Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на НЕджип за дама: GLA 250, GLA 220 или X1 28i

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на НЕджип за дама: GLA 250, GLA 220 или X1 28i

    Здравейте!

    Първо, извинявам се, че публикувам тази тема в "какъв джип да си купя?" и да, осъзнавам, че колите, които търся НЕ са джипове. Правя го, защото осъзнавам, че най-вероято тук ще има и други като мен, които са женени за жени, на които не им се кара TLC хахах

    Сега по същество. Търся малък градски SUV за госпожата. В бюджета ми влизат 2, които отговарят изискванията й относно визия и мощност - GLA и X1.

    Спрял съм се на GLA 250, защото дори и мен ме изпълни с радост, като влязох в него - да, малък и странен е, но е изключително приятна играчка.

    Имам познат, който да ми я внесе от Канада и вече съм харесал няколко, но искам да чуя мненията на хора, които може да са запознати с модела.
    Предпочитам GLA 250 заради по-добрата динамика + канадките обикновено са по-добре оборудвани(държим на изцяло кожен салон, защото кучето се вози на предната седалка и платенният ще е постоянно кален и на лапи) Разходът не ме притеснява. Намерих и 2 дизелови в Германия и Австрия, които също ми хванаха окото.

    Другата, която харесахме е Х1 F48 с 28i двигателя.
    Прочетох страхотни неща по американски/канадски сайтове относно здравината и надждността им, но мой приятел, който е работил в БМВ сервиз дълги години, ми каза, че двигателят е много трошлив и не ми го препоръчва.Интересно ми е да чудя и други мнения.

    Дизелова Х1-ца не можем да харесаме заради липсата на кожен салон при повечето, а и мен лично ме дразни, че 100% от дизеловите на пазара са с малка и странна мултимедия, която ми бърка в очите.

    Всичките коли, които съм гледал са 2015-2017 година, на под 100,000км, с доказуема сервизна история и изглеждат запазени на снимките.

    Какви са предимствата и недостатъците им?

  • #2
    Не знам какви са очакванията ви като недостатъци от 4-5 годишни автомобили от двете марки. Освен ако не са ползвани извън пътя или са били карани като за последно без адекватна поддръжка, не бих очаквал някакви сериозни проблеми.
    За канадски автомобили съм с едно наум, заради дългата зима и препаратите за обработка на пътищата. Вярно говоря наизуст, защото не съм бил в Канада, не съм чел задълбочено и какво ползват за поддръжка на пътищата. Въпреки това, по системата ЕЖК, е добре да имате едно наум за ръжда, особено ако е имало удар в металните детайли (справка, ударен и неоправен C-HR беше тръгнал брутално, като в най-лошия случай това е кола на 4 години. Мястото е София, ако я видите няма как да я пропуснете).
    Много ми е странно изказването на вашия приятел за надежността на двигателя на BMW, особено при кола под 100 х. километра. Специално за това бих ви предложил да обсъдите върпоса по-задълбочено - какви точно проблеми, при какви обстоятелства възникват, при какъв/след какъв пробег се появяват, какво е отношенинето на производителя към тях (тоест има ли сервизни акции за негова сметка, ремонтни комплекти, такива неща). След това може да се насочите към друг двигател, ако това което чуете не ви хареса.
    Според мен, преди всичко останало, най-добре е да отидете при локалните ви дилъри на двете марки и да ги покарате, за да решите. И с цялата информация, ако не ви пасне, само ще сте си загубили времето.
    Последно, един непоискан съвет - вместо стар премиум, защо не нещо по-нисък клас, ама ново?
    Успех с избора и дано попаднете на вашата си кола!

    Коментар


    • #3
      GLA ще е невероятно запазен от посочените години и километри . Имах Е220дизел с OM651 двг .При мен изкара до 500к и роди . Бих твърдял , че ще върви много и ще изкара поне 200-300к км , ако на багажника му пише 220CDI . Ако пише 250CDI ще върви на пакост , но ще искара на половината . ДВГ и в двата случая е еднакъв . Монтиран е напречно в коша . Съвместна разработка с Рено . Дюзите му карат много повече от на ТЛК. Не харесва градско каране .На Бенц текстилните салони ги правят от нещо , дето за 500к км не му личи да е сядано . Бих препоръчал да търсиш класическа хидравлична АТ кутия , а не с два съединителя .
      Късмет ти желая !
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #4
        om651 си е 100% мерцедесов, рено нямат пръст в него. 1.6 дизела, който се слага на най-слабите модели на мерцедес е от рено. Ако се събирате физически в Мерцедеса, това е по-добрият избор. Външно не е много малък, но вътре е ужасно тесен. 220цди е страхотен мотор, до 500 000км с редовна поддръжка ще изкара без проблем.
        '97 Musso 3.2
        ...

