Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип Къса база за разходики

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Джип Къса база за разходики

    Здравейте,

    Искам да се допитам до мнението на хората с повече опит в това хоби наречено офроуд. Търся дижпка къса кабина за разходики на мен и приятелката и малко куче през уикендите. Някъде където да можем да се качим да опънем палатката и прочие. Изкачванията ще са тип Вълчи камък ако сте ходили, черен път изровен на места, няма да се набивам в дълбока кал или тежки коловози.

    Спрял съм се на няколко варианта.

    Сузуки Витара/Гранд витара - 1999-2005
    Сангьонг Корандо
    Нисан Терано 2 къса база
    Паджеро пинин - къса база
    Чироки - 2000-2004

    Ако има нещо което би влязло в бюджет около 6000лв като за начало. Джипа ще го кара и приятелката като учебна кола така че не ми се изсипват много пари, за предпочитане бензин на газ. Като изискване имам да е с добър просвет. Да има бавни, що годе народна поддръжка. Моля да дадете съвети . Предварително благодаря.

  • #2
    Здравей, има много много теми като твоята. Всички модели са обсъждани за които питаш. Всеки от тях би ти свършил работа, просто за тези пари взимай най-читавия екземпляр който намериш.

    П. П. Освен парите за закупуване, предвиди и едни 2 хил. лв. за евентуални ремонти, обслужване и гуми.
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #3
      Е ти нищо не каза.
      като ще го кара приятелката, питай я какво и харесва

      Иначе изброените не са нищо особено и всеэтоя кой ще е по отношение на проходимост.
      ​​​
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Е ти нищо не каза.
        като ще го кара приятелката, питай я какво и харесва

        Иначе изброените не са нищо особено и всеэтоя кой ще е по отношение на проходимост.
        ​​​
        По скоро ме интересува какво да гледам , какви болежки имат, кое не го гони толко ръждата... такива неща то ясно че перфектен нема да е ама горе долу да придобия някаква представа/

        Коментар


        • #5
          Има много изписано за всяка по отделно, виж
          ​​​като цяло - струват колкото струват.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            От изброените имам почти преки наблюдения върху 2.
            Преди 10г закарах на тъста десноволанен Пинин, къс, GDI Super Select, '01-ва, да го търкаля в горите между Вакарел и Панягюрище. Буквално в горите, беше горски. Откъм проходимост не съм го чул да се оплаква. За сметка на това изгни на втората зима.
            Преди 4 месеца му изпратих Гранд Витара, къса, бензин, '05-а. Няма ръжда, ама да видим докога. Засега е супер доволен.
            Аз лично съм ги карал и двете само лятото, предимно асфалт. Не мога да преценя, кое ще е по-проходимо в тежък офроуд. На първо четене Пинина е каточели по-шосеен и по-дамски. Витарата е по-масивна и мнооооого друса, дори и на асфалт.
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

            Коментар


            • #7
              Бавни и народна подръжка Терано 2.7 дизел ама гният като за добър ден

              Нещо от Южна Италия евентуално....

              А за Вълчия Камик бавни скорости не трябват, евентуално малко по агресивни гуми ако е лизгаво само
              Land Rover Discovery II, V8 4.0
              VW Golf VI variant
              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

              Коментар


              • #8
                Чероки, аз не бих взел след 2000та година, колкото по-ново толкова повече електроники, датчици, компютри, мозъци = сложни, скъпи и трудно отстраними проблеми.

                Аз минах по-твоя път преди време и точно с твоя бюджет, истината е, че каквото и да вземеш ще е с много компромиси, за тия парици, за това ако може от познат човек, та малко или много да знаеш какво вземаш.

