След 20 години в чужбина се наложи да се завърна в татковината. В Америка и Европа ползвах само Uber, рентал и car sharing защото икономически беше безмислено да се влагат средства в собствена кола която трябва да се поддържа, плюс скъпи застраховки, гараж и влагане на на пари които намаляват поради амортизацията. В БГ освен Spark не открих добър car sharing а и Spark предлага само електрически коли (за съжаление инфраструктурата за ел.коли още не е добре развита в БГ,).
Така се замислих дали да не си взема 4x4 , което хем да е сравнително приятно за каране по асфалт ( да не се усещат дупки и лежащи полицай) хем да става за черни планински пътища като да кажем в Централен Балкан ( с. Тъжа до х. Триглав или черен път до връх Ботев и подобни).
Wrangler ми се изглежда overkill за мойте нужди а Land cruiser Prado е със двигател от тротинетка та исках да запитам форума има ли някой впечатление от Renegade Trail hawk? ПС Мислех и за Duster (4x4), Kadjar ( 4x4) или новия Captur ( 4x4 за съжаление няма в Европа само в Русия).
ППС бюджет до 25к€
Така се замислих дали да не си взема 4x4 , което хем да е сравнително приятно за каране по асфалт ( да не се усещат дупки и лежащи полицай) хем да става за черни планински пътища като да кажем в Централен Балкан ( с. Тъжа до х. Триглав или черен път до връх Ботев и подобни).
Wrangler ми се изглежда overkill за мойте нужди а Land cruiser Prado е със двигател от тротинетка та исках да запитам форума има ли някой впечатление от Renegade Trail hawk? ПС Мислех и за Duster (4x4), Kadjar ( 4x4) или новия Captur ( 4x4 за съжаление няма в Европа само в Русия).
ППС бюджет до 25к€
Коментар