Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поредното питане за паркетник

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Поредното питане за паркетник

    Здравейте,

    Преместих се да живея на място, докъдето достъпа с кола е малко тегав и започнах да се замислям за нещо малко по-високо от нормална кола. В момента карам ~200 кс кола на задно и ми се ще паркетника да е пак същата мощност, може и по-мощно. Не, че съм състезател, но ми е важно да се изнеса или включа в движението по-бързичко. В краен случай може и нещо по-маломощно де. Задължително атмосферен бензин. Ако е V6 или V8 трябва да е нещо здраво/дуракоустойчиво т.е. да не тече, като БМВ осмаците, да не е с проблемни вериги, като порше осмаците или проблемните балансьори на мерцедес шестаците и т.н. Другото важно е да няма драми с електрониката/модулите, като при БМВ-тата след 2003-а например. Окачване, спирачки и другите(освен двигател и електроника) не ме притесняват. Екстри не търся абсолютно никакви. Висок съм 1.94 т.е. малките паркетници не ми вършат работа. Пари - 10-15 хил. лв. само за паркетника, за обслужването отделно. Единственото, което ми допада до момента и отговаря на изискванията е инфинити fx, с нисанския V6 от 350/370Z, но почти не се вписва в бюджета, в смисъл има някой и друг екземпляр, но в окаяно състояние.
    Гледах, четох, проучвах, но така и не намерих нещо подходящо. Ако някой се сеща да подскаже

  • #2
    Grand Cherokee WK V8, най-добре с HEMI 5,7 л. двигател
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #3
      GL печка.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #4
        То ИнфинититУ един паркетник мале мале с 3 см ход на окачването и 12.5 см клирънс

        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Grand Cherokee WK V8, най-добре с HEMI 5,7 л. двигател
          +1
          Също и Субару става

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от mr.anderson Преглед на мнение
            ...Задължително атмосферен бензин...
            Не и на този континент.

            Коментар


            • #7
              Света се изпедерасти баси - човека търси 15 бона паркетник,без претенции за екстри и разход,да има поне 200 коня и да не е трошливо ........и няма какво да се предложи.

              Субаруто става макар,че ще му е тясно,и Гранда на Гаг и той не е кой знае колко широк ма в тая суша е оферта,разликата между едното и другото от земята до небето,аз съм за Гранда
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #8
                А, между Субору и Гранд, еле с Хеми, и аз съм за Гранд. Ама мене не ме бройте, аз вече малка кола няма да си купя. А тия дето ще си ги купя, не се събират из тесните улички около Витошка. Че и колегата е 195 см...
                За мене избора е японско, кретено устойчиво, и голямо. И отиваме на Тойота с V8.. Ама тесните уличкииии...
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #9
                  "Хемито" хич не е маневрено, в сравнение с "Либъртито" ми (авторът на темата може да загледа и такива - Cherokee / Liberty 3,7 V6 бензин, ~210 к.с., хем станаха супер-евтини вече), но все пак е "mid-size", докато разните "Секвои" са си full-size.
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #10
                    Субару може, ама в някоя по-бяла държава, дето кадърните субару майстори се броят на пръстите на едната ми ръка...за цяла България A боксер, да не тече, като лейка и да не гори 1л/1000км масло...дай боже всекиму
                    Черока ме кефи, но...до 15к не видях нищо читаво. Масово са газирани, а аз търся чист бензин. Другия проблем на черока е, че както и при субаруто си е чиста екзотика по нашите ширини. Да, знам, че на хартия мераклии да му се учат ще се намерят под път и над път, но реални хора, дето да ги чуват американците са кът. Последно, като търсих информация за хемитата се натъкнах на много оплаквания от износен разпр. вал. Правели се от някаква кашкавалена сплав(да не останат назад от европейците) и с времето кобилиците се "изяждат" в резултат на което колата не пали или тресе яко. Трябва нов вал, като в щатите естествено не е проблем, даже слагат перформънс такива, но ми се струва кофти тръпка да трябва да чакам 2-3 месеца за вал и колата да е в бокса. И още някакви грижи имаха, но не помня дословно всичко, което четох и гледах. Писах hemi common issues в гугъл и ютуб и леко ми призля, като видях колко матр'ял излезе Бях останал с впечатлението, че американски пушрод няма какво да го убие, но явно тва важи за тези преди 2000г...
                    Пак да спомена, че колата ми трябва всеки ден, затва търся възможно най-надеждното.
                    Днес познати ми предложиха още 2 варианта. МЛ първа генерация или първите от втора генерация, с М113 5 литровия V8. Бил по-здравия от следващия М273. На базата на този М113 се правело и МЛ55 АМГ и SLR-ския двигател. Перфектният вариант бил МЛ 500 2006-а година, щото хем било втората генерация, хем със стария двигател + че тези втора генерация МЛ-и вече били на базата на ГЛ-ите, демек по-добри...уж... Другото, което ми предложиха е Лексус RX втора генерация с чистия 3.5 V6, без хибридния вариант.
                    Обявите за такива МЛ-и до 15к малко, а за такива лексуси още по-малко

