Здравейте колеги обмислям закупуване на Jeep Wrangler след 2007, но се чудя бензин или дизел, кажете кои са по надежни?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Wrangler след 2007 бензин или дизел?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнениеАбе как дизелов Вранглер...ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Който имаше дизелов Wrangler в този форум (трима участника), побърза да се отърве от него или обмисляше смяна на двигателя, но не сподели какво е станало по-нататък.
3,6 Pentastar е по-модерният двигател. Един известен участник си купи такъв, но не влиза вече във форума. 3,8 правели проблеми със слабата АСК 42RLE. Иначе като двигател, освен, че похарчват повече, не съм попадал на оплаквания. Има и една пародийна версия с нещо около 2,0 л. или по-малко, с турбо на "Фиат", като мине големият "Unlimited" покрай тебе, отзад стърчи вместо ауспух едно котешко пишле и от него се чува "пър-пър-пър", все едно врабец пърха с крила.
"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
- 1 like
Коментар
-
Виж повечето JK & JKU Вранглеги във форума, всички реват та се късат, моят е на почти 300 хиляди КМ и по двигателя само два сензора за налягане на маслото съм сменил и два гумени маркуча.
Бензина е по-пъргав и приятен за каране градско, ама за разхода не питай, че се чува силен плач, натоварен и за дълъг път, дизела е супер, за офоруд според мен също, защото има сила и то много в ниските и нещата се случват добре на много по-ниски обороти.
Минус на 2.8ЦРД е емисиите, в Англия имам камион 6 литра дизел и плащам данък за него около 150 кинта годишно, за Сахарата 2.8 Дизел с Евро 4 плащам около 600 кинта годишно, 4литра бензин жената плаща около 200кинта годишно.
Другия минус е, че сменям масло на 8 хиляди КМ, бензините май ги карат с "вечно" масло и сменят на 15-20 000км.
Друг минус пак заради емисиите е, че някой гадни големи градове не пускат дизели вътре, и без това само джендъри туристи искат да ходят там но все пак си е неудобство.
В родината може би най-кофти с дизелите е факта, че който си ги пази трябва да зарежда само скъпия дизел в ОМВ или Лукоийл всичкото друго дизел е меко-казано коктел Карашик а ла Марешки, по моя скромен опит.
-
Ясно ама неказахте читави ли са им двигателите на тия джипки, аз до сега съм карал vw, мерцедес и тойота и нямам никакви наблюдения за двигателите който джиип ползват
Коментар
-
Няма впечатления май от 3,8 и 3,6 л. бензинови двигатели.
По принцип все си цитирам един германец от някакво ТВ-предаване, който заяви: "Jeep не е кола! Поне това, което в Европа си представяме като кола!".
Разходът изглежда безумен на фона на европейските дизеларки или малолитражни бензинки. Като "малолитражни" = всичко, което е до 3 литра обем вкл.
Удоволствието, а и безпроблемността обаче, "нямат аналог" както е модерно да се казва.
Моите впечатления обаче са от по-стари крайслерови двигатели - 3,7 Powertech и 5,7 Hemi.
-
-
предвид качествата на новите дизелови двигатели (след 2005-2006г) винаги бих предпочел американски бензин. кофтито е че ще трябва газ ако се търси поносим разход на гориво, а не обичам никак газта.
но реално трябва да си прецениш за какво ще ползваш вранглера, да определиш горе долу колко ще го караш и т.н., 2.8 вм мотора не лош избор, но все пак си е дизел...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар