Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор между бензинови BMX X5 vs VW Touareg vs Chevrolet Captiva vs други

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор между бензинови BMX X5 vs VW Touareg vs Chevrolet Captiva vs други

    Здравейте!
    Посъбрах някой лев и реших за 40тия си рожден ден да си купя нещо "по лъскаво".
    Досега никога не съм обръщал внимание какво карам, единственото ми условие е колата да ми събира техниката - диджей съм и нося около 150-200 кг багажи , 2-4 тонколони, кейсове, сакове с кабели и стойки по 2 метра, колички и т.н.
    Винаги всичките ми спестявания са отивали за подновяване на техниката.
    Досега съм карал Зафири, Мултивани, комбита, до едно бензин-газ.
    Едно отклонение направих с едно дизелово ванче 2.0 ХДИ и се потресох от цените на ремонтите, частите и върволицата от проблеми с дизеловите дърти агрегати. всичко струваше по 5 на другте коли, които съм имал.
    Оттогава съм си казал че икономия от дизел няма и ще си продължавам да си карам на газ.
    Покрай пандемията осъзнах че толкова техника не ми трябва и с тия "отвори-затвори заведенията", имам вече нужда да обърна внимание малко на себе си и да се поглезя с нещо по скъпо. Посъбрал съм 10-12000лв и си търся за толкова. Отделно имам бюджет за "съживяване" и обслужване.
    Защо търся СУВ - много място, седя нависоко, возя семейство, пасивна безопастност и т.н.
    Нямам абсолютно никакви амбиции за калища, плажове, чукари, планини, риболов и т.н. СУВ-а едва ли ще излезе някога от асфалта.
    Возих се и карах Х5 и съм брутално впечатлен от 3.0 бензин газ, как минава по легнали полицаи и т.н. Притеснен съм от опазването му от кражби, както цени на гуми, и технически "изненади", предвид годините - за Е53 говоря. Х3 също е опция.
    Най-ми хареса визуално Туарега - супер ми е красив отвън, и супер е широк отвътре. Тук също ме притесняват евентуални ремонти и скъпо струващи компоненти, както и да остана без фарове.
    Хонди, Нисани Х-трейл, Митсубишита Атлендъри, Ц-кросери, по скоро ми изглеждат като от Киндер Сюрприз излязли.
    МЛ 163 също ми е в списъка, но там вече са много стари като че ли.
    Каптивата ми е симпатична, най- е нова като година и може би финансово ще ми е най-ОК като поддръжка. За съжаление не намирам бензинови оферти.
    Като цяло търся морална подкрепа кой от изброените модели няма да ме фалира или вкара в дългове.
    АКо пък имате опит със дизеловите им варианти, може да ме убедите.
    Всичкото това го пиша, защото тая работа дето съм се хванал с нея, е супер непостоянна, особено сега - има сватби, няма сватби, отваряме-затваряме...
    Ако всичко е наред, се изкарват кинти повече от добри, ако няма участия, случва се с месеца да няма приходи.
    Да не седи това джипче пред блока...
    Благодаря предварително ан всички отзовали се!




  • #2
    Ако от изброените премиум марки си купиш нещо за 10-12к лева, то наистина ще стои пред блока в повечето случаи. В най-добрия случай ще е полумилионник, в другия цял милионник. За такава сума обикновено се разглеждат непопулярни марки и модели - Киа Соренто, Хюндай Санта Фе и подобни. Лично аз съм фен на големите американски бензинки, но те трудно се харесват от всеки, пък и също не са имиджови. Иначе, най-близо до истинските джипки е Туарега, с бавни и блокажи. А понеже няма нищо по-скъпо от евтин Мерцедес, затова и не ги коментирам.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #3
      Бих загледал и тези, в бюджета са https://www.auto-data.net/bg/ssangyo...utomatic-24105

      За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
      0878 79 20 61 Борис

      Коментар


      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Маанете ги тия китайски боклуци !

