Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет от опит и знания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Няма да търсим нарочно кал, непроходими лесове и трудни терени. Но определено сме любители на гори, където има по-малко хора, съответно и по-труднодостъпни пътеки. ... Опитахме какво е кални пътеки и се измъкнахме с поражение. Но с Мерцедес С клас, който не е 4х4, с малък клиренс.
    Мнението за МЛ ме успокоява.
    Корейските били здрави, вярно ли е? От японските кой?

    Коментар


    • #17
      Ако мъж беше пуснал темата, досега да е убит с камъни...Препоръчвам X-пе...ш.
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • #18
        Да, ама гледам все мацки и то млади, дори дребни, карат големи джипове. Кой им ги е купил и защо? Логиката е, че не се повреждат и стават да ги карат блондинки. Аз съм брюнетка и разбирам нещо от техника, мога и да мисля логично. Сравнявам, търся експертни мнения. То не е да си купя обувки и да после други като не ми са удобни.

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Логиката кой и защо им ги е купил, ще дойде малко вулгарна за тоя форум. По същата логика им е точно все тая дали се повреждат, щото за тях справянето с повечето проблеми(не само с колата), е на цената на кратко телефонно обаждане.
          Та ако не си от тях, избери читава джипка, че иначе може да береш ядове с нея.
          Последно редактирано от cecoa1; 12-07-20, 12:12.

        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Логиката е, че този, който поддържа блондинката, поддържа и джипката

          П.П. И с колите е като с обувките - ако те стяга, купуваш следващата.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Логиката е да не се закачаш с нея,а като сбъркаш или тя сбърка и се съберете на кръстовището да се отръска мацето и да се пребере жива и здрава,а тенекии се правят.

          По тая логика децата ми са в 3.5 тона,а не с 1300 килца брьмчилка......та за това се купува голямо,а не защото пуча го кефи да плаща 30/100 бензин или по една шапка пари за подрьжка

      • #19
        Ако там където ходите го може С класичка то всяко едно ще ви свърши работа,колкото по-просто толкова по-добре.

        Мога да препоръчам М класа с гуми или 4 Рьньр с още по-големи ако говорим за бюджетен вариант / еле па 4 Рънъра всички бюджети покрива ма парите са си само пари /.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #20
          И тъкмо щото не съм блонди и няма кой да ми поддържа джипката, търся оптималния вариант за разход на гориво и части. Защото Rover-а се оказа много ядящ, дори и газ! Иначе е добър за нуждите ни - удобен вън и вътре и газещ достатъчно кал и камъни.
          Отказаха ме от Ford Explorer, добър бил Maveric. Ford не са скъпи и много добра возия усетих!
          На парите на Ford-a намирам Ml, X5. Кое от трите е за предпочитане за кал и безпътица?

          Коментар


          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Нито едно.
            Но понеже предполагам какво всъщност питате, мл първа генерация.

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Вкарай малко логика и ще се сетиш, освен, че и по-външния вид им личи.
            И уточни за кой Маверик питаш, щото има различни. В смисъл абсолютно различни.
            https://www.autoevolution.com/carcom...10143&id2=9544
            Това второто в Европа го водят Маверик 2, и е същото като Мазда Трибют. А другото пък е абсолютно еднакво с Нисан Терано 2.
            Ако си достатъчно брюнетка, разбираш от техника и мислиш логично(както твърдиш), запознай се с различните системи за задвижване на четирите колела, и с факторите влияещи на проходимостта на едно возило по принцип. Съвсем логични неща са, не кой знае колко сложни...гуми, окачване, задвижване...наличие на отделна рама като при камионите също е предпоставка за по-здрава конструкция, и достатъчно здрави места за теглене, подпиране, евентуално и за слагане на лебедка(зависи колко трудни терени се предвиждат). Наличието на понижаваща предавка също е много голям плюс в определени условия.
            BMW е предимно шосейна машина, ML също, но малко по-подходящ и за извън пътя. Терано/Маверик, е още по-подходящо за извън пътя. Обаче пък е важно и състояние, някои ръждясват, други имат други проблеми... както и да е подходящ компромис между възможности на пътя и извън него(обикновенно зависимостта е обратна - добри в едното, не са добри в другото, логично).

        • #21
          Едното минава другото не
          познайте защо


          https://youtu.be/-IH_VaKu8yo

          https://youtu.be/f-j4oBL4vck
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #22
            Щото първия го шофира Търтея !

            Пак пия бира !
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Аз бира ще те черпя винаги. )

              Но си има и обективни причини.

            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Кандидат офроудърката пуснала темата е далеч от това да хване разликата, та за това #21 може да ѝ е интересен, но не и понятен.


              ... ъъъ, а относно бирата, я изпия една, я не, ама пак е нещо.

