Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Превозно средство за черни пътища Пернишко, Сливнишко, Драгоман, Брезнишко, Трънско, Годеч, Кюстендил и други.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Превозно средство за черни пътища Пернишко, Сливнишко, Драгоман, Брезнишко, Трънско, Годеч, Кюстендил и други.

    От едно известно време сме се пристрастили да си правим еднодневни разходки в споменатите в заглавието райони. Тук ще дам някои черни пътища. По тях от тях съм минавал с нормален автомобил, но като погледна началото на други, сме се отказвали или стигаме до някъде и от там нататък пеша. Интересно ми е, ако някой от вас ги ползва или е минавал от там да сподели с какво превозно средство е ставало това.
    От последните ни разходки 2020г. Сме минавали с обикновенно комби по следните маршрути.
    1.От разклона преди Клисурския манастир над Банкя на север до излаза на път III -638 малко след хан Добър мъж между Пожарево и Росоман. /около 2км./
    2.От отбивката по черно между Златуша и Делян по черно към Джоргова махала на село Радуй.
    /около 3км./
    3. Брезе – Бракьовци, където е старият исторически път за Петрохан. /около 3-4км./
    4. От разклона за Гарванец след Пасарел до Долнопасарелския манастир. /около 4км./
    5.Билинци до манастира Св. Арахангел Михаил (Билински) – преди време. Есента беше кал до над ушите и не ставаше с обикновен автомобил.
    6. Миланово/над гара Лакатник/ –средновековна черква Рождество Богородично.
    И.др.
    Минавал ли е някой скоро по черно между:
    1.Дреатин-Горно село, Дреатин- Круша, Горно село- Ярославци община Драгоман/Брезник.
    2.Милкьовци – Ерул, Велиново – Ерул покрай златната мина./Трънско/
    3. Ребро –Кривоноски манастир. /община Брезник/
    4. Бърложница – Повалиръж –Брусник./община Сливница/
    5. Разбоище Връдловци. /община Годеч/
    6. Беренде – Беренде Извор./Годеч/
    7.Искрец – Меча поляна
    8. кв. Михайлово /Банкя/- с. Люлин Пернишко покрай бившата хижа.
    9. Клисура-Мещица покрай пресъхналия язовир.
    10. Карлуково-Кунино.
    11.И разбира се пътя за връх Мургаш през Бухово.
    Намислил съм да си взема превозно средство с което да стигаме по подобни места, а същевременно да се движим и по магистрала със 140км/ч. И багаж около 540-600дм/3.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 02-03-21, 05:43.

  • #2
    Бюджет , година , екстри ?
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #3
      Има ОГРОМНО значение в кой сезон и след какво време ще се развиват преходите!!

      Повечето маршрути съм ги минавал с аватара, верно с гуми Вида спорт!

      п.с. вярно - преди повече от 30 години, ама........

      Коментар


      • #4
        Бюджет 15-18х. 4х4 с блокаж на диф.И по възможност по-ново. Карам понякога едно служебно Санта Фе, обаче ми се струва малко налудно да го завирам в коловозите. Ходим и по Гърция с него и лодката ми се събира идеално в него барабар с двигател 20к.с. Мисля си за нещо с поне 20см клиренс с възможност да се вдигне някой сантиметър. Заглеждах румънските варели, ама е малко некомфортно като слизаме до най-южната част на Пелопонес да бръмча по 11 часа нон-стоп с такова. Честно не съм карал, ама ми се струва, че за горите ще върши работа. Та хем сърби хем боли.
        А с едно от аватара на Пенчо се прибирахме като студенти от Боровец на 8 декември, когато му изхвърча една свещ от блока на двигателя. Ма се дотътрихме на 3 цилиндъра до София. Ма това преди 35 години.Бях я взел от бащата на една едрогърда колежка.

        Коментар


        • #5
          Патрул

          Стара Г класа

          Запазена 80ка
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Тия в тоя бюджет, и да поддържат 140км/ч на магистрала, нЕма как.

        • #6
          Некой китайски или индийски варел няма ли?

          1. Няма да е на 30 години

          2. Ще вози и на магистрала

          А може и от корейските Плям Понг или некое Гнусо
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            ЦЪ ! Който вади 10€, и му е сефте, иска "марка".

        • #7
          Посочените райони ги обикалям по работа и за кеф поне 30 години, последните 11 - с Ленд Ровър Д-ІІ. Доволен съм, добра проходимост, здрава и удобна кола. На шосе държи 130 км/ч (при жена ми - 140).
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Ми ти направо го хвалиш! Всичко изброено са консумативни резервни части за 20 годишна кола и се оправя за по 1 час. Напиши поне 1 от тях, което те е затруднило.
            Ако прочетеш само заглавията на темите за другите марки, ще видиш че проблемите са близки, но ремонтите са много по-скъпи.

          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            За D2 Td5, особено с жена и дете вътре, задължително зареден телефон и кешовица в жабата.
            ... ааа, и чесън вързан на огледалото !

          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            В интерес на истината не ме е оставяло на пътя

            Най близкото беше голям теч на антифриз от гарнитурата на главата.

            Това става някъде около Анталия на 1500 км от вкъщи ама спря да тече само

            п.п. иначе си държи 140 на темпомат с 32-ки АТ БФГ

        • #8
          С тоя блокаж уби коча.
          иначе бенцбоса е отговорил. Ма па тия баш над 90 са пълна скръб.

          Изобщо
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Бавничко ма стигаш, с дълъг Патръл съм подържал 110 с малките му гуми,е не са и нови

          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Стигаш навсякъде, факт.
            С това от аватара, особено като сваля гюрука, се возя с 80 )))

        • #9
          Някое пикапче няма ли да върши работа? Ако може да се жертва част от комфорта?
          Mitsubishi L200 Instyle 2020, 4N14 400 Nm, 6AT, Super Select II, 1:2.566 low gears, 265/65 R18 Yokohama Geolandar A/T G015;

          Коментар


          • #10
            по тези пътища опасна е калта и драките /това ако не ходите зимата де/, калта и коловозите се борят най-вече с гуми и донякъде с клиренс, но особено помага ако има втори джип с въже поне.
            С гумите за кал обаче, няма да ти хареса по магистралата. От драките спасение няма, трябва да си прежалил боята.
            та, може да погледнеш някой пикап, те за това са проектирани.
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • #11
              1. 9 и 11 съм ги карал с подтотвен Патрол - изненади крие само първото. малко преди излизането на пътя към Пожарево.
              9 и 11 многократно с ТЛК 90 - не са проблем.
              Работа биха свършили Витара. Джимни и всичко по-нагоре от тях. но без СУВ. заради липса на клиренс.
              Life is too short to drive dull cars!

              Fight global warming !
              ... turn on your A/С !

              Коментар


              • s_s1
                s_s1 коментира
                Редактиране на коментар
                Не могат да поддържат макс. на магистрален път.

            • #12
              Пример отсечката между язовира и входа на Мешица.
               
              Life is too short to drive dull cars!

              Fight global warming !
              ... turn on your A/С !

              Коментар


              • #13
                Тия пътища за самостоятелен екипаж, който освен, че тръгва иска и да се върне, изискват преосигуряване. Както беше писал Кольо в една друга тема - гуми, лебедка, котва, лопата и тренировки за умело ползване. Едно време имахме парцел в Радуй, до който се стигаше по черен път като показания в клипчето с неподготвен Москвич При кално време, особено на връщане, придвижването не беше за слабонервни

                П.П. Ако лебедката се приеме като задължителен атрибут, то калните гуми може да се заменят с по-агресивни АТ-та като Дуратрак примерно, които пък от своя страна позволяват движение със заветните 140 по магистрала

                П.П.2. Като предложение за марка и модел - Нисан Патфайндър - https://www.drive2.ru/l/517284212936540799/
                Последно редактирано от коко келеша; 02-03-21, 09:47.
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • uniqaudio
                  uniqaudio коментира
                  Редактиране на коментар
                  Защо всички Патфайндъри, които се предлагат тук са с по 7 места? Жена ми сеи беше харесала по рано корейско Санта Фе, че се возеше на такова, обаче и тези предлагани тук са с по 7 места масово. Изпитвам съмнения, дали германците не са ги ползвали да си возят гастарбайтерите и реално са на поне по два пъти повече от обявените тук километри и сравнявайки ги по цени от германското мобиле.де

              • #14
                За 18К лева бих взел Амарок - задължително автоматик. Икономичен на дълъг път, проходим там, където минавам с Либъртито. Само че много по-удобен

                5.Билинци до манастира Св. Арахангел Михаил (Билински) – с Либъртито няма проблем, точно есента ходихме, края на Октомври, кално, с коловози.
                Банкя-Мещица също есента, след дъжд, голямо каране с вратите напред беше, точно преди язовира, на спускането към Мещица. Ама и гумите ми са обикновени всесезонни Нокиан.
                Последно редактирано от Kalin Galinov; 02-03-21, 16:44.

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Амарок автоматик, не е много за оффроад. Нема бавни, има там едни проблеми с кутията... Това поне с двулитровия мотор.

              • #15
                Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
                За 18К лева бих взел Амарок - задължително автоматик. Икономичен на дълъг път, проходим там, където минавам с Либъртито. Само че много по-удобен

                5.Билинци до манастира Св. Арахангел Михаил (Билински) – с Либъртито няма проблем, точно есента ходихме, края на Октомври, кално, с коловози.
                Банкя-Мещица също есента, след дъжд, голямо каране с вратите напред беше, точно преди язовира, на спускането към Мещица. Ама и гумите ми са обикновени всесезонни Нокиан.
                За 18 Амарок автомат е твърде оптимистично.
                8)

                Коментар


                • Kalin Galinov
                  Kalin Galinov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да, сега погледнах текущите обяви, около 23-30К лева е минимума...

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X