        ... и поста да не се взима на сериозно, щото автора е пристрàстен.

      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Чшшш, поне да беше научИл къде ги произвеждат, не вкарвай хората у гората! Х33

    • #4
      Туарега не е широк отвътре . Имал съм . По добре е МЛ . И такъв съм имал и вътре е по-широк !

      Коментар


      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Нали? И аз това му викам - ако ще си седи просто в него пред блока и ще си сърба кафето, най-удобно ще му е в МЛ. Х33

    • #5
      С този бюджет който си посочил за такъв тип коли, силно рискуваш да попаднеш на ситуация като при този колега: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B8#post6760576

      Коментар


      • #6
        Бюджет за семки.. Изхвърляне като .. на мокър пЕсък . Познавам един къде зе Х5 4.4 за 6000 лева, ама тоя е магиосник (беемвист сектант) и сам си го прави и дотука 1/3 от колата е сменена с части от Китай.. таа може ама не е за всеки.

        Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от rockstarr Преглед на мнение
          Здравейте!
          Посъбрах някой лев и реших за 40тия си рожден ден да си купя нещо "по лъскаво". ...
          Да се чете:
          В криза на средната възраст съм.

          И за да не се счете изцяло за offtopic - Много внимавай с немските премиОми, че току виж си го платил още веднъж ... или да не е веднъж, ама на още 50%.
          Само да трябва на Туарега да смениш веригите на 4.2 бензин и въздушно окачване да правиш (а не дай Боже и кутия) и си готов ...

          Коментар


          • #8
            Да и при марковите това че е бензин нищо не означава.Неща които да се счупят или откажат валяло!
            Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

            Коментар


            • #9
              Много сте лоши...
              Колега, ако все пак се прежалиш за дизел , ще можеш да погледнеш и други талиги. Все пак от '00 до '20те на този век принадлежаха на дизела. Не говорим за икомомия, екология и тия три неща....
              Виден столичен ихтиолог

              Коментар


              • Ilia801
                Ilia801 коментира
                Редактиране на коментар
                Така е. А премиум като се кара, се кара с пари. Това е положението. Тия коли като са проектирани и правени са били върха на сладоледа и последното, за което е мислено е как да са икономични и лесни за поддръжка.

              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Милсиш ли че тая истина не я знам Но може да изпадне нещо и да си го кара дълги години. Аз моя премиум го дадох тази година на съзимерим бюджет+стягане.И съм сигурен ,че новия собственик ще си го кара още дълги години по предназначение.

            • #10
              Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
              Много сте лоши...
              Колега, ако все пак се прежалиш за дизел , ще можеш да погледнеш и други талиги. Все пак от '00 до '20те на този век принадлежаха на дизела. Не говорим за икомомия, екология и тия три неща....
              Кои например?

              Коментар


              • бат'Марто
                бат'Марто коментира
                Редактиране на коментар
                Кои колеги са лоши или кои дизели да гледаш ?

              • rockstarr
                rockstarr коментира
                Редактиране на коментар
                кои дизели?

            • #11
              Първоначално публикуван от rockstarr Преглед на мнение
              Здравейте!
              Посъбрах някой лев и реших за 40тия си рожден ден да си купя нещо "по лъскаво".
              Досега никога не съм обръщал внимание какво карам, единственото ми условие е колата да ми събира техниката - диджей съм и нося около 150-200 кг багажи , 2-4 тонколони, кейсове, сакове с кабели и стойки по 2 метра, колички и т.н.
              Винаги всичките ми спестявания са отивали за подновяване на техниката.
              Досега съм карал Зафири, Мултивани, комбита, до едно бензин-газ.
              Едно отклонение направих с едно дизелово ванче 2.0 ХДИ и се потресох от цените на ремонтите, частите и върволицата от проблеми с дизеловите дърти агрегати. всичко струваше по 5 на другте коли, които съм имал.
              Оттогава съм си казал че икономия от дизел няма и ще си продължавам да си карам на газ.
              Покрай пандемията осъзнах че толкова техника не ми трябва и с тия "отвори-затвори заведенията", имам вече нужда да обърна внимание малко на себе си и да се поглезя с нещо по скъпо. Посъбрал съм 10-12000лв и си търся за толкова. Отделно имам бюджет за "съживяване" и обслужване.
              Защо търся СУВ - много място, седя нависоко, возя семейство, пасивна безопастност и т.н.
              Нямам абсолютно никакви амбиции за калища, плажове, чукари, планини, риболов и т.н. СУВ-а едва ли ще излезе някога от асфалта.
              Возих се и карах Х5 и съм брутално впечатлен от 3.0 бензин газ, как минава по легнали полицаи и т.н. Притеснен съм от опазването му от кражби, както цени на гуми, и технически "изненади", предвид годините - за Е53 говоря. Х3 също е опция.
              Най-ми хареса визуално Туарега - супер ми е красив отвън, и супер е широк отвътре. Тук също ме притесняват евентуални ремонти и скъпо струващи компоненти, както и да остана без фарове.
              Хонди, Нисани Х-трейл, Митсубишита Атлендъри, Ц-кросери, по скоро ми изглеждат като от Киндер Сюрприз излязли.
              МЛ 163 също ми е в списъка, но там вече са много стари като че ли.
              Каптивата ми е симпатична, най- е нова като година и може би финансово ще ми е най-ОК като поддръжка. За съжаление не намирам бензинови оферти.
              Като цяло търся морална подкрепа кой от изброените модели няма да ме фалира или вкара в дългове.
              АКо пък имате опит със дизеловите им варианти, може да ме убедите.
              Всичкото това го пиша, защото тая работа дето съм се хванал с нея, е супер непостоянна, особено сега - има сватби, няма сватби, отваряме-затваряме...
              Ако всичко е наред, се изкарват кинти повече от добри, ако няма участия, случва се с месеца да няма приходи.
              Да не седи това джипче пред блока...
              Благодаря предварително ан всички отзовали се!


              Понеже получи много "смислени" коментара бих споделил няколко не пряки впечатления. Х5-цата е доста здрава като за премиум и 3.0 бензин и 3.0 дизел са супер здрави мотори, но тези коли са толкова вехти, че всичко може да се очаква от тях.
              За тези пари да вземеш голям SUV, не може да очакваш нещо кой знае какво. Дори и да вкараш цифра в поддръжката, може да те предаде точно когато ти е най-необходим, затова бих те посъветвал да вземеш нещо, което е по-свежо с цената на някакви компромиси.
              В момента цените на смислените джипки върви в посока обратно на годините им, но това е пазара какво да се прави!

              Коментар


              • #12
                Ако се опре до БМВ по евтиния варянт за подръжка ти е х3.
                Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                Коментар


                • #13
                  От трите модела за 12к нито едното.

                  Копривата се слави с лоша изработка и много проблеми, другите са премиум марки с премиум подръжка.

                  Чудя се как точно си се набутал с това 2.0 ХДИ - доста сполучлив мотор на първо четене

                  Аз примерно повече бензин не искам и да видя, това са излишни данъци за мноооооого заспали коне и никакви нютони под капака


                  Иначе ако се навиеш на дизел Беенвето Х5 се зима 3.0 дизел след фейса 2003 значи най добре 2004-2006 от последните.
                  Land Rover Discovery II, V8 4.0
                  VW Golf VI variant
                  Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                  Коментар


                  • rockstarr
                    rockstarr коментира
                    Редактиране на коментар
                    Цените на отделните модули ме учудиха. Не бях сменял съединител за 1500лв на кола за 3000. Майстора каза че следващото е турбо, 800-1000лв. и реших да я махна. Не намерих икономия в дизеловата технология.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X