли много багаж със себе си?
          - Колата на физическо лице или фирма ще е? - смяташ ли да си спаднеш ДДС-то?

          Като за начало бих ти препоръчал да е с автоматични скорости - какъвто и да е вид.
          Ако ще взимаш SUV, задължително трябва да е 4х4 иначе няма особенно голям смисъл.
          Като настоящ и бивш собственик на няколко Тойоти бих ти препоръчал RAV4 бензин, но с автоматични скорости ще надхвърлиш бюджета.
          Имам няколко приятели с Мазди и като цяло отзивите за марката са доста добри за бензиновите мотори.
          Новия Хюндай Тусон е с доста екстравагантен дизайн (на мен лично хич не ми харесва), така че тук може да си прецениш сам, а и предполагам за някакво прилично оборудване цената ще е нагоре.
          Кия Спортидж е доста стар модел, а новата генерация не изглежда обещаваща, както при Тусона е.
          Karoq-а не е лош, но като цяло остава малко или повече в по-ниския клас на VW. Ако можеш да ползваш данъчен кредит си заслужава да погледнеш и Kodiaq, ще стъпи на парите на Karoq, но е доста по-голяма кола, но така или иначе се вписва в тавана на парите. Това което не ми допада е, че ми изглеждат доста ниски и нямат кой зане какви възможности извън пътя. Ще отворя една скоба - имам и съм имал няколко автомобила VW и Шкода и мнението ми за тези марки е повече от добро. В никакъв случай не могат да се сравняват с френските и донякъде италиански недоразумения (не говоря за Ферари и Ламборгини). Проблема идва от това, че американците яко ги удариха много яко с Дизелгейт и днешните им автомобили в някаква част чисто и просто избиват загубите, или иначе казано спестено е това-онова.
          За Jeep-а нищо не мога да ти кажа. Обаче съм предубеден към американските автомобили.
          С риск да повдигана дискусия и спор бих изразил негативно мнение за Дъстъра. Не е лош като възможности извън пътя и не е толкова лош като цяло, но си остава на дъното като комфорт и качество на изпълнение. Посещението в сервиз по гаранция не е прецеднт, а не е като да са ти я подарили. Багажника не е хич голям, което според мен си е минус.

          Само искам да вметна, считам че варианта да се вземе тестови автомобил не е никак лош. Можеш да се сдобиеш с нов автомобил на много по-ниска цена, но опита показва, че това става, ако имаш правилния човек на правилното място.
          Поради кризата с чиповете в момента има проблем с производството на автомобили и може да чакаш с месеци да ти доставят колата. Произведени бройки седят на някой паркинг и чакат да им се монтира мултимедийната система - например.

          Айде успех и да почерпиш!

          Коментар


          • #10
            Страхотни съвети, искрено благодаря!
            за Шкода Карок: всичко ОК, но съм чувал, че сервизът в бг им е кофти, но най-вече не намирам за разумно да дам 70к за 4х4 автомат за повдигната и измъчена Фабия. Мисля, че е подобен случаят със Сеат Атека, не съм проверил още.
            Няма как да ме спечели и Тусонът, 1.6 двигател за това тегло ще скапе двигателя много бързо, а аз държа и на динамика. Напълно съгласен съм, че дизайнът му ми идва в повече.
            Днес бях пробно на Мазда CX5 4х4 AWD 2.0 бензин и мога да кажа, че интериорът е супер приятен, добре направен и интересен, динамиката е малко спъната от атмосферния двигател, но донякъде се компенсира от големия двигател и въртящия момент, особено в спортния режим. Задните места са само за по-ниски и слаби хора. Не успях да разбера как ще се справи с ония 50 м, но като цяло ми изглежда добър вариант за около 66к.

            Коментар


            • #11
              Седя и си мисля, мисля и седя и викам чакай да отворя мобилето да видя нещо. Ми вие сте за някоя Алфа Стелвио направо. Има две бели покрай твоя бюджет(едната е демо, другата нова-2020 са) 4,68 е дълга 19см просвета..... ко повече да искаш. Успех с избора
              "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
              Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

              Коментар


              • #12
                Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнение
                Седя и си мисля, мисля и седя и викам чакай да отворя мобилето да видя нещо. Ми вие сте за някоя Алфа Стелвио направо. Има две бели покрай твоя бюджет(едната е демо, другата нова-2020 са) 4,68 е дълга 19см просвета..... ко повече да искаш. Успех с избора
                Тези цени са без ДДС, не са ми в категорията…

                Коментар


                • #13
                  Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение

                  Поради кризата с чиповете в момента има проблем с производството на автомобили и може да чакаш с месеци да ти доставят колата. Произведени бройки седят на някой паркинг и чакат да им се монтира мултимедийната система - например.
                  Точно така е действителността !
                  Приятел си поръча някакъв пикап VW и вече 3-4 месеца стои на паркинг и го чака заради един тъп чип за радиото...
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #14
                    https://www.dacia.de/modelle/duster.html

                    Тук е твоя автомобил!
                    Дизелов Jeep, не е Jeep.

                    Коментар


                    • #15
                      Според мен, спрямо така изложените приоритети, вариантите са:
                      Кашкай, Карок. Мазда cx5. Първият го чистят и за 2/3 от бюджета може да се намери много добре оборудван автомобил.Карока си върви ок с този 1.5 tsi. Карам мазда 6 2.0 , за cx5 бих препоръчал 2.5. Така ще получиш по-висок атмосферен литраж и що-годе добра динамика.

                      П.С.точно за 65 хил, преди остъпката, ще вземете класиката в жанра - Рав4. Нямам преки впечатления като пътно поведение, но не мога да не отбележа големия багажник!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X