Здравейте момци!
От заглавието не става много ясно какво търся, но е трудно, когато и аз не знам, а уж не съм съвсем лаик с колите...
Сегашния ми превоз е БМВ 7ца 2012та само на задно - крайно непрактичен коптор, но си има и предимствата, та не ми се разделя с него. От време на време с жената ходим на къмпинг, палатки, разходки и се налага да го вкарвам по разни пътища, за които хич не е мислен. След последното къмпингуване имаше кал и по тавана, та го зарязах и нагоре пеша... 3 курса докато замъкнем целия катун.
Жена ми има книжка, но не кара. Ще й се наложи скоро, та гледам да ударя с един куршум два заека - втора кола на която хем тя да се учи и да свиква, хем да не досъсипвам сегашната. А и да имам план Б за зимата... причините са ясни - бмв на задно.
Бюджетът е силно разтеглив. 6-7, ако нещо наистина си струва може и нагоре, но за кола, която ще се дере, блъска и жули - едва ли има смисъл.
Офроудът ще е доста лек и всеки СУВ във сток вид би се справил дори и с асфалтови гуми.
Автоматикът е задължителен.
За момента разглеждам Гранд черокита и май клоня на там, 2.7 или 4.7 - каквото излезе.
Заглеждам също Волва ХС90, но ми изглежда доста по-пикливо като джип, макар че сигурно и то ще върши работа. Доста предубеден съм към 4х4 системите тип халдекс.
Отворен съм и към други варианти, де. Стига да не е съвсем грозно на външен вид, понеже в повечето случаи ще го кара жената.
Една от идеите е при въпросните излети да не се занимаваме повече с палатки, тъй като дори и в лек дъжд е отвратително, та надуваемият матрак, който надуваме в палатката да надуем в джипа при легнали седалки.
В никои от изброените два модела не съм бутал седалките и не знам дали подът става за такова нещо, но ако дължината е достатъчна, едва ли би било проблем. Ако подът е равен - идеално, ако ли не - ще изрежа някаква плоскост, която в ниската част ще е на трупчета докато се изравни нивелира.
Въпросите ми са основно към тези два модела, но съм отворен и към други предложения.
Благодаря предварително!
От заглавието не става много ясно какво търся, но е трудно, когато и аз не знам, а уж не съм съвсем лаик с колите...
Сегашния ми превоз е БМВ 7ца 2012та само на задно - крайно непрактичен коптор, но си има и предимствата, та не ми се разделя с него. От време на време с жената ходим на къмпинг, палатки, разходки и се налага да го вкарвам по разни пътища, за които хич не е мислен. След последното къмпингуване имаше кал и по тавана, та го зарязах и нагоре пеша... 3 курса докато замъкнем целия катун.
Жена ми има книжка, но не кара. Ще й се наложи скоро, та гледам да ударя с един куршум два заека - втора кола на която хем тя да се учи и да свиква, хем да не досъсипвам сегашната. А и да имам план Б за зимата... причините са ясни - бмв на задно.
Бюджетът е силно разтеглив. 6-7, ако нещо наистина си струва може и нагоре, но за кола, която ще се дере, блъска и жули - едва ли има смисъл.
Офроудът ще е доста лек и всеки СУВ във сток вид би се справил дори и с асфалтови гуми.
Автоматикът е задължителен.
За момента разглеждам Гранд черокита и май клоня на там, 2.7 или 4.7 - каквото излезе.
Заглеждам също Волва ХС90, но ми изглежда доста по-пикливо като джип, макар че сигурно и то ще върши работа. Доста предубеден съм към 4х4 системите тип халдекс.
Отворен съм и към други варианти, де. Стига да не е съвсем грозно на външен вид, понеже в повечето случаи ще го кара жената.
Една от идеите е при въпросните излети да не се занимаваме повече с палатки, тъй като дори и в лек дъжд е отвратително, та надуваемият матрак, който надуваме в палатката да надуем в джипа при легнали седалки.
В никои от изброените два модела не съм бутал седалките и не знам дали подът става за такова нещо, но ако дължината е достатъчна, едва ли би било проблем. Ако подът е равен - идеално, ако ли не - ще изрежа някаква плоскост, която в ниската част ще е на трупчета докато се изравни нивелира.
Въпросите ми са основно към тези два модела, но съм отворен и към други предложения.
Благодаря предварително!
Коментар