Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRV 2.0 2005 Автомат - слаби черти,заслужава ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda CRV 2.0 2005 Автомат - слаби черти,заслужава ли си?

    Питанката в заглавието - заслужава ли си модела,годината и автомата,слаби черти които му се гледат,какво да му проверят на първо четене и кой ги прави тия в София?

    Трябва да драска на педя сняг с добри гуми,колко го може и какво му се наджипва на това за целта?

    Мерси
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    Жена ми има такава 2007, но нафта, 2,2 и ръчка. За мен си е кифленска кола, откъдето и да я погледнеш. Нито пълният привод е истински, нито клиренсът, нито нищо. За сметка на на това има мултимедия, камери, навигация и гласови команди. Досега за 20 000км при мен, само съм разкарал ДПФа и съм сменял консумативи. За извън пътя, не става.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      Идеята е да се пребере у тях ако случайно снегорин не е минал и има 5-10 см сняг на улицата около София,никакви мераци за офроуд и издевателства,просто да тегли с повече от една гума в някои случаи,да не се троши на поразия,да е лесно за ремонт / а не да разглабям половината предница за един стартер примерно / и да е сравнително удобно,че ще го кара човек над 60 с някаква степен инвалидност.

      Никакви мераци за 80ка,цели мостове,лифтове,лебедки,Патрул арабски……..Хонда или Равка 4,за сега Хондата е на мерник,какво да и гледат на това и кое и е кекавото и долу горе с какви пари се оправя?
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        Нема кекаво. Тая кола не се троши, освен ако нарочно не искаш да я строшиш.

        Не знам как издържа окачването на кекавите пътища в България. В Англия, на моето 18-годишно Хонде съм му сменил 2бр предни биалетки, един (и двата де) преден амортисьор и един преден сп.апарат. Колата е на 157000мили в момента.
        п.п. Кормилната рейка ми тропа от 7г., ама не ми пречи.

        Автоматът е последното нещо, което ще се строши в тази кола. Изключително надежден. Ако не рита и не боксува, всичко е ОК.
        Как се тества автомат, смятам знаеш. Кутията на Хонда не е с планетарни предавки. Иска си масло Honda ATF DW1, с Дексрон или други лайна не става.

        Системата 4х4 също е здрава. Може да не е върхът на сладоледа за оффроуд, ама не е чуплива при нормална експлоатация.
        Проверка - тръгване от място с пълен ляв-десен, напред-назад. Не трябва да има шумове или вибрации откъм задния диф. Ако има такива, това е само повод за драстично сваляне на цената. Оправя след смяна на масло - около литър на цена около 35лв/л. Ако не стане - втора смяна. Ако пак - полиране на дискове (без да се разглобява нещо). Обикновено "ремонтът" приключва след първата смяна на масло.

        Силно препоръчвам Майсторът на Хонда в Дупница. Контакти на л.с., или в Хонда форум, както кажеш.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • #5
          Е това е,и аз така бях чувал,едно приятелче тук караше такава ма я смени за по-потентно 4 Рънърче ма друго си е форума да си каже думата.

          Мерси,значи става
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            Ако колата не са и взели здравето преди тебе Хондата е супер. Дано да случиш.Ти все пак си тука в Америката так че ако закъсат в БГ ще им пратиш чаркалаци от тука а частите за Хонда тука са доволно евтини.

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Е това искам да избегна аз,да не им прави проблеми,че вече нямат нерви да се занимават с тенекии,а за части колко му е,бащата ме навива да товарим контейнери някакви за негово приятелче,колко му е да натъпчем половин Хонде вътре.

          • #7
            При вас карат 2.4 мотор. Има ги и тук, ала има без кардан от тях, т.е.4х2. Да се внимава при огледа. Според мен е по-добър избор от 2.0 двг. Не за друго, просто "колкото повече, толкова повече". Американските части може и да не станат на европейските 2.0.

            При всички положения, който и двг да е, първо виж дали има кардан. На 2.0 може да е свален заради вибрациите в 4х4.
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
            Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              2.0 трябва за инвалид,и аз това им казах ма ме обявиха за мегаломан,2.0 като Голфче баси.

              Това с кардана ще го проверят на 100%,трябва им с карданче

          • #8
            Да се търси фейслифтов екземпляр. По принцип са 2005-2006 година, но може някой от префейса да е регистриран 2005.
            При фейса вече има VSA което си е голяма благинка и салона е по-осъврененен.
            За надеждност на автомобила няма какво да говорим, стига да се попадне на читава бройка.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              ,да е лесно за ремонт / а не да разглабям половината предница за един стартер примерно ?
              Този пример не е сполучлив. Демонтажа на стартера не е от веселите операции.
              Направете диагностика преди покупката, за да няма много скрити изненади. Все пак има части които са си цена.

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                И това ше направят,двама отиват и то разбиращи от коли,просто ме интересуваше като модел това как е,да няма някоя крива година с кофти модел и баш на него да се наденат.

              • petkov_bb
                petkov_bb коментира
                Редактиране на коментар
                Като цяло ( сравнен с прекия конкурент ) се представя добре. По удобно се пътува на дълги дистанции и с по висока скорост. Вътрешното пространство позволява нормално удобство и за хора около 190 см и 130кг. Ходовата част не е проблемна (смяната на десетките тампони е за един ден и после ...години). Сондите , след 150 хл. км. стават "лениви" и са скъпички . Газифицитрат ги масово .
                А бе трябва и малко късмет !

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                А и това забравих - над 100 кила му е шофьора та и тая информация е ценна,газифицирането и то е добро качество на тая вьшка.

                Мерси

            • #10
              Да проверят дали хващат еднакво спирачките/накладките.

              Имам познат на който не му работи както трябва спирачната система и задно дясно колело изобщо "не включва" и това е най-вероятно заради запушен канал/изход в самият механизъм - има една кутия отляво на двигателя като застанеш отпред пред колата с лице към двигателя.
              От тази кутия(черна на цвят мисля беше ) излизат 4 тръбички - като взехме да тестваме с "помпене" на място доливаме на спирачна течност - при разкачане последователно на всяка една от тръбичките - от 3 "хвърля" спирачна течност, а от четвъртия извод/дупка за тръбичката нямаше никой -или има запушване или заклинила някаква клапа.От тази дупка не потече никаква течност колкото и да помпахме спирачката.
              И на голяма част на тези хондета 2.0 има някакъв странен звук който ми казват че бил от хидравличната помпа на рейката -едно такова като шумене е "шшшшшшшш" като пуснеш двигателя и дори заглушава по звук самият двигател...


              Коментар


              • krasi-mir
                krasi-mir коментира
                Редактиране на коментар
                Като каза спирачки ...
                Крачната отзад е дискова, а ръчната е отделно и е барабан.
                Проблемна по-скоро е ръчната. Иска регулиране, през отвор в "барабана".
                Това със запушването не е масов проблем. Като чета, май говориш за ABS модула.
                Шумът в помпата също е единичен случай. Хидравликата и тя си иска Honda PSF, а не заместител.
                Рейката тропа от един пластмасов водач отгоре, на който са захванати щангите. На тия години и пътища е често срещано явление. Не е фатално, кара дълго, дори и тропаща. Сменява се.

            • #11
              Препращам

              Има къде да я тестват на стенд та и през това ще мине.

              Мерси
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X