Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Hilux

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota Hilux

    Здравейте, и аз съм един от многото с въпроса какъв джип да си купя. В момента имам Форд Маверик, но вече не е първа младост и ми се иска да купя нещо по-ново. В момента в представителството на Тойота има няколко върнати от лизинг Toyota Hilux. Има два модела- 2015(VII)2.5 D-4D и 2016(VIII) 2.4 D-4D. И двата са доста базови- с ръчни скорости, климатик. Първият е с 5 скорости, а вторият е с 6. При първият има лост за бързи/бавни, а при вторият вече е с копче. Ще се ползва като служебна, но събота и неделя ще се правят и разходки със семейството. Бюджета е около 40к, като ще се полза лизинг. Кой от двата модела бихте препоръчали? Проблем ли е, че при по-новия вече няма ръчка за бавни, а е с копче? Имат хардтоп и при оглед миналата седмица,бяха пропуснали вода в коша. Има ли начин да се оплътни добре, за да не пропуска прах и вода в коша? Насочил съм се към Тойота, защото има сервизна история и километрите са реални. Какво ви е мнението и за Ford Ranger, VW Amarok, Mitsubishi L200? Има ли джип(с четири врати и голям багажник), съпоставим с пикапите като проходимост и цена( за около 40к и 5-6 годишен)?


  • #2
    Преди доста години (2008 ) си купих рейнджър мод. 2007 на 1 год. и около 12 хил км за сумата от 43 х . лв . Така че за този бюджет ,можеш да си търсиш нещо по -ново .
    По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

    Коментар


    • #3
      Виж Митсубиши L200, както и близнака му Фиат Фулбек(само емблемите са различни, иначе си е L200). До скоро това второто можеше да се купи и чисто ново за около тия пари. Предимството им е, че могат да се карат и постоянно на 4х4(т.е. имаш и фултайм), а и вътре са сравнително по-удобни от конкурентите, особено задната седалка. Гледаш 2,4 с по-мощния мотор, който е около 180к.с. От скоро смениха модела, та значи гледаш предпоследния.
      От другите фултайм имаш в Амарок, но не във всички модели, и когато е с такава раздатка няма бавни.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от sistefanov Преглед на мнение
        Здравейте, и аз съм един от многото с въпроса какъв джип да си купя. В момента имам Форд Маверик, но вече не е първа младост и ми се иска да купя нещо по-ново. В момента в представителството на Тойота има няколко върнати от лизинг Toyota Hilux. Има два модела- 2015(VII)2.5 D-4D и 2016(VIII) 2.4 D-4D. И двата са доста базови- с ръчни скорости, климатик. Първият е с 5 скорости, а вторият е с 6. При първият има лост за бързи/бавни, а при вторият вече е с копче. Ще се ползва като служебна, но събота и неделя ще се правят и разходки със семейството. Бюджета е около 40к, като ще се полза лизинг. Кой от двата модела бихте препоръчали? Проблем ли е, че при по-новия вече няма ръчка за бавни, а е с копче? Имат хардтоп и при оглед миналата седмица,бяха пропуснали вода в коша. Има ли начин да се оплътни добре, за да не пропуска прах и вода в коша? Насочил съм се към Тойота, защото има сервизна история и километрите са реални. Какво ви е мнението и за Ford Ranger, VW Amarok, Mitsubishi L200? Има ли джип(с четири врати и голям багажник), съпоставим с пикапите като проходимост и цена( за около 40к и 5-6 годишен)?
        Според мен си на прав път. Аз бих предпочел новия модел, заради кабината, мотора и шестата скорост, но само ако няма голяма разлика в километрите на единия спрямо другия.
        Не виждам голям недостатък в това, че са базови. Климатроник, автомат и темпомат наистина повишават комфорта на пътуване, но поне с ръчните ще дава по-добър разход.
        Аз лично щях да се обзаведа с такъв, със сходна цел за ползване, но имам 20 годишен LC95, който още не се предава. Всъщност точно това ме кара да предпочета Тойотата пред другите. Освен това тойотата държи цената и ще се продаде по-бързо.
        Единствено за мойте цели хардтопа не би имал голям смисъл, а щях да предпочета щора.
        Внимавай все пак с избора, тъй като това са работни коли, особено в ниската комплектация и е напълно възможно да са екплоатирани по възможно най-зверския начин. Успех!