                От друга страна, ако излезеш на пазара, каквото ти хареса най-много това ще е, но с уговорката джипа да бъде проверен от човек който знае какво и как да гледа защото има неща, които и с тел и изолирбанд се оправят но има неща за които разходите са с няколко нули... дюзи примерно, муфи, глави и т.н.
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #9
                  Щом ще се ползва и от приятелката ти, търси това което на нея й харесва отвън и отвътре, защото рискуваш да си назад с 6000 лева, а тя да не иска да пипне джипката и с пръчка. Или я убеди, че харесва това което на теб ти е на сърце.
                  За всичките тези кубчета е изписано много тук, мястото е супер полезно. Ако не ти върви с търсачката (аз читава форумна търсачка не познавам), пробвай през Гугъл с марката и модела (може и годината) и после сложи едно "мнения". Този форум е в рамките на първата страница резултати, винаги.
                  Иначе от прочетеното от мен до тук, тук - пинин не става, гние и има проблеми с газирането, ако не е читаво направено (много информация има в Мицубиши форума); късно Терано бензин съм виждал само Форд Маверик, ама беше олеле на снимката даже; за корандо, с този външен вид, се изисква особена психическа нагласа, ама хората ги карат - все пак специално него го покажи на приятелката преди да дадеш пари. За другите нямам никакво мнение и наблюдение, лично или форумно; за черока обаче тук има чудовищно количество информация и мнения, та за него може да се ориентираш най-лесно в ситуацията.
                  Помисли и върху бюджета, ако 6 е за всичко - машина и обслужване, цената на джипа ти пада минимум с 1000 лева, за да останат за минимум обслужване, а в момента цените пълзят нагоре, особено след 2-3 медийни репортажа как старата кола му е майката в кризата (пропускайки че първоначалният репортаж май е от САЩ, а там има и старо, и читаво, предполагам), сега бая народ ще реши, че седи върху златната кокошка и ще напускат ръждилници по 5-6 х. лева.
                  Успех с покупката, ще ми е интересно да споделиш какво си избрал.

                  Коментар


                  • #10
                    Към Пинина прибави и Паджеро 2, като бензин трудно ще намериш. При Тераното също.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от DDt_85 Преглед на мнение
                      Щом ще се ползва и от приятелката ти, търси това което на нея й харесва отвън и отвътре, защото рискуваш да си назад с 6000 лева, а тя да не иска да пипне джипката и с пръчка. Или я убеди, че харесва това което на теб ти е на сърце.
                      За всичките тези кубчета е изписано много тук, мястото е супер полезно. Ако не ти върви с търсачката (аз читава форумна търсачка не познавам), пробвай през Гугъл с марката и модела (може и годината) и после сложи едно "мнения". Този форум е в рамките на първата страница резултати, винаги.
                      Иначе от прочетеното от мен до тук, тук - пинин не става, гние и има проблеми с газирането, ако не е читаво направено (много информация има в Мицубиши форума); късно Терано бензин съм виждал само Форд Маверик, ама беше олеле на снимката даже; за корандо, с този външен вид, се изисква особена психическа нагласа, ама хората ги карат - все пак специално него го покажи на приятелката преди да дадеш пари. За другите нямам никакво мнение и наблюдение, лично или форумно; за черока обаче тук има чудовищно количество информация и мнения, та за него може да се ориентираш най-лесно в ситуацията.
                      Помисли и върху бюджета, ако 6 е за всичко - машина и обслужване, цената на джипа ти пада минимум с 1000 лева, за да останат за минимум обслужване, а в момента цените пълзят нагоре, особено след 2-3 медийни репортажа как старата кола му е майката в кризата (пропускайки че първоначалният репортаж май е от САЩ, а там има и старо, и читаво, предполагам), сега бая народ ще реши, че седи върху златната кокошка и ще напускат ръждилници по 5-6 х. лева.
                      Успех с покупката, ще ми е интересно да споделиш какво си избрал.
                      Хахаха първоначалния план беше за Патфаиндър, ама приятелката даде идеята да взема по сара джипка и 2мата обичаме да ходим по планините и идеята на това е по скоро играчка с която да си ходим на къмпинг по нова кола за града има, към списъка бих добавил и КИА Спортидж 1ва генерация 2.0 бензин гледам, че добри мненяи има, не знам до колко гние обаче от към механика аз и сега карам Хюндай знам че там е здраво много. Санга също така на външен става малък е, идеята е хем да ходим по чукарите с тва хем да я покара тя в града докато се научи без мен да ме е яд, че ми е одрала новата кола ....

