Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 3 3.2Did или нещо подобно.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero 3 3.2Did или нещо подобно.

    Здравейте, все още не мога да ви нареча колеги, защото съм с едно свалено сивиче от 95 (наборка),обаче се надявам скоро да станем колеги!

    Ходих 1 път на палатки за 2 дена, и се зарибих супер много по off road-a. Аз и преди си бях но само да гледам, друго е да се возиж или да караш. От месец и малко всеки ден чета из нета, из форуми, българки, австралийски, клипове от YouTube и какво ли не други. Много ми харесва това Pajero 3 на външен вид и от вътре, затова съм се спрял и на него. На скоро беше пусната подобна тема но не ми помогна много. Всеки си търси за различна цел и не помогнаха много другите теми. Мисля че му знам 99% от болежките, на тоз 3.2 с директно впръскване. Мразя дизел, от както бях на 10 така да се каже, никоге не съм харесвал дизела. Но за 2-3тона "камион", и наложително и се примирих че бензин трудно.

    Попринцип търся нещо с 5 врати, да има сравнително голям багажник, за да не се налага да го товаря и отгоре. Ще се използва предимно за събота и неделя, за в града си оставям сивика. Трябва да има климатик или климатроник. Не търся попринцип преди 2000 година, особено преди 1995, от вътре изглеждат като че дизайна е по близък до втората световна война от колкото до 21 век. Кожата не е задължителна но на 100% ще слагам ако няма, не само щото е кожа ми като трябва да влезна в калта да не ми пука после че ще изцапам, отварям вратите и с "пароструйката" миене и готово.

    Харесва ми че това Pajero си идва със всичко от към истинско 4x4. Бързи бавни, централен и заден блокаж, няма да се налага да ги слагам като ъпгрейд. Знам че 3.5 бензина не става на газ а пък 3.8 го няма в европа и само остава проблемния 3.2 с таз помпа. Четох че втора ръка излиза между 1500-2000 да се купи, но има специализиран сервиз Суперскан България, където може да се провери помпата, да се променят стойностите в компютъра ако е в диапазона на допустимото, и ако не, не излизало повече от 1600 до 2000 лева за ремонт. Пак зависи дали може да се поправи. Не мисля че ще минавам над 10 000км на година, та ако тази помпа се поправи и изкара още 100 000км за мен ще е супер, няма да им плача на парите. Търсих и колко струват нови дюзи но не намерих в българия, тъй като помпата управлява всичко дюзите си мисля че са обикновенни, без електроника в тях, просто една тръба. Втора ръка ги намерих за 60 лева бройката, та не вярвам нови да струват повече от 300 лева за една. Та за другите дизели или помпа 500 лева и дюзи по 800-1000 парчето или на pajero-то, скъпа помпа, пък евтини дюзи, накрая цената горе долу еднаква. Знам че дизела в България е бая зле, особено тази година, и затова дизелите имат по чести проблеми.

    Знам че трябва да се смени онзи chain guide на веригата който се намира под капака на клапаните, знам че и с повдигане или тежък off road от задния диференциал искачала една сщипка (извинявам се че не знам точната дума), полуоската изкачала и текло масло от там, но и това се оправя лесно като се смени с по дебела таката. Ще му се слагат и добавките в дизела за уж чистене на дюзи и може би помпата. Разчетох се и за DPF-a, ако се кара често на дълъг път нямало да има проблеми, трябва да си мине регенерацията като му дойде музата.Задължително с оригинално масло. За помпата четох че слагат и втори горивен филтър между този в резевроара и основния, уж да намами тези частици, които дизела разграждал от резервоара. Трябвало да се сменят на 10 000 -15 000 км, уж да се намалят проблемите с помпата. Също и да се измие резервоара или да се смени със пластмасов. Знам че трябва поне 1 път на месец да се покара малко на всичките 2H, 4H, 4HLc, 4LLc за да се раздвижват. Знам и системата за изгорелите газове където ги върти обратно в двигателя, ще се чисти по редовно и така. Знам че е хубаво диференциалите да им се сменя маслото на всеки 10 000 - 15 000 км. Знам и на ръчките че ако ще влизам във вода трябва да сложа удължител на отдушника че влизало вода.

    А за таз помпа имало вариант да се вземе механичната от pajero 2, който е с 4M40 мотор. Ставало за 10 часа смяната но трябва да се сменят един куп други неща. Ако наистина оригиналната помпа ще издържи 100 000км май не си заслужава да се занимавам да го правя.

    Знам как да проверя дали 4x4 системите работят. Знам как да тествам и основното дали имап проблем с помпата. Знам горе долу как да разбера дали веригата е за смяна, другото е основно за всички коли, да се провери маслото за пияна/водни остатъци, да се провери антифриза дали няма масло в него, да се напопмат спирачките да се види дали ще измрънка че има проблем с abs-а. Да се провери за чукане при ряско тръгване отзад или под шофьоря.

    Вече разглеждах и какви модификаций ще му правя лека по лека, ще му взема желязни джанти и ще мина от 265/70/16 на 265/75/16. или от 30.6 инча на 31.6 инча (но кумите са от към по агресивните all terrain и ще стане 32 ична), които се побират без модификации. Ще го вдигам, предполагам със kit от old man emu 30мм/40мм отпред/отзад. Гледах и за защита от долу, както и броня с лебедка и какви ли не други неща. Има сервиз до Пловдив който се хвали с offroad оборудване на джипки. Колата ще е ползвам предимно да обикалям България с нея, и да се ходи на много недостъпни места за повечето хора (след подобренията които смятам да правя).

    От към бюджет имах като идея 7500-8000 макс за колата, и после може би 2000 до 3000 за първоначално обслужване. Мога да отделям до ~500лв всеки месец за обслужване, като скоро чакам повишение та това може да се вдигне до 800лв. Задължително ще прекарам колата през на mitsubishi сервиза за преглед.

    Не търся AWD джипки като Discovery 2 (макар че работи много добре от това което съм видял), Grand Cherokee и други. Не искам да се занимавам да слагам ръчни блокажи. Гледах и за Nissan Patrol Y61, но не съм задълбочавал пък и малко не се продават много. От това което прочетох до някъде болежките като пари излизат колкото помпата на pajer-то. Land cruiser-ите и старите са извън моите възможности. Гледах и Grand Vitara, ама с тоз малък багажник се отказах от тях. Като гледам освен Pajero-то другите не идват с централен блокаж. Някой идват със заден.
    Тези със LSD, визкозни муфи, тези където traction control-a и използва ABS да задържа гумата без сцепление (поне отзад), за да накара диференциала да предаде мощноста на другата гума много не ме интересуват.

    Както и в другите скорошни теми в "Какъв джеп да си купя", и аз съм отчаян. Знам че парите са малко за това което искам, но това е само за първоначното купуване, предпочитам да взема нещо строшено и да му сменя частите аз, така ще знам че карам нещо ново, а не да взема нещо по скъпо уж гледано и да се окаже същия кашон.

    Опитайте се да ме разубедите. Не мога да взема сам решение. Много се чудя да не изчакам ли 2-3 месеца и да се замисля за Pajero 4. Бензиновите в момента под 16 000 не намирам, та май пак ще е със същия мотор 3.2 дизел, уж common rail по малко проблеми, ама кой знае. Много съм се зарибил, знам че няма да е евтино, просто не знам какво да правя. Надявам се някой да успее да ме угрее.

    Ако някой е от Пловдив, може да се видим на кафе да ми обясни по подробно.

    Благодаря на всички които прочетоха всичко по горе и че не са заспали.
    Благодаря и на всички които отделят от времето си за такива объркани като мен да им отговарят.

    100% съм пропуснал нещо да добавя.

  • #2
    Първоначално публикуван от Quetzalcoalt Преглед на мнение
    Знам че парите са малко за това което искам, но това е само за първоначното купуване, предпочитам да взема нещо строшено и да му сменя частите аз, така ще знам че карам нещо ново
    Това не работи. Ще налееш много пари и пак ще караш нещо строшено.
    Последно редактирано от MoridinBG; 01-09-20, 16:28.

    Коментар


    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      +1000 По-хубаво от поддържана и гледана кола е САМО НОВА такава. От един определен момент когато я изпуснеш почва лавинообразен процес и няма вкарване в пътя!

  • #3
    Доколкото съм чел, съединител комплект също му е доста неприятна цена на тоя модел.
    С пари и мерак вероятно може да стане, но със сигурност има модели, с които ще е по-лесно и по-евтино.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • Quetzalcoalt
      Quetzalcoalt коментира
      Редактиране на коментар
      Комплект съединител на exedy е 720лева. Ако маховика е в добро състояние може да не се сменя. Иначе да, още 2 хилки и за маховик. Няма как да се знае колко трае един маховик, щото зависи от карането, особено ако има постоянно приплъзване. Надявам се че като взема колата, няма да се наложи да рециклирам помпа и да сменям съединител + маховик по едно и също време. Даже се надявам с тези пробрлеми да не се сблъскам поне 4-6 месеца след покупката. Ако станат на веждъж ще съм най-големия карък За помпата ще си оговоря час да отида до посоченият сервиз да и направят една проверка.
      Помпата умирала без предупреждение, но за съединителя се осеща като му дойде времето, може да се минат още няколко стотин ако не и 2-3 хиляди км преди вече да е задължително. Като се има на впредвит максимум 2 излизания за месец по средно да кажеш 200-300 км на излизане ще има време да съберя пари за поправката му. Пък след смятана забравям за него.
      За съжаление не можело и да се мина на обикновен маховик, щото тресяло и после пък проблеми със скоростната ще има.

      Като спомена за маховика, как мога да разбера дали не са го преправяли нещо ? То хубаво трябва да претрисва. Не съм карал дизел до сега, особено със двоен маховик, особено и ако е преработван.

      Аз съм се подготвил да заделям по 500-800 лева всеки месец за точно такива моменти (все още нямам приятелка та мога да си го позволя), като стане, сменям и потеглям. Не ми е пробрем и колата да не се кара месец - два докато не се оправи, ще си оставя сикива за из града.

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Ти си знаеш как да си харчиш парите, но някой ден може да съжаляваш, че си дал толкова пари, които никога няма да ти се върнат. Мерак и трудолюбие са хубави неща, може и да ти стане стимул да изкарваш още повече(дай Боже). Но малко повечко предварително мислене, четене, и изучаване и на други модели, може да ти е доста от полза.
      Има нещо, което е почти аксиома - човек много рядко си уцелва най-подходящия джип от първия път. А ти се хвърляш на модел известен с доста негативи, и си готов да наливаш доста пари. Според мен, вземи на първо време нещо по-евтино и здраво, и междувременно проучвай всичко останало. Така ще можеш да избереш нещо много по-читаво, но вече с друг акъл и други очи. Не е случайно, че има модели, които си запазват, и даже увеличават цените в днешно време. А с твоя мерак, и готовност да влагаш, си заслужава да вземеш такъв модел, или ако не стигнеш до там, поне да не трошиш излишно много пари по коли, които накрая никой няма да оцени правилно.
      Отделно, с опита ще знаеш и какво съотношение на проходимост и комфорт е за теб.
      Въобще, бих те посъветвал да не бързаш, а хубаво проучи и премисли нещата.

    • Quetzalcoalt
      Quetzalcoalt коментира
      Редактиране на коментар
      Затова реших да пиша. За да ме разубедите .
      Загледал съм се и към nissan patrol, към Y61 версията. 3.0 дизела гърмял гарнитура до 2001-2002 след това нямало проблеми. Само че в бг се броят на пръсти, въобще всичките, бензин, дизел само 1 страница са. Има един от 2004 но е бая извън бюджета.
      Land cruiser-ите, има 2-3 с 3.0 дизели около 12 000 -13 000 лева, но това ми се струва малко ниска цена. Четене и така.
      Не очаквам извън България да намеря нещо по прилично. Нямам и приятели които да са взимали, да ми кажат каква е процедурата. Но и там е божа работа.
      Мерси много за коментарите cecoa1

  • #4
    А за терано 27 тди/3.0 тди какво мислиш, като ти чета целите едно дълго 3. 0 ще ти е супер.
    Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

    Коментар


    • Quetzalcoalt
      Quetzalcoalt коментира
      Редактиране на коментар
      Малко е грознично отпред но едни bull bar ще го скрием, върте го бива, идват с климатик, багажника изгежда голям, търся да видя от какви проблеми се оплаква хората. Видях че е part time 4wd, чел съм само как работи но не и сравнявал, ако раздатката "блокира" 50/50 с един ръчен заден блокаж става като pajero-то, трябва да видя какви цени вървят ръчните задни блокажи за този автомобил. Видях че е с цял мост отзад. Не намирам много "клипчета" за 3.0 версия как се справя в по сложни терени. За сега ще почета още малко и ще пиша пак. Определено ще е 3.0 ако реша да взимам.

    • nissan_1978
      nissan_1978 коментира
      Редактиране на коментар
      Значи терано тройките ги плюят много в тоя форум, били дефектни незнам си какво си. Аз карам 2 броя късо и дълго. Късото го имам от 12 години за тия години нищо сериозно не съм му правил, нито дюзи, нито двигател. Горивната система е VP44 малко е капризен към качеството н горивото и иска по честа смяна на масло примерно на 8000км (то зависи и от маслото). Слаби са на предница (накрайници, биалетки паразитен хебел) но аз това с хебела съм го излекувал сложих му кормлина кутия от десен волан вместо хебел и от 2015 съм забравил за разбит хебел. Някой терана имат проблем с ръждата, почват да гният лошо под задната седалка над резервоара. Иначе 3. 0 е мощен мотор носи си перфектно купето на път (Мойте редовно се карат със 160 170и си държи), в гората също не съм имал недостиг на мощност. Разхода ми е от 8 на дълго с до 120 до към 13 на дълго ама с газ на пределла. В гората ми гори колко му сипа.

    • mikivt
      mikivt коментира
      Редактиране на коментар
      Като оставим настрана задния блокаж, панчаревото е супер селект. Можеш да си го търкаляш и само на задно, ако ти скимне включваш и фул тайм. Нисаните такива хитрини нямат, а те на асфалт са си готини.

  • #5
    Читаво Pajero 4 за под 20 бинки забрави. С тройките как стои въпроса не знам. Четворките дизел са и common rail, та няма драма с помпата поне. Как са дюзите не знам.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • Quetzalcoalt
      Quetzalcoalt коментира
      Редактиране на коментар
      Вчера ги разглеждах какви цени вървят, повечето са под 18-19 хиляди. Да има 2-3 които са 26 хиляди. Особено тези след 2009-2010 под под 19 няма.
      Първите модели и те били със демферен съединител, тези след 2010 били със обикновеният маховик. Не мога да намеря основните части какви пари вървят в България. Има една горивна помпа на Denso която e 6 хилки, голямо уф. Ще чета още и ще дойде със още 1 стена от текст.

  • #6
    Ама гледал си гина картинка, или на живо? Щото често разликите са драстични.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      Често ?!
      99,9% от случаите картинката е просто умопомрачителна.
      Моето виждане е, че колата е преходни имущество, по възможност ДВИЖИМО , така че най-важното е да се придържаш към последното! Щото много от автомор... ъЪъъ такова автокъщите продават отпадъци на по 500к. км + с "редовна" италЯнска подрЪжка....

    • Quetzalcoalt
      Quetzalcoalt коментира
      Редактиране на коментар
      Гледал съм ги на картинка само. Но Pajero 4 си ми е извън бюджета, така че сигурно няма да ходя да гледам на живо.
      Чувал съм че от автосалоните взимат какви ли не боклуци от германия и италия, някой урадени, украсяват ги хвърлят въдицата, някой да се хване. Уж нали от италия нямат ръджа, но пък италианците ги хвалим че не си ги потдържат.
      Ако взема от частно лице, пак няма гаранция, може да изгежда перфекто колата, да няма ръжди, да не лопа и тропа и като е взема след 1 седмица да и "паднат гумите". Хубавото е че поне ако е регистрирана ще мога да е закарам до на митсубиши сервиза за обстоен преглед. От салон ще ми трябва платформа, може да не се съгласят + регистрацията също трябва да влене в цената.
      В Пловдив съм загледал 2. Този уикенд ще ходя да гледам.
      Все пак още не съм сядал в нито един от изпроените джипки.

      Разходи няма как да няма, всеки джип, нов, стар, реликва, иска си подръжка, всеки има плюсове и минуси, накрая цената горе долу излиза еднаква. Не са 1400 кила седанчета, които само по асфалт се карат, като се избягва магистралата за към Стара Загора.

  • #7
    Аз ми е интересно, защо след като още нямаш никакъв опит в гората и балканите, държиш на блокажи ?
    Споменаваш и за лебетки, окачвания и т. н....
    За да имаш нужда от тези неща според мен, най-малкото трябва да имаш известен опит в карането на возило извън пътя, да знаеш възможностите му, да знаеш къде караш и къде още искаш да караш !
    Вземи си някакво Жипче, покарай, виж кое как къде кво и чак тогава като ти се изясни концепцията, действай по-мащабно !
    В противен случай рискуваш да загубиш пари, може би и много пари, а и друго се сетих, в момента казваш нямаш приятелка, ама утре ще имаш. Та жената и джипката си искат разходи.

    П. П. То стана малко кат у Бг мамата, ама карай...
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #8
      В началото, точно след като изкарах книжка бях залитнал и аз по този път, само че не с джип, а с нещо шосейно. Викам си, нямам приятелка, работя, взимам някой лев, ще си купя нещо вървящо, да се изкефя, пък счупи ли се нещо, все ще съм събрал пари да го оправя. Взех (марката и модела нямат значение, говоря принципно) и макар че за времето, за което карах колата нямаше нищо съществено, мисля, че е излишно да казвам, че така и не събрах накуп достатъчно пари, че да успея да сменя комплект съединител и маховик примерно или нещо друго сериозно като разход. Само гумите бяха близо 1000 лева, обслужване още 1000, разход от 10-12 градско, гражданска, каско и т.н., а тези разходи си вървят постоянно и не питат този месец има ли друго. Та мисълта ми е, че гледайки от сегашната камбанария, макар че взимам горе долу 3 пъти и отгоре повече пари от тогава, никога не бих залитнал отново натам. Да, готино е да притежаваш мечтаната машина, но това не е най-важното и е безсмислено да събираш всяка стотинка и да я влагаш, за да движиш нещо, което след X години може и да не става за каране, а цената му ще е наполовина. В този ред на мисли, мисля, че колегите отгоре са прави, вземи нещо евтино, надеждно и просто и провери дали това е твоето хоби. Така и да стане нещо с колата, първо, че частите ще са без пари сравнено с Паджерото, второ че винаги може да я шитнеш без особени загуби за теб. А запалиш ли се, ще имаш достатъчно визия за това какво ти трябва и ще знаеш какво да потърсиш и как да го оборудваш. За нормално бивакуване, всеки джип с читави гуми ще те закара и ще ти върши работа.

      Коментар


      • #9
        Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
        Аз ми е интересно, защо след като още нямаш никакъв опит в гората и балканите, държиш на блокажи ?
        Споменаваш и за лебетки, окачвания и т. н....
        За да имаш нужда от тези неща според мен, най-малкото трябва да имаш известен опит в карането на возило извън пътя, да знаеш възможностите му, да знаеш къде караш и къде още искаш да караш !
        Вземи си някакво Жипче, покарай, виж кое как къде кво и чак тогава като ти се изясни концепцията, действай по-мащабно !
        В противен случай рискуваш да загубиш пари, може би и много пари, а и друго се сетих, в момента казваш нямаш приятелка, ама утре ще имаш. Та жената и джипката си искат разходи.

        П. П. То стана малко кат у Бг мамата, ама карай...
        Опита се придобива. В началото ще търся по леки места, като видя че става прекалено кофти ще се отказвам поне докато не му сложа защита отдолу и лебедта. Защитата да не се притеснявам че ще му направя нещо от долу (+10 точки смелост ) а лебедката, като реша да се правя, да видя дали ще успея да мина някъде, където очевидно няма как, и като заседна, кой ще ме вади ? Да не на всякъде има дървета но все пак. Голям плюс че идва със всички блокажи, инструментите ще ги имам като ми потрябват, а не като отида на 5 места и на 5-те да не мога да изляза щото нямам заден блокаж. Или пък ако от тези където системата я реши я не реши кога да натисне спирачка за свободно въртящата се гума за да излезна. Това Pajero е перфектната платформа за начиещ, поне според мен. Super select-a не знам дали има с какво да се сварни, особено след 2000г джипки. Има много модификаций на пазара. Да с демферен съединител е, ама тя не е единствената такава. Да помпата е специална, но пък дюзите са прости и ефтини. Дали помпа за 500 и дюзи 800 пачрето, или дузи 300 парчето и помпа 1600-2000, донякъде е едно и също. Също не мисля че таз помпа и тоз съединител ще се сменят през 20 000км, то ако беше така, по форумите щеше да е пълно, и от многото оплаквания Mitsubishi ще е трябвало да направят recall. Пък има и късметлий (или лъжат), които са навъртяли по 150-300км без проблеми в нито едно от често срещаните проблеми. Колкото повече чета из форуми, толкова по зле става и се отчайва човек, защото само хора с проблеми основно пишат а не и тези които са нямали такива. Тук там се срещат някой да спомене (chasovnik в една от по старите теми за "какъв джип да си купя").

