Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ярис 3-та или Хюндай и20 1-ва

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ярис 3-та или Хюндай и20 1-ва

    Здравейте,
    Гледам и други са пускали теми за лек автомобил, а не само за 4х4, та и аз се престраших. За двете от заглавието.
    Рамката - между 2011 и 2014г на производство мисля, че мога да си позволя. С ръчка, бензин, не търся газифициране поради малкия годишен пробег. До 100кс заради данъка, но не и най-слабите версии по около 60-до 70кс. Гъвкавост на задния ред седалки и багажното в случай на нужда - имаме малка вила.
    Колата ще се кара главно градско и близко, до 30-50 км извънградско по около 5-7к на година. Варна и наоколо.

    При що-годе съпоставими условия като пробег, мощност, екокатегория, разход, Тойотата е по-скъпа като начална цена. Плащам за име, или си струва, сравнена с хюндая?
    Как е с текущите разходи по поддръжка, сравними ли са?
    Мисля за купена от тук и от първи собственик.

    Бих Ви помолил да споделите лични мнения и впечатления за моделите на двете марки. Молбата ми е да не разводняваме темата с предложения за други марки и модели.
    Ако нещо съм изпуснал в началните условия, ще допълвам, ако има нужда.
    Благодаря!

  • #2
    Ярис 3-то поколение освен че е пет години след и20 1-во, е и по-добра технология, и по принцип се цели в по-горния отсек на пазара. За съединителя на и20 нещо се разправят истории. Ама иди пипни едната, пипни другата, седни вътре, тресни вратата, може и да усетиш разлика.

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Нямам нужда са се изтъквам като капацитет или сноб но...
      Ярис! И "горен отсек"?!?
      Какво значи това за точно такъв вид автомобил?!?
      Доколкото тази японска чекия може да се класифицира като автомобил!

    • noname12
      noname12 коментира
      Редактиране на коментар
      Точно това е автомобил. Всичко друго е суета!

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Нещо такова имах предвид.
      Все едно на пазара да има масови пирони и premium версия, limited edition.

  • #3
    От Аутодата - Ярис III - 11-14г, Hуndai i20 - 09-14г с един фейслифт. За тях иде реч. Ако в сайта има грешки...
    То ясно, че ще обикалям, око да види ръка да пипне. Но биха ми били полезни мнения и препоръки на съфорумци, имащи, карали, па и опарили се - не го пожелавам на никого, тия двечките.

    Коментар


    • #4
      Хуйдая е гаранция правен в Туркиа а Тойботата Джапан или Франс
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        И кво от това? Смяташ, че не им пука за качеството и сами си копаят трапа, в който да паднат за радост на Тойота и останалите "чисти" японци?

    • #5
      #2.1 Esper коментира Днес, 19:47
      Ярис! И "горен отсек"?!? Какво значи това за точно такъв вид автомобил?!?
      Не всеки който се качва на малка кола иска да се лишава от удобства. За целта има долен сегмент, който е за хората които просто искат нещо да ги придвижва от точка А до точка В, и по-луксозен сегмент, и двата са в раздела "малка кола". Като се пуска кола на пазара тя се състезава с други коли в своя си сегмент най-вече. При Тойота моделът Ярис беше дъното на сладоледа, после се оказа че хората я харесват защото беше суперкачествен автомобил и в тяхна чест Тойота сложи още екстри в Яриса, и дори го уголеми, а за "дъното" пусна Айго. Хюндаи и20 е под Ярис, на нивото на Форд Фиеста е.

      Коментар


      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Един единствен път съм се возил в някаво Пежо, близнака на Айгото и като кола се доближава до Смарт. Имах късмет да се возя на здната седалка по паваж (крив софийски) и беше толкова зле, че не мога да го опиша - трябва са се изживее.