                      Коментар


                      • #12
                        Кията само Пенчо я харесва )))
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Xaress Преглед на мнение
                          ...приятелката даде идеята да взема по сара джипка и 2мата обичаме да ходим по планините и идеята на това е по скоро играчка с която да си ходим на къмпинг по нова кола за града има....
                          Щастлив човек, аз съм в позицията да убеждавам и още сме на етап гледане на снимки. Щом е така, значи може да си вземете и корандо ) даже има едно дизелово със сервизна история, уж, но е близо до горната граница на бюджета.
                          Моят съвет - дай си малко време (ама не 1 година като мен), прочети (малко, че иначе няма угодия) тук и после си купи каквото ти грабне окото.
                          И, накрая, се похвали, че да мотивираш и другите търсещи да действат.



                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Xaress Преглед на мнение
                            Здравейте,

                            Искам да се допитам до мнението на хората с повече опит в това хоби наречено офроуд. Търся дижпка къса кабина ...
                            ...
                            Паджеро пинин - къса база..., за предпочитане бензин на газ. Като изискване имам да е с добър просвет. Да има бавни, що годе народна поддръжка. Моля да дадете съвети . Предварително благодаря.
                            Имам М.П.Пинин 1,8 (120 кс) със супер-селект и LSD на задния диф, от 6 години. По-проходима кола от нея не съм карал. Сравнявам я с Land Rover series III, Лада Нива 1.7 (2 бр.), Land Rover Disco II (3 бр.) и Range Rover sport. Там, където се провира тоя дребният, малко коли може да минат. При свалени седалки побира багаж колкото Диското - вътрешният обем е по-голям от външния! Проблемът на тия коли е, че най-младите са на 16-17 години.

                            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                            Коментар


                            • #15
                              Ръждите са основното. Гледа се на канал или подемник - отдолу. Задължително да НЕ Е "обработвана" и боядисвана, а да си е с оригиналната боя отдолу. Трудно се намира, но не е невъзможно.

                              Най-здраво и разпространено е Терано, но 2.7 ТДИ мотора 125 к.с. (приготви се за разход 10-12/100 нафта) Бензинови мно-о-ого рядко изпадат. Аз си намерих дизелово без ръжди, но след 6 месеца обикаляне и търсене.

                              Гранд Витара ... късите бази се намират с 1,6 и 2.0 бензинови мотори. Не са лоши, особено след леко повдигане.

                              Кия Спортидж - карах такава дълга база 4 години. За мен е много добре измислена и оразмерена джипка, със здраво и дебело шаси и сравнително евтини части. Но често пукат глави бензиновите. По моргите глави няма!!! На моята сменях глава.

                              Чероки къса база няма.

                              Пинин съм виждал повдигнато и направено. Леко е, което много спомага за проходимостта. Но повечето са GDI с директно впръскване и там не става на газ. Май напоследък ги правят, но цената на уредбата не е хич приятна. По-рядко изпадат 1,8 MPI, които стават на газ. Виждал съм сериозно изгнили.
                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар


                              • BatGeorgeone
                                BatGeorgeone коментира
                                Редактиране на коментар
                                Има двуврати Черокита, като това май се брои за къса база

                              • bullet_pk
                                bullet_pk коментира
                                Редактиране на коментар
                                Колесна база означава междуосие. На Чероки XJ междуосието е еднакво и при 3 и при 5 врати. Така, че базата е една и съща. Същото е и при Терано/Патфайндър 1

                              • nissan_1978
                                nissan_1978 коментира
                                Редактиране на коментар
                                Ама едно чероки xj независимо 3 или 5 врато е малко по дълго (10гина см) от къса база терано 2, та го броим за къс джип.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X