        Не го взимам за 100% off road. Ще се ходи и до София на гости, и на море до Бургас, и на планина не по черно, зима и лято. Що не и извън България. В момента съм с една свалена хонда сивик от 1995, модел "стани да седна", взех я като завърших гимнацията и още си я карам, за из града става, но за извън по добре не. Тогава мислих за други работи и си ми беше перфекта. Ама пък като завали един сняг, не почистят пред нас, замръзне, станат едни 10см коловози и аз си оставам пред нас. Много е забавно . Един ден ми се наложи да гъртя лед с лопата, само и само да се кача между коловоза докато стигна до централния булевард. Приключения. Да не говорим че легнаите полицаи ги знам всичките къде са в Пловдив, знам от къде мога и къде не мога да мина и с какво скорост. Седнал си на земята по спортно, ама като те заобиколят нормалните коли и вече не виждаш никъде нищо. Няма да го забравя този автомобил.

        Ходихме с приятели на палатки на студен гладенец, 4 часа търсихме как да стигнем до езерото, само черни пътища и то най обикновенни, но малко да е хлътнало едната страна и с на приятелите колите не става, не искат да минават като има 1-2 10см камъка и само се въртим.
        Има място къде да трупам бъгаж за 2-3 пък що не и 4 дена на палатки.
        Както каза за приятелката, вярно е, и там търсим някой по "читава" и разходите по колата ще паднат. Пък и този модел е 7 местен, не дай си боже ми се паднат тризнаци, ще има къде да ги возя. Не виждам смисъл да обслужвам 2 коли, една за изпът и в града, и една само за кеф ти в гората да не ти пука къде какво и така.

        В началото няма да се правят модификации и няма да се ходи на тежки терени, но лека по лека ще я правя супер герой и ще е се ходи на все по трудни терени докато и ще и намеря какво може (и аз като шофер).

        Иначе като почнах да чета подробно за off road, бях се спрял на Subaru outback, после минах на forester. Накрая хванах един от Автралия, има какви ли не уроци, разлика между ръчка и автомат, различните AWD и 4WD системи. Модификаций, гуми, налягането в гумите кога и къде. Блокажи със и без с примери. Пък и се нагледах на приключенски клипове също. Как катерят скали, много се кефя на тоз Defender, как все едно у тях си се движи.

        Бях се спрял и на Discovery 2 TD5. На бензина може да му се сложи газ но заема половината багажник. Няма центранлно за ключване но пък може да се добави лоста. Бая дървено е от вътре, от към ходова част нямало проблеми, само дреболи като бутони на стъкла, перките на климатика/парното. Има страшно много модификаций за него. Изглежда като истински джип (може би щото по nat geo wild в Африка съм ги виджал и са ми са се залепили в главата ) с цели предни и задни мостове. Не ми харесва това че ако гумата е във въздуха трябва яко газ, за да накараш компюръта да е блока за прехвърли мощноста на другата която има сцепление. Ако нещо изпусне, и спреш гумата рязко в една скала и се чупят работи. Затова и не гледам джипки със AWD а с ръчно от 2H на 4H и 4L. Ръчно да се блокирва (макар и с копче да е, то пак помпа натиска пластина ли там квото и в раздатака и диференциалите).

        Малко се онесох, приятно четене

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Хехе, с всички блокажи от завода излизат повечето Мерцедес G-klasse, и някои Тойоти. За други не се сещам. Имаш и преден диф, там Паджерото няма блокаж.
          Освен това, върни се на съвета, че трябва да избистриш концепцията, мислех и аз да ти го пиша.
          Това Паджеро е без отделна рама, и с независимо окачване и на двата моста. Патрол е с цели мостове и отделна рама. Тези много основни разлики, носят различни предимства и недостатъци. Тръгни от принципните неща. Блокажите не са всичко, важни са и ходове на окачването, гуми, клиренс, геометрична проходимост... Лебедка пък се слага по-лесно на джипове с рама, а те имат и други предимства.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Блокажите са по-важни именно когато ходовете не са връхта на сладоледа. Когато са по половин метър и го докараш до там да ти трябва блокаж, често вече си го докарал до момента да ти трябва лебедка.

      • #10
        Ми то точно на Пахерос 3 е копче......под прикритие на лост!

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X