                    Коментар


                    • Иван Жоров
                      Иван Жоров коментира
                      Редактиране на коментар
                      Точно за тези два модела се сетих и аз. Лексус RX 300 фейслифт(май не се води втора генерация), че първа вече е много стар и е с дърт 4-степенен автомат или МЛ с V8. Другото са американски кочини на сравнително ниски цени, високата цена може да е подвеждаща, но ниската рядко лъже. Лошото е, че каквото и да избереш риска да попаднеш на нещо издухано е голям, Лексусите най-често са за ремонт на двигателя от Италия и смазани от каране, с МЛ не е по-различно.

                    • Иван Жоров
                      Иван Жоров коментира
                      Редактиране на коментар
                      Има и Мурано(вози твърдо и е със ЦВТ кутия) и Х5 (4,4) за тези пари. Ако няма да слагаш газ виж и Мазда СХ7, 2,3 турбо с директно впръскване и 260к.с., много добро, ама с газта не се разбира.

                  • #11
                    От тези всите най проходим паркетник е МЛ W163 после W164.

                    То другото са пистарки най паче.

                    Да се има предвид че е правен в Пиндостан за Пиндостанци

                    Бягай от всичко имащо ЦВТ в себе си ама бягай с 200
                    Land Rover Discovery II, V8 4.0
                    VW Golf VI variant
                    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                    Коментар


                    • davc
                      davc коментира
                      Редактиране на коментар
                      В последните години от производството на 163 има австрийски.

                  • #12
                    Колегата е 194cm.
                    GL V8 или печка, ако не държи на бензина, и ако живее някъде на затънтено, сам в гората, може да потърси такъв с офроуд пакет.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #13
                      Бюджетът не стига за реномирано и читаво-няма нищо по скъпо от евтин Мерцедес.Колегата се вписва в бюджет за Хюндай,Кия,около 2007 год,190 кончета.Следващото поколение Санта Фе,след 2013 година има и 264 турбо кончета,ама е от 25 бона нагоре.Аз бих купил Хонда ЦРВ 150 кончета дизел-около 2012 г са на около 15000 лв.Върви си прилично,ама ако слиза от БМВ 230 коня,няма да е същото

                      Коментар


                      • #14
                        Високия клас са си котка в чувал. Има и Волво с 2,5 турбо и 4,4 атмосферен.
                        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                        Телефон - в профила!

                        Коментар


                        • #15
                          Аз бях в подобна дилема, само че за втора кола. В крайна сметка взех ГЧ 4.7 и бях изненадан колко грамотни хора има, които да го ремонтират ( поне в София) Части има, като за всяка друга кола. Стъпи ми около 16-17к, като съм сменил всичко, което ме дразнеше, обслужил, гуми, газ и тнт.
                          За каране е много приятно, дори жена ми не ми дава да го продам, когато ме хванат лудите.

                          Коментар


                          • cecoa1
                            cecoa1 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Може би е добре да уточниш WJ или WK е твоя. Отделно и в двата модела 4,7 го има в две нива на мощност.

                          • v_0
                            v_0 коментира
                            Редактиране на коментар
                            WH -231 кс.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X