Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор между RAV, CRV, Outlander, Outback, Forester след 2016 бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор между RAV, CRV, Outlander, Outback, Forester след 2016 бензин

    Здравейте,

    ще съм много благодарен на всдякакви съвети относно избора между тези примерни СУВ-ове, желателно моделите след 2016та и задължително бензин.
    Знам, че всичките имат по няколко варианта за моторите, ако някой си е правил проучване и след това е заприходил безпроблемен автомобил и сподели...цена няма да има.
    Търси се СУВ за жената, с възможно най-малко детски болести, да не ти остават копчета и дръжки в ръцете, двигателят да е наджеден и тн.
    След ~326 прочетени поста по форумите и разгледани обяви се открояват RAV и CRV, предполагам и неслучайно за едни и същи $ са на двойно повече км.
    Струват ли си толкова пред например Outback или нещо в неговия клас/габарит? Извинявам се, ако питам нещо, което вече е питано 100 пъти, но все още не
    намирам отговор. Бюджет 30-35к

  • #2
    Ми субарата са боксери и от там, една идея по-ненадеждни ( или поне така се предполага от широката публика ) и също така са малко по-тегави за ремонти и от там и цените са така. Иначе, според мен каквато и да вземеш няма да сгрешиш стига да е читава самата бройка. Вече ти си виж там, какви са автоматите, най-вероятно автомат ще е. Ако е едната е вариатор пък другата не, то търси класическият и т.н. То всичко може да се строши ама... най-вече гледай бройката да е добра и успех!

    Коментар


    • #3
      Аутлендъра с ЦВТ кутия е добър.

      Коментар


      • #4
        Отскоро се сдобих с Форестер 2.0хт-253 к.с.,2018г.Внесох си го от Канада и се уложих в твойте пари.Ако си наблизо ела да ти дам да го покараш,другото,което ти пишат хора,дето нито са имали, нито са карали такава кола са "приказки под шипковия храст".Автомобила е прекрасен и върви много,ама много повече от другите изброени и не гори нищо.Ако си далече звънни един телефон да ти разправям,че е дълго за писане.О889 осемдесе 8о осемдесе и 2.
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          ти лично ли го внесе или ползва някой вносител, ако е второто, дай контакт, че и аз на там клоня

        • genadi.tsvetkov
          genadi.tsvetkov коментира
          Редактиране на коментар
          Използвах човек,който има акаунт да играе на търга и знае как стават нещата,което ми струва 500лв.,но иначе аз си следих търга и му казвах кога да спре да наддава.Иначе канадците са много оправни и само ми пращаха фактури и си движеха нещата,включително и обмитяването в Ротердам(до там го изпращат).От Ротердам има българска фирма,която праща автовози два пъти седмично.Между другото внесох две и едното(2015г,115000 км)го продадох на приятел,защото моето (2018г,36000км) излезе после.И двете са 2.0 турбо,но сравнително рядко излизат.Те тука гледам търговете:https://www.impactauto.ca/

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          ok, ще разгледам..... аз съм по скромен, искам XV или както е известен там, Crosstrek

      • #5
        ЦРВ-то е твоя избор по отношение на надежност.......РАВ-а и Оутллендъра са една идея по назад ......

        Коментар


        • #6
          Айде аз да съм първия който ще предложи нещо друго .

          Мислил ли си за Мазда цх5?

          Коментар


          • #7
            Благодаря ви за мненията и предложенията! Един от водещите критерии ще е най-запазаена бройка и най-малко километри, въпреки че в БГ ротативките се въртят и в двете посоки
            Нямам против CX-5, ако е достатъчно надежден автомобил, приятел изказа мнение, че за $$ и какво получаваш са от челните места.

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от MM1980 Преглед на мнение
              Айде аз да съм първия който ще предложи нещо друго .

              Мислил ли си за Мазда цх5?
              На CX5 ( както и на 7-та) много им гърмят раздатките,на месец по 1-2-3 правиме, а те почти няма какво да им се прави и за това вт. ръка или нови......освен това с този мотор с директно впръскване е бомба със закъснител.....

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение

                На CX5 ( както и на 7-та) много им гърмят раздатките,на месец по 1-2-3 правиме, а те почти няма какво да им се прави и за това вт. ръка или нови......освен това с този мотор с директно впръскване е бомба със закъснител.....
                Какъв проблем прави директното впръскване?
                Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                Враца

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение

                  Какъв проблем прави директното впръскване?
                  Не са редки случаите, в които всмукателните колектори изглеждат така:



                  При директното впръскване в горивната камера, в постъпващия въздух няма какво да отмие саждите, които идват и от картерната вентилация, разни рециркулации и всякакви подобни еко гимнастики и в резултат всичко се напластява, подобно на картинката.

                  Имало разни двигатели, дето от време на време попръсквали и по малко бензинец в колектора, с цел да поизчиства наслагвания... но това не е основния режим на работа.

                  Гледал съм в тубата разни клипове за прапарати, дето се впръскват в колектора, докато колата е на по-високи обороти, за да изчистят саждите, ама я работи я не.
                  Има и фирми и индивиди, дето предлагат чистене на тия наслагвания, ама имало и фалове с прогорени клапани... абе шанс.

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от large Преглед на мнение

                    Не са редки случаите, в които всмукателните колектори изглеждат така:



                    При директното впръскване в горивната камера, в постъпващия въздух няма какво да отмие саждите, които идват и от картерната вентилация, разни рециркулации и всякакви подобни еко гимнастики и в резултат всичко се напластява, подобно на картинката.

                    Имало разни двигатели, дето от време на време попръсквали и по малко бензинец в колектора, с цел да поизчиства наслагвания... но това не е основния режим на работа.

                    Гледал съм в тубата разни клипове за прапарати, дето се впръскват в колектора, докато колата е на по-високи обороти, за да изчистят саждите, ама я работи я не.
                    Има и фирми и индивиди, дето предлагат чистене на тия наслагвания, ама имало и фалове с прогорени клапани... абе шанс.
                    Кофти картинка!Имам Форестер с директно впръскване,та заради това попитах.
                    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                    Враца

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X