Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Volvo XC90 с ръчни скорости

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Volvo XC90 с ръчни скорости

    https://m.cars.bg/offer/5eeda33e53caba47f63d1c62

    Здравейте.От доста месеци натед за сефте изкача ХС90 с ръчни скорости.Какво мислите за тази обява?Че ще ходя да го видя.Да не го изпусна.

  • #2
    Седалките са с калъф. А Волво имат здрава кожена тапицерия, Така че вижте какво е състоянието на салона и волана.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #3
      Като всяка "нова" кола от модерната ера - нужна е ОГРОМНА доза късмет на първо време и после всичко останало. Аз пролетта търсих V70 (което е същото но комби на предно) и да ти кажа не успях да намеря читаво с ръчни скорости в целия ценови диапазон от предложения в югозападна българия, разбирай регион Пловдив, Гоце Делчев, Дупница, София... Регион Враца/Монтана не го коментирам като опция изобщо.
      В крайна сметка взех една автомат, на реални 300к. от първи човек. Външно вътрешно е като нова, мотора е на заводската компресия, скоростите...Хмм не обичам автоматиците, но с гиартроника г/д се връзват нещата. Беше на втори ангренаж с оригиналната водна помпа. Моята е дизел Д5 163к.с. Като цяло са надеждни и приятни за шофиране автомобили. Имат децки болежки, но те кои ги нямат. Тези които имат захабен салон и като цяло уморен вид не са на по 200к. км както пише, повярвай ми! Аз проверих една дето бе с теглич и уж г/д стегната изглеждаше. Маховика обаче и беше чао + съединителя. Бързата справка по италианския номер показа,че декември месец миналата година е минала технически преглед на 845хил. км . Сам си прави изводите на колко са останалите...

      Имай предвид, че за бензина има опция твърд маховик + съединител което си е супер. За дизеловите само комплект двумасов маховик и съединител на г/д читава марка е 2К. с отстъпките. Ремонт на кутията е към 2.5к с гаранция. Та нещата са г/д уеднаквени откъм ремонти.

      Останалото е г/д като премиум марките, към които спада и този. Дискове предни + накладки са 400кинта, ангренажен комплект с външен ремък и 2 ролки 600 кинта. Разни тампони и прочее също са скъпички. Но пак казвам, ако автомобила не е над 400к. км, движи се добре, не се виждат очеизвадни проблеми и на диагностика нищо не мрънка риска е премерен!

      Най-дразнещото поне за мен е това, че всяко копче е отделен модул, който е кодиран конкретно към колата и смяната му с втора употреба от обикновен механик е почти невъзможна. Обучението макар и с дилърски софтуер се случва чрез хардуерна намеса по паметите, като ги "занулиш" на фабрини стойности. Което изисква време, знания и апаратура, която напрактика я имат малко хора и още по-малко могат да я ползват грамотно.

      Бензиновите и дизеловите двигатели са пословично здрави, стига да са обслужвани що-годе на време.

      И останалото е късмет, успех и да се похвалиш

      Коментар


      • #4
        Аз мисля,че е някъде на 400-500000 км-изглежда много уморен.Но и цената е прекалено ниска-джамбазите не са толкова глупави.Поне кутията е по-вероятно да е здрава,автоматиците са много рискови и чупливи.Прегледай я в сервиз,ако се съгласят.После потягаш,и караш.При тази цена,дори и няколко хиляди за дооправяне се ядва.Само да не е за реставрация...

        Коментар


        • #5
          Не мисля, че цената е ниска. Дори напротив. Мой приятел през 2018 от Холандия си заприходи Д5 за 2300 евро и си я докара на ход.
          Заради много скъпата поддръжка не държат цена на вторичния пазар.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            Не мисля, че цената е ниска. Дори напротив. Мой приятел през 2018 от Холандия си заприходи Д5 за 2300 евро и си я докара на ход.
            Заради много скъпата поддръжка не държат цена на вторичния пазар.
            Именно!
            А според мен, тези авотмобили рядко са на под 500к. Абстрахирайки се от това, че скоростите са за предпочитане да са ръчни, всичко останало както казах е таралеж в задния двор. Проблеми с електрониката не са рядкост, особено на моделите преди 2004г. А ремонтите са дъълги и с неясен край.

            ​​​Според мен ако е на що годе нормални км. (по моето виждане 300-350к.) и е карана като личен автомобил, а не като намерена на пътя има още живот в нея и то не малко,ако се поддържа с хубави части.
            Въпреки това поддържката е скъпа за нашите стандарти. Къде по-нови автомобили са с по-еФтини чаркове.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
              Бързата справка по италианския номер показа,че декември месец миналата година е минала технически преглед на 845хил. км .

              Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
              Регион Враца/Монтана не го коментирам като опция изобщо.
              Може ли да обясниш защо? Аз доста импулсивно точно там се забих на 250км, не бих повторил.

              Коментар


              • krassitch
                krassitch коментира
                Редактиране на коментар
                Може би колегата мисли,че благоевградските джамбази са по-красиви,по-умни,и... по-честни?

              • I.Stoyanov
                I.Stoyanov коментира
                Редактиране на коментар
                Умен, честен и съвестен ДЖАМБАЗИН - НЯМА!!! Вероятно някъде има някой, но са по-скоро братовчеди с бялата лястовица, отколкото с хората
                Защо не Враца и Монтана ли - ами лични, а и не само наблюдения. Внасят скраб от Австрия и Германия, ама скраб в буквалния смисъл на думата. Чевръсти ръчички ги понакипрят и газ. Е да ама не, след втората зима си флинстоун... Някой работят и с внос от южна италия, но по скоро взимат недвижимото имущество на Италианците, което с подръчни средства правят що-годе движимо.
                Аз купувам 4-та кола то дупница, ами да ви кажа може и да е до късмет, но от там ми се погаждат най-читави.