        Коментар


        • #5
          Хардтопи, които не пропускат са едни други пари и обикновено са правени в Южна Африка или Австралия.
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар


          • #6
            Здравейте и благодаря за отговорите.

            Alexalex69- може би тогава са били по-евтини колите. Сега по обявите няма такива цени.

            cecoa1- В единия от сайтовете няма нито едно Митсубиши L200, а в другия са по-скъпи. Продават се и два Фиата, но се притеснявам за резервните части, защото в момента имам доста ядове с Маверика. Единия е 2016 и струва 33000, а другия 2018 и е 45000лв. Явно цените растат. И двата нямат хардтоп и лебедка, но пък интериорът е доста по- луксозен.

            noname12- Тойотите са върнати от Виваком мисля.Има качени част от тях в един от сайтовете. Всички са между 110000 и 140000км. Преди продажбата ги преглеждат и би трябвало поне първоначално да няма много ядове. А и тези от 2016 имат още остатъчна гаранция. А това, че няма ръчка за бавните, а са с копче не е ли по- лош вариант?

            NovemberCharlie- А каква е цената на тези хардтопи и продават ли се в България или само с поръчка?




            Коментар


            • #7
              Ами вижте Alu cab, Rhino.. Някой от тях могат да се доставят в България. Цената е няколко хиляди...евро.
              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Виж Митсубиши L200, както и близнака му Фиат Фулбек(само емблемите са различни, иначе си е L200). До скоро това второто можеше да се купи и чисто ново за около тия пари. Предимството им е, че могат да се карат и постоянно на 4х4(т.е. имаш и фултайм), а и вътре са сравнително по-удобни от конкурентите, особено задната седалка. Гледаш 2,4 с по-мощния мотор, който е около 180к.с. От скоро смениха модела, та значи гледаш предпоследния.
                От другите фултайм имаш в Амарок, но не във всички модели, и когато е с такава раздатка няма бавни.
                По нов фейс, модела е същия. И аз съм за супер селекта.
                8)

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Той е същия, ама не баш, та го водят следваща, пета генерация. Факт е, че 2,4 мотора на новия не е като 2,5 на стария(той си е последна версия на 4D56). Също и лоста за раздатката го заменят с ел.управление с въртящо се "копче". Добавят и разни екстри май. Но на мен лично стария ми допада повече, а и е правен дълго време.

              • #9
                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Виж Митсубиши L200, както и близнака му Фиат Фулбек(само емблемите са различни, иначе си е L200). До скоро това второто можеше да се купи и чисто ново за около тия пари. Предимството им е, че могат да се карат и постоянно на 4х4(т.е. имаш и фултайм), а и вътре са сравнително по-удобни от конкурентите, особено задната седалка. Гледаш 2,4 с по-мощния мотор, който е около 180к.с. От скоро смениха модела, та значи гледаш предпоследния.
                От другите фултайм имаш в Амарок, но не във всички модели, и когато е с такава раздатка няма бавни.
                Неразбрах, за кой по стар! 2015 година пускат модела, който е с 2.4, торсен и няма лост за 4х4, 2019 пускат феис на същия с 2.2 (по скоро 2.3) мотор за европа.

                8)

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Прав си, не съм догледал какво съм писал.

              • #10
                Благодаря на всички отговорили. Има две препоръки за Mitsubishi L200 и една за Toyota Hilux. Ford Ranger и VW Amarok значи засега отпадат. Ако може и още някой друг да се включи с мнение, ще съм много благодарен.
                Последно редактирано от sistefanov; 08-02-21, 14:02.

                Коментар


                • rosen_offroad
                  rosen_offroad коментира
                  Редактиране на коментар
                  Амарока и Рейнджъра не са по малко коли!

                  Не са толкова разпространени тук.

                  Ако държиш на безпроблемност без значение цена взимаш Хайлукс ръчка и без никакви екстри

              • #11
                +1 за L200 , но го карам от едва 7000км , не мога да съпоставям с други модели от споменатите , но се спрях на него след доста четене тук. Ако имаш интерес мога да ти го покажа по-отблизо ако си в Сф

                Коментар


                • #12
                  В София съм. Ще е хубаво да го видя, а не само на снимки.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X