Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vitara/Samurai/Lada Niva

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Vitara/Samurai/Lada Niva

    Здравейте, искам съвет в избора на "джипка". Казусът е следният: Имам вила, досега не сме ходили през зимата, защото не може да стигнем до нея. / Към стотина метра склон- камъчета и пръст. / Но сякаш това не е голям проблем защото има и по-лек заобиколен път, който пак с лека кола няма как да се мине в зимни условия.

    Карам лека кола, която през лятото минава само през заобиколния път с 10, за да не опре / Citroen C5 2010 - като я вдигна няма ядове /.
    Дотук с пояснението за релефа. Иска ми се да купя някакво "оборотно джипче, което да се кара максимиум 1000-2000 километра годишно - само за този път и за риба 4-5 пъти годишн, и разходки в по-планински райони, където лека кола ще задере. В никакъв случай не искам някакъв тежък офф роуд. Възможно най-лайт версията.

    Бюджета не е голям (2000-2200лв) и знам какво ще кажат повечето хора "то за тея пари се тая какво ще вземеш". Да парита са такива, защото на практика автомобола няма да се експлоатира. Спрял съм се на Витара/Самурай или на Лада Нива.

    Дали въобще има вариант да попадна на "по-читава" кола или няма да е голяма разликата. За какво трябва да гледам най-вече при покупката на един от тези автомобили? Коя им е най-страшната болежка?

    Отворен съм за всички марки, които са вдигнати и стига да ми свършат работа - опел frontera и т. н.

  • #2
    Бюджета е...меко казано недостатъчен. Основния проблем на трите е ръждата а при тази цена ще има доста ръжда. За тази цена ще има модели с доста забележки или с проблемни документи.
    Вие решавате. Може да видите също първата КИА Спортидж. Но по-добре помислете дали да не промените бюджета.

    Коментар


    • #3
      За тези пари Голф 2 с рошави гуми.Повдигането му струва стотинки в буквалния смисъл на думата, проходимостта му не е лоша, а за надеждност и устойчивост на ръжда въобще няма смисъл да се прави сравнение с трите изброени по-горе + кията.

      Другият ти вариант е да вземеш фероза, самурай, витара или нива, всичките в период на полуразпад за тези пари и да ги караш докато грохнат.

      Коментар


      • #4
        За тия пари ще вземеш някоя издухана, изтърбушена витара която няма да има по нея не изгнил детайл. С нивата горе долу е същото. Моят съвет е да събереш малко повече пари към 3500 - 4000 и да вземеш някой по-джип като терано, фронтера или галопер, или ти пожелавам късмет да попаднеш на някоя по читава нива.
        Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение
          З Моят съвет е да събереш малко повече пари към 3500 - 4000 и да вземеш някой по-джип като терано, фронтера или галопер, или ти пожелавам късмет да попаднеш на някоя по читава нива.
          Пак няма да се получи за тия пари от тези изброените. Абе парите в джоба и тръгваш наред, което е в най-прилично състояние вземаш. При Фронтери, Теранота и прочие от калибъра се минава на доста по-скъпи разходи като ГО и данък. За никаквото ползване може да е от значение.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #6
            А това с голф 2ката не звучи лош вариант сякаш..., но на пазара в момента не виждам 4х4, което си е проблемно... Няма ли да са някаква рядкост?

            ПП: Благодаря на всички за бързия респонд! Ако има още мнения с удоволствие ще прочета.

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Бързия кво ?

          • #7
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1353.jpeg
Прегледи:502
Размер:556.4 КБ
ID:6638873

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1352.jpeg
Прегледи:498
Размер:649.1 КБ
ID:6638874

            Коментар


            • #8
              Голф 3 Синхро се намират за тия пари, но и те гният зверски. Имат някои специфични и скъпи чаркове обаче...тампоните на заден мост, висящ лагер и карета на кардана. Иначе са здрави и проходими.
              Животът е харизан кон според мен...

              Теди

              Коментар


              • #9
                Нещо каквото и да е с десен волан регистрирано и без фрапиращи ръжди.
                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                VW Golf VI variant
                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                Коментар


                • #10
                  Някой УАЗ за 2 2 и нещо хиляди дали не може да изпадне 😆
                  Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                  Коментар


                  • cnc82
                    cnc82 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ако иазпадне такъв , не съм сигурен дали скоро ще го подкара . И те си държат цени...читав е към 4-5 бона минимум.

                • #11
                  За малко пари - Спортидж1.

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    За малко пари - Спортидж1.


                    За конкретния модел гледай първо чете ли се номера на рамата, под пасажерската седалка е надраскан със струна от цигулка...
                    Животът е харизан кон според мен...

                    Теди

                    Коментар


                    • #13
                      Имам за продаване Кия Спортидж 2.0ТД с маздовия мотор 83к.с. 2000 година, внос от Италия без ръжди по купето и само повърхностни на места по рамата. Номерът допреди месец-два се четеше, защото я мих с водоструйката да проверя.. Ръчни хъбове и ЛСД диф отзад. Документално е изрядна. Преглед до догодина лятото, гражданска на вноски и платен данък. Има и винетка до февруари догодина. Има дребни кусури за оправяне. Търся и 2К. Ако не съм пуснал обява досега, е защото нямам време да се обърна, камо ли да снимам. Колата е в движение и се кара не ежедневно, но редовно.
                      За нуждите на колегата е екстра. На сняг с добри гуми, ми е засрамвала и Ферозата. Вероятно заради ЛСД-то.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • TigerHunter
                        TigerHunter коментира
                        Редактиране на коментар
                        Двоен пост. за триене.

                      • TigerHunter
                        TigerHunter коментира
                        Редактиране на коментар
                        Извинявам се на автора на темата, но евтинйа за придобиване джипка с малки разходи по поддръжка , малък данък и ГО, при тези условия, съм съгласен с Пенчо. На мен, просто ми е трета кола и ми е излишна.

                      • SiD7
                        SiD7 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз се абонирах за твоята тема за Киата. Ако искаш направо там качи снимките.

                    • #14
                      Най-малко гнилата е правилният отговор за мен.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X