                Успех, колегата явно го е хванала беганията и още не може да се спре да бяга от видяното, че да пише тук

              • Skorpion_BG
                Skorpion_BG коментира
                Редактиране на коментар
                В Монтана вкарват коли основно от Италия. Е, аз поне така знам. Може и да бъркам.

            • #8
              Това с 500-800000км са малко приказки под шипковия храст:https://www.willhaben.at/iad/myprofi...ticalId=3.Де ги тия с тия км.? Също толко е вярно за колите от Враца и Монтана,сравнени с дупнишките бангии.
              Е това опуснах вчера,едни поляци изпревариха моя приятел с 5 минути.https://www.willhaben.at/iad/gebrauc...c90-401006277/
              Последно редактирано от genadi.tsvetkov; 21-08-20, 19:57.
              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
              Враца

              Коментар


              • #9
                Благодаря за съветите.Наистина е с калъфки.Салона е кожа и не ме кефи много(сигурно за това е с калъфи).То на старо няма как да е уникат ама все пак...Ама бая наплашвате.За това онова.То ако е Х5 илиТуарег сигурно ще се самоубия.Аз Волвото го приемам за по-сносна кола от към поддръжка.И като е ръчка се поуспокоявам.Жял живот съм с ръчни и да чукна на дърво само карам.Веднъж взех пежо 607 автомат и се гръмнах направо проклех живота.Та и за волвата знам,че са олелия автоматите и за това искам ръчна.Не вярвам да е по бирник от Х5 или Туарег.То сега като търкалям една Алфа 147 та за стабилизираща щанга искат 395лв без труда.Не знам.Вън изглежда биващо.Ама бях сложил хикс на юг от Сф.Пежото го взех от Перник,а преднака кола беше от Благоевград,та и правих осн.ремонт.Оказа се закрепена представете си ролки и ремъци били втора ръка бе(това нормално ли е) :-).Та де да знам.Ще го закарам май на диагностика.За вървене върви(то и 607-цата вървеше та гръм)ама....само 100км :-))
                Ще си помисля.Доста добри има ама са автомати.Може би защпто е нез газ,за това е такава цената.Защпто към Враца Монтана има с газ уникат ама автомат на тая цена.Продава се от поне година и май е ясно колко е уникат.
                Последно редактирано от vesko_78; 22-08-20, 12:59.

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от vesko_78 Преглед на мнение
                  Благодаря за съветите.Наистина е с калъфки.Салона е кожа и не ме кефи много(сигурно за това е с калъфи).То на старо няма как да е уникат ама все пак...Ама бая наплашвате.За това онова.То ако е Х5 илиТуарег сигурно ще се самоубия.Аз Волвото го приемам за по-сносна кола от към поддръжка.И като е ръчка се поуспокоявам.Жял живот съм с ръчни и да чукна на дърво само карам.Веднъж взех пежо 607 автомат и се гръмнах направо проклех живота.Та и за волвата знам,че са олелия автоматите и за това искам ръчна.Не вярвам да е по бирник от Х5 или Туарег.То сега като търкалям една Алфа 147 та за стабилизираща щанга искат 395лв без труда.Не знам.Вън изглежда биващо.Ама бях сложил хикс на юг от Сф.Пежото го взех от Перник,а преднака кола беше от Благоевград,та и правих осн.ремонт.Оказа се закрепена представете си ролки и ремъци били втора ръка бе(това нормално ли е) :-).Та де да знам.Ще го закарам май на диагностика.За вървене върви(то и 607-цата вървеше та гръм)ама....само 100км :-))
                  Ще си помисля.Доста добри има ама са автомати.Може би защпто е нез газ,за това е такава цената.Защпто към Враца Монтана има с газ уникат ама автомат на тая цена.Продава се от поне година и май е ясно колко е уникат.
                  Веско, много я мислиш човече!!!
                  Хубавите без скрити дефекти и без проблеми са в магазина. Всичко останало е как дойде. Премисли си концепцията. Щом ти се вижда скъпа за поддръжка - търсиш си стар 20+ годишен ВАГ, дизел, ако има дюшеме останало още по-добре. Иии газзз. Просто новита стари автомобили са проектирани да работят относително безпроблемно 300-350к. км. От там нагоре колкото толкова. А по Европа тези километри се навъртат съвсем спокойно за 8-10 години експлоатация. След "програмния" период ремонтите зачестяват, а частите са "огън", отново защото това е една от най-големите индустрии в света и доста хора се хранят от нея

                  Успех

                  Коментар


                  • #11
                    Да.Концепцията е важна.Май я преосмислих.Тука един колега ми каза да гледам състояние,а не година.Така е.Ама реших нова година и в добро състояние ,а не дърта година
                    С други думу Хюндай санта фе 2 бензин с газ.Само хубави неща чета за него.Здрав,евтини части и надежден.И автомат да е бил безпроблемен(на това не се хващам вече де).Е не е 100 процента оф роуд.По-добре Санта фе 2 2008-09г от колкото ХС90 2003-04г.Набелязах едно.Дано е мойто.Комшото зема само че дизел.Сега ще обиколя квартала да видя мойто ли е.Защото ако не ми е на сърце пак тука четох,че не ти ли е на сърце(да е твойто)какво да е ще го намразиш.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X