    • #6
      И все пак - моля да бъда извинен, че пренебрегвам молбата да не се предлагат други марки и модели, но щом си готов да ръснеш 10 бона за сапунерка на 4 гуми, защо изключваш КИА, и по-точно Рио от търсачката? Рио е с най-големи външни размери от трите. Все си мисля, че са успели да вкарат някой сантиметър повече и в салона. И най-вече, Киа и Хюндай по-лесно можеш да намериш от първи български собственик с що годе истинска сервизна история. Успех в търсенето.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #7
        Имал съм 2 и 3. Втората генерация, която имах беше приоизведена в Япония, а третата в Турция, има разлика в качеството, но най вече си личи по определени неща (гумени уплътнения, лака на броните започна да прегаря, волана се изтърка). Като цяло нямам забележки и към двете, чудесни малки коли с достатъчна височина, което мисля за нашите условия е плюс. Двойката беше 1.8TS, така че не е меродавна за комфорта на возене, тройката обаче вози чудесно като за такава малка кола, като същевременно е стабилна, бях много впечатлен като я карах по разбити неравни пътища за първи път. Мотора е 1.0 и за града става, но за дълъг път идва слаб, на големи наклони в общи линии може да поддържа скороста, но ако намалиш трудно ускорява при скорост над 100км/ч, отделно при съм правил София-Бургас и обратно при поддържане на 140км/ч има разход на гориво 8-10/100, попадъл съм и в трафик на двулентов път и най-ниския разход, който съм засичал е 4/100, но това е едно възможно изключение. Ползваме я изцяло за служебна и за парите си ни върши страхотна работа. Нашата е N1 и данъка до 30лв.
        Няма представа 1.3 на Яриса как е, но от опита, който имам конете не са най-важното нещо за една кола колко върви и колко харчи, т.е. само някой с личен опит може да каже как е.
        i20 - нямам никаква представа какви качества има. Преди време ги продаваха с някакво по-ниско оборудване и цена, горе-долу като Яриса.
        Последно редактирано от noname12; 07-01-21, 09:12.

        Коментар


        • гоше
          гоше коментира
          Редактиране на коментар
          Интересно... Уж пуснах коментар, но не го виждам.
          Та коментара беше с благодарност за споделеното и уточнение, че ако е Ярис , ще е 1,3 дв-л

        • noname12
          noname12 коментира
          Редактиране на коментар
          Уточнявам че е правена във Франция, а не в Турция.

      • #8
        Хонда джаз от този порядък ли е? И от кой сегмент?
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Хонда Джаз си ги слага в джоба и двете по начало, а за вътрешни трансформации не виждам алтернатива на практика

      • #9
        И от мен един глас за Джаза.
        Майсторчето ми купи такава на женка си и имах възможност да я разгледам докато я обслужваше-ами доста богато оборудване и широк за размерите си салон,много ниши и джобове,като прибереш задните седалки и става пикапче.

        Коментар


        • #10
          Да ама е от друг сегмент мини ван.
          Човека щеше да търси Ярис Версо иначе.
          А това дето Ярис се правил в Турция са митове и легенди
          Но всичките И20 са правени в Турция.
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            Карал ли си Ярис Версо? Щото аз съм карал. Все едно си се качил на Сузуки Вагон или Опел Аджила. Само като погледнеш към завоя и вече е на две гуми

          • гоше
            гоше коментира
            Редактиране на коментар
            А, то версото на яриса и джаза бяха в шорт листата, но гледам да са по-масови серии. Версото го срещам доста рядко, а за джаза обявите в мобилето са пъти по-малко от тези в заглавието, и то изключително внос.
            Пък и за хондата съм чел в мрежата, че е по-скъпа като поддръжка.

          • noname12
            noname12 коментира
            Редактиране на коментар
            Извинявам се правена е във Франция!

        • #11
          Колега вземи сравни цените на консумативите и ще получиш някаква представа за разходите. Има достатъчно информация в нета за това.
          Например на моя спортидж 2009-та задните накладки ми струваха 17-18 лв. на жената на клио-то 32. На последък съм се ориентирал към корейското евтина подръжка ръждата им е непозната

          Успех.
          Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
          freelander 1,8 2001g.

          Коментар


          • #12
            До сега за 4 години ежедневно каране по 15-тина км. съм сменил освен масло и филтри и 2 лампи на левия фар-основна за къси и габарит. Разлепило ми се е едно уплътнение на 3-ти стоп към задното стъкло, да не прозира червена светлина в купето. Няколко пъти я удрят и одраскват на паркинг, но не съм ги възстановявал. Купих я с прецакан съединител - леко притрисва, предърпва при потегляне, но не съм го сменял, не ми прави впечатление. Масло НЕ гори, а това е учудващо за хондите, които имат стара слава на масларки.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X