Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4x4 машина с бюджет около 15к

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4x4 машина с бюджет около 15к

    Здравейте, надявам се постът да не стане прекалено дълъг и досаден за четене. Налага се да се разделя с форестър ХТ автомат, която отива при близък човек, затова си търся нова играчка с повишена проходимост. Ще се ползва като втори автомобил с годишен пробег 5-10к км, затова газ изобщо не е задължително условие. Оффроуд по- скоро по изключение и в софт варианта му, не обичам издевателства над машините.

    Изискванията са доста:
    • не по- къса от 4.50 (искам вътрешно пространство) и не по- дълга от 4.80 (труден заход към гараж)
    • автоматик, traction control, за предпочитане бензин
    • мощност поне 150 к.с.
    При субаруто ми харесва, че е с ниско тегло и се усеща почти като лек автомобил, с приятно висока позиция на седене. Доста е проходима заради килограмите си и блокажа на задния диференциал. Недостатъци- варел, ужасна шумоизолация и липса на комфорт на дълъг път. Разходът е доста приличен за двулитров турбо мотор с архаичен автомат и аеродинамика на хладилник.

    Какво ми влиза в полезрението:
    • соренто 1-ва генерация фейслифт- харесва ми, че е на рама, бавни скорости, със сравнително приличен шестак, недостатък е покъртително грозния интериор
    • Grand Cherokee Wk1- доста видове раздатки и кутии, overland почти не се намира с 3.7 мотора. Автоматът е 5 степенен от даймлер, ако не греша. Муден, но здрав.
    • Lexus Rh II- много комфортен, ориентиран за шосе, надеждна механика, липса на бавни
    • Infiniti FX35/7- валидно е горното, но с доста по- малък обем в купето
    • TLC 120- любима машина и дългогодишна мечта, но дори за 20к трудно ще намеря нещо читаво. Склонен съм и на дизел, ръчка, но все още си остава в сферата на мечтите.
    • Форестър 3-та или 4-та генерация- харесва ми аграрното чувство при тази марка, приличен компромис между пътно поведение и такова по черни пътеки. Съответно мога да вдигна бюджета за нещо на 5-6 години отвъд голямата вода.
    • Паджеро- държат високи цени като тойотите, особено бензин, не ме грабва особено
    • Туарег I- страхотна машина, но заради размерите си не се побира в гаража.
    • Land Rover- range sport или диско 3, преобладават дизели, плаши ме поддръжката, иначе много ми допадат като цялостен пакет (размери, комфорт и т.н.)
    • друг паркет от немските премиуми с по- съвременен автомат и дизел, тук май фаворит ми е Х3 второ поколение при увеличен бюджет
    • трибека и XC90- изключих ги като прочетох съседната тема
    Както се вижда от гореспоменатите модели, критериите и бюджетът изобщо не са фиксирани, ако случа на читава машина ще я ползвам дълго и по- често в ежедневието. Бягам от усещането за камион, изключвайки ленд крузъра. Приоритет е комфортът на шосе основно, парт тайм машини са тотално изключени. Такива on- demand задвижвания също не ми допадат, както и роботизирани кутии и вариатори. Класически хидротрансформатор е приоритет.

  • #2
    Здравей,
    Не разбирам какъв е въпроса? Ако е коя да избереш, то започни по метода на изключването.
    На мен лично ми харесват ТLC120 и BMW X3, макар да са тотално различни.
    Цените на LandCriser-ите са безобразни, напоследък всико върви яко нагоре, а говорим за бая изхабени екземпляри. Прави ми впечатление, че всико, което изглежда читаво в сайтовете за продажба на автомобили изчезва за ден-два. Трябва да имаш търпение, за да изпадне твоята.
    В момента се оглеждам за 4Т ендуро и да, средата на сезона е, но не мога да си харесам нищо, което да е на прилична цена.

    Коментар


    • #3
      Да, посочените варианти от мен са доста разпиляни и нямат много общо помежду си, но всички ми харесват и биха ми вършили работа. Но ме нацели доста точно, че Х3 и TLC 120 са ми най на сърце. С немския паркет ще ми е дискомфортно да сляза от асфалта, но е много хубав вариант за ежедневен автомобил, особено с по- малки джанти и дебели гуми. Следя тойотите от известно време, но състояние- цена ме отказва за момента. Преди 10 години имах досег с такава за кратък период (месец-два), останах очарован колко комплексна кола е това. Цените към настоящия момент не се различават много от тогава, за съжаление.

      Коментар


      • #4
        Паджерото отпада , щото е 4900см ( четвъртата серия) . Туарега е по-къс и щом , за теб е "страхотна машина " , си късметлия : цените им са колкото на половин Голф
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • #5
          Като не искаш part time sorento отпада директно. Там са два варианта - part time (2x4, 4x4hi, 4x4lo), TOD (Auto, 4x4low). Основен е задният мост. Второто поколение вече няма бавни, има заключване на централния диференциал до 30 км/ч, май пак е ToD, като няма вариант за намеса на водача.

          Коментар


          • #6
            Ако се попадне на екземпляр в читаво състояние от Land Rover- range sport или диско 3, поддръжката не е чак толкова страшна стига да не се ходи в Мото Пфое където ставката за 1 час труд за тази марка е 120 лв. и алтернативния сервиз, който се избере да си разбира от работата (не са много хората, които са изцяло запознати с тези модели, но при желание се намира доста информация особено на английски).
            Success is like being pregnant! - Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you were fu..ed ....

            Коментар


            • #7
              Здравейте, след като помолих неколкократно темата да бъде изтрита от модератор, поствам и развитие. Тествах няколко тойоти, но интериорите им бяха доста захабени и това ме възпря от покупка. Все пак автомобил се управлява от вътре и като е мърляво (поне на мен) ми се убива целия кеф. Продължават да ме влекат безкрайно тези машини, но не се вписват особено добре в нуждите ми.
              Сдобих се с Х3 F25, печка с ZF 8HP. Не става нито за офроуд, нито е най- подходящото нещо за шосе, но има всички удобства за мен, което я превръща в доста пълноценен автомобил за ежедневно ползване. Покупка на офроуд играчка се отлага за близко бъдеще.

              Коментар


              • vencibull
                vencibull коментира
                Редактиране на коментар
                Имай впредвид че цялостно претапициране на автомобил с хубави материали ще ти излезе около 2-3к лв, ако цената е адекватна и само салона е проблема - това лесно се оправя

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X