След 3 години кеф с "камионо-автобуса" концепцията ми донякъде се промени.Пред дилема съм каква да е следващата джипка.Ще се полва в повечето време за асвалтово придвижване с лек до умерен офф когато ми се наложиЩе ми се да е нещо по компактно и многофункционално,тъй като ще е основен автомобил(не карам по 200 км. всеки ден).Опитвам се да избягам от SUV или така наречените "паркетници"Прочел съм доста неща тук,но все има някой неясноти,така че ще ми е полезно и вашето мнение.Предпочитам да е нещо бензиново,нямам претенции за екстри и комфорт,но колкото повече толкова повече.Не тача особенно късата база,по голямото пространство винаги е в плюс за мен.Бюдед да речем 8к. като мога да го завиша малко,ако е нещо което си струва.
Та марки и модели на които съм се спрял за сега са:
1.Нисан Терано-бензин или дизел?
2.Паджеро или Паджеро спорт
3.Фронтера 3,2 V6
4.Витара или Гранд Витара
5.Дискавъри или Рейндж с V8(те са ми най на сърце въпреки техните габарити и последващи разходи)
Ясно е ,че намирането да добър екземпляр ще е доста трудно(откъм ръжди най вече).Ще се радвам да дадете мнение за горепосочените като плюсове и минуси на конретна марка,специфични неща за които да се внимава.Също така давайте и вашите предложения,защото може и да пропускам нещо.
Благодаря!
Та марки и модели на които съм се спрял за сега са:
1.Нисан Терано-бензин или дизел?
2.Паджеро или Паджеро спорт
3.Фронтера 3,2 V6
4.Витара или Гранд Витара
5.Дискавъри или Рейндж с V8(те са ми най на сърце въпреки техните габарити и последващи разходи)
Ясно е ,че намирането да добър екземпляр ще е доста трудно(откъм ръжди най вече).Ще се радвам да дадете мнение за горепосочените като плюсове и минуси на конретна марка,специфични неща за които да се внимава.Също така давайте и вашите предложения,защото може и да пропускам нещо.
Благодаря!
Коментар