Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за първи офроудър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за първи офроудър

    Здравейте, предполагам на ден има 12395 теми с такива въпроси, но да се пробвам и аз.

    Покрай мой приятели, които се запалиха по офроуда реших и аз да се пробвам.

    Първоначално бях замислил да взема Cayenne 955 и да взема от готовите lift kit-ове на Eurowise и едни по-сериозни гуми - отказах се, защото Cayenne е твърде нов и не знам какви неизвестни ще изскочат с него.
    После минах през Discovery и Range Rover, но като прочетох и за тях... папк се отказах. Стигнах до много запазено Isuzu Trooper 3.0 дизел, външният вид ми допадна много, но пък по форумите няма добри отзиви за конкретно този двигател. Оказа се, че мой приятел продава много добро Jimny, също много ми хареса визуално, но се оказа, че няма климатик. Garage 31 ми показаха няколко страхотни Land Cruiser-a, но честно казано на този етап не искам да давам толкова много пари за джип, който не се знае колко ще карам.


    Та до същността в момента в полезрението ми са Jimny, Vitara и Grand Vitara.

    Заслужава ли си да взема подготвен джип?

    При Grand Vitara съм харесал 2.5 V6 двигателя, сполучлив ли е? или да гледам по-малкия бензин?
    Кои двигатели да гледам при малката Vitara и Jimny?

    Какъв бюджет трябва да си определя за първи модификации? Гуми, джанти(евентуално), окачване?

  • #2
    Какво искаш да правиш с този "джип"? От това зависи какъв да е и какви промени да има. А, забравих. Офроудът е скъпо хоби.
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Колегата е искал да взема кайен, вие за скъпо ще му говорите...

    • royce
      royce коментира
      Редактиране на коментар
      Коле, по мене ... някой, дето е решил да прежали Кайен (макар и първо поколение) за офроуд не пита за цените ...

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Именно де-има пари за кайен, може да го прежали, какво ще му говорите, че било скъпо?
      Тези неща ги говорете на мен, че патрола е без двигател, и няма бюджет за друг. А човека ще се оправи със скъпото хоби, не го мислете откъм финансова гледна точка.

  • #3
    МНОГО скъпо хоби Един Туарег с лебедка и рошави гуми ти стига за начало.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-03.jpg
Прегледи:733
Размер:205.5 КБ
ID:6699064
    Последно редактирано от коко келеша; 23-01-21, 08:55.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Ааа, тук, у БъГъ си имаме по-добър вариант на баш марката от първоначалният му мерак, ама забравих да го снимам.
      Ако днес минавам покрай сервиза където беше, и ако още е там, ще го щракна.

  • #4
    Ланд Круисера пак виж

    Тук при мен гумите са 1500,джантите са 1500,за да има смисъл да си играеш ти трябва лифт за 3-4,брони под колицата за около 1200,брони на праговете 1200,оборудване / да на ходи гола / минимум 2 бона / това няма как да пропуснеш ако си леко сериозен - въже статик и динамик,крик,компресор,меки шегели,лопата,блок,кит за спукани ги му,кит вентили.............../.

    Като се заиграеш става интересното - 500 кинта за фарчета за мъгла,800 кинта за крикче,250 кинта за пишката на теглича........е такива дреболийки

    Грубо с 5 бона почваш,за обслужване още 2 - гуми,джанти и базово оборудване плюс чорбите с каишите и филтрите по нея.
    Последно редактирано от BENZBOSS; 24-01-21, 01:43.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      С метално съм.

      Виж, нямам нищо против който иска да си ги ползва тези въженца. По-леки са, по-удобни за работа(може би), не летят като куршум(то обикновените шегели са си цели снаряди де), но някак си не ми идва да им кажа "шегеЛ' За мен това си е обикновено въженце с възел.
      Но и така да им казват-все ни е тая, кой както му е кеф.

      Обаче, ако ще се вързвам да вися над пропаст-никакви такива. Желязото си е желязо.

      На лодките ползвате ли от тези въженца?

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Точно така, меките въжета и меките шегели - за меките китки !

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Колко искаш,и от тия и такива с 2 уши ползваме,плюсове и минуси са ти ясни,няма какво да ги обяснявам.
      Да ти ги снимам,на лодка съм в момента?

      Вися/не вися......някой път не съм кран и добрия мек шегел си върши по-добра работа

  • #5
    Първоначално публикуван от Maximal Преглед на мнение
    ... Cayenne 955 -> Discovery и Range Rover -> Isuzu Trooper 3.0 дизел -> Jimny, ..

    Та до същността в момента в полезрението ми са Jimny, Vitara и Grand Vitara.

    Какъв бюджет трябва да си определя за първи модификации? Гуми, джанти(евентуално), окачване?
    Просто от любопитство ... бюджета за закупуване какъв е?
    Като гледам първото, което е било замислено (Cayenne 955) някакси почвам да си мисля, че бюджета (за закупуване и доработки) на практика е почти неограничен?
    Та последвалия даунгрейд Cayenne 955 -> Jimny / Vitara / Grand Vitara ми е малко странен ...
    Последно редактирано от royce; 23-01-21, 17:28. Причина: Правописна грешка ...

    Коментар


    • #6
      Първоначално публикуван от royce Преглед на мнение

      Просто от любопитство ... бюджета за закупуване какъв е?
      Като гледам първото, което е било замислено (Cayenne 955) някакси почвам да си мисля, че бюджета (за закупуване и доработки) на практика е почти неограничен?
      Та последвалия даунгрейд Cayenne 955 -> Jimny / Vitara / Grand Vitara ми е малко странен ...
      На мен пък ми се вижда да е "Ъпгрейд", щом е за офф...
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • royce
        royce коментира
        Редактиране на коментар
        Прав си, за офроуд със сигурност е ъпгрейд ... ценово малко е даунгрейд ...