        Коментар


        • #5
          ОМ651 е нещо което не препоръчвам на никой...
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #6
            ОМ651 не е от ония Бенцови двг , дето бяха вечни .Мислен е заедно с Рено , а не е на Рено , като по-малките . Събира се и надлъжно в коша на Е , и напречно в помалките , като GLA напр. Ако идеята е да се вземе на 100к км и да се кара до 200к .... е супер . Иначе е беля . Мога до утре да изброявам какво не е както трябва . Самия факт , че по моргите има маса перфектни двигатели 2.2 от по-старите , за без пари .......... и почти никакви ОМ651 ,и то на луди цени , ми говори че е търсен артикул .
            Пак да спомена , че не е гот да се кара само на градско , това важи за всичките дизели с ПДФи . Не случайно си ги сменят ,като станат по на 4-5г . Наистина се замисли за чисто нов "непремиум" .
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар


            • 6-zyl
              6-zyl коментира
              Редактиране на коментар
              "Мислен е заедно с Рено" - този тип свободни съчинения как си ги измисляш? Кофти дюзи имат само първите години - 2009-2010, а единичната верига си е чиста регресия, така е, но не е болка за умиране. Ако бяха такива боклуци, нямаше да е пълно с таксита на много над 500 000км с ом651.
              Пък и да е мислен заедно с Рено, какъв е проблема? - мога да ти покажа 3-4 Рена 1.5дци на около и над 500 000км, движещи се все още безпроблемно.

          • #7
            Вземи и бензин ! Дали едната или другата без значение, по важното е състояние и цена.

            Коментар


            • #8
              Благодаря ви! Чисто нов непремиум отдавна отпадна като вариант. Аз самият си мислех, че мога да се пречупя и преди години и си купих ново Subaru Outback 2014г. След 10 месеца го разкарах и си купих 6-годишна Х5-ца Е70, която обикнах и си карам и до днес. Изработката и самото усещане на немските коли ми допада много повече. Преди година ми изскочи невероятна оферта за 2-годишен гаранционен Lexus RX450h, но не ми допадна качеството на изработка, скърцането и липсата на динамика, затова реших да си карам х5-цата докъдето издържи хаха. Нищо против японките нямам - страхотни са извън пътя Жена ми не е по-различна от мен и си кара 21-годишната германка, въпреки, че е имаше възможност да я смени за нов Hyundai/Kia. Иска ми се да я зарадвам за рождения й ден с нещо, което ще й хареса.

              Основната причина да търся кола от Канада е, че ниският клас на БМВ/Мерцедес/Ауди в Европа обикновено е с по-слаби мотори, без кожа и с по-малко глезотии.

              Двете коли вече са харесани и са на кантар, сякаш предпочитам бензин, защото ще се кара основно в града и на малки разстояния, но съм с отворено съзнание и за дизелово GLA, в случай че чуя обосновани аргументи против бензинките.

              В крайна сметка май ще гледам и двете и от която първо изскочи хубав екземпляр на малко км, тя ще е, пък ако се счупи - ще се ремонтира хаха...

              Коментар


              • #9
                В тоя смисъл избери поне бенз двг . Да не си и леко разочарован , GLA не е типичен Бенц ,и двигателя му е малък и напречен ,и поведението му е , като на малка кола с предно предаване . Може би БМВто да е по-добро , щото от едно време си правят единичката мн по-добра от А и В
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • #10
                  Като въпросът е за НЕджип - защо не погледнете и "нормалните" версии с 4х4? Може да излезе по-тънко. Разликата в клирънса на а-класата и "джип" версията е 2 см. - 16 см. срещу 18 см., и за нашите пътища, ако не се ползва и по някакви умерени пътеки, е достатъчен.
                  Баварката генерално е по-ниска - 14 см. за 1-ва серия срещу 17 см.
                  Ако ще се ползва и извън път някое GLK или GLB (последното може да е над бюджета, не съм виждал все още 2-ра ръка).

                  Коментар


                  • #11
                    Аз, ако си търсех Неджип за тези пари и възраст, щях да си взема "Jeep Renegade". Тези "премиум" кошчета изглеждат недоправени и скучни.
                    FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X