Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SUV до 5000-6000 лева

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • SUV до 5000-6000 лева

    Здравейте,

    На първо място, знам че най-вероятно ще бъда нахейтен затова, че това ми е първата тема във форума, но ако има някой, който все пак има желание да помогне нека го направи.

    Та на въпроса:
    Търся SUV автомобил до 5000-6000 лева. На практика джипът няма да се ползва за истински оффроуд. В момента карам голф 4 и искам да го заменя с по-голяма и малко по-проходима машина. Изискванията ми са следните:

    - Възможно по-евтин за поддръжка и надежден. Тук искам да отбележа, че предпочитам, доколкото е възможно да влиза по-рядко в сервиз, дори и ремонта и частите да са по-скъпи, по-добре отколкото евтини части и ремонт, но на 2-3 месеца в сервиза.
    - Относително ниво за безопасност и сигурност, доколкото е възможно това за автомобил на около 20 г, предпочитам да има добро представяне в краш тестове.
    - Вдигателят да е бензинов и да върви добре както и на газ, така и на бензин. Разходът да не надвишава 20/100 градско газ. По възможност по-нисък разход, но по принцип ми е ясно, че това са големи машини и няма как да горят като лек автомобил.
    - 4/5 врати
    - Стабилен в завои, сняг, лед, дъжд и като цяло влошени метерологични условия. Да не се затруднява с елементарни препятствия като дупки, бордюри, дупки с локви, легнали полицаи и т.н. Да може да преминава през черни пътища от време на време, без да се притеснявам, че ще трябва да смяням половината неща по него. Няма да се ползва за гори, планини и т.н.
    До тук като цяло са ми задължителните изисквания, от тук нататък някои допълнителни неща, но с тях бих направил относителен компромис:

    - да може да поддържка скорост от 140-160-180 км/час на магистралата, без да вдига над 6000 оборота(да не ходим в червеното)
    - Ръчна или автоматична скоростна кутия, няма голямо значение, но все пак предпочитам автоматична, заради задръстванията в София.
    - При поставена газова да има прилично място за багаж, а не газовата да заема половината от багажника.
    - Възможно по-нисък данък.
    - да не го хваща ръжда и да мога поне следващите 5 години да го екплоатирам нормално, преди да отиде на боклука
    - предпочитам цената да е 4000 - 5000 лева, като първоначално вкарам 1000-2000 и да си знам аз какво съм правил по него, отколкото да взема за 6000 и да се надявам, че продавачът е бил напълно коректен и "качваш се и караш", което знаем колко е така обикновено.

    Ами май това е. До момента съм се спрял на два модела. Хонда ЦРВ първа генерация и Мерцедес МЛ320 пак първо поколение. Мислел съм и за МЛ230 обаче, всички критикуват, че с този двигател е много спънат, тежък е, 4-цилиндровият двигател изнемощява да тегли 2 тона и в крайна сметка вдигателят постоянно е за ремонти, особено на тези години. Това не знам колко е вярно на практика последното. С МЛ320, обаче пък проблемът е, че малко ми изляза извън бюджета като че ли, а и поддръжка май е по-скъпа отколкото си мисля. Това пак вие може да кажете, някои който е има МЛ например.
    Приемам също всякакви други предложения, просто аз само на тези двете обърнах повече внимание, понеже ми се струва, че най-добре отговорят на зададеното.

    Ще ми наистина полезно да чуя мнението ви. Благодаря!





  • #2
    Мдаа, наистина си дал много материал на хейтърите. Две трети от обитателите на форума търсят такъв джип и все още не са го намерили. Грабвай най-запазената Хонда, която влиза в бюджета и дерзай. Само гледай по възможност да е с 147к.с. двигател, та да си по-близо до 140-50 по магистрала.

