Попаднах в тубата на нова машина , която подозрително прилича на Дефендъра. Тъй като не отбирам езика само гледах и цъках с език ...брей тия са направили по добрия Дефендър. Ако имате повече информация , моля....https://www.youtube.com/watch?v=bUSUAdPpr14
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нов Дефендър или ...
Свий
X
-
"INEOS е световен производител, в който работят над 22 000 души в 183 обекта в 26 държави. Успешни сме, защото правим промяна. В производството, в химикалите, в спорта и сега, с пускането на Grenader, в автомобилостроенето."
Това е фирма дето се занимава с един куп най различни бизнеси. Сега са решили да разработват и някакъв джип 4х4. Държат че го разработват от нулата сами, дали ще излезе нещо или ще остане само реклама ще видим. Явно е че няма общо с Дефендера.
-
Само прилича на дървендър.
джипа е готов, може да се поръчва вече.
Кръстен е на кръчмаИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Оня ден четох по - подробно - https://jalopnik.com/petrochemical-c...ebo-1844235745. Собственика на компанията се опитва да купи линиите на Ленд Роувър, след края на производството на Дифендър, не му ги продават, той решава, че ще си прави нещо негово си. Няма патентни права относно формата, защото когато Ленд Роувър са се опитали да патентоват дизайна, са ги отрязали с аргумента, че е много общо това което са описали.
Коментар
-
Наследил духа на Дифендър, понеже не успя да наследи завода Ще се продава евентуално от 2022г нататак, и за да изкара печалба трябва да продава два пъти повече бройки от Лендровър. Обаче е категоризиран като търговски автомобил, със съответното допълнително оскъпяване. Ще трябва да се бори и с още пречки на автомобилния пазар, та може и да си останат бутиков експеримент. Засега в медиите има само реклама.
Коментар
-
абе коментарите в статията дето шернах са доста позитивни - рама, мостове, не знам си какво, двигателите от БМВ ще ги взимат и цена 50 000 $ (мале, де и за нас това да са нищо пари...)...
-
да не шервам многократно шерваното от многоуважаемия г-н Гагич https://i.ytimg.com/vi/IrNF9KMJb4s/hqdefault.jpg , ама нали, рама, мостове, бавни, бързи, дрън дрън.... че и БМВ двигатели, уау! на хартия звучи много добре
-
-
За 50 бона става,ще се бори с Вранглер тука или новото Бронко / ако го пуснат де / а от тия едното е стандарта в камънака,а другото идва с име от производител който ги е правил вече.
мнооооого трябва да се постараят за да им се получиTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От познати в юк които са доста навътре имам само положителни отзиви.
колата е за хора които не искат екстри а здравина и проходимост. Единственото подобно на пазара е г, и то само в Австралия го продават на частни лица.
Та така. Но аз не харесвам дълга база.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеОт познати в юк които са доста навътре имам само положителни отзиви.
Коментар
-
Това също бяха опити за подобно возило, по същество не лоши. Уж е имало и доста търсене за тях, но все пак ги спират - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Iveco_Massif
А потенциала за развитие върху шаси на Дейли 4х4, е доста сериозен, яка и изпитана техника. Но може би маркетинга е преценил друго...Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Като гледам добри цени си държи тоя Масиф, като за толкова голям боклук...
А и какво по-точно му се чупи, като по простота гони УАЗ, ако изключим мотора и някоя екстра... Е, ако някой го е взел с грешни очаквания, нормално да иска да се отърве... Все пак е работна кола на твърди мостове и ресори, и парттайм.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Иван Жоров: 70-ки си произвеждат още и май никак не смятат да ги спират. Е, в Европа се легализират май само през един хаймана, дето ги прави да са EURO6, срещу съответните пари, та става още по-зла работата. Мотат ми се някакви 30000EUR само за EURO6 хомологацията.
В Европа работата силно се впедерастява в полза на еко-меко-безполови "неща", без значение кое до колко е смислено. Заради което всичкото лакоми педерасти от VW и компания за мен не съществуват вече. Бяха катализатора на това безмислие.
-
-
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеКато гледам добри цени си държи тоя Масиф, като за толкова голям боклук...
Все пак е работна кола
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар