Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Galloper или Terrano 2 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Galloper или Terrano 2 ?

    Темата я пускам за приятел. Търси се джип за разходка. Преходи тук там по някой планински черен път. Нищо убийствено тежко, но все пак...
    Освен това за целта ще трябва да може да стигне до мястото за разходка по асфалт Демек ще се кара и на магистрала понякога, макар и бавничко. Ще се пътува с него понякога.
    Обсъждахме, гледахме, мислихме и стигнахме до тези два варианта. Терано 2,7 дизел и Галопер 2.5 99 коня дизел (бензиновите версии не са лош вариант ама бутилката заема място а багажниците са малки).
    Чувствайте се свободни да предложите друго или да ни кажете, че сме тъпи и идеята не е добра. Наздраве на всички!

  • #2
    Добре сте стигнали. И двата варианта са ок. Върпрос на читав екземпляр.
    Grand Cherokee WJ
    Dodge Caliber
    E 430 4-matic-T(S210)
    GLK

    Коментар


    • #3
      Което е с по малкото ръжди от южна страна.

      Тераното са пословични с ръждите си а Галопера има версии без никаква антикорозионна защита.
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
        Което е с по малкото ръжди от южна страна.

        Тераното са пословични с ръждите си а Галопера има версии без никаква антикорозионна защита.
        А как можем да знаем, че не сме попаднали на такава?

        Коментар


        • #5
          И като изключим ръждата за нещо друго трябва ли да се гледа? Говорим типично за моделите. Знам, че 2.7 дизела на Тераното е много здрав, а 2.5 мотора на Галопера всъщност е Мицубиши и май не е проблемен... Окачванията май са ОК. Кажете ако пропускам нещо.
          Разхода май е по-голям при Галопера, защото мотора е леко слаб...

          Коментар


          • #6
            За разхода си прав , Галопера харчи повечко . Освен това е малко по-слаб в сравнение с Терано 2.7 . На асфалт според мен ще пътувате по-бързо с Нисана.
            Оглеждайте се и за двата автомобила и който по-читав намерите , той да е . Както са казали по-нагоре момчетата ръждата е основния проблем. Всичко друго се прави и части бол...
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #7
              Галопера с тоя мотор е много муден, като цяло 2.7 на нисан е по добър от всяка гледна точка. Галопера е по здрав на предница, гнилочи са двата джипа трябва да се внимава. Като вътрешно пространствов късите бази терано е по просторно. Ръждата е най големия бъг и на двете все пак са над 20 годишни батали
              Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

              Коментар


              • #8
                Ако се сещате за друг вариант...може да предложите. На мен не ми идва на ум

                Коментар


                • nissan_1978
                  nissan_1978 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Опел Фронтера се сещам като алтернативен варянт за тия пари.

              • #9
                Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение
                Галопера с тоя мотор е много муден, като цяло 2.7 на нисан е по добър от всяка гледна точка. Галопера е по здрав на предница, гнилочи са двата джипа трябва да се внимава. Като вътрешно пространствов късите бази терано е по просторно. Ръждата е най големия бъг и на двете все пак са над 20 годишни батали
                Ами ще потърсим италиански внос. Поне хубавото е, че двигателите са корави. Не като на моя Теракан

                Коментар


                • #10
                  Защо при такива условия сте се спрели на тези коли? Едно Соренто ще се справи с поставените цели.
                  Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                  Коментар


                  • petrashkov
                    petrashkov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Защото някак не мога да си представя Сорентото на разходка в гората. А и хубаво Соренто ще трябва да е бензиново и ще надвишим доста бюджета.

                • #11
                  "Преходи тук там по някой планински черен път. Нищо убийствено тежко, но все пак..."
                  Явно представата ти за Соренто и това което е Соренто, доста се разминават.На тези условия отговаря напълно.
                  Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                  Коментар


                  • petrashkov
                    petrashkov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Да де....обаче, за да избегнеш дизела трябва да вземеш 3.5 бензин. Около 7000лв е нерегистриран. После имаш газ, обслужване и регистрация. Тамън 9000лв. Тоест с 3500-4000лв над Галопера.

                • #12
                  Фронтера с 2,8тди ще свърши работа.
                  Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                  Ford Fiesta 1.4 Tdci

                  Коментар


                  • nissan_1978
                    nissan_1978 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ако намери, че тия 2.8 с изузу мотора са много редки, а и на цена са подобаващи ако изпадне.

                • #13
                  1 коментар

                  • #10.1

                    petrashkov коментира
                    Днес, 08:20

                    ... и ще надвишим доста бюджета. ...
                  За без пари - турбинирано Муссо. Двигател поне читав, има ги до около 2005-та и са силно недооценени, което сваля драстично цената спрямо "наборите"

                  Последно редактирано от коко келеша; 26-08-20, 10:24.
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • cnc82
                    cnc82 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това Корандо , четох за него за много чести проблеми с включването на предния мост , т.е. не са редки случаите когато имаш само задвижване на задните тракала.

                  • petrashkov
                    petrashkov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Предния мост като на Теракан с вакуумен актуатор ли е?

                  • Juiced
                    Juiced коментира
                    Редактиране на коментар
                    Предполагам,че е като на теракана. Ако е така може да се зацепи постоянно и да му се сложат хъбове, един вид да елиминираме вакумният актуатор. Той не че е скъп ама като не се ползва дава фира. И моят беше така като го купих.

                • #14
                  Противно на Мойте очаквания Мусото излязоха корави джипове, има един прост дървар кара такова турбо дизел лицензен на мерцедес е не знам точно какъв е неговия. Експлоатира го безмилостно сваля по 10 кубика на ден с него, зимата не го спира, вече има вид на кола за скрап, но още го кара. Като поддръжка почти нищо не е барал, скапа хъбовете и той ги завари и стана фултайм и още не е хвърлил раздатка вече 5 месец.
                  Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                  Коментар


                  • #15
                    Към колегите предложили Соренто.
                    За да избегнеш дизела трябва да вземеш 3.5 бензин (2.4 е слаб). Около 7000лв е нерегистриран. После имаш газ, обслужване и регистрация. Тамън 9000лв. Тоест с 2500-4000лв над Галопера. Иначе съм наясно с възможностите му. Никак не е лошо ако не ти е жал да му дереш боята

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X