    П.П. Аз лично бих гледал американски голям бензин, но това си е мое виждане и не съвпада с условието за малък данък и гражданска
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #3
      Няма да те нахейтят,о ти си поставил някой критерии дето взаимно се изключват ииии ще ти го кажат в очите
      Аз минах по горе долу същия път на скоро като също търсех не изгнил бензинов автомобил 4х4. Не ми беше спешно така че разглеждах обявите около година и ходих на няколко огледа.
      Това което мога да кажа е, че в периода 2006 - 2012 беше бума на дизеловите двигатели, съответно тези автомобили сега достигат до нашия пазар. До към 5000 лева всичко е тотален скрап, в диапазона 7-8 може да намериш нещо но се въоръжи с търпение. На мен новата покупка ми стъпи на 8К като пак не е перфектна

      Относно изискванията за скорост - 180 си е мнооого сериозна скорост за малко по високо возило. Там си трябва и як двигател дето няма как да не харчи и да е с малък данък.

      Другото - да е малко от малко проходим трябва да има по голям просвет, а това пък го прави не много стабилен при резки завои...

      Иначе ЦРВ - става но автоматика си е доста лакум за гориво. Един приятел имаше точно първа генерация и хич не беше очарован от разхода дори на и газ.

      Коментар


      • #4
        Само да кажа, че това с данъка е в изискванията, където бих направил компромис. Просто по-възможност гледам да е по-малък, но и голям данък бих се прежалил, стига да не е нещо 300-400 к.с. там вече много ще ми дойде, пък и смятам, че ще е ненужно в случая.

        Коментар


        • бат'Марто
          бат'Марто коментира
          Редактиране на коментар
          400 к.с. и 5000 лв в едно изречение...Ще трябва да направиш компромиси и с твърдите условия Успех .

      • #5
        CR-V 1 не е за такива скорости, ще ти гръмне главата от шумотевици. Разходът на гориво за мен беше приемлив - около 10/100км комбинирано, само бензин. Имах два бр. такива, и двете автоматик.

        Настоящето ми CR-V 2 е малко по-добре на тишина, ама си е зле при високи скорости. Разходът на гориво е горе/долу същия. Ама аз съм душманин, с тежък крак. Двигателят е по-ново поколение и е малко по-тих. По ТТ данни е и по-икономичен от на 1-ва ген.

        Аз лично бих препоръчал CR-V 2 със К24 двг, т.е. 2400 кубика, автоматик.

        п.п. Автоматиците на Хонда на пряктикя са неубиваеми. Степенен автоматик с хидротрансформатор. Различни са от популярните степенни планетарни автоматици.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Веднага вземам две такива по 7к лева (без англичанки )))))))))) ).

        • krasi-mir
          krasi-mir коментира
          Редактиране на коментар
          Е то не може и душата в рая и ... т.н.
          Макар че, за цените се сърдете на себе си.
          Нереално високи са в България и за това е виновен купувача. Ама така ще е, като във всяка N-лема, в която е намесено CR-V препоръката е "Земи си CR-V, по-надеждна е от всички останали N предложения". Не че не е истина, ама ...

          п.п. Иначе, англичанките такива, за 7000лв ти докарвам 2(две). Ако не си много капризен може и 3(три). Ама ще са двулитрови като моето, 2.4 с десен волан нема на пазара.
          Последно редактирано от krasi-mir; 25-05-21, 18:53.

      • #6
        Нема такива животни. Нещо шкода това онова, с халдекс, по високи гуми и някоя подложка под пружините щом си вагаджия и така. Не си за тука приятел. Не и с тези критерии.

        Коментар


        • #7
          Изискванията се покриват горе долу от Субару Аутбек...
          Фиат Купе
          Опел Фронтера В
          Мицубиши Паджеро Пинин

          Коментар


          • #8
            Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение

            п.п. Автоматиците на Хонда на пряктикя са неубиваеми. Степенен автоматик с хидротрансформатор. Различни са от популярните степенни планетарни автоматици.
            Каква е разликата между "Степенен автоматик с хидротрансформатор" и "степенни планетарни автоматици" ?
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • krasi-mir
              krasi-mir коментира
              Редактиране на коментар
              На така зададения въпрос, отговорът е "никаква", защото, дефакто, "степенния планетарен автоматик" всъщност си е "степенен автоматик с хидротрансформатор".
              Извинявам се за неточното изказване.