      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        Ценово - да. Явно бюджета не е определяш както казваш. Колегата вероятно не е наясно какво точно ще му върши работа. За това, както някой попита по-нагоре - да каже какви са целите и намеренията първо. 😁

    • #7
      Аз ако знаех какво искам, нямаше да пускам тема
      Идеята за Cayenne, беше, че имах подръка читав екземпляр и с минимални усилия можеше да стане приятен за разходки извън пътя. Lift Kit-a беше към 600 долара, отделно едни гуми и джанти и така.

      Сега съм на вълна Jimny, Vitara и Grand Vitara. Jimny и Vitara ми допадат, че са малки и предполагам, че ще са доста проходими. От друга страна пък с Grand Vitara ще могат да пътуват 4 човека спокойно.

      Чисто ориентировъчно, колко би струвало повдигане и едни гуми/джанти за Vitara/Jimny/Grand Vitara?

      Коментар


      • #8
        Първоначално публикуван от Maximal Преглед на мнение
        Аз ако знаех какво искам, нямаше да пускам тема
        Идеята за Cayenne, беше, че имах подръка читав екземпляр и с минимални усилия можеше да стане приятен за разходки извън пътя. Lift Kit-a беше към 600 долара, отделно едни гуми и джанти и така.

        Сега съм на вълна Jimny, Vitara и Grand Vitara. Jimny и Vitara ми допадат, че са малки и предполагам, че ще са доста проходими. От друга страна пък с Grand Vitara ще могат да пътуват 4 човека спокойно.

        Чисто ориентировъчно, колко би струвало повдигане и едни гуми/джанти за Vitara/Jimny/Grand Vitara?
        Грубо около 3-4 хил.лв ако се вдига с някакъв готов кит ( амове и пружини ) , хубави джанти и гуми . Сиромашки лифт и нещо по-бюджетно от към гуми и джанти евентуално може да се побереш около 1000-1500 лв .
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Моята витара я повдигнах срещу 20 лева(за пружините) и шише ракия за стругаря.
          Ама всичко си правих сам де.

          Колега, ако се спреш на витара-имам заден блокаж за продаване. Оригинален ARB, може би най-доброто на пазара.

      • #9
        Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение

        Грубо около 3-4 хил.лв ако се вдига с някакъв готов кит ( амове и пружини ) , хубави джанти и гуми . Сиромашки лифт и нещо по-бюджетно от към гуми и джанти евентуално може да се побереш около 1000-1500 лв .
        Благодаря, това не звучи чак толкова страшно.

        Коментар


        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Така е..., това е добрата новина , лошата - , че не е само това .

      • #10
        Колега, пак не споменаваш за какъв офроуд мислиш да го ползваш. Щото има корав, дето се забиваш в някое дере или река и копаеш цял ден да се измъкнеш. Има и софт, като разходки тип "друсни полянка" със скари бири. Има за риболов. Там се иска място за такъми и въдици. Има и за лов, където се доближава до по-хард изпълненията.
        Както се разбрахме в една съседна тема, ако се търси джип за по-сериозен офроуд, обикновено по-удачният избор е с цели мостове, какъвто е Джимнито. Витара, Гранд Витара пак имат варианти за умерен лифт и с прилични гуми са поносимо проходими, Но са с независимо окачване отпред , а това ограничава ходовете и може да се компенсира само донякъде.
        Та, каква точно проходимост търсиш?

        ПП: Наливането на средства е до безкрайност или до технически възможности на конкретния модел.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #11
          Аз бих си взел Гранд Витара с двуитровия мотор,лифт кит на Черния Раптор или турския,едни китайски МТ гуми на отделни джанти,слагам му ГИ и карам.Да за тежък офроуд не става,но с предишната ми Витарка само веднъж спах на къра,но то е защото я "удавих" в една голяма локва.За малко пари това.И Кия-сащо става/спр.Янко Желязков Ямбол/.
          Нека силата да бъде с нас!
          Suzuki Grand Vitara
          +34 642 91 4154

          Коментар


          • #12
            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            Колега, пак не споменаваш за какъв офроуд мислиш да го ползваш. Щото има корав, дето се забиваш в някое дере или река и копаеш цял ден да се измъкнеш. Има и софт, като разходки тип "друсни полянка" със скари бири. Има за риболов. Там се иска място за такъми и въдици. Има и за лов, където се доближава до по-хард изпълненията.
            Както се разбрахме в една съседна тема, ако се търси джип за по-сериозен офроуд, обикновено по-удачният избор е с цели мостове, какъвто е Джимнито. Витара, Гранд Витара пак имат варианти за умерен лифт и с прилични гуми са поносимо проходими, Но са с независимо окачване отпред , а това ограничава ходовете и може да се компенсира само донякъде.
            Та, каква точно проходимост търсиш?

            ПП: Наливането на средства е до безкрайност или до технически възможности на конкретния модел.
            Предполагам, че и аз не знам какво искам или ще искам след 1 година.

            Идеята, към момента, ми е да взема джип, да го вдигна леко и да му сложа едни гуми.

            Коментар


            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Значи Витара/Гранд Витара напълно те устройват засега. То и това е правилният подход. Покарай малко джип и ще разбереш какво искаш и накъде ще еволюират нещата.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X