          • #23
            Много сте ми полезни, дори и да се позаяждате, аз нося, споко!
            #20.2 - Благодаря! Замислих се относно: "запознай се с различните системи за задвижване на четирите колела, и с факторите влияещи на проходимостта на едно возило по принцип." --
            И въпрос: до едно време гледах просвета/клиренс, но после видях, че от лифтинга с по-големи гуми колата става по-нестабилна. Това вирване на предницата, което правят, още повече я дисбалансира. После не знам защо ги преправят на твърди пружини окачването? Ужасно вози! После фул 4х4 из града също не е добре и затова гледам да не е Full Time 4x4.
            Все пак, аз съм лаик, светнете ме, не мога цял сезон да чета из нета за ориентация.
            Аз бих отговорила директно: стават от тези марки тези модели. Здрави са тези. Икономични що-годе са онези, лесни/евтини за поддържане са ....

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Фул-тайм си е много добре, единствения минус е, една идея по-висок разход. Но понеже разхода зависи от много неща, може фултайм при един модел, да е по-икономичен от парт-тайм в друг. Обаче фултайм не допринася за проходимост(той дава сигурност на пътя), защото извън пътя и без друго се кара предимно в режим, който е еднакъв с парт-тайм в тези условия(демек твърдо свързани преден и заден мост). Всички доработки за проходимост, влияят негативно върху качествата на возилото за каране по нормалните пътища/магистрали. Затова се търси винаги компромис между проходимост и пътно поведение. Колкото по-измислен е джипа да отговаря в голяма степен и на двете изисквания, толкова е по-скъп. Затова и някои модели държат много високи цени, които за незапознат човек са непонятни.

          • #24
            Не знам колко по просто да го напиша.
            като г клас ви е скъпо и харесвате Мерцедес си вземете мл.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              МЛ-а ще мине ли където Патрола от клипа?!
              А че ще мине лесно, където Ц-класа въобще някога може да мине, съм съгласен.

            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Не.

              Но те пари за г нямат.

              А и клипа беше да види къде и защо гърмят паркетниците.

          • #25
            Продавачите обичат да лъжат! Връщам се от оглед в друг град, на снимките бяха само ръжди, ама се оказаха сериозни дупки, които биха глътнали 3 Хил. Колко лъжливи обяви видях досега! А си мислех, че мъжете са по-коректни.

            Коментар


            • #26
              Гледаме МЛ. Друго?

              Коментар


              • #27
                Като във всяка друга тема, предложенията са едни и същи - Теракан, Терано, Тойота 4 рънър, Тойота hilux surf ( като и за двете да е 3ка дизел мотора - здрави ги водят ) и така. За 8-10к взимате автомобила, после ви чакат около 1000-1500 за гуми/джанти, лебедка никога не е излишна ~1000лв и едно пълно обслужване ( масла, филтри, ремъци, някое шарнирче ) ще ви е още около 500-1000лв спроед зависи от автомобила. При положение че с мерцедес С клас се возите по тия пътища, няма смисъл да сменяте окачвания и да вдигате джипа с 5-10см....
                След това, при положение че ще се возите по планински пътища, а не влизате в коловозите от дърварките ще си сменяте масло и филтри най вероятно дълго време без ремонти, или дори да има такива няма да са счупени дифове и прегряли мотори.
                Колегите където пишат че ще дадете х5 на предвидената сума за наджипване бъркат возене по планините и състезанията.

                Поздрави,
                Венци

                Коментар


                • #28
                  Vencibull, благодаря за конкретния отговор! Търсим това, което ще е по-проходимо от Мерцедес С, че всеки път след това го ремонтираме.
                  Благодаря за всички подробни и обяснителни коментари!

                  Коментар


                  • #29
                    Здравейте! Пак съм с питане. Откъде да си намеря подходящата кола? В mobile, cars, auto са малко читавите, че и скъпи. Търся за София. В друг град вече не отивам. Уж в движение и добри, бием път дотам и някакъв боклук за ремонт и за пренасяне с репатрак. Или нямат нищо общо с това, което трябва да търся и пише.... А гледам мацки карат хубави Тойоти, Мерцедеси, Джипки разни. Едва ли са поръчани от чужбина, едва ли са чисто нови. Изпускам лятото и ме е яд.

                    Коментар


                    • Пенчо
                      Пенчо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Аз не бих изключил Дупница от полезрението!
                      Не е далече, а избора е голям.
                      Сиида на жената и поне 6 коли на приятели са от там и за сега няма лоши отзиви.
                      Внасят предимно от южна Италия и почти нямат проблем с ръждите.

                      Та пусни си едно търсене за дупница със съответните параметри в мобиле, карс и тт.
                      И имай предвид, че добрите оферти изчезват за 2-3 дни - карат ги в София за продажба с няколко бона нагоре!

                  • #30
                    За съжаление намирането на читав автомобил е трудно начинание в България. Малко по-голям шанс имате ако заглеждате най-скъпите екземпляри от модела който търсите, но и това не е сигурно.
                    Повечето колеги във форума знаят от опит, че да намериш добър автомобил отнема месеци...
                    ​​​
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X