              В контекста на моето изказване, и ако наистина те интересува, правилният въпрос би бил - "Каква е разликата между степенния автоматик с хидротрансформатор на Хонда" от "степенния планетарен автоматик?".

              И разликата е - автоматикът на Хонда не е с планетарни зъбни предавки.

          • #9
            Като гледам, с мерака за такива скорости на магистрала, май ML320 се приближава максимално до изискванията.

            Аутбека също, само че с тия боксер мотори, не всеки се навива да ги обслужва и ремонтира.

            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              Ху'у се приближава МЛ320 до изискванията по ТТ данни, ама май доста се отдалечава от ценовия хоризонт ))))))))))))))))))

          • #10
            Или Субару Форестър 2.0 турбо от по-старите

            Коментар


            • #11

              ........- да може да поддържка скорост от 140-160-180 км/час на магистралата, без да вдига над 6000 оборота(да не ходим в червеното)........

              За коя магистрала става въпрос?
              Дизелов Jeep, не е Jeep.

              Коментар


              • LaVendetta
                LaVendetta коментира
                Редактиране на коментар
                Това пък от какво значение е?

              • large
                large коментира
                Редактиране на коментар
                Ако е на 1ви ден след откриването на магистралата, може да се кара със 180, по що-годе права линия. Но после, както е известно идват дупките и пропаданията, тоест, ще трябва слалом.
                Това пък налага повече сцепление с пътя - най-лесно постижимо със спойлери, които натискат колата към асфалта, пропорционално на скоростта на движение, но пък за сметка на аеродинамично съпротивление, което се компенсира с още по-мощен двигател.

                Абе, бюджета стига само за двигателя, поддържаш 180км/ч на магистрала, без да се поти.
                Общо взето, както казаха по-горе, много народ търси джипа, вместващ се в тия критерии. Почти колкото и хората, които търсят еднорог.
                И да намериш, може да не удовлетворява някой критерий.
                Обикновено критерия за "рога" е цената.

            • #12
              Колега, аз бих преосмислил мерака за автомобил 4х4. С цитирания бюджет даже още първата покупка на гуми ще ти докара инфаркт, ако си с леко разклатено здраве.

              Присъединявам се към мнението на колегите относно противоречивия дух на някои от изискванията ти. Да, има на магистралата автомобили, които държат 180км/ч, но не искаш да им знаеш годишния данък. Моят автомобил едва-едва ги стига и е с 500 кинта данък.

              На твое място бих потърсил вариант за поне удвояване на бюджета. На около 10 хил. ще можеш да вземеш приличен автомобил от няколко различни марки.

              Честно казано - покупка от порядъка на 5 хил. изобщо не гарантира че с още 1 хил. ще можеш да я закърпиш. Особено в случая с по-големи автомобили само гумите ще ти изядат бюджета. Какво правим после с окачване, дискове, ангренаж, не дай боже помпа....

              Но пак си мисля, че SUV няма да има смисъл в твоя случай. По-скоро се насочи към Октавия Скаут, може би стар Дъстър.

              Коментар


              • #13
                Имам Х-Трейл 2,5 165к.с. който е сред сравнително мощните паркетници в класа си. 140 са комфортни, 160 ги държи без проблеми, 180 му е максимума. Със 140 е на 3000 оборота(Автоматик). Проблема е айродинамиката на тухла.
                Покрива ти всички критерии без цената - гони 10 000 след обслужване и неизбежните ремонти след покупка.
                С твоя бюджет си търси някое ЦРВ 1 или корейка. Другия вариант е някакво комби. Фултайм и автоматик(особенно 4 степенен) спъват колата и качват разхода заради допълните загуби, 2,0 стигат за прилична динамика на ръчка ондеманд паркетник като ЦРВ или Туксон(Спортидж 2). За нещо читаво ще трябва да вдигнеш малко бюджета.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • #14
                  За тези 4000-5000 лв ,и с тези изисквания ще вземеш никакъв "джип"..Ако имаш мерак да караш по височка ,Рав или Црв ,ама забравяш за високите скорости ,ако иска по бързичко, продължаваш на Голф 5

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X